Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Mamy ofertę specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy Kandydatów na stanowisko NIE SPRZEDAŻOWE z językiem francuskim Lokalizacja: Warszawa Wynagrodzenie 26zł za godzinę pracy   Zadania: Obsługa telefoniczna oraz mailowa infolinii / wsparcie techniczne Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Obsługa  „ticket’ów Dbanie o pozytywny kontakt z klientami oraz o dobry wizerunek firmy Wymagania: Znajomość języka francuskiego na poziomie min B2  Oferujemy: Pracę w młodym, dynamicznym zespole  Możliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień Pracę w międzynarodowym środowisku Wynagrodzenie około 4000 – 4500 PLN brutto  - umowa o pracę   Osoby zainteresowanie zapraszamy do aplikowania :  
Warszawa (mazowieckie)
16 stycznia 2018
Oferta pracy dla kandydatów z j FINSKIM  Umowa o pracę Wynagrodzenie 6500 – 7000PLN brutto Miejsce pracy Gdańsk   Zadania Kompleksowa obsługa Klientów w języku fińskim (nie sprzedaż) - telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń, praca BackOffice - weryfikacja dokumentacji w systemie firmy,   Oferujemy Umowę o pracę Bogaty pakiet szkoleniowy Możliwość rozwoju w strukturach firmy Pakiet prywatnej opieki medycznej    
Gdansk (pomorskie)
    Dla naszego Klienta w Warszawie poszukujemy kandydatów z j niemieckim min B1 Praca polega TYLKO na mailowym wsparciu użytkowników witryny aukcyjnej, bez rozmów telefonicznych   Na tym stanowisku wymagana jest znajomość języka niemieckiego min B1.   Praca w godzinach 6.00-22.00 (praca zmianowa) od poniedziałku do niedzieli !!Sam wybierasz godziny i dni w których chcesz pracować !! Wynagrodzenie około 3000 PLN brutto -  18zł/h NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA - szkolenie trwa 6 tygodni jest wliczone w czas pracy za które otrzymujesz wynagrodzenie     Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu  
Warszawa (mazowieckie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób.Aktualnie dla jednego z naszych klientów z branży drukarskiej  poszukujemy:Konsultant w dziale sprzedażowym Lokalizacja: Sopot Wyścigi Zakres Obowiązków:-  kontakt z klientem (mailowy, telefoniczny) oraz utrzymywanie dobrych relacji- przedstawianie klientom oferty firmy- literatura fachowa- kontakt odbywa się w oparciu o przygotowaną bazę klientów (firmy, przedsiębiorstwa, instytucje państwowe)- przygotowywanie ofert sprzedaży dla stałych i nowych Klientów (na podstawie historii zamówień);Wymagania:- podstawowa umiejętność obsługi komputera, internetu oraz telefonu- dobra dykcja- pozytywne nastawienie- komunikatywność- zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz chęć podnoszenia swoich kwalifikacjiOferujemy:- umowę zlecenie ( okres próbny), poźniej umowa wewnętrzna u naszego Klienta- stawkę godzinową na początek w wysokości 13,70 zł/h brutto           -  premie procentowe oraz premie uznaniowe- pracę  w godzinach 7:30 - 15:30 ( 8h dziennie), możliwość pracy również w wymiarze 3/4 etatu- płatne szkolenie przygotowujące do wykonywania obowiązkówZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z numerem ref. KON/LIT/  lub o kontakt pod nr telefonu 601 885 483.
Sopot (pomorskie)
Obsługa zamówień lub wsparcie techniczne w Warszawie  Wyślij nam swoje CV, aby wykorzystywać swoje zdolności językowe w codziennej pracy! WYMAGANIA Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Znajomość obsługi pakietu MS Office   ZADANIA Kontakt z użytkownikami końcowymi systemu Logowanie i zarządzanie wnioskami Wsparcie i pomoc użytkownikom, dokonywanie wstępnej oceny i diagnozowanie problemów Raportowanie do systemu   OFERUJEMY Międzynarodową atmosferę pracy Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy w WARSZAWIE Stabilne warunki pracy Umowa o pracę Wynagrodzenie brutto w wysokości 5500 – 6000 PLN w zależności od poziomu języka B2-C1/C2   Prosimy przesłać CV na adres email        
Warszawa (mazowieckie)
Process Officer with Danish/Duński w Banku w Łodzi   Pokrywamy koszty relokacji do Łodzi Umowa o pracę bez okresu próbnego Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych Obecnie dla naszego Klienta,  Banku poszukujemy Process Officer ze znajomością języka duńskiego. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy: obsługa administracji banku, zarządzanie bazą danych, kompletowanie dokumentacji, odpowiadanie na telefoniczne oraz mailowe zapytania Klientów, udzielanie kompletnych informacji zwrotnych. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w globalnej strukturze. Wynagrodzenie wraz z dodatkiem za relokacje i pakietem w wysokości około 7000 PLN Jeśli znasz język duński - Aplikuj i dołącz do zespołu  
Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego Miejsce pracy: OlsztynTwoim zadaniem będzie nie sprzedażowa obsługa klienta oraz rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów poprzez e-mail bądź live chat. Czego oczekujemy:- znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym, - zdolność szybkiego przyswajania wiedzy o nowych produktach i standardach obsługi klienta, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane.Gwarantujemy:- szkolenia kompetencyjne, - umowy o pracę z wynagrodzeniem OD  4000 PLN brutto, a dodatkowo premie , - jasnej i przejrzystej ścieżki kariery, uzależnionej od stażu pracy, - benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej), - przyjaznej atmosfery pracy w międzynarodowym środowisku, - upominków, poczęstunków od firmy oraz spotkań integracyjnych, - bogato wyposażonego biura.   Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV      
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
11 stycznia 2018
HELP DESKObsługa klientów linii lotniczych Lokalizacja: Gdańsk OliwaOferujemy: Możliwość sprawdzenia się w zróżnicowanym środowisku pracy Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre Zaangażowany i zmotywowany Team Możliwość dalszego rozwoju w zakresie Customer Service Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe, podwyżka po 6 miesiącach Prywatne ubezpieczenie medyczne Pracę do 9:00 – 21:00 w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin** osoby, które będą chciałby pracować w niepełnym wymiarze godzin muszą być gotowe do odbycia miesięcznego szkolenia w pełnym wymiarze godzin. Po szkoleniu grafik do ustalenia. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min. B1. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w CC, szczególnie w kontakcie z klientami linii lotniczych. Komunikatywność. Praca polega na obsłudze mailowej oraz telefonicznej klientów zagranicznych linii lotniczych.
Gdańsk (pomorskie)
Zależy ci na work-life balance i rozwoju osobistym? Chcesz pogodzić karierę zawodową z życiem osobistym?   Chcesz rozwinąć swoją ścieżkę kariery?   Firma Shell rekrutuje osoby posługujące się językiem niemieckim! Nie musisz mieć doświadczenia - jeśli biegle znasz j.niemiecki, jesteś ambitny i chcesz się rozwijać - to miejsce idealne dla Ciebie: Zapewniamy: -dopłaty do zdrowych obiadów w stołówce, w poniedziałek pojawiają się świeże warzywa i owoce -kafeterię (dodatkowe środki na kino, książki czy wyjazdy) -finansowanie udziału w zawodach sportowych (promujemy aktywny tryb życia) -roczny bonus finansowy i wiele innych    
Kraków (małopolskie)
Biuro Inwestycyjne otwiera nową filie w Ostravie. Szukamy pracowników na stanowisko:Specjalista ds. Sprzedaży. Firma oferuje kompleksową obsługę w wielu sektorach finansowych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Działamy na rynku międzynarodowym od 25 lat. Nie jest wymagane doświadczenie w sektorze finansowym Oferujemy:- Stabilną pracę, wraz z umową i z wszelkimi świadczeniami- Podstawę w wysokości 3100 (po 3 mies, 3500PLN)- Telefon służbowy oraz obszerna baza klientów- Szkolenia Tematyczne i Sprzedażowe- Czytelny system premii i bonusów za osiągnięcia w pracy- Imprezy firmowe oraz integracyjneWymagamy:- Zaangażowanie oraz chęć nauki- Wysoka kultura osobista - Stosowanie się do obowiązującego dress code - Doskonała znajomość języka polskiego oraz obsługi komputeraZakres Obowiązków:- Pozyskiwanie klientów z potencjalnej bazy klientów- Odczytywanie potrzeb klienta oraz przedstawienie oferty na stronie internetowej- Pomoc w założeniu rachunku inwestycyjnegoCzas i miejsce pracy:Pracujemy od poniedziałku do czwartku od 8:45 do 18:00 w piątki od 8:45 do 15:20, weekendy wolne.3 przerwy w trakcie dnia, 10:00-10:10, 12:00-12:45 oraz 15:00-15:10Miejsce Pracy: Ostrava, Czechy.Rewelacyjny dojazd do biura, blisko wjazdu na autostradę. (ok 30 min z Wodzisławia)Zainteresowane osoby proszę o wysłanie CV.Prosimy o załączenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Cieszyn (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top