Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Kim jesteśmy? PROFESJA Centrum Aktywności Zawodowej - Jesteśmy agencją pracy oraz instytucją szkoleniową. Realizujemy projekty unijne z zakresu aktywizacji zawodowej. Oferujemy kompleksowe usługi HR dla firm. Wierzymy, że każdy może znaleźć pracę odpowiednią dla siebie, która pozwoli mu w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlaczego warto u nas pracować? Jesteśmy firmą, która stawia na elastyczność. Nasz Zespół tworzą ludzie o różnorodnych osobowościach i nieprzeciętnych umiejętnościach. Jeśli podzielasz nasze wartości, zapraszamy do naszego zespołu.   Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osób na stanowisko:Asystent ds. rekrutacji i promocji projektów UE   Do Twoich zadań będzie należało w szczególności: Prowadzenie kompleksowej rekrutacji uczestników do projektów unijnych, Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dot. projektu, Utrzymywanie kontaktu z uczestnikami projektu oraz koordynatorami terenowymi.   Bądź na TAK, jeśli: Posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w projektach UE), Praca z ludźmi to coś, co daje Ci satysfakcję, Chcesz zostać specjalistą w dziedzinie rekrutacji, Jesteś komunikatywny, łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi, Cechujesz się samodzielnością i umiejętnością organizacji czasu pracy, Jesteś ambitny i silnie dążysz do realizacji wyznaczonych celów…   Nie zwlekaj, aplikuj już dziś! Dołącz do Zespołu Rekrutacyjnego Profesji! Poznasz tu ludzi pełnych pasji i zaangażowania. Będziesz miał realną możliwość rozwoju i wymiany doświadczeń z Profesjonalistami. Spraw, aby inni znaleźli pracę marzeń, Ty już ją znalazłeś J Warto do nas dołączyć!                Oferujemy: Stabilną pracę w oparciu o atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie, Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon. Pracę w młodym i kreatywnym Zespole, Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w ramach struktury Firmy, Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, Szkolenia wewnętrzne, które pomogą w Twoim rozwoju zawodowym. Czekamy na Ciebie! Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”. 
Poznań Junikowo (wielkopolskie)
11 kwietnia 2017
Asystent w Dziale Handlowym Lokalizacje: Luboń (wielkopolskie)Nr referencyjny: TEL/POZ/jobs.pl   Zadania: - Telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych;- Umawianie spotkań z przedstawicielami handlowymi;- Bieżące wsparcie sprzedaży;- Zarządzanie terminarzem spotkań przedstawicieli;- Prace administracyjno-biurowe; - Możliwość pracy zdalnej (Home Office).   Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - minimum 3 lata;- Doskonała organizacja pracy;- Dobra obsługa komputera, sprawne poruszanie się po Internecie;- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.   Oferujemy: - Stabilną pracę biurową;- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizje);- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego;- Dodatkowe benefity.  
Luboń (wielkopolskie)
Accommodation Assistant – Asystent ds. obsługi gości JOBZONE.PL to agencja pracy (Nr w KRAZ 10320 specjalizująca się rekrutacji personelu do pracy w Niemczech, Austrii, Norwegii i Irlandii. Poszukujemy pracowników z doświadczeniem na stanowisko Accommodation Assistant dla irlandzkiego pracodawcy z Goldens Cove, Sneem Miejsce pracy: hotel Wymagania: ·Znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej podstawowym ·Doświadczenie w pracy w hotelu Obowiązki: · Obowiązki w zakresie obsługi pokoi, utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz ogólna obsługa indywidualnego klienta · Praca po 38,5 godzin w tygodniu Oferujemy: ·Umowę o pracę z irlandzkim pracodawcą na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia ·Zakwaterowanie w pojedynczym pokoju odpłatne 280 euro ·Jeden darmowy posiłek w godzinach pracy ·Termin przyjazdu ustalany jest indywidualnie z pracodawcą Wynagrodzenie: 9,30 euro za godzinę ___________________________________________________________ Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail Lub kontakt telefoniczny: 609 461 000. Prosimy o dołączenie obowiązującej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych    
Goldens Cove, Sneem (Irlandia)
Asystent w Dziale Handlowym Lokalizacje: Luboń (wielkopolskie)Nr referencyjny: TEL/POZ/jobs.pl Zadania: - Telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych;- Umawianie spotkań z przedstawicielami handlowymi;- Bieżące wsparcie sprzedaży;- Zarządzanie terminarzem spotkań przedstawicieli;- Prace administracyjno-biurowe.   Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - minimum 3 lata;- Doskonała organizacja pracy;- Dobra obsługa komputera, sprawne poruszanie się po Internecie;- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.   Oferujemy: - Stabilną pracę biurową;- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizje);- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego;- Dodatkowe benefity.  
Poznań, Luboń, Komorniki, Kórnik, Mosina (wielkopolskie)
15 marca 2017
Masz doświadczenie w dziale eksportu lub spedycji? Chcesz je dalej rozwijać? Dla naszego Klienta producenta o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko: Asystent ds. eksportu Miejsce pracy: wielkopolskie / Swarzędz Nr Ref.: EKS/02/2017   Opis stanowiska Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień Przygotowanie dokumentacji eksportowej (partie produktowe, dokumentacja transportowa) Nadzorowanie procesu wysyłki towarów oraz terminowości dostaw Wystawianie CMR, FV oraz korekt Przygotowanie zestawień i raportów w Arkuszu Kalkulacyjnym Excel Archiwizacja dokumentów Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych Wymagania 1 r.-doświadczenie we wsparciu działu eksportu lub w spedycji Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego Znajomość uwarunkowań sprzedaży eksportowej, wysyłki i procedur clenia towarów Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office z uwzględnieniem Arkusza Kalkulacyjnego Excel Odpowiedzialność i zaangażowanie Prawo jazdy Kat. B Mile widziane: Znajomość programu SAP - moduł SD   Oferujemy Stabilne i długofalowe zatrudnienie Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Szkolenia wprowadzające i produktowe Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji  Osoby spełniające wymagania, gotowe do podjęcia nowych wyzwań zapraszamy do przesłania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.   FallWork Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6231) oferta pracy stałej zatrudnienie bezpośrednie w firmie. 
Swarzędz (wielkopolskie)
Asystent w Dziale Finansowym - Szkocja Region wykonywanej pracy: szkocja (Wielka Brytania)Nr referencyjny: ADF/SCOT/jobs.pl Zadania: Doraźne wsparcie działu finansowego firmy. Pomoc w przygotowywaniu zestawień obrotów i sald. Udział w tworzeniu bilansów i sprawozdań finansowych. Udział w prowadzeniu rachunkowości zarządczej. Tworzenie raportów dla kadry zarządzającej.   Oczekiwania: Doświadczenie w pracy w finansach i rachunkowości. Wykształcenie kierunkowe. Podstawowa wiedza na temat różnych aspektów finansów oraz księgowości. Dobra znajomość języka angielskiego. Zaangażowanie, chęć podjęcia pracy na dłuższy okres czasu.   Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym, młodym zespole. Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku. Atrakcyjne wynagrodzenie. Stabilne zatrudnienie na brytyjskich warunkach. Pomoc przy relokacji.  
Szkocja (Wielka Brytania)
16 lutego 2017
Masz doświadczenie w dziale eksportu lub spedycji? Chcesz je dalej rozwijać? Dla naszego Klienta producenta o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko: Asystent ds. eksportu Miejsce pracy: wielkopolskie / Swarzędz Nr Ref.: EKS/02/2017   Opis stanowiska Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień Przygotowanie dokumentacji eksportowej (partie produktowe, dokumentacja transportowa) Nadzorowanie procesu wysyłki towarów oraz terminowości dostaw Wystawianie CMR, FV oraz korekt Przygotowanie zestawień i raportów w Arkuszu Kalkulacyjnym Excel Archiwizacja dokumentów Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych Wymagania 1 r.-doświadczenie we wsparciu działu eksportu lub w spedycji Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego Znajomość uwarunkowań sprzedaży eksportowej, wysyłki i procedur clenia towarów Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office z uwzględnieniem Arkusza Kalkulacyjnego Excel Odpowiedzialność i zaangażowanie Prawo jazdy Kat. B Mile widziane: Znajomość programu SAP - moduł SD   Oferujemy Stabilne i długofalowe zatrudnienie Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Szkolenia wprowadzające i produktowe Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji  Osoby spełniające wymagania, gotowe do podjęcia nowych wyzwań zapraszamy do przesłania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.   FallWork Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6231) oferta pracy stałej zatrudnienie bezpośrednie w firmie. 
Swarzędz (wielkopolskie)
Poszukujemy młodych, ambitnych osób chętnych do rozpoczęcia kariery zawodowej w obszarze księgowości i finansów. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, wystarczy, że znasz język francuski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym.   Lokalizacja: Kraków Wynagrodzenie: atrakcyjne               Opis stanowiska: wykonywanie codziennych obowiązków według określonych procedur, budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja i księgowanie dokumentów, kontakt z zagranicznymi działami firmy.   Wymagania: biegła znajomość języka francuskiego ( min.B2), dobra znajomość języka angielskiego, chęć rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze finansów/księgowości, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w grupie.   Oferta obejmuje: indywidualnie dobrany pakiet szkoleń miękkich i merytorycznych z najlepszymi trenerami, szansa na szybki awans w wewnętrznych strukturach firmy, pewne zatrudnienie w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu i najwyższych standardach, praca w inspirującym środowisku, bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i zaangażowania, okazja do brania udziału w międzynarodowych projektach, bardzo rozbudowany pakiet benefitów prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do lekcji językowych, świeże soki i owoce.  
Kraków (małopolskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 38.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top