aktualne
oferty pracy
8 lutego 2019
Lincoln Aria, międzynarodowa firma doradztwa personalnego, poszukuje kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTA DZIAŁU HANDLOWEGO
(miejsce pracy: Warszawa) Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
organizowanie dostaw produktów,
kontakt z dostawcami w bieżących kwestiach administracyjnych, logistycznych,
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Działu Zakupów,
zbieranie i opracowywanie danych sprzedażowych,
współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych.
Od kandydatów oczekujemy:
solidności i dokładności w wykonywaniu obowiązków,
zaangażowania i samodzielności,
bardzo dobrej organizacji pracy,
umiejętności pracy pod presją czasu, z różnymi zadaniami,
mile widziane doświadczenie w handlu,
Oferujemy:
pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie z ugruntowaną pozycją,
konkurencyjne wynagrodzenie,
dodatkowe benefity,
stabilne zatrudnienie,
realne możliwości awansu,
przyjazną, wspierającą atmosferę pracy.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następujących klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, referencje itp.) ponadto w okresie gwarancyjnym LINCOLN ARIA sp. z o.o. związanym z niniejszym procesem rekrutacyjnym."
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, referencje itp.) dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."
Jeśli nie dodasz do swoich dokumentów aplikacyjnych powyższych klauzul Twoja aplikacja zostanie wykorzystana jedynie na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz nie zostaniesz przedstawiony jako kandydat zastępczy, ani nie będziemy mogli Ci zaproponować innych, ciekawych ofert pracy.
Okres gwarancyjny polega na tym, że w przypadku zakończenia współpracy z zaproponowanym przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. kandydatem w określonym terminie od jego zatrudnienia, przedstawiamy potencjalnemu pracodawcy kolejnych kandydatów na dane stanowisko. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Twojej aplikacji w tym okresie daje Ci szanse zatrudnienia, pomimo niezatrudnienia w wyniku pierwotnej rekrutacji.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. pozwoli nam na oferowaniu Ci innych, ciekawych ofert pracy, które mogą okazać się dla Ciebie interesujące.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest Lincoln Aria Sp.z o.o., ul. Czackiego 19 lok. 1/2, 00-043 Warszawa (dalej „my” lub „Spółka”).
Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest przeprowadzenie rekrutacji na oferowane stanowisko, w tym ocena i weryfikacja Twoich kwalifikacji, zdolności i umiejętności do pracy na oferowanym stanowisku oraz dokonanie selekcji zgłoszonych kandydatów.
Przysługuje Ci prawo dostępu, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz inne prawa opisane w szczegółowej informacji o przetwarzaniu Twoich danych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych kliknij TUTAJ.
Warszawa (mazowieckie)
1 lutego 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent Koordynatora Projektu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za asystowanie w działaniach Koordynatora Projektu, z możliwością przyuczenia w zakresie:
Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki
Analizę zagrożeń dla inwestycji
Uzyskiwanie niezbędnych warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych przed rozpoczęciem fazy projektowej
Kontrolę postępu prac na etapie realizacji inwestycji
Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego (budownictwo/ architektura lub pokrewne)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomości praw budowlanych
Znajomości regulacji związanych z planowaniem przestrzennym
Umiejętności pracy w zespole
Umiejętności koordynowania pracy podmiotów związanych z realizacją projektów
Czynnego prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Atrakcyjne warunki finansowe
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Niezbędne narzędzia do pracy
Duże możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie notowanej na GPW
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Głogów, Legnica, Gorzów (Dolnośląskie, Lubuskie, łódzkie, Mazowieckie, Pomorskie, śl)
30 stycznia 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Projektant/ Asystent Projektanta Branży Konstrukcyjnej Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej
Wykonywanie rysunków w programie CAD
Kompletacja dokumentacji oraz nadzorowanie procesu uzgodnień.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego kierunkowego (branża budowlana)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobrej organizacji pracy oraz zaangażowania
Komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Bardzo dobrej znajomości programu AutoCad
Umiejętności pracy pod presją czasu
Umiejętności pracy zespołowej
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery
Atrakcyjne warunki finansowe
Pracę w przyjaznym zespole
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
30 stycznia 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Architekt/ Asystent Architekta Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowywanie dokumentów projektowych
Nadzorowanie prac poszczególnych specjalistów
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego kierunkowego
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Preferowane osoby z adekwatnymi uprawnieniami
Umiejętności pracy pod presją czasu
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Duże możliwości rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery
Pracę w profesjonalnym zespole projektowym
Atrakcyjne warunki finansowe
Niezbędne narzędzia do pracy, m.in. laptop, telefon
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
29 stycznia 2019
Lincoln Aria, międzynarodowa firma doradztwa personalnego, poszukuje kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTA DZIAŁU HANDLOWEGO
(miejsce pracy: Warszawa) Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
organizowanie dostaw produktów,
kontakt z dostawcami w bieżących kwestiach administracyjnych, logistycznych,
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Działu Zakupów,
zbieranie i opracowywanie danych sprzedażowych,
współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych.
Od kandydatów oczekujemy:
solidności i dokładności w wykonywaniu obowiązków,
zaangażowania i samodzielności,
bardzo dobrej organizacji pracy,
umiejętności pracy pod presją czasu, z różnymi zadaniami,
mile widziane doświadczenie w handlu,
Oferujemy:
pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie z ugruntowaną pozycją,
konkurencyjne wynagrodzenie,
dodatkowe benefity,
stabilne zatrudnienie,
realne możliwości awansu,
przyjazną, wspierającą atmosferę pracy.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następujących klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, referencje itp.) ponadto w okresie gwarancyjnym LINCOLN ARIA sp. z o.o. związanym z niniejszym procesem rekrutacyjnym."
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, referencje itp.) dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."
Jeśli nie dodasz do swoich dokumentów aplikacyjnych powyższych klauzul Twoja aplikacja zostanie wykorzystana jedynie na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz nie zostaniesz przedstawiony jako kandydat zastępczy, ani nie będziemy mogli Ci zaproponować innych, ciekawych ofert pracy.
Okres gwarancyjny polega na tym, że w przypadku zakończenia współpracy z zaproponowanym przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. kandydatem w określonym terminie od jego zatrudnienia, przedstawiamy potencjalnemu pracodawcy kolejnych kandydatów na dane stanowisko. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Twojej aplikacji w tym okresie daje Ci szanse zatrudnienia, pomimo niezatrudnienia w wyniku pierwotnej rekrutacji.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez LINCOLN ARIA sp. z o.o. pozwoli nam na oferowaniu Ci innych, ciekawych ofert pracy, które mogą okazać się dla Ciebie interesujące.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest Lincoln Aria Sp.z o.o., ul. Czackiego 19 lok. 1/2, 00-043 Warszawa (dalej „my” lub „Spółka”).
Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest przeprowadzenie rekrutacji na oferowane stanowisko, w tym ocena i weryfikacja Twoich kwalifikacji, zdolności i umiejętności do pracy na oferowanym stanowisku oraz dokonanie selekcji zgłoszonych kandydatów.
Przysługuje Ci prawo dostępu, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz inne prawa opisane w szczegółowej informacji o przetwarzaniu Twoich danych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych kliknij TUTAJ.
Warszawa (mazowieckie)
28 stycznia 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent urbanisty Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego
Analizę Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego
Wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych
Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy
Wparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego, preferowane: budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna (pokrewne lub w trakcie studiów)
Znajomości obsługi programów typu CAD
Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki
Zaangażowania w wykonywaną pracę
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Duże możliwości rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery
Pracę w profesjonalnym zespole projektowym
Atrakcyjne warunki finansowe
Niezbędne narzędzia do pracy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
11 lutego 2019
Firma EastGate Recruitment, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 17627, dla swojego niemieckiego klienta poszukuje osób do pracy w placówkach zdrowia oraz przy opiece nad osobami starszymi. Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Asystent Opieki Zdrowotnej w domu pomocy społecznej (różne lokalizacje w Niemczech)wynagrodzenie: 1100-1700 Euro miesięcznieWymagania:- zaświadczenie o niekaralności- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym- doświadczenie w opiece Live in lub w domach pomocy społecznejObowiązki:- pomoc w opiece nad mieszkańcami domu pomocy społecznej- asystentura w codziennych czynnościach życiowych- zapewnienie komfortu psychicznego mieszkańcom poprzez troskliwą opiekęPraca zarówno na kilkumiesięczne kontrakty lub na czas nieokreślonyKlient zapewnia: Pomoc przy podróży i zakwaterowaniuWięcej szczegółów uzyskają Państwo podczas rozmowy rekrutacyjnej.osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy
Berlin / Hennigsdorf (Niemcy)
11 lutego 2019
Firma EastGate Recruitment, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 17627, dla swojego angielskiego klienta poszukuje osób do pracy w placówkach zdrowia oraz przy opiece nad osobami starszymi. Jeśli jesteś osobą która:- jest empatyczna i zależy Ci na niesieniu pomocy innym- ma podstawowe doświadczenie w opiece nad inną osobą- zna język angielski w stopniu komunikatywnym- chcesz dobrze zarobić, ta praca jest właśnie dla Ciebie!Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Asystent opieki zdrowotnej(Health Care assistent) w domu pomocy społecznej (różne lokalizacje: min. Plymouth, Somerset, East Sussex)wynagrodzenie: 402 - 500 Funtów za tydzień Wymagania:- zaświadczenie o niekaralności- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- podstawowe doświadczenie w opieceObowiązki:- pomoc w opiece nad mieszkańcami domu pomocy społecznej- asystentura w codziennych czynnościach życiowych- zapewnienie komfortu psychicznego mieszkańcom poprzez troskliwą opiekęPraca zarówno na kilkumiesięczne kontrakty lub na czas nieokreślonyKlient zapewnia: Pomoc przy podróży i zakwaterowaniuWięcej szczegółów uzyskają Państwo podczas rozmowy rekrutacyjnej.osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres mailowy
Luton (Wielka Brytania)
5 lutego 2019
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.
Profil kandydata:
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Co oferujemy:
Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
Ścieżka liderska i ekspercka
Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Kraków (małopolskie)
5 lutego 2019
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.
Profil kandydata:
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Co oferujemy:
szkolenia techniczne (IT)
zatrudnienie na umowę o pracę
Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
Ścieżka liderska i ekspercka
Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
Możliwość pracy z domu
Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Lublin (lubelskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 12.
branże
-
- (1)
-
- (2)
-
- (153)
-
- (2)
-
- (1517)
-
- (11)
-
- (7)
-
- (1)
-
- (619)
-
- (14)
-
- (2)
-
- (45)
-
- (105)
-
- (300)
-
- (302)
-
- (2)
-
- (63)
-
- (10)
-
- (249)
-
- (10)
-
- (50)
-
- (3)
-
- (27)
-
- (2)
-
- (5)
-
- (628)
-
- (17)
-
- (978)
-
- (134)
-
- (1)
-
- (41)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
