Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:   Trener Centrum Obsługi Klienta   Obowiązki: Prowadzenie szkoleń dla pracowników rozpoczynających pracę Przygotowywanie nowych i aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń cyklicznych Wdrażanie i udoskonalanie standardów obsługi klientów Weryfikacja i ewaluacja rozmów konsultantów, raportowanie Dyrektorowi COA Monitorowanie wybranych rozmów konsultantów (online) Tworzenie, modyfikacja i zatwierdzanie artykułów w Bazie Wiedzy systemu CRM Pomoc merytoryczna w zakresie obsługi klientów Tworzenie dokumentacji do systemów oraz innych zadań wskazanych przez Dyrektora COA   Wymagania: Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (Power Point, Excel, Word, CRM, VISIO) Dobra znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych i wsparcia technicznego Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań jednocześnie Umiejętność tworzenia łatwej do przyswojenia dokumentacji technicznej Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
26 lipca 2017
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:   Mobile Manager   Opis stanowiska: Planowanie oraz realizowanie kompleksowej strategii sprzedaży mobilnej Prowadzenie projektów międzynarodowych z zakresu m-commerce Koordynowanie działań promocyjnych w kanale mobile Pozyskiwanie nowych klientów poprzez dedykowane kampanie reklamowe Analiza danych i trendów rynkowych w dziedzinie technologii mobilnych Współpraca z technologami i specjalistami UX Analiza efektywności podejmowanych działań   Wymagania: Zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii mobilnych oraz m-commerce Wiedza i doświadczenie z zakresu marketingu mobilnego, płatności mobilnych, produktu mobilnego, komunikacji mobilnej Umiejętność stworzenia i oceny skuteczności kampanii mobilnej Umiejętność praktycznego projektowania UX (CX) Umiejętność zachowania odpowiednich proporcji między estetyką, designem a użyteczności i nawigacją serwisu Śledzenie najnowszych trendów w obszarze m-commerce Stałe doskonalenie wykorzystywanych narzędzi, czerpanie z nowoczesnych praktyk rynkowych Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Kreatywność, nietuzinkowe podejście do radzenia sobie z wyzwaniami Chęć realnego wpływu na kształtowanie biznesu globalnego Chęć tworzenia własnego zespołu Umiejętność budowania relacji międzyludzkich w biznesie Doskonałe zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, umiejętność pracy zespołowej   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wiedzy, umiejętności i doświadczenia  w obszarze aplikacji mobilnych i m-commerce Możliwość wdrażania własnych nowatorskich pomysłów oraz dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku Pracę przy projektach o kluczowym znaczeniu dla organizacji Ogromne możliwości rozwojowe Udział w zewnętrznym i wewnętrznym systemie szkoleń Możliwość udziału w kursach językowych Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Zastępca Głównego Księgowego       Opis stanowiska: Księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań Rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Przygotowywanie dokumentów do banków Współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych Szkolenie nowych pracowników działu     Wymagania: Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym i decyzyjnym stanowisku w dziale księgowości Wiedza z zakresu uwarunkowań finansowo-prawno-podatkowych w obszarze e-commerce Bardzo dobra znajomość komputera i chęć pracy z różnymi programami wspierającymi obszar księgowy Znajomość Ustawy z dnia 20 października 1994r. o specjalnych strefach ekonomicznych oraz stosowanie jej w praktyce Znajomość zasad rozliczania dotacji Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji w przypadku różnych interpretacji prawnych   Oferujemy: Pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o jasny system motywacyjny Pracę w kilkuosobowym dziale księgowo-kadrowo-płacowym Elastyczne godziny pracy Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:     Konsultant Wdrożeniowy Logistyka     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru logistyki w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, obszar logistyka Wiedza o procesach logistycznych, zachodzących w podmiotach gospodarczych i instytucjach – obsługa zakupów, sprzedaży, procesów magazynowych, znajomość podstawowych typów dokumentów stosowanych w obrocie handlowym Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Znajomość oprogramowania klasy ERP wytwarzanego i oferowanego przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Umiejętność modelowania procesów z wykorzystaniem BPMN i notacji UML Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Starszy Programista / Lider   Obowiązki: Projektowanie i implementacja systemów rozwijanych przez firmę Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio Udział w testach wdrażanych rozwiązań Tworzenie i rozwój dokumentacji technicznej Dbanie o wysoką jakości kodu źródłowego Definiowanie oraz rozwijanie dobrych praktyk i standardów programistycznych Zapewnienie wsparcia programistycznego oraz projektowego   Wymagania: Czteroletnie doświadczenie w programowaniu aplikacji z wykorzystaniem narzędzi Microsoft Visual Studio 2012/2015 i platformy programistycznej .Net (C#) Dwuletnie doświadczenie na stanowisku lidera 2-5 osobowej grupy programistów Znajomość technologii WinForms, WPF, WCF Doświadczenie w programowaniu baz danych, z wykorzystaniem języka zapytań SQL (T-SQL, PL/SQL) Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Umiejętność pracy w grupie, łatwość w komunikowaniu się, zdolności analityczne Duża samodzielność – umiejętność planowania i organizowania pracy swojej oraz zespołu Prawo jazdy kat. B, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych   Mile widziane: Znajomość oprogramowania klasy ERP, z ukierunkowaniem na produkty firm Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Umiejętność programowania mechanizmów webservice, z wykorzystaniem standardów SOAP i REST Umiejętność tworzenia raportów z wykorzystaniem narzędzi Crystal Reports i FastReport Znajomość innych technologii/języków programowania np.: Python Znajomość BPMN i notacji UML Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Znajomość i umiejętność stosowania wybranych wzorców projektowych   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Kadry i Płace     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru kadr i płac w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zajmującej się obsługą kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie/urzędzie Wiedza dziedzinowa – kadry i płace. Znajomość przepisów prawa pracy Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, w szczególności produktów wytwarzanych i oferowanych przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Finanse i Księgowość     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru finanse i księgowość w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, obszar finanse i księgowość Wiedza dziedzinowa – finanse i księgowość, znajomość najważniejszych aktów prawnych, w tym ustawy o rachunkowości Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Znajomość oprogramowania klasy ERP wytwarzanego i oferowanego przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"      
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:     Project Manager – Marketing     Obowiązki:   Udział w kreowaniu polityki cenowej, tworzenie założeń biznesowych, dbanie o rentowność oferowanego produktu Tworzenie planów marketingowych/inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktu Prowadzenie działań związanych z budżetowaniem i kontrolą finansową na każdym etapie projektu Kreowane strategii marketingowej produktów obecnych Udział w tworzeniu strategii produktowej, nowych produktów i ofert Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Nadzorowanie cyklu życia wskazanej grupy produktów Analiza rynku w zakresie trendów, dostępnych produktów Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji Analiza danych rynkowych, działań konkurencji Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Obserwowanie tendencji na rynku i monitorowanie działań konkurencji Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażowych i produktowych, udział w wydarzeniach branżowych Ścisła współpraca z zespołem oraz partnerami zewnętrznymi   Wymagania: Min. 5-6 lat doświadczenia przy wprowadzaniu produktów i  koordynowaniu projektów z zakresu marketingu Umiejętność organizowania sprawnej komunikacji pomiędzy osobami z różnych działów (programiści, graficy, obsługa klienta, produkty) Znajomość narzędzi analitycznych i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne Umiejętność definiowania zadań, przydziału i weryfikacji ich wykonania Umiejętność zarządzania harmonogramem, dostawcami usług, ryzykiem i jakością Doskonała organizacja pracy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Frontend PHP / Drupal Developer     Opis stanowiska: Tworzenie, wdrażanie i rozwijanie systemów E-Commerce w modelach B2C, B2B, B2B2C - oparte o CMS Drupal i platformę eCommerce Magento Udział w ambitnych projektach o zasięgu międzynarodowym Ciągłe rozszerzanie platformy E-Commerce o nowe moduły Praca w kilkuosobowym Dziale IT   Wymagania: Mile widziana znajomość/doświadczenie CMS Drupal Znajomość Javascript, Ajax, jQuery Znajomość HTML, CSS, jQuery, Twitter Bootstrap Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole (GIT) Umiejętność organizacji własnego czasu pracy oraz pracy pod presją czasu Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Mile widziana znajomość PHP5 (OOP), MySQL, Framework Zend Chęć do nauki i rozwijania umiejętności   Oferujemy: Ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Udział w ambitnych i nowatorskich projektach IT o zasięgu międzynarodowym Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej Wysokie wynagrodzenie Możliwość realizacji autorskich pomysłów Gwarancję ciągłego rozwoju zawodowego       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 41-50 z 54.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top