Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta na rynkach eksportowych - j. angielski Miejsce pracy: Poznań - Nr ref.: EKSP/01/2017 Opis stanowiska:   Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień Przygotowanie dokumentacji eksportowej (partie produktowe, dokumentacja transportowa) Nadzorowanie procesu wysyłki towarów oraz terminowości dostaw Wystawianie CMR, FV oraz korekt Archiwizacja dokumentów Wymagania:   1 r. doświadczenie na stanowiskach specjalisty, młodszego specjalisty, asystenta w dziale eksportu lub w spedycji międzynarodowej Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – język wykorzystywany w codziennej komunikacji biznesowej Znajomość uwarunkowań sprzedaży eksportowej, wysyłki i procedur clenia towarów (firma sprzedaje swoje produkty w obrębie Unii Europejskiej i poza nią) Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office Prawo jazdy Kat. B Odpowiedzialność i zaangażowanie Mile widziane Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   Stabilne i długofalowe zatrudnienie Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Szkolenia wprowadzające i produktowe Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji Możliwości związane z dalszym rozwojem Osoby zainteresowane, spełniające wymagania, gotowe do podjęcia nowych wyzwań zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem serwisu.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku:  
Swarzędz Koło Poznania (wielkopolskie)
3alink jest jedną z wiodących firm tłumaczeniowych w Polsce obsługującą głownie klientów biznesowych z segmentu B2B. Wielokrotnie nagradzaną Laurem klienta oraz tytułem Firma Fair Play.   Poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy (Asystent menedżera projektów) Miejsce pracy: Kraków Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Edytowanie i formatowanie tekstów - Skanowanie i przygotowywanie tekstów do tłumaczenia - Pomoc menedżerowi w zakresie koordynacji projektów - Praca w CRM (m.in. rozliczanie tłumaczy, wystawianie faktur, działania windykcyjne) - Pozostałe prace administracyjne     Od kandydatów oczekujemy: - Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i system Windows) - Doswiadczenia zawodowego w pracy biurowej oraz obsługi CRM - Umiejętności szybkiego pisania na komputerze - Umiejętności formatowania tekstów w Wordzie - Profesjonalizmu, sumienności i odpowiedzialności   W zamian zapewniamy: - Umowę o pracę - Pełny etat - Bardzo dobrą atmosferę pracy - Możliwość rozwoju oraz awansu szczególnie dla osób z dobrą znajomością angielskiego lub niemieckiego. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o przesłanie CV Prosimy o podanie informacji o posiadanym stopniu niepełnosprawności   Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Kraków, Brzesko, Olkusz, Tarnów, Niepołomice, Nowy Sącz, Boc (małopolskie)
Jeśli poszukujesz pracy, w której wykorzystasz znajomość języków i ugruntujesz swoją pozycję w zadaniach związanych z eksportem, ta oferta pracy jest dla Ciebie. Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijający się producent działający w branży FMCG. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu w dziale eksportu i obejmie stanowisko: Specjalisty ds. obsługi Klienta (dział eksportu) – okolice Poznania (praca z językami angielski i rosyjski) Wymagania •1-,1,5 r. doświadczenie na stanowiskach specjalisty, młodszego specjalisty, asystenta w dziale eksportu lub w spedycji międzynarodowej •Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – język wykorzystywany w codziennej komunikacji biznesowej  •Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem •Znajomość uwarunkowań sprzedaży eksportowej, wysyłki i procedur clenia towarów (firma sprzedaje swoje produkty w obrębie Unii Europejskiej i poza nią) •Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office •Prawo jazdy Kat. B •Mobilność gotowość do sporadycznych wyjazdów związanych z targami, imprezami branżowymi etc.  •Odpowiedzialność i zaangażowanie Obowiązki •Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień •Przygotowanie dokumentacji eksportowej (partie produktowe, dokumentacja transportowa) •Nadzorowanie procesu wysyłki towarów oraz terminowości dostaw •Wystawianie CMR, FV oraz korekt •Archiwizacja dokumentów •Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych Mile widziane •znajomość programu SAP Oferujemy •Stabilne i długofalowe zatrudnienie  •Umowę o pracę  •Atrakcyjne wynagrodzenie •Szkolenia wprowadzające i produktowe •Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji  •Możliwości związane z dalszym rozwojem  Osoby zainteresowane, spełniające wymagania, gotowe do podjęcia nowych wyzwań zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem serwisu.  Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).  Zastrzegamy sobie prawo od kontaktu z wybranymi osobami.  Oferta pracy stałej z zatrudnieniem bezpośrednim u Klienta. Agencja Pracy FallWork o cert. 6231
Swarzędz (wielkopolskie)
Progresso dla swojego Klienta, renomowanej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent/-ka z j. angielskim Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice Obowiązki: • Obsługa gości firmy oraz ekspatów, • Dbałość o obieg dokumentów wewnątrz firmy, • Administracja podróży służbowych, koordynacja wydawania samochodów służbowych • Nadzór nad systemem rezerwacji sal i dbałość o zaopatrzenie pomieszczeń reprezentacyjnych • Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych, • Wykonywanie tłumaczeń lub zlecanie firmom zewnętrznym, • Współpraca z różnymi działami firmy, • Przygotowanie zestawień i raportów Wymagania: • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Wykształcenie min. średnie, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, • Samodzielność i doskonała organizacja pracy, operatywność • Doskonałe zdolności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,Oferujemy: • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, • Interesującą i odpowiedzialną pracę, • Umowę bezpośrednio z pracodawcą, • Możliwość rozwoju zawodowego. Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem i w języku polskim oraz angielskim na adres rekrutacja @progresso.net.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać stanowisko oraz miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]
JELCZ LASKOWICE (dolnośląskie)
13 marca 2017
Do składania aplikacji na stanowisko Asystenta Księgowej zapraszamy studentów ostatniego roku studiów oraz studentów studiów zaocznych, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i dążą do rozwoju w dziale księgowości.   Zapewniamy:                rozwój kompetencji zawodowych w kierunku specjalisty ds. księgowości pracę w zespole profesjonalistów możliwość samorealizacji w międzynarodowej firmie profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia zawodowe niezbędne narzędzia pracy. Wymagania: rozwój kompetencji zawodowych w kierunku specjalisty ds. księgowości pracę w zespole profesjonalistów możliwość samorealizacji w międzynarodowej firmie profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia zawodowe niezbędne narzędzia pracy.   Oferujemy: profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia zawodowe niezbędne narzędzia pracy.
Warszawa (mazowieckie)
8 marca 2017
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Obecnie dla jednego z naszych klientów PRESTIŻOWEGO SALONU FRYZJERSKIEGO poszukujemy:FRYZJERÓW – STYLISTÓW FRYZUR Miejsce pracy: Gdańsk Oferujemy: Wynagrodzenie zależne od umiejętności – do 4 tys. zł brutto. Stałe zatrudnienie w prestiżowym salonie fryzjerskim Podstawa + premie prowizyjne  ( od 20% do 60% od obrotu) Szkolenia 3 - 4 razy do roku Umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą Pełen etat - elastyczne godziny pracy W zakładzie pracuje również osoba zajmująca się sprzątaniem, myciem podłóg, okien itp. Każdy fryzjer posiada własnego asystenta Obowiązki: Obsługa Klienta w zakresie strzyżeń damskich i męskich Koloryzacja Mile widziana umiejętność tworzenia upięć okolicznościowych Wymagania: Min. Rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Dynamizm i komunikatywność Schludny wygląd Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy z zaznaczeniem nr ref: FS/2016/GDA. Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)." Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Obecnie dla jednego z naszych klientów PRESTIŻOWEGO SALONU FRYZJERSKIEGO poszukujemy:FRYZJERÓW – STYLISTÓW FRYZUR Miejsce pracy: Gdańsk Oferujemy: Wynagrodzenie zależne od umiejętności – do 4 tys. zł brutto. Stałe zatrudnienie w prestiżowym salonie fryzjerskim Podstawa + premie prowizyjne  ( od 20% do 60% od obrotu) Szkolenia 3 - 4 razy do roku Umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą Pełen etat - elastyczne godziny pracy W zakładzie pracuje również osoba zajmująca się sprzątaniem, myciem podłóg, okien itp. Każdy fryzjer posiada własnego asystenta Obowiązki: Obsługa Klienta w zakresie strzyżeń damskich i męskich Koloryzacja Mile widziana umiejętność tworzenia upięć okolicznościowych Wymagania: Min. Rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Dynamizm i komunikatywność Schludny wygląd Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy z zaznaczeniem nr ref: FS/2016/GDA. Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)." Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Obecnie dla jednego z naszych klientów PRESTIŻOWEGO SALONU FRYZJERSKIEGO poszukujemy:FRYZJERÓW – STYLISTÓW FRYZUR Miejsce pracy: Gdańsk Oferujemy: Wynagrodzenie zależne od umiejętności – do 4 tys. zł brutto. Stałe zatrudnienie w prestiżowym salonie fryzjerskim Podstawa + premie prowizyjne  ( od 20% do 60% od obrotu) Szkolenia 3 - 4 razy do roku Umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą Pełen etat - elastyczne godziny pracy W zakładzie pracuje również osoba zajmująca się sprzątaniem, myciem podłóg, okien itp. Każdy fryzjer posiada własnego asystenta Obowiązki: Obsługa Klienta w zakresie strzyżeń damskich i męskich Koloryzacja Mile widziana umiejętność tworzenia upięć okolicznościowych Wymagania: Min. Rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Dynamizm i komunikatywność Schludny wygląd Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy z zaznaczeniem nr ref: FS/2016/GDA. Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)." Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Wyświetlono rezultaty 31-39 z 39.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top