Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Asystent oddziału w instytucji finansowej.Nowo utworzony oddział dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej poszukuje asystenta administracyjno biurowego.Bardzo duże możliwości rozwoju. Pełen etat + premia. Wymagania: - Komunikatywność- Zorganizowanie- Punktualność  
Warszawa (mazowieckie)
Asystent ds. rozliczeń magazynowych Praca biurowo/magazynowa w firmie produkcyjnej zlokalizowanej na terenie  prawobrzeża Szczecina. Proponujemy Ci: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę   Główne obowiązki: - Wystawianie dokumentów magazynowych i transportowych - Bezpośredni jak i telefoniczny kontakt z działem handlowym - Ścisła współpraca z kierowcami i działem logistykiPowinieneś: - Wykazywać się dyspozycyjnością - praca w systemie 3 zmianowym - Posiadać chęci do pracy - Nie wymagamy doświadczenia   CV prosimy przesyłać podając w temacie: Asystent ds. rozliczeń magazynowych.   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin    
Szczecin (zachodniopomorskie)
ROMB Spółka Akcyjna to jedyny polski producent okuć obwiedniowych do stolarki otworowej. Firma działa na rynku od 1974 r. Podstawowym profilem jej działalności jest produkcja wysokiej jakości okuć obwiedniowych dla stolarki PVC, drewnianej i aluminiowej. Spółka produkuje także nowoczesne zamki wpuszczane do drzwi. Poza własnymi produktami ROMB S.A. oferuje również wiele innych rozwiązań stosowanych do produkcji okien i drzwi.   Asystent działu kontrolingu Miejsce pracy: Złotów Region: wielkopolskie     Opis stanowiska: Sprawozdawczość w zakresie realizowanych inwestycji Zakładanie wniosków o założenie kartoteki dostawców Wystawianie dokumentów OT,MT i LT. Analiza sprzedaży Analiza kosztów okresu, odchyleń od przyjętego planu   Wymagania: Mile widziane wykształcenie wyższe (finanse, księgowość) lub w trakcie studiów; Znajomość obsługi pakietu MS Office; Dyspozycyjność, silna motywacja do pracy; Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność;   Oferujemy: Stabilną, ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego; Możliwość szkoleń i awansu zawodowego; Karta Multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe; Pakiet socjalny;   Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem: asystent   Prosimy o zamieszczenie klauzuli:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Złotów (wielkopolskie)
STARTUJE REKRUTACJA NA STANOWISKO: ASYSTENT DZIAŁU REKRUTACJI W FIRMIE A&J PARTNERS MOŻLIWY PEŁNY ETAT – PRACA BIUROWA W HR – DWA DNI W TYGODNIU WOLNE   DLA KOGO JEST TA PRACA:   - Studiujesz dziennie lub wieczorowo i nie zawsze masz czas w tygodniu? - Chcesz zrobić pierwsze kroki w HR z firmą, która w branży jest już ponad 13 lat? - Masz wykształcenie lub studiujesz ZZL, ale nie wierzyłeś, że praca w zawodzie jest możliwa? - Jesteś osobą zmotywowaną i gotową na ciekawe wyzwanie? - A może masz doświadczenie w ZZL i chcesz się rozwijać w nowej branży?   Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiadasz TAK - wyślij CV na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl  wraz z numerem ogłoszenia.   Stanowisko: Asystent działu rekrutacji – elastyczne godziny pracy. Miejsce pracy: Biuro w Centrum Bytomia NR OGŁOSZENIA: AJP/200/120218/B2   Opis stanowiska / Zakres obowiązków:   - Wstępna selekcja zgłoszeń. - Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy. - Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. - Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy.   Wymagania:   - Gotowość do pracy stacjonarnej w weekend (w tygodniu praca elastyczna). - Bardzo dobra organizacja pracy własnej i obowiązkowość. - Chęć pracy w branży HR. - Otwartość i komunikatywność. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.   Gwarantujemy:   - Dla studentów: możliwość pracy w ramach praktyk (m.in. HR, ZZL, psychologia). - Narzędzia do pracy i szkolenie w siedzibie firmy w Bytomiu. - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Zapewniamy stabilne zatrudnienie. - Finansujemy pakiet medyczny, dostęp do specjalistów nawet w tydzień. - Dofinansowujemy i gwarantujemy miejsce parkingowe w pobliżu biura. - Świętujemy urodziny każdego pracownika dając w prezencie dodatkowy płatny dzień urlopu. - Uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.   APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/200/120218/B2   UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.   Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl   Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
Biuro projektowe ELD Poland  Sp. z o.o. poszukuje Asystenta Architekta.   Wymagania: - ukończone studia wyższe na Wydziale Architektury   Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z aktualnym zdjęciem  oraz datą urodzenia.   Prosimy o umieszczanie w aplikacji oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, na potrzeby niniejszej rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Poznań (wielkopolskie)
 OBPON Sp. z o.o. WERBEO Sp. K. dla swojego Klienta – lidera w branży produkcyjnej poszukujemy 1 osoby z niepełnosprawnością do pracy na stanowisku:     Asystent/-tka w dziale HR (praca dla osoby z niepełnosprawnością w Strykowie)     Zakres obowiązków: aktualizacja i nadzór nad systemem Workday zarządzanie systemem benefitów oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie wspieranie organizacji szkoleń raportowanie   Od Kandydata/ki oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane) bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) dobrej organizacji pracy własnej, skrupulatności umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych komunikatywnej znajomości języka angielskiego (mile widziane) orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (warunek konieczny)   Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, bez pośredników atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością rozwoju miejsce pracy: Stryków   Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w formie elektronicznej     W tytule wiadomości prosimy napisać nazwę stanowiska pracy. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.   Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.)” Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o.o. WERBEO Sp. K. (wpisana do rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 15604) świadczy usługi głównie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych m.in. w zakresie wspierania procesów rekrutacyjnych. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż: 1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o.o. Werbeo Sp. k.  z siedzibą w 30-443 Kraków, ul. Stefana Korbońskiego 12 2)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z trwającym procesem rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom, 3)     posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, 4)     podanie danych osobowych jest dobrowolne.  
Stryków (łódzkie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 27.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top