Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

BIURO DORADCÓW BIZNESOWYCH SIECI PLAYPoszukuje kandydatów na stanowisko:TELEMARKETERAMiejsce pracy: Nowy Sącz, CentrumWymagania:* obsługa komputera* punktualność* komunikatywność* poprawna dykcjaDodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży.OFERUJEMY:* wynagrodzenie prowizyjne + podstawę * umowę o pracę* pracę od poniedziałku do piątku* szkolenie wstępne* stałą pomoc merytoryczną Koordynatora* możliwość awansu w strukturach firmy* świetną atmosferę Prosimy o przesyłanie CV z Państwa kandydaturą.
Nowy Sącz (małopolskie)
W związku z nowymi projektami prowadzonymi na terenie Niemiec pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant z językiem niemieckim Opis stanowiska: - Praca polega na odbieraniu i wykonywaniu telefonów w języku niemieckim - Odpowiadanie na zapytania (mailowo i telefonicznie) - Rejestrowanie zamówień systemie komputerowym - Przyjmowanie zamówień - Możliwa praca zdalna (home office)   Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie) - Umiejętność szybkiego uczenia się - Umiejętność pracy w systemie home office   Oferujemy: - Praca dla międzynarodowego klienta - Możliwość rozwoju zawodowego - Szkolenia wewnętrzne - Atrakcyjne wynagrodzenie - Możliwość pracy w wybranych godzinach (także w formie pracy dorywczej - minimum kilka godzin w tygodniu) Wszystkich Kandydatów serdecznie zapraszamy do przesyłania CV na adres mailowy 
Cały Kraj (cała Polska)
16 sierpnia 2017
Firma Personel Profit Sp. Z o.o. będąca dostawcą rozwiązań szkoleniowo-doradczych dla klientów biznesowych poszukuje pracownika na stanowisko SPEC.DS.SPRZEDAŻY.   SPEC.DS.SPRZEDAŻY   ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW: ściała współpraca z Dyrektorem sprzedaży i Zarządem spółki analiza danych CRM współtworzenie produktów sprzedażowych reserch rynkowy – poszukiwanie firmy pozyskiwanie klientów budowanie długofalowych relacji z klientami umawianie spotkań i pozyskiwanie zapytań ofertowych     WYMAGANY PROFIL KANDYDATA: 1/OSOBOWOŚĆ komunikatywność chęć rozwoju w zawodzie ukierunkowanie na cel i sumienna realizacja powierzonego zakresu obowiązków wysoka automotywacja i zaangażowanie inicjatywa i samodzielność w działaniu umiejętności analitycznego myślenia   2/DOŚWIADCZENIE minimum roczny staż pracy w pełnym wymiarze godzinowym w dziale sprzedaży   OFERUJEMY: długoterminową współpracę pracę w miłej atmosferze i komfortowych warunkach zdobycie doświadczenia w pracy z biznesem rozwój osobisty i zawodowy wsparcie rozwojowe przełożonego pracę stacjonarną w stałych godzinach wysokie wynagrodzenie + prowizja sprzedażowa   FORMA ZATRUDNIENIA: - własna działalność - umowa zlecenie   KONTAKT:   Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV i listu motywacyjnego w formie elektronicznej na adres mailowy 
Gdańsk (pomorskie)
Tytuł stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta- infolinia AXA Assistance Lokalizacja: Ostrawa, Czechy Wynagrodzenie: 2700 zł netto (podstawa+benefity) Branża: Ubezpieczenia Zadania: - wsparcie Klientów AXA w rozwiązywaniu ich zapytań odnośnie produktów i usług AXA, - udzielanie informacji o ofercie AXA, - dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, - obsługa tylko połączeń przychodzących. Wymagania:język angielski na poziomie komunikatywnym (B2) Inne benefity: 200 zł bony żywieniowe 300 zł dojazd w zależności od miejsca zamieszkania Warunki zatrudnienia: umowa o pracę- pełny etat Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.
Ostrava (Czechy)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:   Koordynator Centrum Obsługi Klienta   Obowiązki: Koordynacja pracy COA, dbanie o jak największą efektywność pracy działu Pomoc pracownikom działu w rozwiązywaniu najbardziej nietypowych i skomplikowanych problemów Tworzenie grafika pracy działu w trybie 24/7/365 zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Dyrektora COA Zgłaszanie do Dyrektora COA wniosków dotyczących zmian w procedurach, aktywna współpraca w ustalaniu treści tych procedur Tworzenie, modyfikacja i zatwierdzanie artykułów w Bazie Wiedzy systemu CRM Tworzenie dokumentacji do systemów wskazanych przez Dyrektora COA Pozyskiwanie danych dotyczących występującego nietypowego problemu lub przekazanie wytycznych innym pracownikom w celu jego właściwego opisania,  w razie konieczności eskalacja zgłoszenia do właściwych działów firmy Zapoznawanie się ze wskazanymi przez Dyrektora COA nowymi lub zmodyfikowanymi procedurami i instrukcjami obowiązującymi w firmie Udział w regularnie organizowanych szkoleniach i warsztatach Dbanie o przestrzeganie przyjętych w firmie standardów Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora COA   Wymagania: Ukończenie studiów wyższych (preferowane kierunki techniczne lub Marketing i Zarządzanie) Praktyczne umiejętności koordynowania pracy działu Dobra znajomość programów komputerowych (Excel, Word, CRM, VISIO) Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań jednocześnie Umiejętność tworzenia łatwej do przyswojenia dokumentacji technicznej Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:   Specjalista Centrum Obsługi Klienta   Obowiązki: Telefoniczna obsługa klientów firmy w zakresie rozwiązywanie problemów technicznych i rozliczeniowych zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami i Bazą Wiedzy systemu CRM Świadczenie wsparcia dla Przedstawicieli handlowych i serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali Pozyskiwanie danych dotyczących występującego nietypowego problemu i jego eskalacja zgodnie ze ścieżką eskalacji Zapoznawanie się ze wskazanymi przez Dyrektora COA nowymi lub zmodyfikowanymi procedurami i instrukcjami obowiązującymi w firmie Udział w regularnie organizowanych szkoleniach i warsztatach Przestrzeganie przyjętych w firmie standardów   Wymagania: Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (Excel, Word, CRM) Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"          
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 101-110 z 115.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top