Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Pofam-Poznań Sp. z o.o. jest firmą powołaną w roku 1992, w celu kontynuowania działalności Poznańskiej Fabryki Artykułów Medycznych. Toteż od początku firma jest ściśle związana z najnowocześniejszą techniką medyczną. W pierwszym okresie firma zajęła się głównie sprzętem do wkłuć i pobrań oraz wyposażeniem i zaopatrzeniem laboratoriów w medycynie, w przemyśle rolno-spożywczym oraz dla celów sanitarno-epidemiologicznym, badań wody i środowiska. Dość szybko oferta zostaje poszerzona o środki pomocnicze, sprzęt ortopedyczny oraz sprzęt do wyposażania placówek i stanowisk pracy o różnym zakresie. Aktualnie firma działa na rynku w zakresie: dystrybucji sprzętu na potrzeby medycyny /diagnostyka, leczenie i opieka, zaopatrzenie w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne, chirurgia plastyczna/ wyposażenie i zaopatrzenie laboratoriów produkcja obuwia /Pofam Jedność - Zakład Pracy Chronionej/ produkcja wózka do aktywnej rehabilitacji Unity SET produkcja protez piersi Maxima i klinów przeciwobrzękowych produkcja materacy i poduszek przeciwodleżynowych Oferty są tak skonstruowane, że zapewniają kompleksowe zaopatrzenie indywidualnego klienta /pacjenta/, bądź całej branży.   Pomoc w sklepie medycznym   Numer referencyjny: pomoc/sklep - proszę wpisać miejscowość/jobs.pl Miejsce pracy: Namysłów (opolskie), Wieliszew (mazowieckie), Kołobrzeg (zachodniopomorskie), Koszalin (zachodniopomorskie), Białogard (zachodniopomorskie)     Opis stanowiska: Pilnie poszukujemy osoby do pomocy w sklepie medycznym na zastępstwa - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na około 40 godzin w miesiącu. Do obowiązków będzie należało obsługa klienta podczas zastępstw głównego pracownika a także wsparcie promocyjne w środowisku medycznym.   Mile widziane: doświadczenie w pracy w handlu najlepiej w sklepie medycznym, obsługa komputera na poziomie dobrym; wykształcenie medyczne o kierunku: fizjoterapia, rehabilitacja, farmacja, ortopedia, pielęgniarstwo lub osoby po ukończonym kursie "towaroznawstwo z zakresu artykułów medycznych" Mile widziani: emeryci, renciści chcący aktywnie spędzać czas a przy tym dorobić.
Kołobrzeg, Koszalin, Białogard (zachodniopomorskie)
25 kwietnia 2017
Firma INVENT  Sp. z o.o.  poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku: Pracownik inwentaryzacji   Zakres obowiązków: Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych Obsługa urządzeń do skanowania towarów   Wymagania od kandydatów: Dyspozycyjność w godzinach późno popołudniowych i nocnych Pełnoletność   Zapewniamy: Umowę zlecenie Wypłatę w systemie tygodniowym Szkolenie na markecie przed przystąpieniem do pracy Transport na inwentaryzacje wyjazdowe Wynagrodzenie: 13,00 zł/h  brutto Premie za inwentaryzacje wyjazdowe Możliwość nawiązania stałej współpracy Nie wymagamy dodatkowych zaświadczeń i badań        
Koszalin (zachodniopomorskie)
HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowych. HRNavigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją. Dla naszego Klienta – jednego z liderów rynku zaopatrzenia gastronomii, poszukujemy osób na stanowisko: Technik Serwisu Miejsce pracy: województwo zachodniopomorskie     Do Twoich zadań będzie należało:   utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi w zakresie usług serwisowych, diagnozowanie i naprawa usterek w miejscu pracy urządzeń.  Wymagania:  doświadczenie w serwisie i konserwacji urządzeń chłodniczych, uprawnienia SEP (elektryczne - E do 1 kV, gazowe – G3), prawo jazdy kat. B, wykształcenie – minimum średnie techniczne, miła aparycja i wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość urządzeń branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem.  Co zyskasz:  stałe zatrudnienie i atrakcyjny system wynagradzania, niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy), udział w szkoleniach, możliwość rozwoju zawodowego.   Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji: Poprzez formularz kontaktowy portalu lub kontakt telefoniczny   DZIAŁ REKRUTACJI HR NAVIGATOR T:  48 572 660 099   Administratorem danych jest HR Navigator z siedzibą w 32-447 Siepraw, ul. Kalinowa 96. Dane są przetwarzane dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania. HR Navigator  jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 11850. Prosimy o dopisanie następujących klauzul: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami." „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” „Wyrażam zgodę na przekazywanie i przetwarzanie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z HR Navigator na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Koszalin (zachodniopomorskie)
24 kwietnia 2017
W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:   Młodszy specjalista ds. HR   Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: - przygotowywanie ogłoszeń o pracę - aktywne pozyskiwanie kandydatów - budowanie i utrzymywanie bazy kandydatów - prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska niskiego i średniego szczebla - współtworzenie narzędzi rekrutacyjnych - współtworzenie szkoleń    - wspieranie zespołu w pracach biurowych - kontakt z Klientem     Od kandydata/-ki oczekujemy:   - wykształcenia wyższego (ewentualnie ostatni rok studiów) - zainteresowań w obszarze rozwoju zasobów ludzkich - zaangażowania w wykonywane obowiązki - komunikatywności w kontaktach osobistych i telefonicznych - doskonałej organizacji czasu pracy - samodzielności, dokładności i sumienności - dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość jęz. angielskiego     W zamian oferujemy:   - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego - dynamiczną pracę pełną wyzwań - dla najlepszych możliwość związania się z pracodawcą na stałe - przyjazną atmosferę w zespole        Prosimy o dołączenie do swojego CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KGN Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Koszalin (zachodniopomorskie)
24 kwietnia 2017
Jesteś ambitny, kreatywny i chcesz się rozwijać? Uczysz z pasją i jesteś dobry w tym co robisz? Chcesz być częścią zespołu, którego dewiza brzmi „Impossible is nothing”? Dołącz do zespołu naszego Klienta – nowoczesnej i nietuzinkowej Szkoły Języków Obcych!!    To dla nich szukamy właśnie osoby na stanowisko: Lektor języka angielskiego   Jeśli chcesz: uczyć języka angielskiego w grupach młodzieżowych i dorosłych prowadzić zajęcia z pasją, kreatywnością i możliwością prowadzić zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu multimedialnego współuczestniczyć w działaniach marketingowych szkoły   I możesz się pochwalić: wykształceniem wyższym kierunkowym (anglistyka) doświadczeniem w pracy w szkole językowej kreatywnością odnośnie prowadzenia zajęć zaangażowaniem i dyspozycyjnością gotowością do podjęcia długoterminowej współpracy To my w imieniu Naszego Klienta oferujemy Tobie: atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i umiejętności stałe wsparcie metodyczne wszystkie potrzebne materiały do nauczania pracę w zespole pasjonatów długoterminową współpracę zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferta dotyczy rekrutacji stałej   Nr Agencji: 15035   Osoby zainteresowane ofertą, którym niestraszne są zmiany i wyzwania prosimy o przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych. Prosimy o dołączenie do swojego CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KGN Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Koszalin (zachodniopomorskie)
Dla naszego Klienta, hotelu położonego w centrum Koszalina, poszukujemy osoby na stanowisko: Kelner/-ka - recepcjonista/-ka   Jeśli: - znasz język angielski bądź niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z gośćmi hotelowymi - posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - znasz systemy do rejestracji gości hotelowych - jesteś osobą dyspozycyjną, otwartą na nowe wyzwania - cechuje Cię optymizm, łatwość nawiązywania kontaktów i opanowanie w sytuacjach stresujących - wykazujesz się inicjatywą w pracy i sprawia Ci to przyjemność   Dołącz do naszej drużyny!! W zamian zapewnimy Ci: - umowę o pracę - damy możliwość rozwoju zawodowego - pracę w zgranym, sympatycznym zespole - stabilizację w obszarze zawodowym - oferta dotyczy pracy stałej   Nr Agencji: 15035 Prosimy o dołączenie do swojego CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KGN Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.    
Koszalin (zachodniopomorskie)
Pofam-Poznań Sp. z o.o. jest firmą powołaną w roku 1992, w celu kontynuowania działalności Poznańskiej Fabryki Artykułów Medycznych. Toteż od początku firma jest ściśle związana z najnowocześniejszą techniką medyczną. W pierwszym okresie firma zajęła się głównie sprzętem do wkłuć i pobrań oraz wyposażeniem i zaopatrzeniem laboratoriów w medycynie, w przemyśle rolno-spożywczym oraz dla celów sanitarno-epidemiologicznym, badań wody i środowiska. Dość szybko oferta zostaje poszerzona o środki pomocnicze, sprzęt ortopedyczny oraz sprzęt do wyposażania placówek i stanowisk pracy o różnym zakresie. Aktualnie firma działa na rynku w zakresie: dystrybucji sprzętu na potrzeby medycyny /diagnostyka, leczenie i opieka, zaopatrzenie w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne, chirurgia plastyczna/ wyposażenie i zaopatrzenie laboratoriów produkcja obuwia /Pofam Jedność - Zakład Pracy Chronionej/ produkcja wózka do aktywnej rehabilitacji Unity SET produkcja protez piersi Maxima i klinów przeciwobrzękowych produkcja materacy i poduszek przeciwodleżynowych Oferty są tak skonstruowane, że zapewniają kompleksowe zaopatrzenie indywidualnego klienta /pacjenta/, bądź całej branży.   Pracownik w sklepie medycznym   Numer referencyjny: P/SM - proszę wpisać miejscowość/jobs.pl Miejsce pracy: Rzeszów (podkarpackie), Turek (wielkopolskie), Piła (wielkopolskie), Szczecin (zachodniopomorskie), Opole (opolskie), Kraków (małopolskie), Jelenia Góra (dolnośląskie), Kołobrzeg (zachodniopomorskie), Łódź (łódzkie), Nowy Sącz (małopolskie)       Obowiązki: obsługa klienta w sklepie, sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację kontakt ze środowiskiem medycznym / reklamę sklepu w środowisku medycznym Wymagania: poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem, potrafiącej odnaleźć się w stresujących sytuacjach wykształcenie medyczne z kierunku: fizjoterapia, rehabilitacja, farmacja, pielęgniarstwo, ortopedia lub kurs towaroznawstwa z zakresu artykułów medycznych / warunek konieczny – tylko podane kierunki / dowolnie 1 / lub kurs będą brane pod uwagę / PROSIMY NIE SKŁADAĆ APLIKACJI BEZ WYMIENIONEGO WYKSZTAŁCENIA / mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie medycznym Aplikacje tj. Cv + List motywacyjny prosimy składać drogą mailową
Szczecin, Kołobrzeg, Koszalin, Choszczno, Świnoujście, Całe (zachodniopomorskie)
    WB Staffing is an international Employment Agency operating in the European market. WB Staffing is headquartered in Warsaw and registered in the Employment Agency Register under the number 12379.   Our Client is a well-established producer of beef and poultry and veal with state-of-the-art meat production and packaging facilities in Western Europe. The Client is now developing a new sales team and is looking for:  Sales Representative / Sales Manager  - beef, poultry industry    Place of work: Remote work  Responsibilities / Duties:   Build and maintain business relationships with key retail chains / HoReCa chains in Poland and / or in other European markets (Central & Eastern Europe, Italy, France)   Build strong relationships with existing clients   Monitor the meat market and competition  Requirements:  At least 2-4 years of sales experience  Good insight into meat industry, especially beef, poultry  Former experience in working with retail chains is a plus   Good command of English; other language as French, Italian, Czech, Slovak is a plus   Sales drive, strong customer service orientation   Driving license cat. B    Benefits:   Permanent contract by Danish company, full time job    Nice boss   Full in-house training in the company Attractive salary reflecting on experience and results (fixed salary + bonus)   Work in international environment with daily use of English Often business trips If you are interested, please send your recent CV or contact me at: + 48 534 202 534  W CV prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 936 z poźn. zm.)      
Szczecin, Koszalin, Świnoujście, Kołobrzeg (cała Polska)
 Sieć Dealerska marki Volkswagen Samochody Osobowe istnieje od 1991 roku. Obejmuje ona zarówno pełno-funkcyjne salony dealerskie obsługujące Klientów, w obszarze sprzedaży samochodów nowych, używanych, obsługi serwisowej, jak i autoryzowanych partnerów serwisowych. Swoim zasięgiem obejmuje cały kraj i stale się rozwija podnosząc jakość obsługi Klientów. Obiekty spełniają najwyższe standardy koncernu Volkswagen pod względem architektonicznym i jakościowym. Poszukujemy ludzi pełnych pasji, kreatywnych, zaangażowanych oraz wytrwale dążących do wyznaczonych celów. Cenimy dbałość o szczegóły oraz dążenie do zapewnienia wyjątkowej satysfakcji klienta, aby marka Volkswagen wyróżniała się na tle konkurencji i była wzorem do naśladowania, pod względem wizerunkowym, ale i jakościowym.   Dla jednego z Dealerów, autoryzowanego salonu  Auto Handel Centrum Krotoski-Cichy, poszukujemy osoby na stanowisko: Sprzedawca flotowy Volkswagen Miejsce pracy: Koszalin (Wysogotowo)   Twoje zadania będą polegały na: —   Sprzedaży samochodów osobowych, rozwiązań finansowych (kredyty, leasingi) i usług serwisowych dla klientów biznesowych i indywidualnych; —   Aktywnym poszukiwania potencjalnych klientów poprzez kontakt telefoniczny, wizyty handlowe, udział w eventach; —   Realizacji celów sprzedażowych związanych z rozwojem sprzedaży flotowej; —   Przygotowywaniu i prezentowaniu ofert handlowych podczas spotkań z klientami; —   Prezentowaniu i użyczaniu klientom samochodów testowych; —   Systematycznym raportowaniu aktywności handlowych w systemie CRM; —   Promocji marki poprzez uczestnictwo w targach i konferencjach branżowych; —   Dbaniu o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi klienta.   Szukamy Kandydatek/ Kandydatów, którzy cechują się: —   Wykształceniem min. średnim (mile widziane wyższe); —   Umiejętnościami w zakresie budowania bazy kontaktów i pozyskiwania nowych klientów; —   Doświadczeniem w sprzedaży w kanale B2B; —   Dobrym warsztatem handlowym; —   Motywacją do pracy; —   Gotowością do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności; —   Orientacją na wynik; —   Nastawieniem na Klienta i jego potrzeby; —   Wysoką kulturą osobistą; —   Inicjatywą własną, proaktywnością i zaangażowaniem; —   Sprawnością w obsłudze programów z pakietu MS Office; —   Prawem jazdy kat. B.   W zamian za Twój wysiłek i pasję do pracy oferujemy: —   Rozwojową pracę dla globalnej marki; —   Szkolenia firmowe i z ramienia importera; —   Stabilne warunki zatrudnienia, przejrzysty system motywacyjny, niezbędne narzędzia pracy; —   Wynagrodzenie w formie podstawy i części wynikowej (premii, prowizji i dodatkowych bonusów od sprzedaży).   Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie aplikacji (CV, listu motywacyjnego). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r., poz. 677).
Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 37.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top