Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko: Team Leader w dziale systemów personalnych Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: -zarządzanie zespołem w dziale systemów personalnych - ścisły kontakt z duńskim oddziałem firmy -rozwiązywanie bieżących problemów zespołu -odpowiadanie za efektywność pracy grupy Wymagania: - dobra znajomość (B2 – C2) języka angielskiego – warunek konieczny - doświadczenie w zarządzaniu zespołem - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem - doświadczenie w pracy w SCC mile widziane  - znajomość pakietu MS Office Oferta:  - praca w firmie będącej jednym z najlepszych pracodawców na świecie - praca na cały etat w super lokalizacji (centrum Szczecina) - możliwości rozwoju i związania się z firmą na dłuższy okres czasu - dostęp do bogatego pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, karta multisport, premie świąteczne, dodatki wakacyjne i inne  - przyjazna atmosfera pracy i współpracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Team Leader w dziale systemów personalnych”  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52   
Szczecin (zachodniopomorskie)
21 lipca 2017
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Rekruter Miejsce pracy: Szczecin   Zakres obowiązków: - prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne oraz techniczne - umieszczanie ogłoszeń o pracę - kontakt z kierownikami poszczególnych działów firmy - weryfikacja kandydatów - umawianie spotkań rekrutacyjnych   Wymagania: - wcześniejsze doświadczenie w wprowadzeniu procesów rekrutacyjnych - dobra znajomość j. angielskiego będzie atutem - wielozadaniowość - samodzielność - inicjatywa w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji   Oferta: - możliwość rozwoju z firmie z międzynarodowym kapitałem - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową - prywatna opieka medyczna   Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Rekruter - Szczecin”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52
Szczecin, (zachodniopomorskie)
16 lipca 2017
    AREA MANAGER - RECRUITMENT Basic salary + open ended bonus structure   Do you want to join the fastest growing recruiter network in Europe?   Established in 2011 Blu Global is One of a kind, operating in 16 countries and with Recruiters based in more than 150 major cities we are completely unique with a simple & flexible proposition.   As one of the fastest growing recruitment companies in the UK, Blu Global aims to consolidate its position with the recruitment of Area Managers in Poland The role will involve: Providing general support to Recruiters who are allocated to the Area Manager, including day-to-day queries/questions, process issues and all other relevant support. Assisting the Country Manager to expand the recruiter network into additional targeted cities/areas in region, through group ‘Recruiter Presentations’. Carrying out reviews and holding monthly meetings with allocated recruiters. Representing the Company with Corporate clients/contacts, where a collaboration opportunity exists.   The person will need to demonstrate: Good general management and/or sales team management experience. Exceptional organizational skills Experience in a training/coaching sales teams would be a distinct advantage. ‘Can-do’ positive attitude Desire to grow with the business and be part of a successful team   Please apply by forwarding your CV with covering letter stating why you feel you are suitable for the position
Warszawa (cała Polska)
KONSULTANT DS. REKRUTACJI   Czy chcesz sam decydować ile zarabiasz? Czy chcesz pracować dla renomowanej angielskiej firmy Blu Global? Czy chcesz sam ustalać, kiedy pracujesz i być szefem dla samego siebie?   Jeśli zwróciliśmy Twoją uwagę, prosimy o przesłanie c.v.    Blu Global założona w 2011 roku jest firmą działającą na terenie 16 krajów, zatrudniającą rekruterów w 150 głównych miastach Europy. Jako jedna z najszybciej rozwijających się firm w Anglii, Blu Global rozszerza swoją działalność na terenie Polski poszukując kandydatów na stanowisko Konsultant ds. Rekrutacji.  Blu Global zapewnia swobodę działania, wszelkie narzędzia potrzebne do pracy Rekrutera, organizuje warsztaty pomagając rekruterom w codziennej pracy, daje szansę na zmianę Twojej przyszłości wykorzystując swoje metody rekrutacji.   Obowiązki: -    wyszukiwanie kandydatów do pracy w Anglii -    pierwszy kontakt z kandydatem do pracy -    współpraca z biurem w Anglii   Wymagania: -    dobra znajomość języka angielskiego -    doświadczenie w rekrutacji (dodatkowy atut) If you feel interested and want to experience significant change in your professional life, please find our upcoming events and book your free ticket:  bluglobalrecruiterpresentations eventbrite co uk Should you have any questions, please email us  Don’t miss our event!
Warszawa, Poznań (cała Polska)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:   Manager Działu Kadr i Płac   Obowiązki: Koordynowanie procesu tworzenia struktur Działu Kadr i Płac Nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, naliczenia i wypłaty wynagrodzenia, ewidencji czasu pracy, ZFŚS, ochrona danych osobowych) Wsparcie merytoryczne i zarządzanie pracą zespołu pracowników Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy w podległym obszarze Współpracę w zakresie projektowania i opracowywania polityki personalnej oraz nadzór nad jej prawidłową realizacją Bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach Dostosowanie obowiązujących regulacji w firmie do aktualnych przepisów Analizowanie i raportowanie danych kadrowo-płacowych   Wymagania: Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie   w Centrum Usług Wspólnych) Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem, delegowania zadań, motywowania i dbania o rozwój pracowników Bardzo dobra znajomość zagadnienia z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań kadrowo-płacowych Swobodne posługiwanie się językiem angielskim Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych w szczególności programu SAP Bardzo dobra znajomość pakietu programów MS Office Efektywne planowanie pracy, umiejętności organizacyjne Dokładność, sumienność, zdolności analityczne   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku firmy usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na szczeblu krajowym i międzynarodowym Możliwość szybkiego awansu i rozwoju umiejętności zawodowych Możliwość rozwoju i poszerzenia zakresu umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów, Przemyśl, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jasło, Krosno, S (podkarpackie)
Herz 24 sp. z o.o. sp. k. Jesteśmy firmą, która zajmuje się delegowaniem opiekunek osób starszych do Niemiec. W związku z dynamicznym rozwojem spółki, poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim Miejsce Pracy: Piaseczno Zadania:  Kontakt mailowy i telefoniczny z bieżącymi klientami Firmy oraz ich kompleksowa obsługa  Pozyskiwanie nowych klientów zgodnie ze strategią rozwoju firmy  Negocjowanie warunków współpracy z nowymi klientami  Organizowanie i koordynowanie wyjazdów opiekunek do Niemiec  Składanie raportów ze swojej działalności Oczekujemy:  Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Komunikatywność  Umiejętność pracy w zespole  Odporność na stres  Dobra organizacja własnego czasu pracy  Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)  zorientowanie na wyniki i założone cele Oferujemy:  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  wynagrodzenie adekwatne do rezultatów pracy  ciekawą, pełną wyzwań pracę Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem) Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.97 r. O Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Warszawa Ursynów, Mokotów, Wilanów (mazowieckie)
Herz 24 sp. z o.o. sp. k. Jesteśmy firmą, która zajmuje się delegowaniem opiekunek osób starszych do Niemiec. W związku z dynamicznym rozwojem spółki, poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim Miejsce Pracy: Piaseczno Zadania:  Kontakt mailowy i telefoniczny z bieżącymi klientami Firmy oraz ich kompleksowa obsługa  Pozyskiwanie nowych klientów zgodnie ze strategią rozwoju firmy  Negocjowanie warunków współpracy z nowymi klientami  Organizowanie i koordynowanie wyjazdów opiekunek do Niemiec  Składanie raportów ze swojej działalności Oczekujemy:  Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Komunikatywność  Umiejętność pracy w zespole  Odporność na stres  Dobra organizacja własnego czasu pracy  Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)  zorientowanie na wyniki i założone cele Oferujemy:  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  wynagrodzenie adekwatne do rezultatów pracy  ciekawą, pełną wyzwań pracę Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem) Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.97 r. O Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Otwock, Józefów, Góra Kawlwaria, Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Kadry i Płace     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru kadr i płac w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zajmującej się obsługą kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie/urzędzie Wiedza dziedzinowa – kadry i płace. Znajomość przepisów prawa pracy Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, w szczególności produktów wytwarzanych i oferowanych przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:    Specjalista Administracyjny Kadr i Płac     Zakres obowiązków: Zarządzanie wszystkimi procesami HR-owymi Przygotowywanie wniosków i raportów rozliczeniowych dla ZUS Skrzętna archiwizacja dokumentów (pliki osobiste pracowników, inne dokumenty niezbędne do właściwego naliczania wynagrodzenia) Sprawdzanie procedur, zasad i przepisów kadrowo-płacowych oraz zapewnianie zgodności z tymi wytycznymi Naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń należnych na podstawie umów o pracę, umów prawa cywilnego oraz różnego rodzaju dodatków Rachunkowość i formalny przegląd płac Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji do urzędu skarbowego, ZUSu i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) Raportowanie, w tym przygotowywanie rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Przygotowywanie dokumentów oddelegowania pracowników zatrudnionych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i poza nią Pomoc prawna w sprawach kadrowych dla pracowników polskich i zagranicznych Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie tych zmian w firmie   Wymagania: Co najmniej 4-letnie doświadczenie jako niezależny specjalista do spraw Kadr i Płac Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów obejmujących Kodeks Pracy, płace, podatki i ubezpieczenia społeczne Wykształcenie wyższe Praktyczna znajomość informatycznych systemów kadrowo-płacowych, w szczególności SAP Wysokie umiejętności interpersonalne (pracowitość, sumienność, terminowość) Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na ulepszenia i innowacje Odpowiedzialność, niezależność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy Bardzo wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście do klientów wewnętrznych (umiejętność odpowiedzi na zapytania kadrowo-płacowe) Dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomość MS Excel, Word i Płatnik   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na tle międzynarodowym i krajowym Możliwość szybkiego awansu i doskonalenia umiejętności zawodowych Możliwość rozwijania i poszerzania umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 61-70 z 70.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top