Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Tytuł stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta- infolinia AXA Assistance Lokalizacja: Ostrawa, Czechy Wynagrodzenie: 2700 zł netto (podstawa+benefity) Branża: Ubezpieczenia Zadania: - wsparcie Klientów AXA w rozwiązywaniu ich zapytań odnośnie produktów i usług AXA, - udzielanie informacji o ofercie AXA, - dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, - obsługa tylko połączeń przychodzących. Wymagania:język angielski na poziomie komunikatywnym (B2) Inne benefity: 200 zł bony żywieniowe 300 zł dojazd w zależności od miejsca zamieszkania Warunki zatrudnienia: umowa o pracę- pełny etat Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.
Ostrava (Czechy)
22 września 2017
Dla naszego Klienta - dużej, międzynarodowej firmy z branży automotive z siedzibą w Dąbrowie Górniczej - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza Nr ref. SA/151/17 Najważniejsze obowiązki: organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników, obsługa pracowników oraz gości, organizacja spotkań oraz i eventów firmowych, archiwizacja  i ewidencja dokumentacji, nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów, obsługa elektronicznego obiegu faktur. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w Biurze Zarządu, Sekretariacie itp., bardzo dobra znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobre umiejętności organizacyjne i umiejętność planowania działań, wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne, zaangażowanie i innowacyjność. Oferujemy: ciekawą pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych, możliwości rozwoju.  
Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Zawiercie, Koziegłowy (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko:   Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom   NR OGŁOSZENIA: AJP/159/092217/B2   Opis stanowiska / Zakres obowiązków:   - Zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest przyjmowanie i rejestrowanie zamówień złożonych przez klientów w języku niemieckim. - Kompleksowe obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych. - Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu. - Wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą. - Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez kreatywne i skuteczne rozwiązywanie problemów. - Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. - Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.   Wymagania:   - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań. - Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność określania priorytetów. - Dokładność w wykonywaniu zadań i komunikatywność. - Umiejętności nawiązywania dobrych relacji. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.   Gwarantujemy:   - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Podnoszenie kwalifikacji przez udział w szkoleniach, kursach. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w codziennej pracy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Bardzo dobrą lokalizację tzn. w nowoczesnym biurze w Centrum miasta. - Świetną atmosferę w pracy z ciekawymi, pozytywnymi ludźmi.   APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/159/092217/B2   UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :)   Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 119.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top