Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych.     W związku z ciągłym rozwojem firmy OTWIERAMY SIĘ NA PRACOWNIKÓW RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO. Poszukujemy osoby do pracy delegacyjnej (cykliczne wyjazdy do Niemiec) lub do pracy na stałe w Niemczech. ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH. Stanowisko:               Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy:           delegacje do Niemiec lub stała praca                                     w oddziale w Niemczech  (okolice Karlsruhe)   Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Zadaniem asystenta z językiem niemieckim jest współpraca z innymi działami w firmie, przede wszystkim z działem rekrutacji i działem koordynacji klienta niemieckiego poprzez m.in. przekazywanie zapytań klientów będących w Niemczech i zgłaszanie potrzeb klientów. - Zadaniem asystenta ds. rekrutacji pracowników tymczasowych jest utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i rozwiązywanie bieżących spraw związanych z ich obsługą. - Pozyskiwanie nowych klientów z branży opiekuńczej na terenie Niemiec. - Utrzymywanie pozytywnych relacji z firmami partnerskimi i współpraca z nimi. - Kontakt telefoniczny i mailowy w języku niemieckim i tworzenie ofert dla klientów niemieckojęzycznych. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny. - Gotowość do delegacji lub stałego pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się. Gwarantujemy: - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura, w celu podjęcia pracy delegacyjnej lub stałej na terenie Niemiec/okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju z codziennym wykorzystaniem języka niemieckiego (w Polsce i w Niemczech). - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/157/052617/B2  Imię,Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Polska Niemcy (śląskie)
NSG Group, której częścią jest firma Pilkington IGP Sp. z o.o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Na całym świecie zatrudniamy ok. 27 000 pracowników. W Polsce firma Pilkington IGP Sp. z o.o. zajmuje się produkcją szkła na potrzeby budownictwa w 7 oddziałach zlokalizowanych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Ostrołęce, Skierniewicach, Szczecinie i we Wrocławiu. W Warszawie znajduje się Centrala firmy. Aktualnie do Biura Pionu Handlowego w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:   ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY SZKŁA OGNIOOCHRONNEGO Nr ref. ASP/WAR/17 Miejsce pracy: Warszawa Ilość stanowisk: 1     Osoba zatrudniona będzie wsparciem dla Kierownika ds. Sprzedaży Szkła Ognioochronnego w zakresie przygotowania kalkulacji oraz ofert dla klientów.   Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:   Przygotowywanie ofert w oparciu o odpowiednią dokumentację techniczną oraz z uwzględnieniem zasad prawa budowlanego i obowiązujących przepisów Przygotowywanie analiz i prezentacji dla zespołu kierowników projektów Asystowanie przy ustalaniu warunków handlowych   Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo Dobra znajomość rysunku technicznego Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacji Dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań Mile widziana znajomość języka rosyjskiego   Zatrudnionej osobie oferujemy: Pracę w międzynarodowym środowisku oraz dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju poprzez udział w systemie szkoleń Umowę o pracę oraz pakiet benefitów   Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji, zawierających życiorys oraz list motywacyjny do dnia 8 czerwca 2017 r. poprzez email.   Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatmi. Prosimy o dołączenie oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych”
Warszawa (mazowieckie)
Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości płyt, produktów drewnopochodnych i komponentów do ich produkcji. Nasza grupa to ponad 40 zakładów na całym świecie. Ciągle się rozwijamy i poszukujemy do naszego zespołu osób, które mają ambicje dla tak prężnie działającej organizacji. Stwarzamy możliwości pracy w wielu krajach w międzynarodowym środowisku. Potrafimy docenić Twoją wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie. Bądź liderem nie naśladowcą!   Asystent ds. Biurowych (Dział Zakupów)   Miejsce pracy: Strzelce Opolskie (opolskie) Numer referencyjny: ADA 05/17/jobs.pl     Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne Kierownika ds. Zakupów Inwestycyjnych; Pomoc w wyszukiwaniu dostawców i podwykonawców na poszczególne prace budowlane; Analiza i porównanie nadesłanych ofert; Wprowadzanie danych do systemu; Wprowadzanie faktur do systemu; Pomoc w rozliczaniu dostawców i podwykonawców. Wymagania: Wykształcenie wyższe lub student studiów zaocznych; Komunikatywna znajomość języka angielskiego; Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel); Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; Dyspozycyjność, dokładność, umiejętności analityczne. Oferujemy: Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej światowym liderem w swojej branży; Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia; Odpowiednie narzędzia pracy.
Strzelce Opolskie (opolskie)
26 maja 2017
Kariera Service - firma doradcza, dla swojego Klienta - renomowanej firmy, działającej w branży usługowo-handlowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukuje pracownika na stanowisko:   Asystent ds. Exportu   Miejsce pracy: Gliwice (śląskie) Nr ref: jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat     Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i bieżąca obsługa klientów, Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, Współpraca z innymi pionami firmy, Realizacja polityki handlowej firmy, Wykonywanie raportów z podejmowanych działań. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego, Dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, Bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, Dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych. Nasz Klient oferuje: Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia, Stałe godziny pracy od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku, Przyjazną atmosferę pracy, Możliwości rozwoju zawodowego w kierunku Specjalisty ds. Exportu.
Gliwice (śląskie)
Będziesz odpowiedzialny za: prowadzenie procesów rekrutacyjnych; head-hunting pośredni i bezpośredni; komunikację telefoniczną oraz e-mailowa z potencjalnymi kandydatami; zamieszczanie ogłoszeń o pracę; selekcję aplikacji; standaryzacje CV; obsługę klientów oraz utrzymywanie z nimi długoterminowych relacji. Jeśli:  jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania; lubisz nawiązywać nowe kontakty; jesteś osobą komunikatywną; dobrze znasz MS Office; potrafisz zorganizować sobie pracę i bez problemów wyznaczasz sobie priorytety; odpowiada Ci praca w zespole; jesteś odporny na stres; masz doświadczenie w branży usług personalnych (Agencja Pracy Tymczasowej, Call Center) – dodatkowy atut.   To praca Asystenta ds. Rekrutacji jest dla Ciebie! Zapewniamy: pracę w miłej i przyjaznej atmosferze; niezbędne narzędzia do pracy; możliwość rozwoju zawodowego; pełen pakiet szkoleń wewnętrznych; zwrot kosztów dojazdu.
Warszawa, Gdańsk, Gdynia Sopot (cała Polska)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 49.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top