Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik administracyjny Junior Order Administrator Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: - weryfikacja i analiza danych księgowych - weryfikacja i analiza poprawności procesów - przygotowywanie innych dokumentów, raportów - praca przy projektach Wymagania: - dobra znajomość (B2 – C1) języka angielskiego – warunek konieczny - komunikatywna znajomość języka włoskiego - warunek konieczny - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem - znajomość pakietu MS Office - wysoka komunikatywność, chęć nauki i rozwoju  Oferta:  - intensywny kurs języka niemieckiego w ramach godzin pracy - praca w firmie będącej jednym z najlepszych pracodawców na świecie - praca na cały etat w super lokalizacji (centrum Szczecina) - możliwości rozwoju i związania się z firmą na dłuższy okres czasu - dostęp do bogatego pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, karta multisport, premie świąteczne, dodatki wakacyjne i inne  - przyjazna atmosfera pracy i współpracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „pracownik administracyjny z językiem włoskim”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52 
Szczecin (zachodniopomorskie)
Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik administracyjny Junior Order Administrator Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: - weryfikacja i analiza danych księgowych - weryfikacja i analiza poprawności procesów - przygotowywanie innych dokumentów, raportów - praca przy projektach Wymagania: - dobra znajomość (B2 – C1) języka angielskiego – warunek konieczny - znajomość  języka niemieckiego (min. A1) i chęć do rozwoju języka - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem - znajomość pakietu MS Office - wysoka komunikatywność, chęć nauki i rozwoju  Oferta:  - intensywny kurs języka niemieckiego w ramach godzin pracy - praca w firmie będącej jednym z najlepszych pracodawców na świecie - praca na cały etat w super lokalizacji (centrum Szczecina) - możliwości rozwoju i związania się z firmą na dłuższy okres czasu - dostęp do bogatego pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, karta multisport, premie świąteczne, dodatki wakacyjne i inne  - przyjazna atmosfera pracy i współpracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „pracownik administracyjny z językiem niemieckim”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52   
Szczecin (zachodniopomorskie)
LfC Sp. z o.o.   Dyrektor ds. badań i rozwoju   Numer referencyjny: D/ds/BiR/jobs.pl Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)       Zakres obowiązków: organizacja, zarządzanie i nadzór nad zespołem pracowników działu badań i rozwoju, działu projektowania, działu jakości; kierowanie wszystkimi etapami powstawania wyrobów medycznych: od danych wejściowych do projektowania, poprzez modelowanie i symulacje komputerowe, wykonanie prototypu, budowę i walidację prototypu, analizę ryzyka i ocenę danych klinicznych, do powstania dokumentacji konstrukcyjnej wyrobu medycznego; umiejętność przygotowania dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej implantów kostnych i instrumentarium; poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie konstrukcji, materiałów oraz technologii do zastosowań medycznych; monitorowanie parametrów jakościowych wytworzonych wyrobów medycznych (implanty kostne); opracowywanie metodyk, metod i instrukcji dot. procedur/metod laboratoryjnych; przygotowywanie i testowanie wyrobów medycznych; opracowywanie i wprowadzanie nowych procesów, wyrobów medycznych (implanty kostne) na rynek; koordynowanie działań związanych z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania laboratorium firmy; aktywne uczestnictwo w nowych projektach B+R wdrażanych w firmie; przygotowanie raportów i umiejętność współpracy z Zarządem oraz na potrzeby zewnętrzne; Oczekiwane kompetencje: minimum 5-letnie doświadczenie w branży, na stanowisku kierowniczym; wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: bioinżyniera, mechanika precyzyjna, elektronika); preferowane osoby ze stopniami naukowymi z zakresu bioinżynierii i medycyny, elektro-informatyki; bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego (preferowane: język angielski, niemiecki), wykorzystywana w codziennej pracy w kontaktach międzynarodowych; znajomość procedur i norm ISO (preferowana EN ISO 13485:2003) oraz ASTM w zakresie badań implantów; znajomość nowoczesnej metodologii i trendów w zarządzaniu procesami i jakością;   Wymagania osobowościowe: wysoka motywacja do pracy, umiejętność ogólnego uwzględniania różnorodnych aspektów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, operatywność, przedsiębiorczość, inicjatywa, zdolności negocjacyjne i organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji i ich racjonalnego uzasadniania, rzeczowość, umiejętność jasnego formułowania wniosków i wyrażania poglądów, odpowiedzialność, sumienność, bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania autorytetu i zaufania, systematyczność i konsekwencja w działaniu, odporność na stres, zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności, Oferujemy: ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i zaangażowanym zespole; kluczową rolę w rozwijaniu firmy i tworzeniu postępu w zakresie rozwiązań technologii medycznych; wynagrodzenie oraz narzędzia pracy adekwatne do zajmowanego stanowiska; możliwość współpracy w innowacyjnych projektach oraz satysfakcję z udziału w ambitnych przedsięwzięciach; możliwość wykazania się kreatywnością; możliwość rozwoju zawodowego, a także naukowego; Oferty zawierające: CV wraz ze zdjęciem, list motywacyjny / podanie o przyjęcie do pracy oraz Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie prosimy kierować na adres do korespondencji:   LfC Sp. z o.o. ul. Składowa 5B 66-016  Czerwieńsk lub za pomocą Aplikuj teraz   Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych. Informujemy, że nie odsyłamy podań. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Zielona Góra (lubuskie)
25 kwietnia 2017
Firma LSJ HR Group dla swojego Klienta, przedstawiciela prężnie rozwijającej się firmy   transportowej z kapitałem irlandzkim, poszukuję osoby na stanowisko: Analityk Biznesowy Miejsce pracy: centrum Szczecina Opis stanowiska: kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych odpowiedzialność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów właściwa strukturyzacja transakcji oraz ekspertyza księgowa zapewniająca wsparcie finansowe pracowników sprzedaży przygotowanie sprawozdań finansowych wszystkich transakcji sprzedażowych przygotowywanie sprawozdań końcowych transakcji   Wymagania: Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w dziale kontrolingu finansowego/ księgowości Dobra znajomość języka angielskiego Samodzielność w działaniu Dobra organizacja pracy Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office Umiejętności  związane z BI / SQL Mile widziane doświadczenie w sektorze IT Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne Oferta: Praca pełna wyzwań i ciekawych zadań Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu Stabilne zatrudnienie Atrakcyjne wynagrodzenie Elastyczne godziny pracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Business Analyst”.   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.     LSJ HR Group, nr licencji: 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin tel. 91 814 52 52  
Szczecin (zachodniopomorskie)
22 kwietnia 2017
Technolog ds. rozwoju Region wykonywanej pracy: Koło (wielkopolskie)   Opis stanowiska: Poszukiwania literaturowe w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i surowcowych. Prowadzenie dokumentacji technologicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań z prowadzonych prac. Ścisła współpraca z Działem Technologicznym w zakresie tworzenia nowych produktów. Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych projektów badawczych. Wykonywanie prac badawczych. Praca biurowa przy komputerze i w pracowniach laboratoryjnych.   Wymagania: Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, technologia materiałowa. Umiejętność pracy w zespole. Dobra organizacja pracy własnej, dokładność. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie. Znajomość oprogramowania MS Office. Myślenie analityczne.   Mile widziane: Doświadczenie w pracy badawczej lub laboratoryjnej oraz znajomość branży narzędzi ściernych. Prawo jazdy kat. B.   Firma oferuje: Praca w systemie podstawowym (7.00-15.00). Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość awansu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Grupowe ubezpieczenie finansowane przez Pracodawcę.
Swarzędz Koło Poznania (wielkopolskie)
22 kwietnia 2017
Technolog ds. rozwoju Region wykonywanej pracy: Koło (wielkopolskie) Opis stanowiska: Poszukiwania literaturowe w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i surowcowych. Prowadzenie dokumentacji technologicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań z prowadzonych prac. Ścisła współpraca z Działem Technologicznym w zakresie tworzenia nowych produktów. Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych projektów badawczych. Wykonywanie prac badawczych. Praca biurowa przy komputerze i w pracowniach laboratoryjnych.   Wymagania: Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, technologia materiałowa. Umiejętność pracy w zespole. Dobra organizacja pracy własnej, dokładność. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie. Znajomość oprogramowania MS Office. Myślenie analityczne.   Mile widziane: Doświadczenie w pracy badawczej lub laboratoryjnej oraz znajomość branży narzędzi ściernych. Prawo jazdy kat. B.   Firma oferuje: Praca w systemie podstawowym (7.00-15.00). Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość awansu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Grupowe ubezpieczenie finansowane przez Pracodawcę.
Konin, Łódź, Kalisz, Koło (łódzkie)
21 kwietnia 2017
Technolog ds. rozwoju Region wykonywanej pracy: Koło (wielkopolskie) Opis stanowiska: Poszukiwania literaturowe w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i surowcowych. Prowadzenie dokumentacji technologicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań z prowadzonych prac. Ścisła współpraca z Działem Technologicznym w zakresie tworzenia nowych produktów. Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych projektów badawczych. Wykonywanie prac badawczych. Praca biurowa przy komputerze i w pracowniach laboratoryjnych. Wymagania: Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, technologia materiałowa. Umiejętność pracy w zespole. Dobra organizacja pracy własnej, dokładność. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie. Znajomość oprogramowania MS Office. Myślenie analityczne.   Mile widziane: Doświadczenie w pracy badawczej lub laboratoryjnej oraz znajomość branży narzędzi ściernych. Prawo jazdy kat. B. Firma oferuje: Praca w systemie podstawowym (7.00-15.00). Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość awansu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Grupowe ubezpieczenie finansowane przez Pracodawcę.
Koło (kujawsko-pomorskie)
21 kwietnia 2017
Technolog ds. rozwoju Region wykonywanej pracy: Koło (wielkopolskie)   Opis stanowiska: Poszukiwania literaturowe w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i surowcowych. Prowadzenie dokumentacji technologicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań z prowadzonych prac. Ścisła współpraca z Działem Technologicznym w zakresie tworzenia nowych produktów. Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych projektów badawczych. Wykonywanie prac badawczych. Praca biurowa przy komputerze i w pracowniach laboratoryjnych.   Wymagania: Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, technologia materiałowa. Umiejętność pracy w zespole. Dobra organizacja pracy własnej, dokładność. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie. Znajomość oprogramowania MS Office. Myślenie analityczne.   Mile widziane: Doświadczenie w pracy badawczej lub laboratoryjnej oraz znajomość branży narzędzi ściernych. Prawo jazdy kat. B.   Firma oferuje: Praca w systemie podstawowym (7.00-15.00). Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość awansu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Grupowe ubezpieczenie finansowane przez Pracodawcę.
Swarzędz Koło Poznania (wielkopolskie)
21 kwietnia 2017
Technolog Region wykonywanej pracy: Ostrzeszów (wielkopolskie) Opis stanowiska: Nadzór nad poprawnością przebiegu procesu produkcyjnego. Kontrola jakości surowców oraz poszukiwanie ich odpowiedników. Tworzenie receptur oraz wdrażanie do produkcji nowych produktów Normowanie procesu produkcyjnego w zakresie surowcowym i opakowaniowym. Opracowanie dokumentacji towarzyszącej procesowi technologicznemu (m.in. karty charakterystyki). Zarządzanie podległym zespołem.   Wymagania: Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży kosmetycznej i/lub chemicznej. Wiedza na temat związków powierzchniowo czynnych. Doświadczenie w tworzeniu receptur produktów kosmetycznych – znajomość zasad recepturowania. Znajomość przepisów branżowych w szczególności CLP – umiejętność opracowywania kart charakterystyki. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość pakietu MS Office. Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne. Gotowość do pracy zmianowej.   Mile widziane: Znajomość towaroznawstwa.   Firma oferuje: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość podnoszenia kwalifikacji w formie szkoleń oraz innych form kształcenia w zależności od zapotrzebowania. Narzędzia pracy: telefon komórkowy.
Poznań, Ostrów Wielkopolski, Ostrzeszów, Piła, Rawicz (wielkopolskie)
21 kwietnia 2017
Technolog ds. rozwoju Region wykonywanej pracy: Koło (wielkopolskie) Opis stanowiska: Poszukiwania literaturowe w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i surowcowych. Prowadzenie dokumentacji technologicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań z prowadzonych prac. Ścisła współpraca z Działem Technologicznym w zakresie tworzenia nowych produktów. Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych projektów badawczych. Wykonywanie prac badawczych. Praca biurowa przy komputerze i w pracowniach laboratoryjnych.   Wymagania: Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, technologia materiałowa. Umiejętność pracy w zespole. Dobra organizacja pracy własnej, dokładność. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie. Znajomość oprogramowania MS Office. Myślenie analityczne.   Mile widziane: Doświadczenie w pracy badawczej lub laboratoryjnej oraz znajomość branży narzędzi ściernych. Prawo jazdy kat. B.   Firma oferuje: Praca w systemie podstawowym (7.00-15.00). Atrakcyjne wynagrodzenie. Możliwość awansu. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Grupowe ubezpieczenie finansowane przez Pracodawcę.
Koło, Turek, Kłodawa (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 38.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top