Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Jesteśmy firmą, która od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem kadry pracowniczej i zapewnianiem legalnego zatrudnienia opiekunkom osób starszych. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie współpracy. W związku z ciągłym rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:   Pracownik biurowy z językiem rumuńskimmiejsce pracy: Gliwice (centrum) Zakres obowiązków:   - prace administracyjno – biurowe, - kontakt mailowy i telefoniczny w języku rumuńskim, - nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą.   Wymagania:   - dobra znajomość języka polskiego, - bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego, - znajomość pakietu MS Office, - łatwość nawiązywania kontaktów.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
Jesteśmy firmą, która od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem kadry pracowniczej i zapewnianiem legalnego zatrudnienia opiekunkom osób starszych. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie współpracy. W związku z ciągłym rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:   Pracownik biurowy z językiem węgierskimmiejsce pracy: Gliwice (centrum) Zakres obowiązków:   - prace administracyjno – biurowe, - kontakt mailowy i telefoniczny w języku węgierskim, - nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą.   Wymagania:   - dobra znajomość języka polskiego, - bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, - znajomość pakietu MS Office, - łatwość nawiązywania kontaktów.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
21 września 2017
Job title: Business Analyst Location: Katowice     Main tasks & responsibilities:   Reviewing high-level requirements prepared by customer, reporting issues and gaps Gathering and writing detailed requirements using various techniques Defining user stories, use cases, workflows and other types of diagrams Defining acceptance criteria for modules and functionalities Supporting data preparation for product demonstration sessions Supporting development process (constant communication with a team) Supporting testing process (final validation of product)     Must have: Experience in gathering and/or verifying business requirements Experience in working with web-based systems (preferable international, cloud-based, enterprise solutions) Familiarity with UML standard At least basic knowledge/experience in Agile methodologies Good analytical skills Very good communication skills in English     Nice to have: REQB, CBAP or other BA certification At least basic programming skills Knowledge about relational databases Experience in using Sparx Systems Enterprise Architect Experience in software testing     Benefits:   private healthcare (Medicover) Multisport or Multiactive My Benefit platform     employment contract or B2B
Katowice, Czestochowa, Gliwice, Zabrze, Bielsko- Białą, Bytom, (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy w dziale Obsługi Klienta Niemieckiego: Specjalista ds. handlowych z językiem niemieckim - branża HR         Miejsce pracy: biuro w Gliwicach     Zakres obowiązków:   - pozyskiwanie i realizacja zleceń, - przygotowywanie ofert współpracy w języku niemieckim, - telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami niemieckojęzycznymi, - prezentacja firmy, - koordynacja współpracy z klientami.   Wymagania:   - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, - minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, - umiejętności negocjacyjne, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz poszukiwania właściwych rozwiązań, - kultura osobista, - bardzo dobra organizacja pracy, - dobra znajomość pakietu MS Office.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.       Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
Human Resources Poland ( Hr.pl ) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych. Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy (branża stomatologiczna) Lokalizacja: woj. śląskie Nr referencyjny: HAND/STOM/jobs.pl Opis stanowiska: kompleksowa obsługa Klienta, zgodna z polityką firmy podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększania sprzedaży   realizacja planów sprzedażowych pozyskiwanie nowych potencjalnych Klientów organizacja oraz aktywny udział w szkoleniach, imprezach targowych oraz konferencjach monitorowanie i analizowanie danych rynkowych   Wymagania: mile widziana znajomość branży medycznej lub FCMG doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego umiejętność planowania i organizowania swoich działań w terenie zdolności negocjacyjne czynne prawo jazdy kat. B wysoka kultura osobista   Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej firmie umowę o pracę pracę w czołowej firmie w branży z ugruntowaną pozycją na rynku niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, tablet, itp.)
Katowice, Czestochowa, Gliwice, Zabrze, Bielsko- Białą, Bytom, (śląskie)
Firma INVENT  Sp. z o.o.  poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:  Pracownik inwentaryzacji za granicą - Tłumacz  Zakres obowiązków: Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych Obsługa urządzeń do skanowania towarów Pełnienie roli tłumacza podczas pobytu zespołu inwentaryzacyjnego za granicą( kontakt z personelem sklepów, obsługa hotelową itp.)  Wymagania od kandydatów: Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego oraz polskiego w mowie i piśmie Umiejętność obsługi komputera Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia  kontroli niekaralności)  Zapewniamy: Transport Umowę zlecenie Zakwaterowanie Wynagrodzenie od 200 PLN do 225  PLN netto za inwentaryzację (ok. 8 – 10 godzin pracy) Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu na koordynatora zespołu    Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj do Nas na naszej stronie  invent.ag Lub kontakt telefoniczny : 600 020 329Po aplikacji nasz konsultant zadzwoni i przedstawi terminy wyjazdów.Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Gliwice (śląskie)
Firma INVENT  Sp. z o.o.  poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:  Pracownik inwentaryzacji za granicą -  Kierowca   Zakres obowiązków: Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych Obsługa urządzeń do skanowania towarów Pełnienie roli kierowcy podczas pobytu zespołu inwentaryzacyjnego za granicą    Wymagania od kandydatów: Prawo Jazdy kat. B Umiejętność obsługi komputera Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia  kontroli niekaralności)  Zapewniamy: Samochód Umowę zlecenie Zakwaterowanie Wynagrodzenie od 200 PLN do 215  PLN netto za inwentaryzację (ok. 8 – 10 godzin pracy) Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu na koordynatora zespołu    Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj do Nas na naszej stronie  invent.ag Lub kontakt telefoniczny : 600 020 329Po aplikacji nasz konsultant zadzwoni i przedstawi terminy wyjazdów. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.  
Gliwice (śląskie)
Firma INVENT  Sp. z o.o.  poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:  Pracownik inwentaryzacji za granicą  Zakres obowiązków: Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych Obsługa urządzeń do skanowania towarów  Wymagania od kandydatów: Umiejętność obsługi komputera Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia  kontroli niekaralności)  Zapewniamy: Transport Umowę zlecenie Zakwaterowanie Wynagrodzenie od 170 PLN do 185  PLN netto za inwentaryzację (ok. 8 – 10 godzin pracy) Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu na koordynatora zespołu    Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj do Nas  na naszej stronie  invent.ag Lub kontakt telefoniczny : 600 020 329Po aplikacji nasz konsultant zadzwoni i przedstawi terminy wyjazdów. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.  
Gliwice (śląskie)
Human Resources Poland ( Hr.pl ) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych. Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Analityk ds. operacji magazynowych Region wykonywanej pracy: Chorzów (śląskie) Nr referencyjny: AWMS/CHRZ/jobs.pl Opis stanowiska: Analiza indeksów w celu optymalizacji planowania miejsca składowania towaru w magazynie wysokiego składu. Ścisła współpraca z Kierownikiem magazynu w celu zapewnienia analitycznego wsparcia w zarządzaniu ruchem produktów w magazynie (WMS). Przygotowywanie analiz i raportów pomagających usprawnić efektywne wydawanie towaru z magazynu. Tworzenie mechanizmów automatycznego pozycjonowania miejsc składowania. Wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, analizowania procesów i tworzenia usprawnień. Zaawansowana znajomość programu MS Excel, szczególnie pod kątem analizy oraz obróbki złożonych danych. Doświadczenie w tworzeniu raportów i zestawień z wykorzystaniem MAKRA. Umiejętność tworzenia tabel przestawnych. Wykształcenie wyższe - matematyczne, informatyczne (bądź pokrewne). Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych ze wsparciem analitycznym magazynu. Firma oferuje: Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, na stanowisku dającym realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie. Niezbędne narzędzia pracy.
Chorzów, Świętochłowice, Gliwice, Rybnik, Racibórz, Zabrze, (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisko:Konsultant ze znajomością języka niemieckiego (praca w biurze)Miejsce pracy: biuro w mieście Gliwice   Obowiązki:- zadaniem konsultanta będzie wsparcie klientów w zapytaniach,- telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim,- załatwianie bieżących spraw w biurze. Wymagania:- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,- doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku,- dynamiczne działanie i dokładność,- zorganizowanie na stanowisku pracy,- komunikatywność. Oferujemy:-atrakcyjne wynagrodzenie,-umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy,-bezpłatne lekcje języków obcych,-świetną atmosferę w pracy,-pracę w dynamicznym i zgranym zespole,-stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic,-rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe,-profesjonalne narzędzia pracy,-stabilność zatrudnienia. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 60.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top