Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

21 marca 2017
Jesteśmy firmą, która od wielu lat zajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory   Zakres obowiązków: - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych. Oczekiwania wobec kandydatów: - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B. Mile widziane: - znajomość języka niemieckiego Oferujemy: - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy.   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Gliwice (śląskie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:    Specjalista Administracyjny Kadr i Płac     Zakres obowiązków: Zarządzanie wszystkimi procesami HR-owymi Przygotowywanie wniosków i raportów rozliczeniowych dla ZUS Skrzętna archiwizacja dokumentów (pliki osobiste pracowników, inne dokumenty niezbędne do właściwego naliczania wynagrodzenia) Sprawdzanie procedur, zasad i przepisów kadrowo-płacowych oraz zapewnianie zgodności z tymi wytycznymi Naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń należnych na podstawie umów o pracę, umów prawa cywilnego oraz różnego rodzaju dodatków Rachunkowość i formalny przegląd płac Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji do urzędu skarbowego, ZUSu i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) Raportowanie, w tym przygotowywanie rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Przygotowywanie dokumentów oddelegowania pracowników zatrudnionych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i poza nią Pomoc prawna w sprawach kadrowych dla pracowników polskich i zagranicznych Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie tych zmian w firmie   Wymagania: Co najmniej 4-letnie doświadczenie jako niezależny specjalista do spraw Kadr i Płac Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów obejmujących Kodeks Pracy, płace, podatki i ubezpieczenia społeczne Wykształcenie wyższe Praktyczna znajomość informatycznych systemów kadrowo-płacowych, w szczególności SAP Wysokie umiejętności interpersonalne (pracowitość, sumienność, terminowość) Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na ulepszenia i innowacje Odpowiedzialność, niezależność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy Bardzo wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście do klientów wewnętrznych (umiejętność odpowiedzi na zapytania kadrowo-płacowe) Dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomość MS Excel, Word i Płatnik   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na tle międzynarodowym i krajowym Możliwość szybkiego awansu i doskonalenia umiejętności zawodowych Możliwość rozwijania i poszerzania umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Jesteśmy niemiecką firmą, która od ponad 20 lat rekrutuje specjalistów i fachowców z kilkunastu różnych branż w ponad 33 oddziałach w Niemczech. Aktualnie pracuje u nas blisko 2000 osób, które skorzystały z naszego doświadczenia w wyszukiwaniu najkorzystniejszych warunków pracy. Jako jedna z niewielu film istniejących na rynku pośrednictwa pracy, zapewniamy kompleksową pomoc w kwestiach urzędowych. Wybierając Walter-Fach-Kraft Personal GmbH masz gwarancję stabilnego i konkurencyjnego zatrudnienia, bo domeną naszej firmy jest uczciwość i pełne zaufanie w kontaktach z pracownikiem.   Skorzystaj z naszego doświadczenia i daj sobie szanse na lepszą pracę !   Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: REKRUTER Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Miejsce pracy: Wrocław Do Twoich obowiązków należeć będzie: aktywne wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy w wielu branżach, budowanie dobrych relacji z kandydatami, przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych, finalizowanie procesu zatrudniania kandydata. Wymagania: bardzo dobra znajomość rynku pracy oraz jego specyfiki, płynna znajomość jęz. niemieckiego (warunek konieczny), umiejętność samodzielnej organizacji pracy, otwartość i komunikatywność w codziennych działaniach. W zamian oferujemy Ci: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w pełnym wymiarze godzin w centrum Wrocławia, niemieckie standardy zarządzania, atrakcyjne wynagrodzenie, rozwój osobisty w szeregach firmy, pracę w młodym, dynamicznym zespole.   Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania zawarte w ofercie, wyślij CV ze zdjęciem
Wroclaw (dolnośląskie)
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH - niemiecka Agencja Pośrednictwa Pracy poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM RUMUŃSKIM Miejsce pracy: Wrocław Zakres obowiązków: tłumaczenie na język rumuński treści ze strony www oraz wewnętrznych dokumentów, redagowanie ogłoszeń o pracę w języku rumuński, wprowadzanie ogłoszeń o pracę na rumuńskie portale internetowe, praca stacjonarna w biurze (nie ma możliwości pracy zdalnej). Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego w mowie i w piśmie, mile widziane wykształcenie kierunkowe, mile widziana znajomość rumuńskiego rynku pracy. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w pełnym wymiarze godzin w centrum Wrocławia, niemieckie standardy zarządzania, atrakcyjne wynagrodzenie, rozwój osobisty w szeregach firmy, pracę w młodym, dynamicznym zespole. Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania zawarte w ofercie, wyślij CV ze zdjęciem
Wroclaw (dolnośląskie)
Euro Labora z siedzibą główną w Raciborzu (nr certyfikatu 7061) to dynamiczna firma zajmująca się pośrednictwem pracy w kraju i za granicą Aktualnie do swoich struktur poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Manager ds. zatrudnienia (ze znajomością j. ukraińskiego) Miejsce pracy: woj. śląskie (Katowice, Tychy, Racibórz, Rybnik, Żory)Nr ref.: MAN/UKR/2017Rodzaj pracy: Praca stała Zakres obowiązków: nadzorowanie spraw związanych z zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy przygotowanie odpowiedniej dokumentacji personalnej pracowników opieka nad pracownikami tymczasowymi oraz pomoc w aklimatyzacji w Polsce sporządzanie raportów wewnętrznych z realizacji zadań odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami Oczekiwania: komunikatywna znajomość języka polskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny znajomość procedur wizowych i legalizacji zatrudnienia w Polsce – mile widziana znajomość pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty e-mail wysoki poziom umiejętności interpersonalnych doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane prawo jazdy kat. B – mile widziane samodzielność, wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu Oferta: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wynagrodzenie podstawowe + premia, możliwe inne dodatki do wynagrodzenia pomoc w aklimatyzacji na terenie województwa śląskiego możliwość zdobycia nowych doświadczeń, praca pełna wyzwań możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwój zawodowy dzieki regularnym szkoleniom Osoby zainteresowane podjęciem pracy proszone są o wysłanie swojego CV na adres w temacie maila proszę wpisać numer referencyjny: MAN/UKR/2017 W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.).
Katowice, Tychy, Racibórz, Rybnik, Żory (cała Polska)
Dla naszego Klienta, Kancelarii Podatkowej z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku, w związku z jej dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko:                                                  Specjalista ds. kadr i płac   Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: - kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.) - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników - sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS - sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych - sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych - archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej - zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1     Od kandydata/-ki oczekujemy:   - wykształcenia wyższego - minimum 2 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac - bardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych, podatku dochodowego - bardzo dobrej znajomości programu PŁATNIK - dodatkowym atutem będzie znajomość programów: FAKT oraz GRATYFIKANT - doskonałej organizacji czasu pracy - komunikatywności, samodzielności, dokładności i sumienności - dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość jęz. angielskiego     W zamian oferujemy:   - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych - pracę w nowoczesnym środowisku biznesowym - przyjazną atmosferę w zespole - oferta dotyczy pracy stałej   Nr Agencji: 15035
Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 90.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top