Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Praca na stanowisku: Kasjer/ka ul. 3 maja Kwidzyn - TYGODNIÓWKA   Oferujemy: - możliwość dopasowania grafiku do dyspozycyjności względem dni - wypłatę tygodniową, bądź miesięczną- do wyboru - umowę cywilnoprawną - szkolenie kasjerskie dla osób bez doświadczenia (darmowe)   Od kandydata oczekujemy: - pełnoletniości - aktualnej książeczki sanepidu - dyspozycyjności do pracy od zaraz   Zakres obowiązków: – realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych   Osoby zainteresowane prosimy o kontakt Michał Ostiak 883-088-633   FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa APT nr 6321 W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedawca/kasjer w sklepie odzieżowym (oferta dedykowana osobom z orzeczonym stopniem niepełnosprawności)Obowiązki:- obsługa kasy fiskalnej - obsługa klienta, - obsługa przymierzalni, roznoszenie rzeczy z przymierzalni - wykładanie towaru na meble po dostawie, zgodnie z wytycznymi korporacji - porządkowanie towaru na meblach Wymagania:- chęć do pracy - dyspozycyjność - komunikatywność - wykształcenie min. zasadnicze zawodowe - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Oferujemy:- umowę o pracę tymczasową- pracę w przyjaznej atmosferze- stałe wynagrodzenie - ciekawą pracę w świecie mody 
Poznań (wielkopolskie)
Aktualnie dla firmy zajmującej się utylizacją, skupem i sprzedażą wszelkiego sprzętu elektronicznego oraz militarnego, poszukujemy osoby na stanowisko:   Dyrektor Handlowy Miejsce pracy: Rembertów k. W-wy   Wymagania: * min. roczne doświadczenie w dziale zakupów, * wykształcenie wyższe, * dobra znajomość języka angielskiego, * doskonałe umiejętności analityczne, * rozwinięte kompetencje negocjacyjne, * umiejętność pracy w zespole, * czynne prawo jazdy kat. B, * gotowość do odbywania wyjazdów służbowych.   Opis stanowiska: * nadzór i zarządzanie pracownikami działu zakupów, * reprezentowanie pracodawcy na przetargach zagranicznych, * analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców, * przygotowywanie dokumentacji przetargowych i zapytań ofertowych, * kreowanie, uzgadnianie i realizacja planów i strategii zakupowych, * negocjacje cen towarów, warunków płatności i dostaw, * opracowywanie zestawień i sprawozdań dotyczących zakupów.   Oferta: * stabilne zatrudnienie w firmie, która bardzo prężnie się rozwija, * umowa o pracę, pełny etat, * wynagrodzenie: 5000 zł/m-c netto + premia prowizyjna, * możliwość rozwoju oraz szlifowania posiadanych kompetencji, * laptop, telefon komórkowy, * wyjazdy służbowe (pełne pokrycie kosztów).   CV należy wysłać do 8 grudnia 2017    Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 290 - pokaż numer telefonu - r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”   Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest wiodącą na Warmii i Mazurach firmą rekrutacyjno-szkoleniową, która prowadzi projekty edukacyjne oraz kierowane na rynek pracy w Polsce i krajach UE. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.  
Tarczyn, Rembertów, Grójec (mazowieckie)
Poszukujemy osoby która będzie:- Aktywnie pozyskiwać klientów- Dbać o długofalowe relacje z klientami biznesowymi- Dbać o wizerunek firmy- Przygotowywać oferty handlowe- Raportować i uzupełniać cotygodniowe zestawienia- Wystawiać dokumenty sprzedaży- Zarządzać korespondencją w firmieWymagania:- Dobre umiejętności komunikacyjne- Silna motywacja i nastawienie na osiąganie celów- Umiejętność pracy w grupie- Wysoka kultura osobista- Odporność na stres
Poznań (wielkopolskie)
Ekspedient, wypłata tygodniowa – Bydgoszcz Fordońska   DO TWOICH GŁÓWNYCH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻAŁO: • sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych • prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu • stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy   NASZE OCZEKIWANIA: • entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem • dyspozycyjność również do pracy weekendowej • aktualna książeczka Sanepidu - wymóg konieczny   MAMY CI DO ZAOFEROWANIA: • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (pełne składki ZUS) • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych • wynagrodzenie w formie tygodniówek, bądź wypłat miesięcznych • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy   * PRACA OD ZARAZ! DOWOLNE GODZINY PRACY!   TYGODNIÓWKI-TYGODNIÓWKI-TYGODNIÓWKI-TYGODNIÓWKI   Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłanie CV za pomocą portalu lub telefonicznie 883-088-633 FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231) W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)."
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231 oferuje pracę na stanowisku:   Kasjer BEZ KSIĄŻECZKI tygodniówki co czwartek ZARÓB PRZED ŚWIĘTAMI   Miejsce pracy: SZCZECIN ZDROJE/PRAWOBRZEŻE   Oferujemy: - wynagrodzenie 14 zł brutto-WYPŁATY W CZWARTKI (tygodniówki); - umowę zlecenie z pełnym ZUS-em; - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej; - stabilne zatrudnienie; - możliwość zdobycia pierwszego doświadczenie w pracy; - WYPŁATY PRZED SWIĘTAMI   Wymagania: - dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do niedzieli; - zaangażowanie do pracy od pn-nd   Do obowiązków należeć będzie: - realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych; - obsługa klientów; - obsługa terminala kart płatniczych     ZADZWOŃ: 790 790 445 - ODDZWONIMY   WYŚLIJ CV- APLIKUJ   NAPISZ SMS o treści; praca Szczecin - oddzwonimy, odpiszemy   !Jeżeli znasz osoby poszukujące pracy zwłaszcza przed Świętami, poinformuj je, że prowadzimy rekrutację!   *oferta pracy tymczasowej Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Szczecin (zachodniopomorskie)
29 listopada 2017
FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231 poszukuje pracowników na stanowisku: KASJER /SPRZEDAWCA /EKSPEDIENT wypłata co tydzień - Poznań Miejsce pracy: POZNAŃ Swadzim   Obowiązki na stanowisku: - obsługa klientów; - obsługa kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych; - terminowe wykonywanie zadań zleconych przez pracodawcę   Wymagania: - aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna; - dyspozycyjność do podjęcia pracy   Oferujemy: - wynagrodzenie - stawkę godzinową 17 zł/h - premie dla osób dyspozycyjnych - umowa zlecenie z pełnym ZUSem; - cotygodniowe wypłaty wynagrodzenia; - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej – wliczane do czasu pracy - zwrot części kosztów związanych z wyrobieniem książeczki sanepidu   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przysłanie CV poprzez portal internetowy lub bezpośredni kontakt  883-088-633   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Poznań (wielkopolskie)
Praca w Niemczech (okolice Essen)  w magazynie z artykułami spożywczymi przy kompletowaniu zamówień przy użyciu skanera. (Order picker/komisjoner) Praca dla kobiet/mężczyzn i par bez niemieckiego Stawka 9 Euro/h brutto + premie za wydajność. Nie wymagamy niemieckiego, na miejscu pracują Polacy. Wypłaty raz w miesiącu do 10 każdego miesiąca na konto, możliwe zaliczki po przepracowanym tygodniu, może być konto polskie (złotówkowe lub walutowe). Zorganizowany nocleg, pokoje 2 osobowe koszt tylko 150 Euro miesięcznie od osoby odciągane z wypłaty, z miejsca zakwaterowania do miejsca pracy 7-10 km (Samochód potrzebny do dojazdów do pracy). Niemiecka umowa o pracę (odprowadzane składki zdrowotne i na niemiecką emeryturę). Pracownikowi przysługują 2 dni płatnego urlopu w miesiącu. Pełen etat, 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Zagwarantowane minimum 160 godzin w miesiącu, dwie zmiany: 6-14 i 14-22 Ewentualnie w soboty nadgodziny. Dojazd do Niemiec własnym autem. Praca od już długotrwałe zatrudnienie, niemiecka umowa na czas nieokreślony. Osoby zainteresowane pracą proszone o lub wypełnienie formularza aplikacyjnego na stronie pracomania.pl lub skopiowanie i wklejenie linka formularz.pracomania.pl Agencja pracy pracomania.pl numer certyfikatu agencji zatrudnienia 3051 - nie pobieramy żadnych opłat w związku z wyjazdem!
Essen (Niemcy)
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku izolacji przemysłowych, specjalizująca się przede wszystkim w systemach izolacji w przemyśle energetycznym, rafineryjnym i produkcyjnym, w związku z planowanym rozwojem poszukuje do pracy osoby na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec - Stargard Sprzedaż usług i produktów termoizolacyjnych dla przemysłu produkcyjnego, energetycznego, chemicznego itp. Opis stanowiska:• Pozyskiwanie nowych zleceń/klientów, • Utrzymanie i rozwój relacji z klientami, • Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, • Współpraca z innymi działami firmy, • Aktywne prowadzenie akcji marketingowych, • Przygotowywanie i realizowanie strategii rozwoju sprzedaży. Wymagania:• Mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego• Znajomość pakietu ms Office, • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, • Otwartość na nowe doświadczenia, • Zaangażowanie, • Prawo jazdy kat.B. Zapewniamy:• Bardzo dobre warunki pracy, • Wysokie wynagrodzenie, • Możliwość długoterminowej współpracy.
Stargard (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 31-39 z 39.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top