Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Firma Taurus Administracja Sp. z o.o. Sp.K. to licencjonowana Agencja Pracy w zakresie pośrednictwa pracy do Niemiec. Nasze doświadczanie pozwala cieszyć się nam dobrą współpracą w zakresie rekrutacji na rynku niemieckim.   By poszerzyć naszą współpracę poszukujemy na stanowisko:   Specjalista ds. rekrutacji   Miejsce pracy: Krapkowice /ok. Opola (opolskie)Nr referencyjny: rekruter/jobs.pl     Opis stanowiska: samodzielne realizowanie projektów rekrutacyjnych prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze w Niemczech weryfikacja kompetencji językowych oraz ocena predyspozycji Kandydatów tłumaczenie dokumentacji rekrutacyjnej przygotowanie i prezentacja profili kandydatów redagowanie i umieszczanie ogłoszenie na portalach internetowych Wymagania: biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie dokonała znajomość pakietu MS Office rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz doskonała organizacja czasu rzetelność i wytrwałość w wypełnianiu powierzonych zadań realizacja wyznaczonych celów doświadczenie na podobnym stanowisku wykształcenie min. średnie Oferujemy: ciekawe wyzwanie zawodowe w przyjaznej atmosferze atrakcyjne wynagrodzenie pakiet szkoleń podnoszących kompetencje możliwość rozwoju w strukturach firmy
Krapkowice, Opole, Nysa (opolskie)
EXPERUM Human Resources (wcześniej AG TEST HR Janusz Dziewit) jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Aktualnie, do naszego biura w Wałbrzychu, poszukujemy osoby na stanowisko:   Konsultant (obszar rekrutacji i konsultingu) Miejsce pracy: Wałbrzych Nr referencyjny: 8213/MK   Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane: Psychologia, Zarządzanie lub pokrewne, doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie/dziale z obszaru HR-u, dobra znajomośćjęzyka angielskiego (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem), umiejętności nawiązywania dobrych i skutecznych relacji biznesowych z klientami, duża samodzielność, obowiązkowość, umiejętność organizacji własnej pracy, gotowość i chęć do pracy w systemie projektowym, otwartość na nowe doświadczenia i chęć zdobywania wiedzy, umiejętności logicznego i analitycznego myślenia, dobra znajomość programów pakietu Office, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Obowiązki: samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, wsparcie i współudział przy projektach z zakresu miękkiego HR’u (AC/DC, oceny 360 stopni, badania satysfakcji, programy rozwojowe, szkolenia i inne), utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami firmy, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami celem pozyskiwania nowych projektów, uczestniczenie oraz pomoc w realizacji wydarzeń branżowych. Oferujemy: ciekawą pracę w młodym zespole, w firmie o ustalonej renomie, możliwość prowadzenia projektów dla klientów z różnych branż, możliwość wielopłaszczyznowego rozwoju w obszarze miękkiego HR-u, wynagrodzenie wzbogacone o atrakcyjny system motywacyjny, bardzo miłą atmosferę pracy.    W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.
Wałbrzych I Okolice (dolnośląskie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:   Manager Działu Kadr i Płac   Obowiązki: Koordynowanie procesu tworzenia struktur Działu Kadr i Płac Nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, naliczenia i wypłaty wynagrodzenia, ewidencji czasu pracy, ZFŚS, ochrona danych osobowych) Wsparcie merytoryczne i zarządzanie pracą zespołu pracowników Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy w podległym obszarze Współpracę w zakresie projektowania i opracowywania polityki personalnej oraz nadzór nad jej prawidłową realizacją Bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach Dostosowanie obowiązujących regulacji w firmie do aktualnych przepisów Analizowanie i raportowanie danych kadrowo-płacowych   Wymagania: Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie   w Centrum Usług Wspólnych) Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem, delegowania zadań, motywowania i dbania o rozwój pracowników Bardzo dobra znajomość zagadnienia z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań kadrowo-płacowych Swobodne posługiwanie się językiem angielskim Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych w szczególności programu SAP Bardzo dobra znajomość pakietu programów MS Office Efektywne planowanie pracy, umiejętności organizacyjne Dokładność, sumienność, zdolności analityczne   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku firmy usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na szczeblu krajowym i międzynarodowym Możliwość szybkiego awansu i rozwoju umiejętności zawodowych Możliwość rozwoju i poszerzenia zakresu umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów, Przemyśl, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jasło, Krosno, S (podkarpackie)
Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy księgowo - kadrowej, poszukuje doświadczonych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Wrocław Główne zadania: • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, • sporządzanie świadectw pracy, deklaracji i zaświadczeń dla pracowników, • prowadzenie firmy w obszarze kadrowo- płacowym, • sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz GUS, • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień, • prowadzenie akt osobowych Wymagania: • wykształcenie wyższe, • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, • doskonała znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, • doświadczenie w sporządzaniu dokumentów kadrowych, deklaracji oraz w kontakcie z Urzędami, • znajomość MS Office oraz programów kadrowychOferujemy: • Interesującą i samodzielną pracę • Możliwość rozwoju zawodowego • Atrakcyjne wynagrodzenie • Stabilne warunki zatrudnienia Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz LM . Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
EXPERUM Human Resources (wcześniej AG TEST HR Janusz Dziewit) jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Aktualnie, do naszego biura w Wałbrzychu, poszukujemy osoby na stanowisko:   Konsultant (obszar rekrutacji i konsultingu) Miejsce pracy: Wałbrzych Nr referencyjny: 8213/MK   Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane: Psychologia, Zarządzanie lub pokrewne, doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie/dziale z obszaru HR-u, dobra znajomośćjęzyka angielskiego (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem), umiejętności nawiązywania dobrych i skutecznych relacji biznesowych z klientami, duża samodzielność, obowiązkowość, umiejętność organizacji własnej pracy, gotowość i chęć do pracy w systemie projektowym, otwartość na nowe doświadczenia i chęć zdobywania wiedzy, umiejętności logicznego i analitycznego myślenia, dobra znajomość programów pakietu Office, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Obowiązki: samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, wsparcie i współudział przy projektach z zakresu miękkiego HR’u (AC/DC, oceny 360 stopni, badania satysfakcji, programy rozwojowe, szkolenia i inne), utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami firmy, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami celem pozyskiwania nowych projektów, uczestniczenie oraz pomoc w realizacji wydarzeń branżowych. Oferujemy: ciekawą pracę w młodym zespole, w firmie o ustalonej renomie, możliwość prowadzenia projektów dla klientów z różnych branż, możliwość wielopłaszczyznowego rozwoju w obszarze miękkiego HR-u, wynagrodzenie wzbogacone o atrakcyjny system motywacyjny, bardzo miłą atmosferę pracy.    W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.
Wałbrzych I Okolice (dolnośląskie)
Herz 24 sp. z o.o. sp. k. Jesteśmy firmą, która zajmuje się delegowaniem opiekunek osób starszych do Niemiec. W związku z dynamicznym rozwojem spółki, poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim Miejsce Pracy: Piaseczno Zadania:  Kontakt mailowy i telefoniczny z bieżącymi klientami Firmy oraz ich kompleksowa obsługa  Pozyskiwanie nowych klientów zgodnie ze strategią rozwoju firmy  Negocjowanie warunków współpracy z nowymi klientami  Organizowanie i koordynowanie wyjazdów opiekunek do Niemiec  Składanie raportów ze swojej działalności Oczekujemy:  Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Komunikatywność  Umiejętność pracy w zespole  Odporność na stres  Dobra organizacja własnego czasu pracy  Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)  zorientowanie na wyniki i założone cele Oferujemy:  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  wynagrodzenie adekwatne do rezultatów pracy  ciekawą, pełną wyzwań pracę Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem) Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.97 r. O Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Warszawa Ursynów, Mokotów, Wilanów (mazowieckie)
Herz 24 sp. z o.o. sp. k. Jesteśmy firmą, która zajmuje się delegowaniem opiekunek osób starszych do Niemiec. W związku z dynamicznym rozwojem spółki, poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant ds. kontaktu z klientem zagranicznym z j. niemieckim Miejsce Pracy: Piaseczno Zadania:  Kontakt mailowy i telefoniczny z bieżącymi klientami Firmy oraz ich kompleksowa obsługa  Pozyskiwanie nowych klientów zgodnie ze strategią rozwoju firmy  Negocjowanie warunków współpracy z nowymi klientami  Organizowanie i koordynowanie wyjazdów opiekunek do Niemiec  Składanie raportów ze swojej działalności Oczekujemy:  Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Komunikatywność  Umiejętność pracy w zespole  Odporność na stres  Dobra organizacja własnego czasu pracy  Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)  zorientowanie na wyniki i założone cele Oferujemy:  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  wynagrodzenie adekwatne do rezultatów pracy  ciekawą, pełną wyzwań pracę Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem) Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.97 r. O Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Otwock, Józefów, Góra Kawlwaria, Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Aerosol Service jest czołowym producentem w Europie wyrobów aerozolowych i liquidów oraz opakowań aerozolowych. Stałe inwestycje zarówno w szkolenie personelu jak i unowocześnianie parku maszynowego sprawiają, że produkty odznaczają się wysoką jakością, a to przekłada się na rosnące grono zadowolonych Klientów. Aerosol Service cały czas promuje rozwój wszystkich współpracowników i poprawia ich umiejętności niezbędne dla wzrostu w firmie i rozwoju. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI Miejsce pracy: Charnowo k. Ustki Obowiązki: zarządzanie bazą danych (weryfikacja dokumentów, uaktualnianie danych) kompleksowa obsługa dokumentacji personalnej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.) zgodnie z wymogami prawa pracy bezpośrednia obsługa pracowników monitorowanie terminów ważności dokumentów, badań prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich kontakt z urzędami, ambasadami sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących mobilności i efektywności zatrudnienia sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US monitorowanie ofert i przygotowywanie dokumentacji w ramach projektów dofinansowań udział w targach pracy organizowanych przez jednostki samorządów Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi) doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętność pracy w dynamicznym środowisku znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie MS Excel, Word) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność, sumienność, terminowość i duża kreatywność w działaniu Oferujemy: samodzielne stanowisko pracy pracę w młodym, dynamicznym zespole w firmie o wieloletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku umowę o pracę na pełen etat stabilne warunki zatrudnienia i perspektywy rozwoju atrakcyjne wynagrodzenie bezpłatne korzystanie z pakietów prywatnej opieki medycznej Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".  
Charnowo (pomorskie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Kadry i Płace     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru kadr i płac w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zajmującej się obsługą kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie/urzędzie Wiedza dziedzinowa – kadry i płace. Znajomość przepisów prawa pracy Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, w szczególności produktów wytwarzanych i oferowanych przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:    Specjalista Administracyjny Kadr i Płac     Zakres obowiązków: Zarządzanie wszystkimi procesami HR-owymi Przygotowywanie wniosków i raportów rozliczeniowych dla ZUS Skrzętna archiwizacja dokumentów (pliki osobiste pracowników, inne dokumenty niezbędne do właściwego naliczania wynagrodzenia) Sprawdzanie procedur, zasad i przepisów kadrowo-płacowych oraz zapewnianie zgodności z tymi wytycznymi Naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń należnych na podstawie umów o pracę, umów prawa cywilnego oraz różnego rodzaju dodatków Rachunkowość i formalny przegląd płac Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji do urzędu skarbowego, ZUSu i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) Raportowanie, w tym przygotowywanie rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Przygotowywanie dokumentów oddelegowania pracowników zatrudnionych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i poza nią Pomoc prawna w sprawach kadrowych dla pracowników polskich i zagranicznych Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie tych zmian w firmie   Wymagania: Co najmniej 4-letnie doświadczenie jako niezależny specjalista do spraw Kadr i Płac Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów obejmujących Kodeks Pracy, płace, podatki i ubezpieczenia społeczne Wykształcenie wyższe Praktyczna znajomość informatycznych systemów kadrowo-płacowych, w szczególności SAP Wysokie umiejętności interpersonalne (pracowitość, sumienność, terminowość) Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na ulepszenia i innowacje Odpowiedzialność, niezależność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy Bardzo wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście do klientów wewnętrznych (umiejętność odpowiedzi na zapytania kadrowo-płacowe) Dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomość MS Excel, Word i Płatnik   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na tle międzynarodowym i krajowym Możliwość szybkiego awansu i doskonalenia umiejętności zawodowych Możliwość rozwijania i poszerzania umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 61-70 z 70.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top