Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 roku i zatrudnia ponad 200 osób. WYG HR Consulting dostarcza dla swoich partnerów profesjonalne rozwiązania HR. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik Magazynu - Nowa Wieś Wrocławska(możliwość darmowego dojazdu z Wrocławia) Numer ref. EC/02/17 Zadania: kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze, praca ze skanerem, obsługa wózka ręcznego. Wymagania: książeczka sanepidowska, chęć do pracy, zaangażowanie, mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego. Oferujemy: - możliwość darmowego dojazdu z Wrocławia stawkę 14,50 zł brutto/h + wynagrodzenie akordowe, pracę w godzinach 14-22; 22-6 umowę zlecenie , praca w miłej atmosferze w prężnie rozwijającej się firmie, w perspektywie możliwość jest stałego zatrudnienia Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres mailowy APLIKUJ wraz z numerem ref. EC/02/17 lub o kontakt pod numerem 601 885 483.
Środa Śląska, Miękinia, Malczyce, Kąty Wrocławskie, Pietrz (dolnośląskie)
INTEGRA Consulting Poland obecna jest na rynku od 20 lat. Znajdujemy się w czołówce firm szkoleniowo-doradczych. Realizujemy programy rozwojowe, wzmacniamy odpowiedzialność i zaangażowanie jednostek oraz zespołów. Dzięki naszym rekomendacjom zatrudniani zostają najlepsi kandydaci – specjaliści i menadżerowie.   Dla naszego Partnera, międzynarodowej spółki produkcyjno – przetwórczej, poszukujemy osoby na stanowisko:   Pracownik administracyjny działu logistyki   Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski (okolice)   Twoje zadania będą polegały na: — obsłudze administracyjnej gospodarki magazynowej; — rejestracji oraz kontroli przyjęć, wysyłki oraz zwrotów towarów klienta polskiego oraz zagranicznego; — kontroli sald pojemników oraz ustalaniu terminów zwrotów wg. planu wysyłek celem zabezpieczenia produkcji; — przeprowadzaniu inwentury tygodniowej i miesięcznej opakowań; — prowadzeniu zestawień wydań dziennych i przyjęć opakowań; — udziale w ustaleniu zapotrzebowania i terminów zamówień opakowań.   Szukamy Kandydatek/Kandydatów, którzy cechują się: — doświadczeniem min. 1 w pracy administracyjnej, mile widziane w obszarze gospodarki magazynowej (dodatkowy atut); — komunikatywną znajomością języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego; — znajomością MS Office (w szczególności: Excel, Word, Outlook); — skrupulatnością, dokładnością, sumiennością oraz umiejętnością pracy pod presją czasu; — wysoką kulturą osobistą i otwartością na klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego; — umiejętnością organizacji pracy własnej, — posiadaniem prawo jazdy kat. B.   W zamian za Twój wysiłek i pasję do pracy nasz Partner oferuje:   — zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym, — możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku; — zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; — dodatkowe benefity (np. karta Multisport, świadczenia socjalne); — kurs języka angielskiego.   Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie aplikacji (CV, listu motywacyjnego).   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.
Kotowo K. Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
17 lutego 2017
WYG HR Consulting Sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 roku i zatrudnia ponad 200 osób. WYG HR Consulting dostarcza dla swoich partnerów profesjonalne rozwiązania HR. Dla naszego Klienta poszukujemy: Magazynierów Miejsce pracy: Długołęka Obowiązki: • kompletowanie zamówień branża RTV/AGD • przyjmowanie/wydawanie dostaw. Wymagania: - chęć do pracy, - dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym, Oferujemy: • umowę o pracę, • wynagrodzenie 2400zł brutto/m-c, • praca w miłej atmosferze w prężnie rozwijającej się firmie, • w perspektywie możliwość jest stałego zatrudnienia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres APLIKUJ wraz z numerem referencyjnym ME/01/17
Długołeka (dolnośląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 391.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top