Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

3alink jest jedną z wiodących firm tłumaczeniowych w Polsce obsługującą głownie klientów biznesowych z segmentu B2B. Wielokrotnie nagradzaną Laurem klienta oraz tytułem Firma Fair Play.     Poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy (Asystent menedżera projektów) Miejsce pracy: KrakówOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Edytowanie i formatowanie tekstów - Skanowanie i przygotowywanie tekstów do tłumaczenia - Pomoc menedżerowi w zakresie koordynacji projektów - Praca w CRM (m.in. rozliczanie tłumaczy, wystawianie faktur, działania windykcyjne) - Pozostałe prace administracyjne     Od kandydatów oczekujemy: - Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i system Windows) - Umiejętności szybkiego pisania na komputerze - Umiejętności formatowania tekstów w Wordzie - Doświadczenia zawodowego w pracy biurowej oraz obsługi CRM - Profesjonalizmu, sumienności i odpowiedzialności   W zamian zapewniamy: - Umowę o pracę - Pełny etat - Bardzo dobrą atmosferę pracy - Możliwość rozwoju oraz awansu szczególnie dla osób z dobrą znajomością angielskiego lub niemieckiego. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o przesłanie CV Prosimy o podanie informacji o posiadanym stopniu niepełnosprawności   Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Kraków, Tarnów, Oświęcim, Nowy Sącz, Zakopane (małopolskie)
Progresso dla swojego Klienta, renomowanej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent/-ka z j. angielskim Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice Obowiązki: • Obsługa gości firmy oraz ekspatów, • Dbałość o obieg dokumentów wewnątrz firmy, • Administracja podróży służbowych, koordynacja wydawania samochodów służbowych • Nadzór nad systemem rezerwacji sal i dbałość o zaopatrzenie pomieszczeń reprezentacyjnych • Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych, • Wykonywanie tłumaczeń lub zlecanie firmom zewnętrznym, • Współpraca z różnymi działami firmy, • Przygotowanie zestawień i raportów Wymagania: • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Wykształcenie min. średnie, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, • Samodzielność i doskonała organizacja pracy, operatywność • Doskonałe zdolności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,Oferujemy: • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, • Interesującą i odpowiedzialną pracę, • Umowę bezpośrednio z pracodawcą, • Możliwość rozwoju zawodowego. Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem i w języku polskim oraz angielskim na adres rekrutacja @progresso.net.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać stanowisko oraz miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]
JELCZ LASKOWICE (dolnośląskie)
Dla naszego Klienta producenta o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko: Export Customer Service - z bardzo dobrą znajomością j.angielskiego Dział Eksportu Miejsce pracy: wielkopolskie / Swarzędz Nr Ref.: CS/01/2017 Wymagania 0,5 r. doświadczenie na stanowiskach: asystenta w działach handlowych, infoliniach językowych Bardzo dobra znajomość języka angielskiegoSamodzielność i zorientowanie na zadaniaZnajomość uwarunkowań sprzedaży eksportowej, wysyłki i procedur clenia towarówBardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (znajomość Arkusza Excel)Odpowiedzialność i zaangażowaniePrawo jazdy Kat. B Obowiązki Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień od Klientów Tworzenie zleceń sprzedażyPrzygotowanie dokumentacji eksportowej (partie produktowe, dokumentacja transportowa)Nadzorowanie procesu wysyłki towarów oraz terminowości dostawWystawianie CMR, FV oraz korektArchiwizacja dokumentówStały kontakt z Klientem w zakresie koordynacji zamówień, przekazywanie precyzyjnych informacji zwrotnych Mile widziane Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego - będzie dodatkowym atutem Oferujemy Stabilne i długofalowe zatrudnienieUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet socjalnySzkolenia wprowadzające i produktoweMożliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji   Osoby spełniające wymagania i zainteresowane nowymi wyzwaniami zawodowymi zapraszamy do skierowania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.   Oferta pracy stałej z zatrudnieniem bezpośrednim. AP FallWork Sp. z o.o. Nr Cert 6231
Swarzędz K. Poznania (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 41-43 z 43.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top