Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji i koordynacji opiekunek z Polski oraz kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko:   Specjalista ds. transportu. Organizacja przejazdów pracowniczych. Miejsce: Centrum miasta Bytom   Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Głównym zadaniem pracownika działu transportu jest organizacja i koordynacja przejazdów naszych pracowników do Niemiec i ich powrotów do Polski. - Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez skuteczne i samodzielne rozwiązywanie problemów. - Stały kontakt z firmami przewozowymi. - Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie. - Tworzenie raportów rozliczeniowych. Wymagania: - Bardzo dobra organizacja pracy własnej. - Dokładność w wykonywaniu zadań i komunikatywność. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. - Umiejętność szybkich i trafnych decyzji. - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. - Mile widziane wykształcenie kierunkowe (logistyka, transport). - Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Stałe godziny pracy 08:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Podnoszenie kwalifikacji przez udział w szkoleniach, kursach. - Dobrą atmosferę w pracy.   APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/170/072017/B2 Imię i Nazwisko.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Cinkciarz.pl dostarcza usługę internetowej wymiany walut klientom indywidualnym i biznesowym. Serwis wyróżniają atrakcyjne kursy walut oraz szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Użytkownik ma możliwość wyboru modelu transakcyjnego oraz narzędzi dopasowanych do jego preferencji. Dostęp do usług serwisu ułatwiają aplikacje mobilne na najpopularniejsze systemy operacyjne. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe. Analitycy Cinkciarz.pl są regularnie wyróżniani przez wiodące agencje informacyjne za trafność prognoz walutowych. Firma jest partnerem Chicago Bulls, turnieju UEFA EURO U21 i Reprezentacji Polski w piłce nożnej.       Konsultant ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Zielona Góra     Zakres obowiązków będzie obejmował:   profesjonalną i zgodną ze standardami firmy obsługę klientów polskich i zagranicznych, budowanie pozytywnych relacji i kontaktów z klientami, udzielanie wsparcia w korzystaniu z serwisu internetowego, opiekę oraz prowadzenie spraw stałych klientów, współpracę z innymi działami firmy.   Wymagania:   doświadczenie w obsłudze klienta, doskonałe umiejętności komunikacyjne, znajomość jednego języka obcego w stopniu bardzo dobrym (preferowany j. angielski), sprawne korzystanie z elektronicznych kanałów komunikacji, orientacja na potrzeby klienta, otwartość i pozytywne nastawienie, samodzielność i kreatywność w działaniu, gotowość do pracy w systemie zmianowym.   Oferujemy:   umowę o pracę, elastyczny czas pracy, udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, pracę nad realizacją innowacyjnych projektów, lekcje języka angielskiego z native speakerem, udział w zajęciach sportowych, świeże owoce, bilety na wydarzenia sportowe, dostęp do firmowej biblioteki, strefy relaksu i rozrywki.   Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem Profecja.pl, koniecznie z dopiskiem Konsultant ds. obsługi klienta.   Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cinkciarz.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sienkiewicza 9 (Administratora danych), moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.”
Zielona Góra (lubuskie)
DAM STABILNĄ PRACĘ Poszukuję pracowników na stanowisko telefonicznego asystenta klienta.Praca w branży finansowej, pewna, gwarantowana pensja podstawowa, czeska umowa o pracę.Praca w czeskiej Ostravie dla polskojęzycznych pracowników.Nie wymagamy żadnego doświadczenia, praca dla każdego   -15000-19000kcz (2400-3100pln brutto) Gwarantowanej pensji podstawowej niezależnej od osiąganych wyników-do tego szeroki system prowizyjny uzależniony od wyników-praca od poniedziałku do piątku-8:45-18:00, w piątki 8:45-15:20-telefon służbowy-szkolenia od podstaw   POSZUKUJESZ PRACY? Wyślij swoje CV przez stronę, nie czekaj-aplikuj
Ostrava (Czechy)
Wsparcie  Klienta z j niemieckim  (nie wymagamy doświadczenia) Miejsce pracy: Warszawa Wynagrodzenie 29zł/h brutto Zadania: Kompleksowe telefoniczne wsparcie klienta w języku niemieckim (nie sprzedaż) Uzupełnianie danych, weryfikacja zamówień, przekierowanie zapytań do poszczególnych działów Wymagania: Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych Znajomość języka niemieckiego co najmniej na poziomie min. B2  Oferujemy: Umowę o pracę Profesjonalne szkolenie wstępne - w pełni płatne przez pracodawcę Przyjemną atmosferę, w młodym, dynamicznym międzynarodowym zespole Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych   Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV  
Warszawa (mazowieckie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych.   W związku z ciągłym rozwojem firmy OTWIERAMY SIĘ NA PRACOWNIKÓW Z CAŁEJ POLSKI i POMAGAMY W RELOKACJI (przeprowadzce) NA ŚLĄSK ! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:   Specjalista ds. klientów niemieckich PRACA DLA OSÓB Z CAŁEJ POLSKI   Miejsce pracy: Bytom (woj. Śląskie)   Opis stanowiska / Zakres obowiązków:   - Głównym zadaniem specjalisty ds. kontaktów w języku niemieckim jest obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów z branży opiekuńczej z terenu Niemiec. - Kontakt telefoniczny i mailowy w języku niemieckim oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. - Zapewnienie wsparcia klientom poprzez odpowiadanie na ich zapytania i pomoc w skutecznym rozwiązywaniu bieżących problemów. - Współudział w tworzeniu ofert dla klientów niemieckojęzycznych. - Współpraca z innymi działami firmy (m.in. rekrutacyjny, kadrowy) w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji.   Wymagania:   - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny. - Gotowość do relokacji (przeprowadzki) na Śląsk/okolice Bytomia - pomagamy w relokacji! - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych. - Zapał i kreatywne podejście do pracy. - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Naturalna umiejętność budowania dobrych relacji. - Dobra organizacja pracy własnej i umiejętności negocjacyjne.   Gwarantujemy:   - Wsparcie w relokacji/przeprowadzce w celu podjęcia pracy w Bytomiu. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych w codziennej pracy. - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. - Pracę od poniedziałku do piątku w nowoczesnym biurze i dobrej lokalizacji.   APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/162/071917/B2 Imię i Nazwisko.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:  rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych.  W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko:  Pracownik działu handlowego z językiem niemieckim  Miejsce: Centrum miasta Bytom    Opis stanowiska / Zakres obowiązków:  - Zadaniem działu handlowego z j. niemieckim jest stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi oraz partnerami w Niemczech. - Obsługa i koordynacja aktualnych zleceń oraz pozyskiwanie nowych klientów. - Realizowanie bieżących zadań działu i współpraca z innymi działami firmy. - Prace administracyjno-biurowe i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów.   Wymagania:  - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny. - Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w obsłudze klienta. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych i umiejętności negocjacyjne. - Praktyczna znajomość pakietu MS Office. - Kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy.   Gwarantujemy:  - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Atrakcyjne wynagrodzenie i profesjonalne narzędzia pracy. - Jasną ścieżkę rozwoju dopasowaną do potrzeb i umiejętności pracowników (kursy, szkolenia). - Codzienny kontakt z językiem obcym. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Udział w wydarzeniach firmowych w przyjaznej atmosferze.   APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/155/071817/B2 oraz Imię i Nazwisko.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 95.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top