Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik ds. kadrowo – płacowych z językiem ukraińskim Gliwice Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych. Wymagania: - znajomość języka ukraińskiego, - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń. Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
14 lutego 2017
Jesteśmy firmą, która od wielu latzajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory Zakres obowiązków:   - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych.   Oczekiwania wobec kandydatów:   - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B.   Mile widziane:   - znajomość języka niemieckiego   Oferujemy:   - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Ruda Śląska, Rybnik, Gliwice, Żory, Katowice, Chorzów (śląskie)
Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się agencji pośrednictwa pracy, poszukuje kandydatów na stanowisko: Starszy specjalista ds. rekrutacji Miejsce pracy: Wrocław Główne obowiązki: • Wyszukiwanie i obsługa klientów • Zarządzanie działem Rekrutacji • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych oraz nadzór nad wszystkim aktualnie prowadzonymi procesami, • Tworzenie profili kandydatów, • Przeprowadzanie wywiadów rekrutacyjnych, • Weryfikacja kandydatów pod względem zgodności z wymaganiami, • Tworzenie opisów wybranych kandydatów, • Tworzenie bazy kandydatów, • Kontakt z klientami Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie, • Mile widziana znajomość języka włoskiego, • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki psychologia, pedagogika, zarządzanie zasobami ludzkimi), • Praktyczna znajomość prawa pracy, • Znajomość nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych i HR, • Komunikatywność i otwartość, • Odpowiedzialność, samodzielność, inicjatywa w działaniu, • Umiejętność samodzielnego zarządzania różnymi projektami rekrutacyjnymi, • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu, • Znajomość MS Office oraz urządzeń biurowych, • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Pracę w renomowanej firmie produkcyjnej z zagranicznym kapitałem • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwość rozwoju zawodowego Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz Listem Motywacyjnym na adres rekrutacja @progresso.net.pl W tytule wiadomości proszę wpisać stanowisko oraz miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. [Certyfikat MPiPS: 540]
Wroclaw (dolnośląskie)
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH - niemiecka Agencja Pośrednictwa Pracy poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM RUMUŃSKIM Miejsce pracy: Wrocław Zakres obowiązków: tłumaczenie na język rumuński treści ze strony www oraz wewnętrznych dokumentów, redagowanie ogłoszeń o pracę w języku rumuński, wprowadzanie ogłoszeń o pracę na rumuńskie portale internetowe, praca stacjonarna w biurze (nie ma możliwości pracy zdalnej). Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego w mowie i w piśmie, mile widziane wykształcenie kierunkowe, mile widziana znajomość rumuńskiego rynku pracy. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w pełnym wymiarze godzin w centrum Wrocławia, niemieckie standardy zarządzania, atrakcyjne wynagrodzenie, rozwój osobisty w szeregach firmy, pracę w młodym, dynamicznym zespole. Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania zawarte w ofercie, wyślij CV ze zdjęciem.  
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 69.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top