Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Pracownik działu rekrutacji - Rekruter Miejsce: Centrum miasta Bytom   Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Zadaniem pracownika w dziale rekrutacji/HR jest wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy. - Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy. - Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. - Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy. - Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w obsłudze klienta. - Znajomość języka niemieckiego mile widziana. - Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji. - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowa wypłata. - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i kursom zawodowym. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/161/062617/B2 Imię i Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).  
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:     Pracownik ds. kadrowo - płacowych w renomowanej firmie   Gliwice       Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych.     Wymagania:   - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń.     Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe.       Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:     Pracownik ds. kadrowo – płacowych z językiem ukraińskim   Gliwice       Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych.     Wymagania:   - znajomość języka ukraińskiego, - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń.     Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl     W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
21 czerwca 2017
Vitamed, firma farmaceutyczna o stabilnej pozycji na rynku, poszukuje wysokiej klasy specjalistów na stanowisko:   Specjalista ds. Rekrutacji   Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie, śląskie, świętokrzyskie, wielkopolskie Nr ref: Spec/ds/Rek/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   Do podstawowych obowiązków kandydata będzie należało m.in.: samodzielne przygotowywanie i  realizacja projektów rekrutacyjnych prowadzenie projektów rekrutacyjnych z wykorzystaniem różnych technik rekrutacyjnych Wdrażanie narzędzi rekrutacyjnych wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie rekrutacji doradztwo w zakresie doboru i rozwoju zawodowego pracowników bieżące raportowanie zajmowanie się wybranymi zagadnieniami kadrowymi  Od kandydatów oczekujemy: minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesów selekcji i rekrutacji znajomości zagadnień związanych z pracą przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych konieczne doświadczenie w rekrutacji pracowników w branży farmaceutycznej łatwości nawiązywania kontaktów doskonałej znajomości technik rekrutacji samodzielności i odpowiedzialności zdolności planowania i organizowania swojej pracy wykształcenia wyższego – kierunkowe będzie dużym atutem znajomości Kodeksu Pracy doświadczenia w prowadzeniu zagadnień kadrowych  Wybranym kandydatom oferujemy: ciekawą i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie w modelu home office możliwość rozwoju zawodowego pracę w ambitnym, młodym zespole stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop
Cała Polska, Niemcy (cała Polska)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Pracownik administracyjny z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom   Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych (przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim). - Zadaniem pracownika administracyjnego jest obsługa mailowa i telefoniczna klientów z Niemiec. - Zarządzanie i przekierowywanie zapytań zgłaszanych przez klientów w języku niemieckim. - Prace administracyjno-biurowe i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagania: - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. - Bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelne wykonywanie obowiązków. - Entuzjazm i pozytywne nastawienie w podejmowaniu nowych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Szkolenia umożliwiające stały rozwój zawodowy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Pracę umożliwiającą rozwijanie znajomości języka niemieckim. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/163/062117/B2 Imię i Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 72.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top