Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

19 czerwca 2017
Jesteśmy firmą, która od wielu lat zajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory     Zakres obowiązków:   - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych.   Oczekiwania wobec kandydatów:   - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B.   Mile widziane:   - znajomość języka niemieckiego   Oferujemy:   - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy.   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".  
Gliwice (śląskie)
19 czerwca 2017
W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:   Młodszy specjalista ds. HR   Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: - przygotowywanie ogłoszeń o pracę - aktywne pozyskiwanie kandydatów - budowanie i utrzymywanie bazy kandydatów - prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska niskiego i średniego szczebla - współtworzenie narzędzi rekrutacyjnych - współtworzenie szkoleń    - wspieranie zespołu w pracach biurowych - kontakt z Klientem     Od kandydata/-ki oczekujemy:   - wykształcenia wyższego (ewentualnie ostatni rok studiów) - zainteresowań w obszarze rozwoju zasobów ludzkich - zaangażowania w wykonywane obowiązki - komunikatywności w kontaktach osobistych i telefonicznych - doskonałej organizacji czasu pracy - samodzielności, dokładności i sumienności - dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość jęz. angielskiego     W zamian oferujemy:   - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego - dynamiczną pracę pełną wyzwań - dla najlepszych możliwość związania się z pracodawcą na stałe - przyjazną atmosferę w zespole        Prosimy o dołączenie do swojego CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KGN Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Koszalin (zachodniopomorskie)
Jeśli: Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, Potrafisz posługiwać się programem Płatnik, Pakiet MS Office nie ma przed Tobą tajemnic (a zwłaszcza Excel), Posiadasz wiedzę z zakresu kadr i płac potwierdzoną kursem/certyfikatem, Interesujesz się przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkiem dochodowym od osób fizycznych… A poza tym: Jesteś dokładny i systematyczny, Doskonale potrafisz zorganizować sobie pracę, Jesteś ambitny i chętny do pracy, Potrafisz komunikować się z grupą 😊 Dołącz do nas i współpracuj z działem kadrowym 😊 Będziesz zajmować się: Prowadzeniem ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, Weryfikacją list obecności, Prowadzeniem akt osobowych, Sporządzaniem dokumentacji karowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Obsługą systemu Płatnik. Oferujemy Ci: kompleksowe wdrożenie do pracy i niezbędnie szkolenia, stabilne zatrudnienie na cały etat, pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 na ul. Sieradzkiej 4c, atrakcyjne warunki finansowe dostosowane do kompetencji kandydata, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, ciekawą pracę w młodym i przyjaznym zespole.   Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, prosimy o wysłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.
Poznań (wielkopolskie)
Gdzie będziesz pracować? Autoryzowany dealer samochodowy działający na wielkopolskim rynku do 25 lat. Jako lider w branży, dostarcza swoim klientom pojazdy najwyższej jakości. Jednym z obszarów działalności spółki jest remarketing aut używanych, poflotowych i poleasingowych. Sprzedaż pojazdów prowadzona jest bezpośrednio w salonach, a także poprzez portal aukcyjny. Do Twoich zadań będzie należało: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony p.poż, ergonomii oraz ochrony środowiska, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, przebiegiem zatrudnienia i rozwiązywaniem stosunku pracy, ustalanie uprawnień urlopowych i monitorowanie wykorzystywania urlopów zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich pracowników, kontrola ich aktualności, wystawianie skierowań na badania lekarskie, monitorowanie aktualności szkoleń okresowych BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, sporządzanie pism i dokumentów oraz utrzymywanie korespondencji z urzędami i innymi Instytucjami w sprawach pracowniczych, przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy. Czego od Ciebie oczekujemy: Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, Znajomości programu Symfonia, MS Office (a zwłaszcza Excel), Znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, Umiejętności organizacji pracy własnej. Nasz Klient oferuje: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pół etatu lub pełny etat, Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk APLIKUJ lub kontakt telefoniczny 506 364 283. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.  
Poznań (wielkopolskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych. W związku z ciągłym rozwojem firmy oferujemy odbycie w naszym biurze, w Centrum Bytomia praktyk wakacyjnych, z możliwością stałego zatrudnienia. Praktyki umożliwią poznanie branży HR i działań rekrutacyjnych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.PRAKTYKA WAKACYJNA W DZIALE REKRUTACJI / HR Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM JUŻ OD CZERWCA! Miejsce: Centrum miasta Bytom Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Zapoznanie się z funkcjonowaniem pracy działu rekrutacji i działu handlowego z językiem niemieckim. - Wsparcie działań rekrutacyjnych i koordynacyjnych pracowników tymczasowych. - Uczestniczenie w pracach biurowych i administracyjnych działów. - Aktywna pomoc praktykanta / praktykantki w procesie obsługi klienta w języku niemieckim. - Pomoc w prowadzeniu korespondencji z klientami w języku niemieckim. Wymagania: - Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na kontakt mailowy i telefoniczny w stopniu komunikatywnym. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i językowych. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Możliwość odbycia bezpłatnych praktyk w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w HR. - Uzyskanie rekomendacji po odbyciu praktyk, cennych w podjęciu stałej pracy. - Szansę rozpoczęcia pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem po zakończeniu praktyk. - Codzienną pracę z językiem niemieckim i rozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród fachowców. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/158/061617/B2 oraz Imię i Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 72.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top