Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

29 czerwca 2017
DTH Selection – specjalizujemy się w realizacji projektów rekrutacyjnych w obszarach technical sales & engineering. Naszym klientem jest międzynarodowy dostawca urządzeń klimatyzacyjnych oraz komponentów chłodniczych. Jest to spółka z kapitałem zagranicznym o ustabilizowanej pozycji na polskim rynku. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:   Kierownik Oddziału Rzeszów   Zakres obowiązków: Zarządzanie działalnością operacyjną oddziału oraz podległym zespołem pracowników. Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy w regionie (głównie firmy instalacyjne z branży chłodnictwa i klimatyzacji). Odpowiedzialność za realizację zakładanych planów sprzedaży. Podejmowanie lokalnych działań marketingowych. Kontakt z dostawcami. Doradztwo techniczne w zakresie oferty produktowej (urządzenia klimatyzacyjne oraz chłodnicze). Motywowanie, coaching, rozliczanie podległego zespołu.   Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży urządzeń HVAC (ze wskazaniem na urządzenia klimatyzacyjne oraz chłodnicze). Wykształcenie wyższe, techniczne z obszaru inżynierii środowiska, chłodnictwa lub pokrewne. Prawo jazdy kat. B. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz chęć dalszego rozwoju zawodowego w branży chłodnictwa i klimatyzacji. Wysoka kultura osobista.   Firma Oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę wzbogacone o system premiowy. Wszelkie narzędzia pracy. Szkolenia techniczne/produktowe, wdrażające do pracy.
Rzeszów (podkarpackie)
Wyjazd na pięć tygodni do pani z Siegen od 25.06. Obecnie firma Herz24 poszukuje pani chętnej do wyjazdu na kilkutygodniowe zastępstwo w miejscowości Siegen (miasto, ok.Bonn i Kolonii). Opiekunka, która jest obecnie u rodziny, będzie wracać do podopiecznej.Stawka 1290 Euro netto Pani ma 80 lat, 170 cm wzrostu i waży 70 kg. Podopieczna choruje na osteoporozę, reumatyzm, nadciśnienie i częściową inkontynencja. Pani przeszła jakiś czas temu operację po złamaniu kręgów w kręgosłupie. Po długiej rehabilitacji podopieczna, która była osobą leżącą, porusza się przy balkoniku. Seniorka jest miła, spokojna, ale czasami też uparta. Obowiązki: Prowadzenie domu: gotowanie, sprzątanie, pranie, prasowanie, podlewanie kwiatów i robienie zakupów. Opieka: pomoc w codziennych czynnościach związanych z higieną ciała (mycie i kremowanie) i ubieraniem, zmiana wkładek/ pielucho- majtek, wspólne spędzaniu czasu i aktywizacja podopiecznej. Praca w nocy nie występuje. Należy być jednak gotowym do niesienia pomocy, gdy zajdzie taka potrzeba. Dodatkowe informacje: Podopieczna mieszka sama w domu z tarasem ok. 3 km od centrum Siegen.Brak zwierząt w domu.Naprzeciwko domu podopiecznej, po drugiej strony ulicy mieszka córka, która ją odwiedza i pomaga w robieniu zakupów. Syn podopiecznej również odwiedza mamę. Do podopiecznej przychodzi terapeutka. W domu podopiecznej są 2 balkoniki, lift i łóżko pielęgnacyjne. Opiekunka ma do dyspozycji pokój z podstawowym wyposażeniem, TV i dostępem do Internetu. Czas wolny min. 2h dziennie, do uzgodnienia z rodziną. Wymagania: mocna komunikatywna/dobra znajomość j.niemieckiego gotowość do wyjazdu od 24.06. na 5 tygodni Oferujemy: Legalną pracę (poświadczony formularz ZUS e101); Opłacane wszystkie składki i ubezpieczenia (karta EKUZ); Profesjonalizm i osobiste zaangażowanie naszych Doradców; Pełne wsparcie merytoryczne w czasie zagranicznego pobytu; Pomoc w przygotowaniu do wyjazdu; Kontrakty od 1 do 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia); Na miejscu zapewnione bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie; Bezpieczne i sprawdzone miejsce pracy; Kontakt: TEL:730733104
Warszawa, Wrocław, Poznań, Lublin, Rzeszów (cała Polska)
Firma Sk Expres Sp. z o.o. jest międzynarodową agencją zatrudnienia i pośrednictwa pracy z 10 letnim doświadczeniem na rynku pracy zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia z numerem certyfikatu 3289; obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:MONTER KLIMATYZACJIMiasto: Liberec, Czeska RepublikaChcesz szybko zdobyć doświadczenie w motoryzacji, aby kontynuować swoją karierę na wyższych stanowiskach? Dołącz do nas! Lekka praca dla każdego przy montażu klimatyzacji dla Toyoty. Zyskaj cenne doświadczenie w motoryzacji i zarabiaj jeszcze więcej.Opis stanowiska pracy:• montaż i kontrola jakości klimatyzatorów dla japońskich samochodów,• praca stojąca, zmianowa na pełen etat z możliwością nadgodzin.Idealny kandydat to:• Osoba gotowa do pracy stojącej, 3-zmianowej,• dokładna w wykonywaniu powierzonych zadań,• odpowiedzialna, samodzielna• zaangażowana w życie firmy,• ambitna i gotowa na nowe doświadczenia i rozwój!Nasza oferta:• stabilne zatrudnienie od zaraz,• umowę o pracę,• regularne podwyżki,• wynagrodzenie od 2000 zł do 3000 zł netto,• dopłaty do zakwaterowania, transportu i wyżywienia,• nasze wsparcie. Więcej informacji pod numerem 665 777 031 Prosimy o dopisanie klauzuli do aplikacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 ze zm.).
Wrocław, Lublin, Kraków, Opole, Rzeszów, Katowice, Kielce (cała Polska)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Zastępca Głównego Księgowego       Opis stanowiska: Księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań Rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Przygotowywanie dokumentów do banków Współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych Szkolenie nowych pracowników działu     Wymagania: Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym i decyzyjnym stanowisku w dziale księgowości Wiedza z zakresu uwarunkowań finansowo-prawno-podatkowych w obszarze e-commerce Bardzo dobra znajomość komputera i chęć pracy z różnymi programami wspierającymi obszar księgowy Znajomość Ustawy z dnia 20 października 1994r. o specjalnych strefach ekonomicznych oraz stosowanie jej w praktyce Znajomość zasad rozliczania dotacji Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji w przypadku różnych interpretacji prawnych   Oferujemy: Pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o jasny system motywacyjny Pracę w kilkuosobowym dziale księgowo-kadrowo-płacowym Elastyczne godziny pracy Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 46.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top