Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Gostynin Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Gostynin (mazowieckie)
15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Gliwice Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Gliwice (śląskie)
15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Debrzno Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Debrzno (pomorskie)
15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Chełm Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Chełm (lubelskie)
15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Bytom Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Bytom (śląskie)
SILVERHAND jest jedną z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się polskich agencji zatrudnienia (nr certyfikatu 7822) o zasięgu międzynarodowym.  Nasz Klient, to międzynarodowa organizacja działająca w sektorze produkcji i dystrybucji artykułów budowlanych. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy.W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukuje kandydata na stanowisko: Kierownik Sekcji Sprzedaży i Obsługi Klienta  Podstawowy zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta w Spółce – zespół kilkuosobowy -  w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych; Stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy Opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta; Uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach Nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji Współpraca z pozostałymi działami firmy Wymagania: Wykształcenie wyższe Wymagane min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży/obsługi klienta Proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań Bardzo dobra znajomość MS Office, znajomość systemu SAP będzie zdecydowanym atutem Umiejętność kierowania licznym zespołem sprzedaży telefonicznej Odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu zespołem: Jako lider zespołu - doskonały w komunikacji, rozwiązywaniu problemów interpersonalnych i umiejętności myślenia strategicznego oraz jako kierownik projektu - doprowadzanie średnich i dużych projektów do fazy końcowej Znajomość języka angielskiego (mile widziana) Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ale wciąż się rozwijającej Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem MultiSport, opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego Praca w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją a szczególnie możliwość udziału w rozwijających projektach Pakiet szkoleń zawodowych – w tym rozwoju językowego
Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
ISSP Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia (nr rejestru agencji zatrudnienia 10629) firma zajmująca się profesjonalną obsługą w dziedzinie pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osób na stanowisko:   Kasjer/ka ¾ etatu Miasto: Dąbrowa Górnicza      ZAPRASZAMY OSOBY: Energiczne, kreatywne, otwarte na nowe wyzwania.   ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - rozliczenie ze sprzedaży - obsługa kasy fiskalnej - obsługa klienta   WYMAGANIA: - dyspozycyjność - rzetelność - pełnoletność   WARUNKI ZATRUDNIENIA: - umowa zlecenie, dla osób nieuczących się odprowadzane pełne składki i ubezpieczenie zdrowotne - stawka 13 zł brutto/h - praca w wymiarze ¾ etatu - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej - możliwość stałego zatrudnienia i rozwoju       Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). ”
Dąbrowa Górnicza (śląskie)
15 grudnia 2017
MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych. Jeżeli chcesz dołączyć do naszej Firmy to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce: Bychawa, Oferujemy : • umowę o pracę, • stabilną pracę w dużej firmie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Zakres Obowiązków : • kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, • realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, • fachowe doradztwo Klientom w wyborze sprzętu, • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, • dbanie o odpowiednie zatowarowyanie salonu, • utrzymanie właściwej ekspozycji towaru Zatem jeśli: • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej, • masz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i społeczne: potrafisz współpracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty, • potrafisz umiejętnie wyznaczać cele i je realizować, • Twoimi dodatkowymi atutami są : zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM, doświadczenie w sprzedaży oraz bezpośredniej obsłudze Klienta Czekamy właśnie na Ciebie!
Bychawa (lubelskie)
Region: Poznań - Szczecin   SILVERHAND jest jedną z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się polskich agencji zatrudnienia (nr certyfikatu 7822) o zasięgu międzynarodowym.  Nasz Klient, to międzynarodowa organizacja działająca w sektorze produkcji i dystrybucji artykułów budowlanych. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy.​W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukuje kandydata na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Zakres obowiązków: zapewnianie klientom wsparcia w zakresie doradztwa produktowego, narzędzi sprzedażowych, materiałów informacyjnych utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami kanału Tradycyjnego, budowanie nowych relacji z hurtowniami i składami budowlanymi realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie (woj. zachodniopomorskie + wielkopolskie) budowanie relacji i utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, zapewnienie wsparcia merytorycznego dotyczącego produktów udział w kampaniach promocyjnych, przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktów Wymagania: doświadczenie w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela handlowego bardzo dobra znajomość produktów z branży materiałów budowlanych zamiłowanie do pracy w handlu pracowitość, pomysłowość, systematyczność i ambicja czynne prawo jazdy kat. B umiejętności negocjacyjne Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie sprzedażową możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego. zatrudnienie w stabilnej i stale rozwijającej się firmie niezbędne narzędzia pracy – w tym samochód służbowy  
Poznań, Szczecin (wielkopolskie)
15 grudnia 2017
  ISSP Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia (nr rejestru agencji zatrudnienia 10629) firma zajmująca się profesjonalną obsługą w dziedzinie pracy tymczasowej w związku z dynamiczny rozwojem, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:    Kasjer/ka - 3/4 etatu   Miasto: Bytom   ZAPRASZAMY OSOBY: Energiczne, kreatywne, otwarte na nowe wyzwania.   ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - rozliczenie ze sprzedaży - obsługa kasy fiskalnej -  obsługa klienta   WYMAGANIA: - dyspozycyjność - rzetelność - pełnoletność   WARUNKI ZATRUDNIENIA: - umowa zlecenie, dla osób nieuczących się odprowadzane pełne składki i ubezpieczenie zdrowotne - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej - praca zmianowa w godzinach 7-21 - stawka 13 zł brutto/h - praca od zaraz - praca na 3/4 etatu (ok 120-130 godz msc) - możliwość stałego zatrudnienia i rozwoju       Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV  Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). ”        
Bytom (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 72.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top