Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Zatrudnię asystenta projektanta konstrukcji Wymagania:Inżynier lub w trakcie studiów. Znajomość programów autocad, rm-win, abc płyta / tarcza, nakładka tekad będzie dodatkowym atutem. Obowiązki:sporządzanie dokumentacji, projekty budowlane, wykonawcze, kompletowanie dokumentacji, koordynacja projektowa. Praca na pograniczu Mokotowa i Włoch
Warszawa (mazowieckie)
Tytuł stanowiska: Asystent ds. sieci telekomunikacyjnychLokalizacja: Szczecin Branża: TelekomunikacyjnaFirma Sel-work zajmuje się wyłącznie wsparciem klienta w procesie rekrutacji, zatrudnienie następuje bezpośrednio przez klienta. Zadania:- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci telekomunikacyjnych ziemnych, napowietrznych i budynkowych- Prowadzenie uzgodnień projektowanej sieci w urzędach- Pozyskiwanie zgód właścicieli gruntów- Współpraca z firmami i instytucjami przy pozyskiwaniu dokumentów i uzgodnień niezbędnych na różnych etapach projektowania- Udział w opracowaniu dokumentacji technicznej i projektowej pod nadzorem projektanta- Koordynacja i nadzór nad procesem projektowania Wymagania: - Znajomość programów CAD i pakietu MS Office- Doświadczenie w opracowaniu projektów, umożliwiające co najmniej samodzielne wykonanie rysunków oraz dokonywanie uzgodnień- Wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziani studenci ostatnich lat i absolwenci kierunków technicznych (elektryka, elektronika i telekomunikacja, budownictwo)- Prawo jazdy kat. B (wskazana umiejętność praktyczna) Dodatkowo:Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne doskonalące wiedzę technicznąMożliwości szkoleń, kursów w zakresie rozwoju indywidualnego Warunki zatrudnienia: umowa o pracę/pełny etatStart pracy: od zarazZainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Szczecin, Stargard, Pyrzyce, Gryfino, Goleniów (zachodniopomorskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy w zakresie obsługi klienta niemieckiego. ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH. Stanowisko: Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Niemcy / Kandel (okolice Karlsruhe)   NR OGŁOSZENIA: AJP/189/111717/BN2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z obecnymi klientami w języku niemieckim. - Rozwiązywanie spraw związanych z bieżącą obsługą klientów. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze. - Wspieranie projektów rekrutacyjnych.Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny. - Gotowość do pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Wykształcenie minimum średnie. - Praktyczna umiejętność obsługi komputera. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się. Gwarantujemy: - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura tj. Kandel, okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju zawodowego dzięki codziennemu wykorzystaniu języka niemieckiego, szkolenia stanowiskowe oraz pracy w stabilnej i rozwojowej firmie. - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. - Pracę w sympatycznym polsko-niemieckim zespole. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/189/111717/BN2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Kandel (Niemcy)
SILVERHAND jest firmą godną zaufania z wieloletnim stażem na rynku, mającą zasięg międzynarodowy. Oferujemy zatrudnienie na niemieckich warunkach. Wszyscy pracownicy otrzymują niemiecką umowę o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami socjalnym oraz dostępem do opieki medycznej. Pomożemy Ci skutecznie, szybko i bezpiecznie znaleźć stabilną pracę w Niemczech. Warunek konieczny: komunikatywna znajomość j. niemieckiego. Dla naszego stałego Klienta, sprawdzonego niemieckiego pracodawcy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Asystent koordynatora Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy: nadzorowanie pracowników sprzątanie pokoi oraz innych pomieszczeń hotelowych Wymagania: komunikatywna znajomość języka niemieckiego (pozwalająca na porozumiewanie się w miejscu pracy) doświadczenie na ww. stanowisku prawo jazdy kat. B i samochód (mile widziane)  Oferujemy: zatrudnienie na warunkach niemieckich - niemiecki Pracodawca (nie w delegacji) atrakcyjne wynagrodzenie 1650,00 euro/mies. brutto zakwaterowanie zorganizowane przez Pracodawcę  składki oraz podatki odprowadzane w Niemczech przez Pracodawcę zaliczki wypłacane co tydzień w gotówce lub na konto polskie albo niemieckie możliwość pracy w nadgodzinach (jeśli opcja ta jest niedostępna – informujemy o tym) możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy wsparcie naszych Konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia możliwość regularnych zjazdów do Polski ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodziny respektowane prawo do urlopu nasze usługi są bezpłatne (m. in. tłumaczenie oraz profesjonalne przygotowanie CV w j. niemieckim na potrzeby rekrutacji)    Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. Kontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami. Oferta skierowana do kobiet i mężczyzn spełniających warunki rekrutacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższym numerem telefonu: 539-601-600 AKTUALNE OFERTY PRACY: silverhand.euFacebook: facebook.com/praca.silverhandZapraszamy również na: silverhand.eu/blogKurs j. niemieckiego od podstaw: Mówimy po niemiecku!Kurs języka online: Helga czyta!   Usługa dodatkowa:Od 20 lat świadczymy również usługi w zakresie rozliczeń podatków niemieckich oraz holenderskich, a także Kindergeld. Zadzwoń i dowiedz się więcej!   SILVERHAND Dominik Matczak - bezpieczne i satysfakcjonujące zatrudnienie za granicą (KRAZ 7822).
Willingen (Niemcy)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników.   W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy w zakresie obsługi klienta niemieckiego. ZAPEWNIAMY BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE W NIEMCZECH. Stanowisko: Asystent ds. rekrutacji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Niemcy / Kandel (okolice Karlsruhe)   NR OGŁOSZENIA: AJP/189/111517/BN2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z obecnymi klientami w języku niemieckim. - Rozwiązywanie spraw związanych z bieżącą obsługą klientów. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze. - Wspieranie projektów rekrutacyjnych.Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny. - Gotowość do pobytu w Niemczech - zapewniamy bezpłatne zamieszkanie! - Wykształcenie minimum średnie. - Praktyczna umiejętność obsługi komputera. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i kultura osobista. - Zapał i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań . - Komunikatywność i chęć do pracy w zespole. - Dobra organizacja pracy własnej i chęć uczenia się. Gwarantujemy: - Zapewnienie bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech w pobliżu biura tj. Kandel, okolice Karlsruhe. - Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i terminowymi wypłatami. - Możliwość rozwoju zawodowego dzięki codziennemu wykorzystaniu języka niemieckiego, szkolenia stanowiskowe oraz pracy w stabilnej i rozwojowej firmie. - Profesjonalne narzędzia do pracy oraz szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje. - Pracę w sympatycznym polsko-niemieckim zespole. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/189/111517/BN2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Kandel (Niemcy)
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży automotive w związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy kandydatów na stanowisko:  Asystent ds. Koordynacji Pracowników z Ukrainy Miejsce pracy: Sosnowiec Nr ref. AU/191/17 Najważniejsze obowiązki: codzienna komunikacja w języku ukraińskim oraz polskim, wsparcie Liderów Zespołów w zarządzaniu pracownikami, koordynowaniu pracy (dział produkcji), pomoc / wsparcie w komunikacji innych pracowników. Wymagania: znajomość języka ukraińskiego i polskiego, pozowolenie na pracę w Polsce, gotowość i chęć do pracy, rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne. Oferujemy: pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bezpłatny transport dla pracowników, bogaty pakiet socjalny (m.in. ciepłe posiłki, premie, dodatek świąteczny – 50% miesięcznego wynagrodzenia, dodatek za pracę w systemie zmianowym, i inne), możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o rozbudowany system szkoleń.  
Sosnowiec (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top