Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

SILVERHAND jest firmą godną zaufania z wieloletnim stażem na rynku, mającą zasięg międzynarodowy. Oferujemy zatrudnienie na niemieckich warunkach. Wszyscy pracownicy otrzymują niemiecką umowę o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami socjalnym oraz dostępem do opieki medycznej. Pomożemy Ci skutecznie, szybko i bezpiecznie znaleźć stabilną pracę w Niemczech. Warunek konieczny: komunikatywna znajomość j. niemieckiego. Dla naszego stałego Klienta, sprawdzonego niemieckiego pracodawcy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Pracownik HR ds. rekrutacji   Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy: kontakt z kandydatami do pracy z Polski współpraca z agencjami pośrednictwa pracy w Polsce i Niemczech Wymagania: dobra znajomość języka niemieckiego doświadczenie na ww. stanowisku prawo jazdy kat. B i samochód   Oferujemy: zatrudnienie na warunkach niemieckich - niemiecki Pracodawca (nie w delegacji) atrakcyjne wynagrodzenie 1400,00 euro/mies. (możliwość podwyżki) zakwaterowanie GRATIS, opłacone przez Pracodawcę składki oraz podatki odprowadzane w Niemczech przez Pracodawcę zaliczki wypłacane co tydzień w gotówce lub na konto polskie albo niemieckie możliwość pracy w nadgodzinach (jeśli opcja ta jest niedostępna – informujemy o tym) możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy wsparcie naszych Konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia możliwość regularnych zjazdów do Polski ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodziny respektowane prawo do urlopu nasze usługi są bezpłatne (m. in. tłumaczenie oraz profesjonalne przygotowanie CV w j. niemieckim na potrzeby rekrutacji)        Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. Kontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższym numerem telefonu: 539-601-600 AKTUALNE OFERTY PRACY: silverhand.euFacebook: facebook.com/praca.silverhandZapraszamy również na: silverhand.eu/blogKurs j. niemieckiego od podstaw: Mówimy po niemiecku!Kurs języka online: Helga czyta!   Usługa dodatkowa:Od 20 lat świadczymy również usługi w zakresie rozliczeń podatków niemieckich oraz holenderskich, a także Kindergeld. Zadzwoń i dowiedz się więcej!   SILVERHAND Dominik Matczak - bezpieczne i satysfakcjonujące zatrudnienie za granicą (KRAZ 7822).
Zwönitz (Niemcy)
21 sierpnia 2017
Jesteśmy firmą, która od wielu lat zajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory   Zakres obowiązków:   - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych.   Oczekiwania wobec kandydatów:   - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B.   Mile widziane: - znajomość języka niemieckiego   Oferujemy:   - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy.   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".  
Gliwice (śląskie)
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:   KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW Z UKRAINY   Miejsce pracy: Opole, woj. opolskie   OBOWIĄZKI stały kontakt z pracownikami tymczasowymi z Ukrainy zarządzanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów z pracownikami (całodobowa dyspozycyjność telefoniczna w sytuacjach awaryjnych) pomoc w adaptacji i zakwaterowaniu odebranie i zawiezienie pracowników na miejsce zakwaterowania po ich przyjeździe do Polski wyszukiwanie i wyposażanie mieszkań przed przyjazdem pracowników wsparcie pracowników w miejscu pracy tłumaczenie zasad pracy i instrukcji stanowiskowych rekrutacja kandydatów z Ukrainy współpraca z partnerami z Ukrainy przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników, sprawdzanie ich poprawności oraz uzupełnianie braków utrzymywanie dobrych relacji z klientami   WYMAGANIA prawo jazdy kat. B – warunek konieczny znajomość tematyki uzyskiwania przez cudzoziemców pozwoleń na pracę w Polsce biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego komunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie pełna dyspozycyjność systematyczność komunikatywność znajomość pakietu MS Office mile widziana znajomość zagadnień związanych z pośrednictwem pracy z Ukrainy do Polski   OFERUJEMY stabilne wynagrodzenie z możliwością pozyskania karty pobytu (dla cudzoziemców) elastyczny czas pracy (pełny etat) możliwości rozwoju pracę w przyjaznej atmosferze niezbędne narzędzia do pracy indywidualny plan szkoleniowy atrakcyjny system premiowy dodatkowe benefity   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji: tel.77 547 28 40     Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Opole (opolskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik ds. kadrowo - płacowych w renomowanej firmie   Gliwice Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych. Wymagania:   - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń. Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
17 sierpnia 2017
Dla naszego Klienta - renomowanej, międzynarodowej firmy produkcyjnej z siedzibą w Żorach - poszukujemy kandydatów na stanowisko:  Specjalista ds. HR Miejsce pracy: Żory Nr ref. SHR/116/17 Najważniejsze obowiązki: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, organizacja szkoleń, sporządzanie raportów, obsługa systemu SAP pod kątem zleconych do realizacji zadań, prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie, znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel, wiedza z zakresu przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość narzędzi i technik rekrutacyjnych, wiedza z zakresu organizowania procesów szkoleniowych, doświadczenie w pracy w dziale HR, zdolności organizacyjne, komunikatywność. Mile widziane: znajomość systemu SAP. Oferujemy: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, szkolenia i możliwości rozwoju, przyjazną atmosferę pracy, atrakcyjny system wynagrodzeń, dodatkowe benefity.
Żory (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy OTWIERAMY SIĘ NA PRACOWNIKÓW RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO. Poszukujemy osoby do pracy delegacyjnej lub na stałe w Niemczech.   ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH.   Stanowisko:               Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy:           Niemcy (Karlsruhe) lub delegacje do Niemiec.   NR OGŁOSZENIA: AJP/157/081717/B2   Opis stanowiska / Zakres obowiązków:   - Zadaniem asystenta z językiem niemieckim jest współpraca z innymi działami w firmie, przede wszystkim z działem rekrutacji i działem koordynacji klienta niemieckiego poprzez m.in. przekazywanie zapytań klientów będących w Niemczech i zgłaszanie potrzeb klientów. - Zadaniem asystenta ds. rekrutacji pracowników tymczasowych jest utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i rozwiązywanie bieżących spraw związanych z ich obsługą. - Pozyskiwanie nowych klientów z branży opiekuńczej na terenie Niemiec. - Utrzymywanie pozytywnych relacji z firmami partnerskimi i współpraca z nimi. - Kontakt telefoniczny i mailowy w języku niemieckim i tworzenie ofert dla klientów niemieckojęzycznych.   Wymagania:   - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie. - Gotowość do delegacji lub stałego pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się.   Gwarantujemy:   - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura, w celu podjęcia pracy delegacyjnej lub stałej na terenie Niemiec/okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju z codziennym wykorzystaniem języka niemieckiego (w Polsce i w Niemczech). - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje.   APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/157/081717/B2   UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :)   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).  
Karlsruhe, Niemcy (Niemcy)
17 sierpnia 2017
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko:   Rekruter /język niemiecki/   Miejsce: Centrum miasta Bytom   NR OGŁOSZENIA: AJP/173/081717/B2   Opis stanowiska / Zakres obowiązków:   - Zadaniem pracownika w dziale rekrutacji/HR jest wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy. - Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy. - Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. - Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy. - Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.   Wymagania:   - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji. - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.   Gwarantujemy:   - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowa wypłata. - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w codziennej pracy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku.   APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/173/081717/B2   UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :)   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
NSG Group, której częścią jest firma Pilkington IGP Sp. z o.o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Na całym świecie zatrudniamy ok. 27 000 pracowników. W Polsce firma Pilkington IGP Sp. z o.o. zajmuje się produkcją szkła na potrzeby budownictwa w 7 oddziałach zlokalizowanych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Ostrołęce, Skierniewicach, Szczecinie i we Wrocławiu. W Warszawie znajduje się Centrala firmy.   W chwili obecnej do zakładu przetwarzającego szkło na potrzeby budownictwa, zlokalizowanego w Ostrołęce poszukujemy Kandydatów na stanowisko:   SPECJALISTA DS. PERSONALNO-ADMINISTRACYJNYCH Nr ref. SPA/OST Miejsce pracy: Ostrołęka Ilość stanowisk: 1 Umowa na zastępstwo     Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za administrację personalną w Oddziale oraz prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników.   Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: sprawozdawczość w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi przygotowywanie raportów dla jednostek nadrzędnych oraz dla instytucji państwowych koordynowanie działań związanych z funduszem socjalnym w Oddziale prowadzenie w rekrutacji na stanowiska produkcyjne zgodnie z procedurą w tym: zbieranie aplikacji, aranżację spotkań, utrzymywanie kontaktu z Kandydatami organizacja spotkań administracja biurowa w Oddziale przygotowywanie zarządzeń Dyrektora Oddziału wsparcie w naliczaniu płac dla pracowników Oddziału   Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania: wykształcenie wyższe minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku dobra znajomość języka angielskiego bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności MS Excel znajomość prawa pracy wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne umożliwiające współpracę z osobami na wszystkich szczeblach organizacyjnych bardzo dobra organizacja pracy   Oferujemy: pracę w międzynarodowej firmie wykorzystującej najnowocześniejsze technologie produkcyjne umowę o  pracę oraz stabilne zatrudnienie pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie wraz z opieką medyczną, dofinansowanie wypoczynku   Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji zawierających życiorys oraz list motywacyjny (koniecznie z zaznaczeniem numeru referencyjnego) do dnia 30 sierpnia 2017 r. poprzez email.   Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami Proszę o załączenie oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997  o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883).
Ostrołęka (mazowieckie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 69.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top