Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy w zakresie obsługi klienta niemieckiego. ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH. Stanowisko: Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Niemcy / Kandel (okolice Karlsruhe)   NR OGŁOSZENIA: AJP/189/111717/BN2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z obecnymi klientami w języku niemieckim. - Rozwiązywanie spraw związanych z bieżącą obsługą klientów. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze. - Wspieranie projektów rekrutacyjnych.Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny. - Gotowość do pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Wykształcenie minimum średnie. - Praktyczna umiejętność obsługi komputera. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się. Gwarantujemy: - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura tj. Kandel, okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju zawodowego dzięki codziennemu wykorzystaniu języka niemieckiego, szkolenia stanowiskowe oraz pracy w stabilnej i rozwojowej firmie. - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. - Pracę w sympatycznym polsko-niemieckim zespole. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/189/111717/BN2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Kandel (Niemcy)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy, rekruterzy, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.   A&J Partners este prezent pe piață de peste 12 ani fiind lider în oferte de muncă pentru cei care se ocupă de îngrijirea persoanelor vârstnice în Germania, este de asemenea lider în plasarea forței de muncă. Societatea a primit distincția „Angajatorul recomandat”, fiind creată de către o echipă implicată și dornică de a ajuta. Personalul este compus de coordonatori, recrutori, iar persoanele angajate de către A&J Partners pot beneficia de un sprijin juridic și din domeniul resurse umane.       KONSULTANT DS. REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM   Miejsce pracy do ustalenia: BYTOM / KRAKÓW / WARSZAWA   Locul: Zona centrală orașul: Bytom, Kraków, Warszawa (Polonia)   Nr ogłoszenia: AJP/188/111717/BR2   Zakres obowiązków: / Descrierea postului:   - Wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy. - Telefoniczne i osobiste rozmowy rekrutacyjne i przedstawianie warunków współpracy. - Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. - Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy. - Telefoniczny i osobisty kontakt z pracownikami. - Dbanie o biuro i pozytywny wizerunek firmy.   Wymagania: / Cerințele:   - Znajomość języka rumuńskiego - warunek konieczny. - Dobra znajomość języka polskiego lub niemieckiego. - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji. - Samodzielność i dokładność w pracy. - Komunikatywność i kultura osobista. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.   Gwarantujemy: / Garantăm:   - Praca stacjonarna w biurze na terenie Polski do uzgodnienia (Bytom, Kraków, Warszawa). - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Możliwość codziennej pracy z językiem obcym i szlifowanie swoich umiejętności. - Pomoc w relokacji dla osób z poza okolicy miasta Bytom. - Udział w wydarzeniach firmowych. - Pracę biurową od poniedziałku do piątku.   APLIKOWANIE / APLICARE:   W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/188/111717/BR2   UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Kraków (małopolskie)
Dla naszego klienta, firmy zajmującej sie outsourcingiem pracowników tymczasowych na rynku międzynarodowym, poszukuje kierownika zarządzającego oddziałem w Kijowie. 
Kijów (Ukraina)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Konsultant działu HR z j. niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom NR OGŁOSZENIA: AJP/182/111617/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Zadaniem pracownika w dziale rekrutacji/HR jest wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy. - Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy. - Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. - Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy. - Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji. - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowa wypłata. - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w codziennej pracy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/182/111617/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy w zakresie obsługi klienta niemieckiego. ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH. Stanowisko: Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Niemcy / Kandel (okolice Karlsruhe)   NR OGŁOSZENIA: AJP/189/111517/BN2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z obecnymi klientami w języku niemieckim. - Rozwiązywanie spraw związanych z bieżącą obsługą klientów. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze. - Wspieranie projektów rekrutacyjnych.Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny. - Gotowość do pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Wykształcenie minimum średnie. - Praktyczna umiejętność obsługi komputera. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się. Gwarantujemy: - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura tj. Kandel, okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju zawodowego dzięki codziennemu wykorzystaniu języka niemieckiego, szkolenia stanowiskowe oraz pracy w stabilnej i rozwojowej firmie. - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. - Pracę w sympatycznym polsko-niemieckim zespole. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/189/111517/BN2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Kandel (Niemcy)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel , do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy z doświadczeniem w obsłudze klienta na stanowisko:   Rekruter z językiem ukraińskim   Żory (zapewniamy mieszkanie służbowe)     Obowiązki:   - samodzielne prowadzenie rekrutacji, - kompleksowe zarządzanie procesem rekrutacyjnym (rozmowy telefoniczne, weryfikacja i selekcja), - prezentowanie oferty pracy, - zarządzanie oraz aktualizowanie bazy danych, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami.   Wymagania:   - znajomość języka ukraińskiego – warunek konieczny, - doświadczenie w kontakcie z klientami, - umiejętności w zakresie komunikacji i budowania relacji interpersonalnych, - terminowe i efektywne wywiązywanie się z powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - mieszkanie służbowe, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."    
Żory (śląskie)
10 listopada 2017
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel , do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy z doświadczeniem w obsłudze klienta na stanowisko:   Rekruter - HR (praca biurowa)   Żory Obowiązki:   - samodzielne prowadzenie rekrutacji, - kompleksowe zarządzanie procesem rekrutacyjnym (rozmowy telefoniczne, weryfikacja i selekcja), - koordynacja działań związanych z projektami rekrutacyjnymi, - prezentowanie oferty pracy, - zarządzanie oraz aktualizowanie bazy danych, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami.   Wymagania:   - min. roczne doświadczenie w kontakcie z klientami – warunek konieczny, - mile widziane wykształcenie lub doświadczenie w obszarze HR, - umiejętności w zakresie komunikacji i budowania relacji interpersonalnych, - terminowe i efektywne wywiązywanie się z powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Żory (śląskie)
&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom   Nr ogłoszenia: AJP/183/111017/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Do zadań pracownika należy wysyłanie mailowe bieżących informacji do klientów niemieckich i odpisywanie na ich zapytania w języku niemieckim. - Przyjmowanie i rejestrowanie połączeń telefonicznych od partnerów będących na terenie Niemiec. - Prace administracyjne w języku niemieckim (uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie danych). - Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i językowych. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Możliwość codziennej pracy z językiem obcym i szlifowanie swoich umiejętności. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/183/111017/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Kadry i Płace     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru kadr i płac w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zajmującej się obsługą kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie/urzędzie Wiedza dziedzinowa – kadry i płace. Znajomość przepisów prawa pracy Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, w szczególności produktów wytwarzanych i oferowanych przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top