Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik ds. kadrowo - płacowych w renomowanej firmie   Gliwice Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych. Wymagania:   - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń. Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik ds. kadrowo – płacowych z językiem ukraińskim Gliwice Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych. Wymagania: - znajomość języka ukraińskiego, - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń. Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice, Knurów, Pyskowice, Zabrze (śląskie)
12 stycznia 2017
Firma OHL ZS POLSKA Sp. z o. o z siedzibą we Wrocławiu, działająca w branży budownictwa kolejowego zatrudni osobę na stanowisko:   Specjalista ds. Kadr i Płac   Miejsce pracy: Wrocław (dolnośląskie) Nr ref: Spec/ds/KiP/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   Opis stanowiska: samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie procedur okresowych badań lekarskich i badań specjalistycznych, planowanie i organizacja szkoleń pracowniczych, prowadzenie, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie planu urlopów pracowniczych i ewidencjonowanie, przygotowywanie list płac, zasiłków, podatku dochodowego, przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, delegacji, ZUZ, US, PFRON, prowadzenie i rozliczanie dobrowolnych ubezpieczeń społecznych pracowników, wnioskowanie zmian, interpretacje, aktualizacje Zakładowego Regulaminu Pracy i Regulaminu Premiowania, prowadzenie kartotek odzieży, przedmiotów, wyposażenia oraz sprzętu biurowego, rozliczanie umów cywilnoprawnych w zakresie kadrowo-płacowym oraz analiza i rozliczanie faktur z operatorem telefonii komórkowej sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz informacji PIT-4, PIT-11, deklaracji PFRON, GUS, tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy. Wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe/pokrewne, potwierdzone minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z pełną obsługą kadr i płac, praktyczna znajomość zasad prawa pracy i kontroli przestrzegania prawa pracy, bardzo dobra umiejętność naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, znajomość systemów kadrowo-płacowych, znajomość  programu TETA będzie dodatkowym atutem, znajomość programu Płatnik, umiejętność prawidłowego naliczania i terminowe przekazywanie zobowiązań wobec ZUS i US, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność i kreatywność w zakresie wykonywania i organizacji pracy, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy zespołowej, odpowiedzialność za potwierdzanie dokumentów roszczących skutki finansowe, biegła obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych, mile widziane zaświadczenie o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych oraz z ochrony danych osobowych, znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, znajomość  języka czeskiego bądź hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem, Oferujemy: ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, duży zakres samodzielności, Osoby zainteresowane podjęciem pracy na tym stanowisku prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz   Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Na kandydatury czekamy przez 2 tygodnie od daty ukazania się ogłoszenia. Nasza firma jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
11 stycznia 2017
Odpowiedzialne podejście do świata, w którym my żyjemy – MY ludzie…   Kim jesteśmy? Jedną z firm będącą Pionierem w branży rekrutacyjnej. Partnerstwo i współpraca na każdym szczeblu naszej organizacji jest naszą siłą. Cenimy sobie perfekcjonizm, skuteczność oraz solidność.   Kto jest naszym Partnerem, na rzecz którego szukamy idealnego Pracownika? Renomowana firma szkoleniowa, wyróżniająca się innowacyjnością, jakością i oryginalnością w metodach działania.   Kogo szukamy? Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do zespołu profesjonalistów i pracować z najlepszymi, to zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stanowisko:   Trener sprzedaży   Za co będziesz odpowiedzialny? Przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży, Tworzenie skryptów rozmowy handlowej, Tworzenie szkoleń, Czego oczekujemy? Wykształcenie wyższe, preferowane psychologiczne, Min. roczne doświadczenie na stanowisku Trenera Sprzedaży, Biegłej znajomości języka angielskiego, Doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń lub inwestycji mile widziane, Znajomości programów MS Office, Wysoko rozwiniętej umiejętności interpersonalnej, Umiejętności myślenia analitycznego, Sumienności, Asertywności, Kreatywności, Cierpliwości, Co oferujemy? Swobodę w wykonywaniu pracy, Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, Możliwość stałego rozwoju pod okiem doświadczonej załogi, Najlepsze narzędzia pracy i pomoc, Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzul: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).    Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest About You.Pl Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Spichrzowej 19. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez firmę. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do przesłanych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania. Państwa dane osobowe w toku prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych będą udostępniane pracodawcom. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Zastrzegamy sobie prawo przedstawienia kandydatom innej oferty niż podana w ogłoszeniu.   Rejestr agencji zatrudnienia - 5932
Warszawa, Piaseczno, Radom, Płock, Legionowo (mazowieckie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 71.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top