Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Pracownik działu handlowego z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Zadaniem działu handlowego z j. niemieckim jest stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi oraz partnerami w Niemczech. - Obsługa i koordynacja aktualnych zleceń oraz pozyskiwanie nowych klientów. - Realizowanie bieżących zadań działu i współpraca z innymi działami firmy. - Prace administracyjno-biurowe i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny. - Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w obsłudze klienta. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych i umiejętności negocjacyjne. - Praktyczna znajomość pakietu MS Office. - Kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy. Gwarantujemy: - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Atrakcyjne wynagrodzenie i profesjonalne narzędzia pracy. - Jasną ścieżkę rozwoju dopasowaną do potrzeb i umiejętności pracowników (kursy, szkolenia). - Codzienny kontakt z językiem obcym. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Udział w wydarzeniach firmowych w przyjaznej atmosferze. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJN52 oraz Imię i Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
 W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy w dziale Obsługi Klienta Niemieckiego: Specjalista ds. handlowych z językiem niemieckim - branża HR         Miejsce pracy: biuro w Gliwicach     Zakres obowiązków:   - pozyskiwanie i realizacja zleceń, - przygotowywanie ofert współpracy w języku niemieckim, - telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami niemieckojęzycznymi, - prezentacja firmy, - koordynacja współpracy z klientami.   Wymagania:   - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, - minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, - umiejętności negocjacyjne, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz poszukiwania właściwych rozwiązań, - kultura osobista, - bardzo dobra organizacja pracy, - dobra znajomość pakietu MS Office.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.       Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. PRACOWNIK BIUROWY W DZIALE WINDYKACJI Lokalizacja: Gdańsk Oferujemy: - Umowę o Pracę - Stałe wynagrodzenie miesięczne - Premie - Siłownie - Nowoczesne środowisko pracy - Szkolenia podnoszące kwalifikacje - Rozbudowaną strukturę firmy, w której jest wiele możliwości rozwoju Wymagania: - Zdolności negocjacyjne - Umiejętność skutecznego realizowania zadań - Doświadczenie w windykacji telefonicznej - Nienaganna dykcja - Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku Obowiązki: - Monitoring płatności - Układanie planów spłaty należności - Wyjaśnianie wątpliwości i problemów klientów związanych z zadłużeniami - Telefoniczne negocjowanie spłaty należności Osoby spełniające powyższe wymagania, które nie boją się wyzwań zachęcamy do przesłania CV na adres: mailowy z nr ref: WIN//04/GDA. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)." Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A    
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Jesteśmy wpisani do krajowego rejestru Agencji Pracy Tymczasowych pod numerem 10206. Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży ubezpieczeń poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds przyjmowania szkód komunikacyjnych Obowiązki: obsługa telefonów przychodzących dotyczących zgłoszeń nowych szkód naszych Klientów, zapytań w prowadzonych już sprawach szkodowych  rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych Oczekiwania: wysoka komunikatywność motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność gotowość do pracy w systemie zmianowym bardzo dobra znajomość obsługi komputera Oferujemy: pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze rozbudowany system szkoleń wewnętrznych pakiet benefitów zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód praca w systemie 3-zmianowym, możliwość pracy w nocy Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: mailowy  z zaznaczeniem nr referencyjnego SZ/04/17 Więcej informacji pod nr tel: 507 - 194 - 723 lub 515 -323 -359. Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”   Nr ref: SZ/04/1     Nr ref: SZ/04/17 Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
24 maja 2017
Chroma Spółka z o.o. sp. k.   Chroma to lider krajowego rynku, jak również jedna z czołowych firm poligraficznych w Europie. Działamy od 23 lat. Ponieważ odważnie inwestujemy w nowoczesne urządzenia i technologie, to drukujemy: efektywnie kosztowo, z wykorzystaniem materiałów o najwyższej jakości, uzyskując najlepsze parametry wydruku. 93% produktów opuszczających naszą drukarnię jest ekologiczna! Jako pierwsi w Europie zaczęliśmy stosować japońską technologię H-UV, zapewniającą najwyższe, przyjazne środowisku naturalnemu, standardy druku.   Konsultant Call Center   Miejsce pracy: Żary (lubuskie) Nr ref: jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat Wymagane wykształcenie: średnie     Opis stanowiska: Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta Aktywna sprzedaż oferowanych przez nas produktów Udzielanie informacji o produktach i ofercie Wymagania: Min. średnie wykształcenie Komunikatywność, entuzjazm i zapał do pracy Pozytywne nastawienie wobec innych oraz silna motywacja do pracy Skuteczność w działaniu Elokwencja, dobra dykcja i miły głos Gotowość do pracy zmianowej Oferujemy: Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system premiowy Możliwość awansu w strukturach firmy Szkolenia Komfortowe miejsce pracy
Żary (lubuskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. Dla jednego z naszych klientów poszukujemy: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIEŻĄCEJ - FRONT OFFICE Oferujemy: umowę o pracę, pracę od poniedziałku do piątku (zmiany pomiędzy 8:00 a 18:00), wynagrodzenie podstawowe + premie, pakiet profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych, nowoczesne środowisko pracy tuż przy plaży, dodatkowe benefity pozapłacowe - bezpłatna siłownia, dofinansowania obiadów i wiele innych, pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze, zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód oraz możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych do innych biur firmy. Możesz mieć pewność, że docenimy Twoje zaangażowanie! Wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe lub studia zaoczne w trakcie, komunikatywność, motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów, umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność, bardzo dobra znajomość obsługi komputera. Obowiązki:   odbieranie połączeń przychodzących, telefoniczna obsługa klientów, udzielanie informacji, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, brak sprzedaży i przedstawiania ofert. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z opisem doświadczenia zawodowego na adres: mailowy, w tytule maila prosimy wpisać numer referencyjny: P/GIZ/04 Do CV należy dołączyć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
W związku z dynamicznym rozwojem Naszej Firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko:       Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego       Praca polega na telefonicznej obsłudze klienta biznesowego: badanie potrzeb, prezentowanie aktualnych ofert, negocjacje, sprzedaż usług telekomunikacyjnych.     Wymagania:   doświadczenie w sprzedaży – mile widziane wysokie nastawienie na realizację wyznaczonych celów gotowość do podjęcia pracy od zaraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów motywacja do rozwoju odporność na stres     Oferujemy:   wysokie zarobki – zależne od wyników (stawka podstawowa 10-17zł netto/godzinę + prowizja 5-120zł za każdą umowę oraz premie) stały czas pracy: 8.20-16 odprowadzane składki ZUS wsparcie doświadczonej kadry menedżerskiej i trenerskiej pełnopłatne szkolenie wstępne oraz pakiet szkoleń fakultatywnych w trakcie pracy przyjacielska atmosfera, imprezy integracyjne praca w ścisłym centrum miasta     Osoby zainteresowane Naszą ofertą, prosimy o przesyłanie CV lub o kontakt telefoniczny. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.   Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji przez Contact Center One (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych tj. Dz. U. z 2016r. Poz. 922)”.    
Częstochowa (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem Naszej Firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko:       Specjalista ds. Obsługi Klienta     Praca polega na telefonicznym doradztwie oraz wsparciu w zakresie dopłaty do odszkodowań z tytułu szkód rzeczowych, poniesionych w wyniku kolizji lub wypadku drogowym – nie jest to projekt sprzedażowy.     Wymagania:   gotowość do podjęcia pracy od zaraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów odporność na stres motywacja do wykonywania powierzonych obowiązków     Oferujemy:   stałe miesięczne wynagrodzenie pełne ubezpieczenie wsparcie doświadczonej kadry menedżerskiej i trenerskiej możliwość pracy na długi okres czasu przyjacielska atmosfera, imprezy integracyjne praca w ścisłym centrum miasta     Osoby zainteresowane Naszą ofertą, prosimy o przesyłanie CV lub o kontakt telefoniczny. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.   Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji przez Contact Center One (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych tj. Dz. U. z 2016r. Poz. 922)”.
Opole, Traunreut (opolskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 149.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top