Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:   Inżynier ds. Testów w Dziale Badań i Rozwojumiejsce pracy: Opole nr ref.: 8474/ITE   Wymagania:   wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze elektroniki, automatyki lub pokrewne, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Inżyniera Testów lub podobnym, dobra znajomość języka angielskiego, podstawowa znajomość dotycząca cyklu wytwarzania produktów elektroniki przemysłowej, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów.   Dodatkowym atutem będzie : umiejętność testowania kodu, umiejętność programowania w języku C lub C# oraz w językach standardu programowania w językach standardu IEC61131-3 (np. ST, FBD), doświadczenie w korzystaniu z narzędzi (oscyloskopy, generatory sygnałowe, analizatory widma itp.), umiejętność korzystania z systemów kontroli wersji (np. SVN).   Obowiązki: współpraca z zespołem projektowym, współpraca w tworzeniu wymagań i analizie specyfikacji oraz wymagań systemu, przygotowywanie dokumentacji testowej (przypadki testowe, raporty z testów, plan testów, w oparciu o dostępną dokumentację i spotkania zespołu projektowego, przeprowadzanie testów na podstawie planu testów oraz zdefiniowanych przypadków testowych, analiza błędów i jakości produktu w oparciu o standardy firmy, szacowanie czasu trwania testów na podstawie wymagań i dokumentacji, wykonywanie testów środowiskowych oraz kompatybilności elektromagnetycznej EMC.   Nasz Klient oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, system premiowy oraz bogaty pakiet pozapłacowy, stabilne zatrudnienie, pakiet specjalistycznych szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności, udział w interesujących i rozwojowych projektach oraz możliwość wykazania i wdrożenia własnych rozwiązań, przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.     W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń
Opole, Traunreut (opolskie)
Poszukujemy specjalisty ds. komunikacji zintegrowanej, którego głównym zadaniem będzie wzmacnianie świadomości marki TF Kable poprzez generowanie wartościowych treści również eksperckich, które przyczynią się w dalszej perspektywie do przekształcenia leadów w zaangażowanych partnerów biznesowych. Nieodłącznym elementem profilu kandydata jest znajomość trendów marketingowych oraz kreatywne podejście do zarządzania contentem.   Wykształcenie: wyższe, preferowane humanistyczne Zakres obowiązków:  Tworzenie oraz zarządzanie firmowymi profilami społecznościowymiü  Generowanie wartościowych treści odpowiednich do specyfiki branżowej firmy poprzez m.in. narzędzia Public Relations kreujące wizerunek marki    Opracowanie założeń do planu zintegrowanej komunikacji marketingowej, w tym opracowanie harmonogramu działań komunikacyjnych oraz realizacja etapów    Aktualizacja oraz redakcja bieżącego contentu, w tym optymalizacja treści   Podtrzymywanie aktywnego zaangażowania firmy w stowarzyszeniach branżowych, w tym kreacyjne podejście do wykorzystywania podejmowanych przez nich działań   Kreowanie narzędzi wzmacniających wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie również poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej   Tworzenie oraz zarządzanie akcjami promocyjnymi w kanale online i offline   Budowa i zarządzanie bazą mediów branżowych w kontekście budowy marki eksperckiej   Poszukiwanie nowych rozwiązań i kanałów marketingowych mogących wesprzeć osiąganie celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy   Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby działu   Nadzór nad realizacją  i budżetem działań komunikacyjnych   Współpraca z wybranymi firmami zewnętrznymi     Wymagania:   Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum rok doświadczenia pracy z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych   Doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów z obszaru koordynowania akcji marketingowych   Twórcze/kreatywne podejście do projektów komunikacyjnych   Zmysł estetyczny – preferowane koncepcyjne podejście do pracy   Dobry warsztat pisarski – swoboda w przygotowywaniu ciekawych treści   Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz profili firmowych kont społecznościowych      Umiejętności organizacyjne   Odporność na stres, umiejętność pracy w wieloprojektowym środowisku   Język angielski wymagany na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie 
Kraków (małopolskie)
Wiodący europejski dostawca w zakresie procesów związanych z technologią obróbki powierzchniowej. Wykonujemy finalne operacje obróbki na najwyższym poziomie jakościowym dla ponad 200 000 komponentów stosowanych w różnych dziedzinach przemysłu high-tech, takich jak konstrukcje mechaniczne, przemysł motoryzacyjny, elektronika, elementy elektryki, przemysł lotniczy, technologie medyczne.   W chwili obecnej dla naszego zakładu w Dzierżoniowie: AHC Technologia Powierzchni Polska Sp. z o.o , poszukujemy studenta chemii lub powiązanego kierunku na stanowisko :   Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie: Prowadzenie bieżącej kontroli jakości wyrobów gotowych Tworzenie dokumentacji i raportów Przeprowadzanie pomiarów za pomocą urządzeń pomiarowych Przeprowadzanie analiz chemicznych w laboratorium Przeprowadzanie badań metalograficznych na wyrobach gotowych Wymagania: Doświadczenie i/lub wykształcenie z zakresu analityki chemicznej Umiejętność zarządzania pracą swoją oraz innych Umiejętność organizacji czasu Znajomość norm i systemów jakościowych będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Pracę na stanowisku oferującym możliwości rozwoju oraz awansu. Zagraniczne szkolenia
Dzierżoniów (dolnośląskie)
13 czerwca 2017
Wiodący europejski dostawca w zakresie procesów związanych z technologią obróbki powierzchniowej. Wykonujemy finalne operacje obróbki na najwyższym poziomie jakościowym dla ponad 200 000 komponentów stosowanych w różnych dziedzinach przemysłu high-tech, takich jak konstrukcje mechaniczne, przemysł motoryzacyjny, elektronika, elementy elektryki, przemysł lotniczy, technologie medyczne.   W chwili obecnej dla naszego zakładu w Dzierżoniowie: AHC Technologia Powierzchni Polska Sp. z o.o , poszukujemy studenta chemii lub powiązanego kierunku na stanowisko :   Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie: Przeprowadzanie analiz chemicznych w laboratorium Przeprowadzanie badań metalograficznych na wyrobach gotowych Przeprowadzanie pomiarów za pomocą urządzeń pomiarowych Wymagania: Student chemii bądź innego, powiązanego z chemią kierunku Umiejętność zarządzania pracą swoją oraz innych Umiejętność organizacji czasu Oferujemy: Pracę na stanowisku oferującym możliwości rozwoju oraz awansu. Zagraniczne szkolenia
Dzierżoniów (dolnośląskie)
11 czerwca 2017
Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko:   Trener wewnętrzny   Zakres obowiązków: -określanie potrzeb szkoleniowych w danym obszarze,  poprzez kontakt z menedżerami linii i działem HR -tworzenie dokumentacji szkoleniowej - przygotowywanie i uaktualnianie  instrukcji szkoleniowej dla stażystów -zapewnienie odpowiednich szkoleń dla nowych pracowników i obecnych pracowników w oparciu o najlepsze praktyki i aktualizowane dane - monitorowanie postępów stażystów i przekaż opinię - ocenianie jakości kursów szkoleniowych i wprowadzanie ulepszeń   Wymagania: -tytuł naukowy w dziedzinie kształcenia i rozwoju, zasobów ludzkich, psychologii, zarządzania przedsiębiorstwem lub podobne dziedziny -ponad rok doświadczenia w nauczaniu/ szkoleniu -znajomość nowych metod nauczania -dobra znajomość języka angielskiego (B2) -dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office -wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne   Klient oferuje: Interesująca i stabilna praca w międzynarodowym zespole Możliwości szkolenia i rozwoju w firmie Przyjazna atmosfera pracy Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, m. in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport, dopłaty do wakacji   Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „trener wewnętrzny”   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52 
Szczecin (zachodniopomorskie)
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w centrum Szczecina, poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko: Specjalista ds. analiz i raportów Zakres obowiązków: - raportowanie wskaźników KPI w zakresie obsługi klienta - budowanie i utrzymania infrastruktury zarządzania wydajnością i budowanie modeli analiz w środowiskach CRM, AVAYA,, SharePoint, Excel - prowadzenie dziennych i miesięcznych raportów wspomagających pozostałe oddziały  w dostarczaniu wskaźników KPI - wsparcie w definiowaniu wspólnych standardów i procesów niezbędnych do poprawy globalnego standardu raportowania   Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - bardzo dobra znajomość Excela (również umiejętność modelowania danych) - doświadczenie w pracy na danych - wykształcenie minimum średnie - umiejętność myślenia analitycznego - gotowość do odbywania podróży służbowych z częstotliwością 1-2 dni w miesiącu Oferta: - stabilna praca w międzynarodowym środowisku - możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy - bogaty pakiet benefitów - praca w przyjaznej atmosferze - możliwość odbywania podróży służbowych Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Specjalista ds. analiz i raportów”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52 
Szczecin (zachodniopomorskie)
24 maja 2017
Aerosol Service jest czołowym producentem w Europie wyrobów aerozolowych i liquidów oraz opakowań aerozolowych. Nasze produkty trafiają do tak odbiorców jak: Aldi, Lidl, Kaufland, DM, Rossmann, Norma. Nasz sukces rynkowy jak i gospodarczy rozwój firmy zależy zawsze ostatecznie od zadowolenia naszych Klientów. Orientacja na Klienta, jego satysfakcja oraz dążenie do ciągłego doskonalenia są głównym celem i systemem wartości naszego działania. W związku z nieustannym rozwojem szukamy pracownika na stanowisko: TECHNOLOG - LABORANT Miejsce pracy: Charnowo k. Ustki Obowiązki: opracowywanie i wdrażanie do produkcji nowych produktów prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętym systemem jakości przygotowywanie prób produktów dla Klienta wykonywanie badań surowców, półproduktów i wyrobu gotowego współpraca z zewnętrznymi ośrodkami badawczymi Wymagania: wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne (np. biotechnologia, biologia) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku zaangażowanie i inicjatywa znajomość MS Office umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań mile widziana znajomość systemów zarządzania jakością oraz zasad GMP mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Oferujemy: stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę atrakcyjny system premiowaniaa możliwość rozwoju zawodowegoo szkolenia i podnoszenie kwalifikacji bezpłatne korzystanie z pakietów prywatnej opieki medycznej Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Charnowo (pomorskie)
Jesteśmy niemiecką firmą, która od ponad 20 lat rekrutuje specjalistów i fachowców z kilkunastu różnych branż w ponad 33 oddziałach w Niemczech. Aktualnie pracuje u nas blisko 2000 osób, które skorzystały z naszego doświadczenia w wyszukiwaniu najkorzystniejszych warunków pracy. Jako jedna z niewielu film istniejących na rynku pośrednictwa pracy, zapewniamy kompleksową pomoc w kwestiach urzędowych. Wybierając Walter-Fach-Kraft Personal GmbH masz gwarancję stabilnego i konkurencyjnego zatrudnienia, bo domeną naszej firmy jest uczciwość i pełne zaufanie w kontaktach z pracownikiem.   Skorzystaj z naszego doświadczenia i daj sobie szansę na lepszą pracę !   Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: OPERATOR URZĄDZEŃ POMIAROWYCH kraj:Niemcy   Jeśli w pracy liczy się dla Ciebie stabilność i solidne warunki zatrudnienia to znak, że ta oferta stworzona jest właśnie dla Ciebie!     Zakres Twoich obowiązków: montaż i obsługa narzędzi i maszyn pomiarowych (m.in. mikrometr, skaner), wprowadzanie wyników i kontroli pomiarów do bazy danych, odpowiedzialność za rzetelne prowadzenie i aktualizację pomiarowej bazy danych, możliwe przenoszenie ciężkich elementów do pomiaru, obsługa programów sterujących. Wymagania:   doświadczenie w obłudze maszyn pomiarowych, miłe widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, sprawność i brak przeciwskazań do przenoszenia ciężarów, dokładność i rzetelność, chęć podjęcia pracy od zaraz.     Oferujemy:   Stałą niemiecką umowę o prace na czas nieokreślony. Mieszkanie w dogodnej lokalizacji oraz pokrycie 60 % kosztów wynajmu. Ubezpieczenie socjalne oraz zdrowotne. Płatne urlopy i premie świąteczne. Możliwość otrzymania zaliczki już po pierwszym przepracowanym tygodniu. Terminowe i atrakcyjne wynagrodzenie. Pomoc w zaaklimatyzowaniu się w nowym miejscu pracy oraz gwarancję zakwaterowania. Bezpłatne ubranie ochronne i robocze. Kompletna pomoc w załatwieniu spraw urzędowych (zameldowaniu, uzyskaniu korzystnej klasy podatkowej, kindergeldu). Łatwy dojazd do miejsca pracy oraz pomoc przy organizacji wyjazdu do Niemiec. Pracę w stabilnej firmie o europejskim zasięgu.   ... oraz wiele więcej. Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania zawarte w ofercie, wyślij CV ze zdjęciem
Jena (Niemcy)
Jesteśmy niemiecką firmą, która od ponad 20 lat rekrutuje specjalistów i fachowców z kilkunastu różnych branż w ponad 33 oddziałach w Niemczech. Aktualnie pracuje u nas blisko 2000 osób, które skorzystały z naszego doświadczenia w wyszukiwaniu najkorzystniejszych warunków pracy. Jako jedna z niewielu film istniejących na rynku pośrednictwa pracy, zapewniamy kompleksową pomoc w kwestiach urzędowych. Wybierając Walter-Fach-Kraft Personal GmbH masz gwarancję stabilnego i konkurencyjnego zatrudnienia, bo domeną naszej firmy jest uczciwość i pełne zaufanie w kontaktach z pracownikiem.   Skorzystaj z naszego doświadczenia i daj sobie szanse na lepszą pracę !   Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: MIKROTECHNOLOG kraj:Niemcy   Jeśli w pracy liczy się dla ciebie stabilność i solidne warunki zatrudnienia to znak, że ta oferta stworzona jest właśnie dla Ciebie!   Obowiązki: odpowiedzialnosc za za zarządzanie procesami w produkcji płytek krzemowych w warunkach sterylnych, produkcja/ obróbka mikrostruktur (piłowanie/cięcie materiałów), kontrola jakości produktu i przebiegu procesu, odpowiedzalność za kontrolę jakości oraz przeprowadzanie pomiarów.   Wymagania: wykształcenie kierunkowe- mikrotechnolog, chemik/fizyk, bezpieczne obchodzenie się z wyposażeniem oraz z chemikaliami, gotowość do pracy w systemie zmianowym i warunkach sterylnych, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny), biegła obsługa komputera.   Oferujemy:   Stałą niemiecką umowę o prace na czas nieokreślony. Mieszkanie w dogodnej lokalizacji oraz pokrycie 60 % kosztów wynajmu. Ubezpieczenie socjalne oraz zdrowotne. Płatne urlopy i premie świąteczne. Możliwość otrzymania zaliczki już po pierwszym przepracowanym tygodniu. Terminowe i atrakcyjne wynagrodzenie. Pomoc w zaaklimatyzowaniu się w nowym miejscu pracy oraz gwarancję zakwaterowania. Bezpłatne ubranie ochronne i robocze. Kompletna pomoc w załatwieniu spraw urzędowych (zameldowaniu, uzyskaniu korzystnej klasy podatkowej, kindergeldu). Łatwy dojazd do miejsca pracy oraz pomoc przy organizacji wyjazdu do Niemiec. Pracę w stabilnej firmie o europejskim zasięgu.   ... oraz wiele więcej. Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania zawarte w ofercie, wyślij CV ze zdjęciem
Hamburg, Bremen, Hannover, Frankfurt Main (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top