Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Poszukuję osób konkretnych i zdecydowanych, które chcą zacząć zarabiać w domu przez internet. Praca trwa około 2 godzin dziennie. Jest to praca w programie partnerskim comperialead. System w pełni wypłacalny oraz legalny. Wypłaty miesięcznie w zależności od zaangażowania. Wymagam pełnoletności, dostępu do internetu, osób z Polski oraz wykonywania dokładnie moich kroków. Nie wymagam CV . Osoby zainteresowane proszę o kontakt na mój adres e mail
Biłgoraj, Krasnystaw, Zamość (cała Polska)
6 czerwca 2017
  Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.   W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)   Account Manager (miejsce pracy: Gliwice)   Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)? Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności, Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy, Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata, Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe, Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje, Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic, Samochód firmowy w godzinach pracy, Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport, Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej, Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne, Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze, Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)   Czym będziesz się zajmować? Aktywnym pozyskiwaniem klientów, Kompleksową realizacją procesu sprzedażowego naszych produktów i usług: analiza potrzeb biznesowych klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prezentacja oferty na spotkaniach biznesowych z klientami, negocjacje handlowe, reprezentacja firmy na spotkaniach handlowych, Współpracą z działem technicznym na etapie obsługi procesu sprzedażowego, Rozpoznawaniem potrzeb oraz doradztwem biznesowym dla nowych klientów, Budowaniem pozytywnych relacji z klientami.    Chcielibyśmy abyś: Posiadał doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i ich obsłudze lub ogólnopojętej sprzedaży, Zależy nam, żebyś był osobą z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, która potrafi wyciągnąć wnioski dotyczące potrzeb klienta, Posiadał wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne ułatwiające nawiązywanie kontaktów, Miał dużą motywację do nauki w obszarze przeprowadzania profesjonalnych procesów sprzedażowych i negocjacyjnych, Lubił wyzwania :), Doświadczenie w branży marketingowej (Agencja reklamowa, SEO/SEM, Agencja Interaktywna, Dom mediowy) – będzie dodatkowym atutem.   Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!   W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Gliwice (śląskie)
FUNDACJA POMÓŻ I TY POSZUKUJE AKTUALNIE: SPECJALISTY DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY NA CELE CHARYTATYWNE/MARKETINGOWCA/ACCOUNT MANAGERA Jeśli jesteś osobą posiadającą doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów, zapał do pracy i głowę pełną pomysłów, to szukamy właśnie Ciebie. Fundacja na Rzecz Osób Niewidomych i Niepełnosprawnych „Pomóż i Ty” , poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. fundraisingu, do pracy przy pozyskiwaniu funduszy niezbędnych do realizowania celów Fundacji. Główne obowiązki: rozwój inicjatyw w zakresie pozyskiwania funduszy na działalność statutową Fundacji, zarówno względem darczyńców indywidualnych, jak i komercyjnych, przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych, tworzenie programów aktywizujących obecnych i pozyskujących nowych darczyńców, zarządzanie bazą danych, monitorowanie wskaźników i opracowywanie raportów, uczestniczenie i asystowanie w działaniach zarządu powiązanych z fundraisingiem. Preferowane kwalifikacje i doświadczenie: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu lub sprzedaży, fundraisingu, wysokie kompetencje w posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie, biegła obsługa komputera, programów biurowych entuzjazm, dobra organizacja pracy, umiejętność zgodnej pracy w zespole. Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę – na początek na okres próbny, wynagrodzenie w stałej wysokości plus wysoka prowizja od pozyskanych funduszy, wygodne warunki pracy, cisza, zaplecze socjalne. Zgłoszenia zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy przesyłać elektronicznie na podany adres e-mail Fundacja zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.   Prosimy o umieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Praca z najwyższej półki!#Gwarantujemy Ci umowę o pracę!W dobie umów śmieciowych i traktowania pracownika jak przedmiotu do osiągnięcia celu – my oferujemy coś całkiem innego! Do naszych potencjalnych kandydatów podchodzimy z pełnym szacunkiem, a gdy już podejmujemy współpracę – oferujemy umowę o pracę, dzięki której nie tylko zaczniesz pracować na swoją emeryturę, ale też nie musisz bać się choroby czy bezpłatnego urlopu!#Pracujesz w centrum miasta!Lokalizacja to wbrew pozorom naprawdę istotny element, jeśli chodzi o wybór miejsca pracy. Długi dojazd, czy przesiadki do trzech różnych środków komunikacji potrafi zepsuć radość z nawet najciekawszej pracy. U nas możesz zapomnieć o takich problemach! Nasz biurowiec mieści się w centrum miasta – przedłużenie Alei Najświętszej Maryi Panny – tym samym dojedziesz do nas bez najmniejszych kłopotów. Co więcej – tuż przed firmą mieszczą się przystanki autobusowe. Dzięki temu po pracy na pewno szybko wrócisz do domu!#Pracujesz w stabilnej firmie – na rynku od 2000 roku!Na rynku wydawniczym jesteśmy naprawdę długo – być może jesteśmy starsi od Twoich dzieci czy rodzeństwa! To oznacza, że nie tylko wiemy, jak zadbać o pozycję na rynku, ale też – a może przede wszystkim – jak zadbać o interesy naszych pracowników. Są u nas ludzie, którzy pracują tu ponad 10 lat i awansowali na stanowiska kierownicze. Stale rekrutujemy też nowych, którym oferujemy po prostu dobre warunki pracy – to właśnie ludzie tworzą naszą firmę i to właśnie dzięki nim jesteśmy tak długo na rynku!#Pracujesz we wspaniałym, zgranym zespole, a nie w zimnej korporacji!Firmy, w których jest zatrudnionych ponad 100 pracowników, mogą niektórym kojarzyć się z korporacją, ale u nas jest zupełnie inaczej! Przykładamy dużą uwagę do atmosfery, co sprawia, że każdy z nas czuje się po prostu dobrze. #Przeszkolimy Cię i damy certyfikat!Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie – dobrze trafiłeś! Wszyscy startowali tu z tej samej pozycji, więc doskonale wiemy, jak się czuje zaczynająca u nas pracę osoba. Szkolenie jest nieodłącznym elementem - możemy zapewnić, że przebiega w bardzo miłe atmosferze i faktycznie możesz się czegoś nauczyć - a do tego oferujemy Ci certyfikat! Kurs efektywnej komunikacji i sprzedaży na pewno warto wpisać sobie w CV, zwłaszcza, jeśli to Twoja pierwsza praca i liczysz na możliwość zdobycia doświadczenia. #Pracujesz w nowoczesnym biurze z klimatyzacją i miejscem do wypoczynku!Jak już wiesz - dbamy o naszych pracowników. Jakiś czas temu oddaliśmy do użytku kompletnie nową część biurowca. Nasze biuro to nowoczesny obiekt, wyposażony w klimatyzację, a zatem upały nam nie straszne! Do tego każdy z pracowników może zrelaksować się w trakcie przerwy w dobrze przygotowanym do wypoczynku miejscu. #Masz pełną kontrolę nad godzinami pracy!Jeśli wciąż studiujesz - na pewno będzie dla Ciebie ważny elastyczny grafik  i możliwość połączenia pracy z nauką. U nas to nie problem - każdy z menadżerów był w podobnej sytuacji jak Ty, więc dobrze wiemy, że wiedza i możliwość zdobywania doświadczenia to ważne elementy, które można – a nawet trzeba – połączyć. #Sprzedajesz towar najwyższej jakości!Książki Wydawnictwa to produkty najwyższej jakości, przygotowane przez zespół specjalistów - zarówno pod kątem treści jak i oprawy graficznej. Dlatego też klienci, którzy kupują u nas - chętnie wracają po więcej. Dlatego też pracując u nas, na pewno nie będziesz miał problemów z prezentacją i sprzedażą naszych produktów. #Zarobisz 2 240 zł brutto! Na start - dwie premie po 500 zł! Możesz zarobić nawet 25 zł na godzinę!Praca w reklamie i marketingu w naszej firmie to dobra podstawa i liczne prowizje - jak już wiesz – na start oferujemy 2 540 zł brutto. Ale to nie wszystko. Do tego dochodzą dwie premie po 500 zł - także na start! Jak je otrzymać? Jeśli masz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży przez telefon - praca u nas polega na kontakcie z klientem detalicznym i przedstawieniu oferty – w sposób zgodny z zasadami marketingu i reklamy – książek naszego wydawnictwa - do pierwszej pensji dorzucamy 500 zł! Jeśli pomożesz nam zrekrutować kolejną osobę - dajemy Ci kolejne 500 zł! O szczegóły pytaj menadżera na rozmowie kwalifikacyjnej.Mamy też motywujący system wynagrodzeń - możesz zarobić nawet 25 zł za godzinę pracy!#Do pracy przychodzisz ubrany tak, jak Ci wygodnie!Nie mamy dress code’u, a zatem do pracy możesz przyjść ubrany tak, jak lubisz. Tym samym możesz skupić się na swoich obowiązkach, a nie na poprawianiu niewygodnego garnituru czy krawatu. Co będziesz robić:> będziesz pracować w reklamie i marketinguPraca polega na kontakcie z klientem detalicznym i przedstawieniu oferty – w sposób zgodny z zasadami marketingu i reklamy – książek naszego wydawnictwa. Kontakt może być telefoniczny, a w niektórych przypadkach – zdecydowanie rzadszych – bezpośredni (w sytuacji, w której klient bezpośrednio przyjeżdża do siedziby wydawnictwa).> będziesz sprzedawać przepięknie wydane książki Nasze książki są naprawdę przepięknie wydane, toteż nasi klienci nie są "jednorazowi". Chętnie wracają do zakupów u nas, a tym samym praca z takim towarem jest po prostu przyjemna. Co więcej - każdy z produktów możesz obejrzeć, aby lepiej poznać asortyment.
Częstochowa, Kamienica Polska, Wrzosowa, Poczesna, (śląskie)
Praca z najwyższej półki!#Gwarantujemy Ci umowę o pracę!W dobie umów śmieciowych i traktowania pracownika jak przedmiotu do osiągnięcia celu – my oferujemy coś całkiem innego! Do naszych potencjalnych kandydatów podchodzimy z pełnym szacunkiem, a gdy już podejmujemy współpracę – oferujemy umowę o pracę, dzięki której nie tylko zaczniesz pracować na swoją emeryturę, ale też nie musisz bać się choroby czy bezpłatnego urlopu!#Pracujesz w centrum miasta!Lokalizacja to wbrew pozorom naprawdę istotny element, jeśli chodzi o wybór miejsca pracy. Długi dojazd, czy przesiadki do trzech różnych środków komunikacji potrafi zepsuć radość z nawet najciekawszej pracy. U nas możesz zapomnieć o takich problemach! Nasz biurowiec mieści się w centrum miasta – przedłużenie Alei Najświętszej Maryi Panny – tym samym dojedziesz do nas bez najmniejszych kłopotów. Co więcej – tuż przed firmą mieszczą się przystanki autobusowe. Dzięki temu po pracy na pewno szybko wrócisz do domu!#Pracujesz w stabilnej firmie – na rynku od 2000 roku!Na rynku wydawniczym jesteśmy naprawdę długo – być może jesteśmy starsi od Twoich dzieci czy rodzeństwa! To oznacza, że nie tylko wiemy, jak zadbać o pozycję na rynku, ale też – a może przede wszystkim – jak zadbać o interesy naszych pracowników. Są u nas ludzie, którzy pracują tu ponad 10 lat i awansowali na stanowiska kierownicze. Stale rekrutujemy też nowych, którym oferujemy po prostu dobre warunki pracy – to właśnie ludzie tworzą naszą firmę i to właśnie dzięki nim jesteśmy tak długo na rynku!#Pracujesz we wspaniałym, zgranym zespole, a nie w zimnej korporacji!Firmy, w których jest zatrudnionych ponad 100 pracowników, mogą niektórym kojarzyć się z korporacją, ale u nas jest zupełnie inaczej! Przykładamy dużą uwagę do atmosfery, co sprawia, że każdy z nas czuje się po prostu dobrze. #Przeszkolimy Cię i damy certyfikat!Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie – dobrze trafiłeś! Wszyscy startowali tu z tej samej pozycji, więc doskonale wiemy, jak się czuje zaczynająca u nas pracę osoba. Szkolenie jest nieodłącznym elementem - możemy zapewnić, że przebiega w bardzo miłe atmosferze i faktycznie możesz się czegoś nauczyć - a do tego oferujemy Ci certyfikat! Kurs efektywnej komunikacji i sprzedaży na pewno warto wpisać sobie w CV, zwłaszcza, jeśli to Twoja pierwsza praca i liczysz na możliwość zdobycia doświadczenia. #Pracujesz w nowoczesnym biurze z klimatyzacją i miejscem do wypoczynku!Jak już wiesz - dbamy o naszych pracowników. Jakiś czas temu oddaliśmy do użytku kompletnie nową część biurowca. Nasze biuro to nowoczesny obiekt, wyposażony w klimatyzację, a zatem upały nam nie straszne! Do tego każdy z pracowników może zrelaksować się w trakcie przerwy w dobrze przygotowanym do wypoczynku miejscu. #Masz pełną kontrolę nad godzinami pracy!Jeśli wciąż studiujesz - na pewno będzie dla Ciebie ważny elastyczny grafik  i możliwość połączenia pracy z nauką. U nas to nie problem - każdy z menadżerów był w podobnej sytuacji jak Ty, więc dobrze wiemy, że wiedza i możliwość zdobywania doświadczenia to ważne elementy, które można – a nawet trzeba – połączyć. #Sprzedajesz towar najwyższej jakości!Książki Wydawnictwa to produkty najwyższej jakości, przygotowane przez zespół specjalistów - zarówno pod kątem treści jak i oprawy graficznej. Dlatego też klienci, którzy kupują u nas - chętnie wracają po więcej. Dlatego też pracując u nas, na pewno nie będziesz miał problemów z prezentacją i sprzedażą naszych produktów. #Zarobisz 2 240 zł brutto! Na start - dwie premie po 500 zł! Możesz zarobić nawet 25 zł na godzinę!Praca w reklamie i marketingu w naszej firmie to dobra podstawa i liczne prowizje - jak już wiesz – na start oferujemy 2 540 zł brutto. Ale to nie wszystko. Do tego dochodzą dwie premie po 500 zł - także na start! Jak je otrzymać? Jeśli masz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży przez telefon - praca u nas polega na kontakcie z klientem detalicznym i przedstawieniu oferty – w sposób zgodny z zasadami marketingu i reklamy – książek naszego wydawnictwa - do pierwszej pensji dorzucamy 500 zł! Jeśli pomożesz nam zrekrutować kolejną osobę - dajemy Ci kolejne 500 zł! O szczegóły pytaj menadżera na rozmowie kwalifikacyjnej.Mamy też motywujący system wynagrodzeń - możesz zarobić nawet 25 zł za godzinę pracy!#Do pracy przychodzisz ubrany tak, jak Ci wygodnie!Nie mamy dress code’u, a zatem do pracy możesz przyjść ubrany tak, jak lubisz. Tym samym możesz skupić się na swoich obowiązkach, a nie na poprawianiu niewygodnego garnituru czy krawatu. Co będziesz robić:> będziesz pracować w reklamie i marketinguPraca polega na kontakcie z klientem detalicznym i przedstawieniu oferty – w sposób zgodny z zasadami marketingu i reklamy – książek naszego wydawnictwa. Kontakt może być telefoniczny, a w niektórych przypadkach – zdecydowanie rzadszych – bezpośredni (w sytuacji, w której klient bezpośrednio przyjeżdża do siedziby wydawnictwa).> będziesz sprzedawać przepięknie wydane książki Nasze książki są naprawdę przepięknie wydane, toteż nasi klienci nie są "jednorazowi". Chętnie wracają do zakupów u nas, a tym samym praca z takim towarem jest po prostu przyjemna. Co więcej - każdy z produktów możesz obejrzeć, aby lepiej poznać asortyment.
Częstochowa, Kamienica Polska, Wrzosowa, Poczesna, (śląskie)
    STUDENTKI/ LICEALISTKI – lekka praca w wakacje nad morzem.      Fundacja „Pomóż i ty” z Gdyni ,działająca na rzecz dzieci niewidomych i niepełnosprawnych zatrudni na zasadach umowy, na okres wakacji w systemie miesięcznym lub 2 – 3- 4  tygodniowym ( lipiec, sierpień - łącznie 60 dni ) 20 studentek i licealistek (osoby  niepełnoletnie wymagana pisemna zgoda rodziców ) o miłej aparycji, wysokiej kulturze osobistej i swobodnej komunikatywności .     W pierwszym dniu przejdziesz szkolenie dla Fundraiserów i zapoznasz się  z pozostałymi uczestnikami . Twoja praca polegać będzie na rozdawaniu "cegiełek" przy deptakach , na plaży , przy plaży               i w centrach handlowych ( bardzo lekka praca ) przy tym opalasz się ( sama regulujesz swoje przerwy ) masz wakacje nad morzem. Poznasz cały pas Wybrzeża Gdańskiego od Karwii przez Jastrzębią Górę, Władysławowo, Juratę, Gdynię , Sopot po Gdańsk! Tylko od ciebie zależy ile  zarobisz czy 2- 3 tys. za miesiąc , zarobisz dużo czy jeszcze więcej. Gwarantujemy noclegi ( bez dodatkowych opłat ) w domu , pensjonacie  ( pokoje 3-4 osobowe) dla naszych wolontariuszy  w okolicy Jastrzębiej Góry. Fundraiserzy przez 8-9 godz. dziennie będą rozprowadzać cegiełki fundacji ( dla Was bardzo wysoka prowizja ) na rzecz dzieci niewidomych i niepełnosprawnych , około godz 19.00 powrót do pensjonatu na kolację ( po kolacji czas wolny ) relaks i nocleg. Gwarantujemy obfite śniadania i obiadokolacje w cenie zaledwie 15 zł ! Możliwość korzystania z kuchni i grilla.  Jeżeli masz koleżankę lub kolegę to zatrudnimy też 2- 3 studentów ale  z prawem jazdy i swoim autem ( zwracamy koszt paliwa ). Swoje CV wraz z uzasadnieniem dlaczego mamy wybrać właśnie Ciebie proszę przesyłać na załączony adres mailowy a także prosimy o wstępną deklarację w jakim terminie między 1 lipca a 30 sierpnia 2017r.chciałabyś współpracować z Fundacją   załączony adres mailowy     lub   tel : 668 370 482    Rekrutację zakończymy w czerwcu 2017r. i wtedy skontaktujemy się telefonicznie i mailowo z wybranymi kandydatami i prześlemy dokumenty do wypełnienia oraz instrukcję co dalej.    W CV prosimy o dodanie klauzuli:    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
Rzeszów, Stalowa Wola, Przemyśl, Mielec, Tarnobrzeg (cała Polska)
E100 Polska Sp. z o.o. to  europejska firma oferująca pełny wachlarz usług dla firm transportowych. Jesteśmy  dynamicznie rozwijającym się biznesem, w którym wykorzystujemy zaawansowaną technologię i nowatorskie podejście, dlatego też szukamy najlepszych osób, które z odwagą i zaangażowaniem podejmują ambitne wyzwania, lubią pracować w zespole, działają szybko i z pasją. Zbuduj z nami wspólny sukces!   W związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko: Manager ds. Produktów WEB Miejsce pracy: Warszawa   Zadania jakie przed Tobą postawimy: zarządzanie obszarem podległych produktów IT, analiza rynku i planowanie rozwoju nowych produktów i usług, rozwój i wdrażanie strategii produktów, uruchamianie i nadzorowanie instalacji produktów, wsparcie promocji i marketingu podległych produktów i usług, budowanie bazy wiedzy oraz kompetencji merytorycznych w zakresie nadzorowanych produktów.   Oczekujemy od Ciebie: Wykształcenia wyższego kierunkowego, Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Umiejętności redagowania treści stron internetowych i artykułów prasowych, Umiejętności przygotowania prezentacji, Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i rosyjskiego, Znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint), Inicjatywy, bardzo dobrej organizacja czasu pracy, kreatywności.   Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Ciekawą prace w rozwijającym się Zespole w międzynarodowym środowisku, Otwartość na wdrażanie  własnych pomysłów, Pakiet prywatnej opieki medycznej, Możliwość rozwoju i awansu.   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu.   W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę Administratorowi Danych na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. t.j. z 2016 r. poz.922 z póź. zm), prowadzonych przez E100 POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: u. Pory 78/9, 02-757 Warszawa, REGON: 015887371.   Jednocześnie informujemy, że Administratorem Danych jest E100 POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: u. Pory 78/9, 02-757 Warszawa, REGON: 015887371., dane są zbierane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. t.j. z 2016 r. poz. 922 z póź. zm.), przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warszawa (śląskie)
E100 Polska Sp. z o.o. to  europejska firma oferująca pełny wachlarz usług dla firm transportowych. Jesteśmy  dynamicznie rozwijającym się biznesem, w którym wykorzystujemy zaawansowaną technologię i nowatorskie podejście, dlatego też szukamy najlepszych osób, które z odwagą i zaangażowaniem podejmują ambitne wyzwania, lubią pracować w zespole, działają szybko i z pasją. Zbuduj z nami wspólny sukces!   W związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko: Manager Projektów Marketingowych Miejsce pracy: Warszawa    Zadania jakie przed Tobą postawimy to: Koordynacja projektów związanych z podwyższeniem poziomu obsługi klientów oraz wzrostem sprzedaży, Prowadzenie projektów w zakresie poprawy jakości produktów i usług dla klientów, Akcje związane ze zwiększeniem efektywności pracy działu sprzedaży, Przedsięwzięcia związane z umocnieniem pozycji kart Е100 na rynku, zwiększeniem rozpoznawalności marki, lojalności klientów, Przeprowadzanie badań marketingowych rynku, klientów, badanie aktualnych tendencji, Prowadzenie raportów i terminowe informowanie o wynikach pracy i statusie projektów, Praca z pocztą elektroniczną, wewnętrznym oprogramowaniem.   Oczekujemy od Ciebie: Wykształcenia wyższego, Kilkuletniego doświadczenia  w pracy na analogicznym stanowisku, Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i rosyjskiego, Zdolności analitycznych, skrupulatności, dokładności, Bardzo dobrej znajomości Excela, Proaktywnej postawy, umiejętności poszukiwania rozwiązań.   Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Ciekawą prace w rozwijającym się Zespole w międzynarodowym środowisku, Otwartość na wdrażanie  własnych pomysłów, Pakiet prywatnej opieki medycznej, Możliwość rozwoju i awansu.   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu.    W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę Administratorowi Danych na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. t.j. z 2016 r. poz.922 z póź. zm), prowadzonych przez E100 POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: u. Pory 78/9, 02-757 Warszawa, REGON: 015887371.    Jednocześnie informujemy, że Administratorem Danych jest E100 POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: u. Pory 78/9, 02-757 Warszawa, REGON: 015887371., dane są zbierane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. t.j. z 2016 r. poz. 922 z póź. zm.), przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.   Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.  
Warszawa (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 23.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top