Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

  Firma Sk Expres Sp. z o.o. jest międzynarodową agencją zatrudnienia i pośrednictwa pracy zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia z numerem certyfikatu 3289; obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy tymczasowej na stanowisku: Operator produkcji – branża elektrotechniczna   Miejsce pracy: Słowacja, Dubnica nad Vahom/Liptovsky HradokIlość miejsc: 10 Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało: - praca w trybie zmianowym po 8-12h, - produkcja i kontrola elektronicznych komponentów do maszyn, komputerów, serwerów,Wymagania: - podstawowa znajomość komputera - odpowiedzialność, sumienność, - gotowosć do wyjazdu do pracy od zaraz, - gotowość do pracy poza miejscem zamieszkania.Oferujemy: + umowa o pracę ze stawką ok 15-16 zł netto/godzinę, + bezpłatne zakwaterowanie i dojazdy do pracy, + zaliczki, + możliwości dalszej współpracy.   Prosimy o kontakt tylko i wyłącznie osoby poważnie zainteresowane wyjazdem w przeciągu kilku dni.   Prosimy wysłać CV lub dzwonić na numer 537 601 610.   Prosimy o dopisanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 ze zm.).
Bielsko-Biała, Czechowice-Dziedzice, Gliwice, Jastrzębie-Zdroj (śląskie)
  Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords.Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.   W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)   Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (miejsce pracy: Gliwice)   Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)? Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności, Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy, Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata, Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe, Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje, Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic, Samochód firmowy w godzinach pracy, Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport, Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej, Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne, Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze, Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)   Czym będziesz się zajmować? Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań, Opracowywanie analiz rynku i konkurencji, Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów, Dbaniem o pozytywne relacje z klientami, Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.   Czego oczekujemy? Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety, Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem, Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań, Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny, Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).   Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!   W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”      
Gliwice (śląskie)
Wczoraj
Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.   W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)   Account Manager (miejsce pracy: Gliwice)   Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)? Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności, Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy, Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata, Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe, Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje, Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic, Samochód firmowy w godzinach pracy, Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport, Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej, Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne, Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze, Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)   Czym będziesz się zajmować? Aktywnym pozyskiwaniem klientów, Kompleksową realizacją procesu sprzedażowego naszych produktów i usług: analiza potrzeb biznesowych klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prezentacja oferty na spotkaniach biznesowych z klientami, negocjacje handlowe, reprezentacja firmy na spotkaniach handlowych, Współpracą z działem technicznym na etapie obsługi procesu sprzedażowego, Rozpoznawaniem potrzeb oraz doradztwem biznesowym dla nowych klientów, Budowaniem pozytywnych relacji z klientami.   Chcielibyśmy abyś: Posiadał doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i ich obsłudze lub ogólnopojętej sprzedaży, Zależy nam, żebyś był osobą z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, która potrafi wyciągnąć wnioski dotyczące potrzeb klienta, Posiadał wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne ułatwiające nawiązywanie kontaktów, Miał dużą motywację do nauki w obszarze przeprowadzania profesjonalnych procesów sprzedażowych i negocjacyjnych, Lubił wyzwania :), Doświadczenie w branży marketingowej (Agencja reklamowa, SEO/SEM, Agencja Interaktywna, Dom mediowy) – będzie dodatkowym atutem.   Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!   W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Gliwice (śląskie)
Jesteśmy firmą, która od wielu lat zajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory     Zakres obowiązków:   - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych.     Oczekiwania wobec kandydatów:   - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B.   Mile widziane:   - znajomość języka niemieckiego   Oferujemy:   - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy.   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".  
Gliwice (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:     Pracownik ds. kadrowo - płacowych w renomowanej firmie   Gliwice       Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych.     Wymagania:   - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń.     Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl     W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
26 maja 2017
Kariera Service - firma doradcza, dla swojego Klienta - renomowanej firmy, działającej w branży usługowo-handlowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukuje pracownika na stanowisko:   Asystent ds. Exportu   Miejsce pracy: Gliwice (śląskie) Nr ref: jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat     Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i bieżąca obsługa klientów, Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, Współpraca z innymi pionami firmy, Realizacja polityki handlowej firmy, Wykonywanie raportów z podejmowanych działań. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego, Dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, Bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, Dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych. Nasz Klient oferuje: Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia, Stałe godziny pracy od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku, Przyjazną atmosferę pracy, Możliwości rozwoju zawodowego w kierunku Specjalisty ds. Exportu.
Gliwice (śląskie)
Kariera Service - firma doradcza, dla swojego Klienta -szkoły językowej, poszukuje pracownika na stanowisko:   Pracownik administracyjny   Miejsce pracy: Gliwice (śląskie) Nr ref: jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat Wymagane wykształcenie: średnie     Opis stanowiska: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowanie biura, obsługa pracowników i interesantów oraz ustalanie grafiku zajęć prowadzonych w szkole. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe), Doświadczenie na podobnych stanowisku, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (zarówno w mowie jak i piśmie), Biegła obsługa komputera (Word, Excel oraz Internet) Mile widziana znajomość programu graficznego, Komunikatywność, zorganizowanie i umiejętność doprowadzania zadań do końca, Nastawienie na dłuższe zatrudnienie w jednej firmie, Miła i otwarta osobowość, która uzupełni zgrany zespół. Nasz Klient oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie, Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta, Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku, Stabilne warunki zatrudnienia, Możliwość rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny).
Gliwice (śląskie)
Human Resources Poland ( Hr.pl ) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych. Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osób na stanowisko: Serwisant klimatyzacji i wentylacji Region wykonywanej pracy: Warszawa (mazowieckie), Zabrze (śląskie)   Obowiązki: Diagnozowanie awarii oraz bieżąca naprawa urządzeń chłodniczych, Wykonywanie przeglądów urządzeń i ich konserwacja. Wymagania: Doświadczenie w serwisowaniu klimatyzacji i wentylacji lub przy technicznym nadzorze instalacji klimatyzacyjnych/chłodniczych na dużym obiekcie; Wykształcenie techniczne; Uprawnienia SEP; Umiejętność lutowania twardego; Gotowość do częstych wyjazdów służbowych; Znajomość pakietu Office; Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia), Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop, Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe.  
Zabrze, Gliwice, Katowice (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:     Pracownik ds. kadrowo – płacowych z językiem ukraińskim   Gliwice       Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych.     Wymagania:   - znajomość języka ukraińskiego, - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń.     Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 133.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top