aktualne
oferty pracy
7 marca 2024
Jesteśmy grupą kapitałową, zrzeszającą agencje pracy tymczasowe i firmy outsourcingowe: APT Trion Sp. z o.o., S&A Sp. z o.o., S&A Executive Search sp. z o.o., Quality Control Centre sp. z o.o., działającymi na terenie Europy na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia. Nasza główna siedziba znajduje się w Polsce, skąd świadczymy usługi zarówno dla polskich, jak i innych europejskich krajów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu HR, takie jak leasing personelu, outsourcing oraz rekrutacja poprzez selekcję pracowników. Od lat nasza działalność pozwoliła połączyć tysiące pracowników z pracodawcami w różnych branżach na terenie całej Europy.
S&A działa na podstawie wpisu KRAZ 27405.
Kontakt w sprawie oferty: 660 548 764
Opis pracy:
- analiza usterek zespołów hydraulicznych- naprawa i testowanie agregatów prądotwórczych i urządzeń hydraulicznych- kontrola wzrokowa zespołów przeznaczonych do naprawy- kontrola przychodząca i w razie potrzeby definiowanie wadliwych części zamiennych- zapewnienie opieki i konserwacji istniejącego sprzętu operacyjnego- montaż komponentów zgodnie z rysunkami i listami części- czytanie dokumentów technicznych (rysunków, specyfikacji testowych, specyfikacji remontowych), ich wdrażanie i realizacja
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze zespołów elektro- i hydromechanicznych- znajomość języka angielskiego (na poziomie B1/B2)- mile widziane wykształcenie kierunkowe (mechanik przemysłowy, ślusarz itp.)
Oferujemy:
- stawka od 17 do 19 EUR (w zależności od doświadczenia) - zakwaterowanie zagwarantowane i opłacone przez pracodawcę - praca w systemie 3 zmianowym - brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane - zatrudnienie na podstawie umowie o pracę - możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach - wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
7 marca 2024
Jesteśmy grupą kapitałową, zrzeszającą agencje pracy tymczasowe i firmy outsourcingowe: APT Trion Sp. z o.o., S&A Sp. z o.o., S&A Executive Search sp. z o.o., Quality Control Centre sp. z o.o., działającymi na terenie Europy na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia. Nasza główna siedziba znajduje się w Polsce, skąd świadczymy usługi zarówno dla polskich, jak i innych europejskich krajów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu HR, takie jak leasing personelu, outsourcing oraz rekrutacja poprzez selekcję pracowników. Od lat nasza działalność pozwoliła połączyć tysiące pracowników z pracodawcami w różnych branżach na terenie całej Europy.
S&A działa na podstawie wpisu KRAZ 27405.
Kontakt w sprawie pracy:
660 548 764
Opis pracy:
analiza usterek zespołów pneumatycznych i elektropneumatycznych
naprawa i testowanie zespołów z pojazdów szynowych
kontrola wzrokowa zespołów przeznaczonych do naprawy
kontrola przychodząca i, w razie potrzeby, definicja wadliwych części zamiennych
zapewnienie opieki i konserwacji istniejącego sprzętu operacyjnego
montaż podzespołów zgodnie z rysunkami i listami części
czytanie dokumentacji technicznej (rysunków, specyfikacji testowych, instrukcje remontowe, instrukcje przeglądów i modyfikacji) i ich wdrażanie
Wymagania:
doświadczenie w obsłudze układów elektropneumatycznych, urządzeń hamujących, modułów, zaworów
znajomość języka niemieckiego (B1/B2) i angielskiego (B2)
mile widziane wykształcenie kierunkowe (np. mechanik samochodowy)
Oferujemy:
stawka od 17 do 19 EUR (w zależności od doświadczenia)
zakwaterowanie zagwarantowane i opłacone przez pracodawcę
praca w systemie 2-zmianowym
brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach
wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
7 marca 2024
Jesteśmy grupą kapitałową, zrzeszającą agencje pracy tymczasowe i firmy outsourcingowe: APT Trion Sp. z o.o., S&A Sp. z o.o., S&A Executive Search sp. z o.o., Quality Control Centre sp. z o.o., działającymi na terenie Europy na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia. Nasza główna siedziba znajduje się w Polsce, skąd świadczymy usługi zarówno dla polskich, jak i innych europejskich krajów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu HR, takie jak leasing personelu, outsourcing oraz rekrutacja poprzez selekcję pracowników. Od lat nasza działalność pozwoliła połączyć tysiące pracowników z pracodawcami w różnych branżach na terenie całej Europy.
S&A działa na podstawie wpisu KRAZ 27405.
Opis pracy:
czytanie dokumentacji technicznej (rysunek i plan pracy)
samodzielne ustawianie i obsługa maszyn CNC
czytanie i optymalizacja programów CNC
montaż i pomiar narzędzi
pomiar wytworzonych produktów zgodnie z planem testów
gratowanie części produkcyjnych
Wymagania:
1 rok doświadczenia przy obsłudze maszyn CNC
komunikatywna znajomość języka niemieckiego (poziom B1/B2)
mile widziane własne auto
chęci i motywacja do pracy
Oferujemy:
stawka od 17 do 19 EUR (w zależności od doświadczenia)
zakwaterowanie zagwarantowane i opłacone przez pracodawcę
praca w systemie 3 zmianowym
brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach
wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
7 marca 2024
Jesteśmy grupą kapitałową, zrzeszającą agencje pracy tymczasowe i firmy outsourcingowe: APT Trion Sp. z o.o., S&A Sp. z o.o., S&A Executive Search sp. z o.o., Quality Control Centre sp. z o.o., działającymi na terenie Europy na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia. Nasza główna siedziba znajduje się w Polsce, skąd świadczymy usługi zarówno dla polskich, jak i innych europejskich krajów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu HR, takie jak leasing personelu, outsourcing oraz rekrutacja poprzez selekcję pracowników. Od lat nasza działalność pozwoliła połączyć tysiące pracowników z pracodawcami w różnych branżach na terenie całej Europy.
S&A działa na podstawie wpisu KRAZ 27405.
Kontakt w sprawie oferty:
660 548 764
Opis pracy:
kompletowanie produktów zgodnie z planem pracy
pakowanie i etykietowanie produktów
mierzenie i sprawdzanie elementów za pomocą CAQ
kontrola wizualna produktów (uszkodzenia i inne odchylenia)
udział w działaniach usprawniających i doskonalenie procesów
praca w systemie SAP
Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość języka niemieckiego (poziom B1)
mile widziane własne auto
chęci i motywacja do pracy
Oferujemy:
stawka od 17 do 19 EUR (w zależności od doświadczenia)
zakwaterowanie zagwarantowane i opłacone przez pracodawcę
praca 2 zmianowa
brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach
wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
7 marca 2024
S&A Sp .z o.o., działa na terenie Polski w oparciu o wpis do rejestru agencji zatrudnienia 27405. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie HR. W ciągu 6 lat działalności nasza agencja zyskała zaufanie wielu firm różnych branż i gałęzi przemysłu, dzięki czemu zatrudniliśmy już około 2000 pracowników na terenie Europy. Łączymy pracodawców z kandydatami do pracy – oferujemy kompleksowe wsparcie pracowników w organizacji wyjazdu zagranicę. Z nami zyskasz zatrudnienie na najlepszym poziomie.
Kontakt w sprawie oferty:
660 548 764
Opis pracy:
montaż tarcz hamulcowych
czytanie dokumentacji technicznej (rysunki, specyfikacje testów, plan pracy itp.)
ustawianie stanowiska montażowego zgodnie z planem pracy
prawidłowe reagowanie w przypadku odchyleń jakościowych podczas kontroli wizualnej i innych anomalii
obsługa programu SAP (potwierdzenie produkcji, zlecenie transportowe itp.)
bezpieczne pakowanie tarcz hamulcowych do transportu
Wymagania:
min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
komunikatywna znajomość języka niemieckiego (poziom B1/B2)
umiejętności w zakresie obróbki skrawaniem (CNC) będą dodatkowym atutem
Oferujemy:
stawka od 17 do 19 EUR (w zależności od doświadczenia)
zakwaterowanie zagwarantowane i opłacone przez pracodawcę
praca w systemie 3 zmianowym
brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach
wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
7 marca 2024
Jesteśmy grupą kapitałową, zrzeszającą agencje pracy tymczasowe i firmy outsourcingowe: APT Trion Sp. z o.o., S&A Sp. z o.o., S&A Executive Search sp. z o.o., Quality Control Centre sp. z o.o., działającymi na terenie Europy na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia. Nasza główna siedziba znajduje się w Polsce, skąd świadczymy usługi zarówno dla polskich, jak i innych europejskich krajów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu HR, takie jak leasing personelu, outsourcing oraz rekrutacja poprzez selekcję pracowników. Od lat nasza działalność pozwoliła połączyć tysiące pracowników z pracodawcami w różnych branżach na terenie całej Europy. S&A działa na podstawie wpisu KRAZ 27405 OPIS PRACY:
mycie parowników
napełnianie tłumików
sprawdzenie części pod kątem uszkodzeń, w razie potrzeby zablokowanie części
kontrola końcowa wykonanej pracy
pakowanie amortyzatorów zgodnie z instrukcją pakowania
wypełnianie raportów zmianowych i przekazywanie informacji zwrotnych do SAP
praca 3 zmianowa
WYMAGANIA:
czytanie prostych rysunków technicznych
czytanie i rozumienie instrukcji technicznych
znajomość języka niemieckiego
OFERUJEMY:
stawka od 17 EUR brutto/h
zakwaterowanie jest zapewnione i w pełni opłacone przez Pracodawcę
brak "Zeitkonta" – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane
możliwość pobierania zaliczek po 5 przepracowanych dniach
wsparcie naszych polskojęzycznych konsultantów przez cały okres trwania umowy
lokalizacja: Berlin
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji. Administratorem twoich Danych Osobowych jest S&A Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Piastowska 3A/17, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000843217, NIP: 9452235806, REGON: 386141810, KRAZ: 27405. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji. Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania wyboru właściwego kandydata, jednak nie dłużej niż przez 36 miesięcy. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być nasi klienci, podwykonawcy, w tym dostawcy narzędzi informatycznych, portale rekrutacyjne, firmy świadczące nam obsługę prawną i księgową. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych pracodawcy, na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych spółkom powiązanym z Administratorem (TRION, APT TRION) w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez te spółki.
Berlin (Niemcy)
S&A Sp .z o.o., działa na terenie Polski w oparciu o wpis do rejestru agencji zatrudnienia 27405. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie HR. W ciągu 6 lat działalności nasza agencja zyskała zaufanie wielu firm różnych branż i gałęzi przemysłu, dzięki czemu zatrudniliśmy już około 2000 pracowników na terenie Europy. Łączymy pracodawców z kandydatami do pracy – oferujemy kompleksowe wsparcie pracowników w organizacji wyjazdu zagranicę. Z nami zyskasz zatrudnienie na najlepszym poziomie.
Masz Pytania?
Zadzwoń do Nas!
Tel. 786 151 897 Opis stanowiska:
Stanowisko: Pracownik Winnicy
Lokalizacja: Niemcy (Okolice Frankfurt nad Menem)
Godziny pracy: Pełny etat - Dużo Godzin
Wynagrodzenie: Atrakcyjne stawki płacowe, premie i dodatki
Warunki mieszkaniowe: Firma zapewnia zakwaterowanie
Wymagania:
Duża siła fizyczna.
Umiejętność pracy w zespole i chęć do współpracy.
Wytrzymałość
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole..
Jak aplikować?
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, zadzwoń do nas po więcej szczegółów!
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i czekamy na Twoją aplikację!
Berlin (Niemcy)
6 marca 2024
BestHill Work to agencja pośrednictwa pracy posiadająca wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia o numerze 16434.
Jesteśmy prężnie rozwijającą się agencją pośrednictwa pracy. Specjalizujemy się w rekrutacji kandydatów chętnych do podjęcia zatrudnienia na terenie Niemiec, Austrii i Holandii. Co nas wyróżnia to kwalifikacje i kompetencje. BestHill Work to gwarancja profesjonalnie przeprowadzonego procesu rekrutacji, zadowolenie naszych kandydatów jest dla nas najważniejsze. Opis stanowiska:
głównie spawanie rur
Przygotowanie materiałów do spawania
Spawanie metodą 311
Bieżąca kontrola spawanych elementów
Montaż instalacji sanitarnej, wodnej, gazowej
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku spawacz 311
Aktualne uprawnienia spawalnicze mile widziane
Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na porozumienie w miejscu pracy
Zaangażowanie i sumienność
Dokładność i precyzja
Oferta pracodawcy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Atrakcyjne wynagrodzenie od 14 €/h+ dieta
Zakwaterowanie zapewnione (OPŁACONE- pokoje jednoosobowe)
Praca na pełny etat plus ewentualne nadgodziny
Opłacane składki ubezpieczeniowe i emerytalne
Wsparcie na każdym etapie rekrutacji ze strony BestHill Work
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny od pon- pt 9.00 do 17.00
799 956 165 lub 789 362 250
www.besthillwork.eu
Prosimy o dodanie klauzuli:
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Joanna Hillbruner prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. Administratorem jest agencją zatrudnienia, która świadczy usługi pośrednictwa pracy, polegające na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Możesz się skontaktować z Administratorem pod numerem telefonu: + 48 789 362 250 oraz pod adresem e-mail: j.hillbruner@besthillwork.eu. Celem zbierania Twoich danych osobowych jest świadczenie przez Administratora usług pośrednictwa pracy, polegających na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do świadczenia Tobie ww. usług przez Administratora, w tym do podjęcia działań prowadzących do zawarcia z Tobą umowy o kierowanie do pracy za granicą u pracodawcy zagranicznego prowadzącej do podjęcia przez Ciebie zatrudnienia bezpośrednio u tego pracodawcy (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych) oraz do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z tego typu usługami (art. 85 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tekst jednolity: Dz.U. 2017 poz. 1065). Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te są zbierane również w celu oferowania Tobie możliwości podjęcia zatrudnienia u pracodawców zagranicznych z ww. państw za pośrednictwem Administratora. Podstawą przetwarzania tych danych jest wyrażona przez Ciebie zgoda (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych). Twoje dane osobowe wskazane w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji i świadczenia Tobie przez Administratora usługi pośrednictwa. Pozostałe dane osobowe, które nie są wymagane przez przepisy prawa, a które przekazałeś Administratorowi (np. zdjęcie swojego wizerunku), są przetwarzane na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych, które podałeś oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie odwołania zgody lub realizacji swoich praw proszę kierować na adres e-mail: j.hillbruner@besthillwork.eu Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe Administrator przetwarza w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres prowadzenia tego procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od momentu umieszczenia ogłoszenia o rekrutacji, a jeżeli rekrutacja zakończyła się powodzeniem i podpisałeś z Administratorem umowę o kierowanie do pracy u pracodawcy zagranicznego, to Twoje dane będą przechowywane przez czas trwania okresu związanego z wykonywaniem tej umowy, aż do upływu okresu przedawniania roszczeń związanych z zawarciem i wykonywaniem tej umowy. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych procesów (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te będą przechowywane przez nas przez okres 24 miesięcy licząc od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody lub do momentu jej odwołania lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. Dane udostępnione przez Ciebie Administrator powierza do przetwarzania dostawcy systemu informatycznego “EmploySystem” – spółce ES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 7/18, 00-019 Warszawa, KRS: 0000575902 oraz pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec , z którymi współpracuje Administrator, a którzy mogą być zainteresowane Twoją kandydaturą. Administrator nie podejmuje działań polegających na automatycznym przetwarzaniu Twoich danych, w tym ich profilowaniu. Administrator nie przekazuje Twoich danych na terytorium państw trzecich (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym).
Zgadzam się na przetwarzanie przez Joannę Hillbruner prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji bądź rekrutacji na inne stanowiska niż niniejszym aplikuję, w tym przesyłania mi ofert pracy, a także na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec , z którymi współpracuje Administrator i które mogą być zainteresowane moją kandydaturą.
Zgadzam się na przetwarzanie przez Joannę Hillbruner prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacji na stanowisko na które niniejszym aplikuję oraz na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec z którymi współpracuje Administrator i którzy oferują możliwość zatrudnienia na tym stanowisku.
Niemcy, Berlin (Niemcy)
5 marca 2024
ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii. Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.
Nie czekaj i znajdź pracę już dziś!
Obecnie dla naszego Klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PROGRAMISTA / OPERATOR MASZYN CNC ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obróbka elementów do finalnego montażu
Planowanie etapów pracy z wykorzystaniem procedur i dokumentów technicznych
Przygotowanie materiału
Wyposażenie maszyn CNC
Konfiguracja programów do obróbki, montażu maszyn i monitorowania produkcji
Szkolenie pracowników z obsługi maszyn oraz zapewnienie gotowości operacyjnej maszyn i narzędzi obróbczych
WYMAGANIA:
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy przy obsłudze maszyn CNC
Znajomość sterowników FANUC, Heidenhain, Sinumerik
Znajomość rysunku technicznego
DOBRA znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
Prawo jazdy kat. B i własny samochód na wyjazd (warunek konieczny)
ZAPEWNIAMY:
Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą
Pełny pakiet socjalny
Atrakcyjne wynagrodzenie (16,50 euro brutto/godzina + 28 euro netto diety/każdy przepracowany dzień)
Pomoc w organizacji wyjazdu
Możliwość pracy w nadgodzinach
Zakwaterowanie OPŁACONE przez pracodawcę
Telefon alarmowy dla osób dojeżdżających czynny w każdy weekend
Możliwość aplikacji bez wysłania CV
Pomoc w przygotowaniu i tłumaczeniu dokumentów
Możliwość pracy w nadgodzinach
Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Berlin (Niemcy)
4 marca 2024
BestHill Work jest prężnie rozwijającą się agencją pośrednictwa pracy, posiadająca wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia o numerze 16434. Praca zespołowa i zadowolenie naszych kandydatów jak również klientów jest dla nas priorytetem. BestHill Work to pasja i zaangażowanie . Opis stanowiska:
montaż urządzeń sanitarnych w nowo powstałych budynkach
instalacja przyłączy wodno - kanalizacyjnych
inne ogólne prace instalacyjne związane z hydrauliką
Wymagania:
znajomość języka niemieckiego
doświadczenie w zawodzie hydraulika - montera instalacji sanitarnych
umiejętność pracy w zespole
prawo jady kat.B
Oferta pracodawcy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
wsparcie koordynatora polskojęzycznego przez cały okres zatrudnienia na terenie Niemiec
atrakcyjne wynagrodzenie 13-14€ na godzinę+25€ dieta dzienna
zakwaterowanie opłacone i zapewnione przez pracodawce (pokoje jednoosobowe)
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny od pon- pt 9.00 do 17.00
789 362 250 lub 799 956 165
www.besthillwork.eu
Prosimy o dodanie klauzuli:
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Joanna Hillbruner prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. Administratorem jest agencją zatrudnienia, która świadczy usługi pośrednictwa pracy, polegające na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Możesz się skontaktować z Administratorem pod numerem telefonu: + 48 789 362 250 oraz pod adresem e-mail: j.hillbruner@besthillwork.eu. Celem zbierania Twoich danych osobowych jest świadczenie przez Administratora usług pośrednictwa pracy, polegających na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do świadczenia Tobie ww. usług przez Administratora, w tym do podjęcia działań prowadzących do zawarcia z Tobą umowy o kierowanie do pracy za granicą u pracodawcy zagranicznego prowadzącej do podjęcia przez Ciebie zatrudnienia bezpośrednio u tego pracodawcy (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych) oraz do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z tego typu usługami (art. 85 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tekst jednolity: Dz.U. 2017 poz. 1065). Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te są zbierane również w celu oferowania Tobie możliwości podjęcia zatrudnienia u pracodawców zagranicznych z ww. państw za pośrednictwem Administratora. Podstawą przetwarzania tych danych jest wyrażona przez Ciebie zgoda (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych). Twoje dane osobowe wskazane w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji i świadczenia Tobie przez Administratora usługi pośrednictwa. Pozostałe dane osobowe, które nie są wymagane przez przepisy prawa, a które przekazałeś Administratorowi (np. zdjęcie swojego wizerunku), są przetwarzane na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych, które podałeś oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie odwołania zgody lub realizacji swoich praw proszę kierować na adres e-mail: j.hillbruner@besthillwork.eu Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe Administrator przetwarza w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres prowadzenia tego procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od momentu umieszczenia ogłoszenia o rekrutacji, a jeżeli rekrutacja zakończyła się powodzeniem i podpisałeś z Administratorem umowę o kierowanie do pracy u pracodawcy zagranicznego, to Twoje dane będą przechowywane przez czas trwania okresu związanego z wykonywaniem tej umowy, aż do upływu okresu przedawniania roszczeń związanych z zawarciem i wykonywaniem tej umowy. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych procesów (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te będą przechowywane przez nas przez okres 24 miesięcy licząc od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody lub do momentu jej odwołania lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. Dane udostępnione przez Ciebie Administrator powierza do przetwarzania dostawcy systemu informatycznego “EmploySystem” – spółce ES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 7/18, 00-019 Warszawa, KRS: 0000575902 oraz pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec , z którymi współpracuje Administrator, a którzy mogą być zainteresowane Twoją kandydaturą. Administrator nie podejmuje działań polegających na automatycznym przetwarzaniu Twoich danych, w tym ich profilowaniu. Administrator nie przekazuje Twoich danych na terytorium państw trzecich (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym).
Zgadzam się na przetwarzanie przez Joannę Hillbruner prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji bądź rekrutacji na inne stanowiska niż niniejszym aplikuję, w tym przesyłania mi ofert pracy, a także na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec , z którymi współpracuje Administrator i które mogą być zainteresowane moją kandydaturą.
Zgadzam się na przetwarzanie przez Joannę Hillbruner prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą BestHill Work Joanna Hillbruner ul.Konarskiego 1,39-215 Czarna NIP: 6831789306 REGON:367242641. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacji na stanowisko na które niniejszym aplikuję oraz na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec z którymi współpracuje Administrator i którzy oferują możliwość zatrudnienia na tym stanowisku.
Berlin (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 31-40 z 47.
branże
-
- (73)
-
- (565)
-
- (1)
-
- (5)
-
- (20)
-
- (12)
-
- (101)
-
- (291)
-
- (7)
-
- (5)
-
- (146)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (44)
-
- (1)
-
- (2)
-
- (354)
-
- (10)
-
- (49)
-
- (28)
-
- (1)
-
- (32)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej