Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Nicromet to polska firma działająca w branży recyclingowej, specjalizująca się w produkcji stopów odlewniczych dla odlewni aluminium w Europie.   Obecnie, w związku z rozbudową naszego zakładu produkcyjnego w Oświęcimiu poszukujemy kandydatów na stanowisko:   ASYSTENT DZIAŁU PROJEKTOWANIA I AUTOMATYKI   Nr ref. APIA/O/2016 Miejsce pracy: Oświęcim   Opis stanowiska pracy: Przygotowywanie programów do wypalania CNC (po przeszkoleniu wewnętrznym); Przygotowanie procesu technologicznego; Zamawianie materiałów i pilnowanie stanów wymaganych do utrzymania ciągłości produkcji; Nadzór nad produkcją; Współpraca z działem konstrukcyjnym i produkcyjnym; Typowanie zleceń zewnętrznych;   Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe techniczne lub student ostatniego roku studiów technicznych; Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; Umiejętność obsługi komputera w zakresie: AutoCAD, MS Office; Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego; Znajomość procesów obróbki stali; Znajomość procesu przygotowania produkcji; Umiejętność pracy pod presją czasu; Wysoka odporność na stres; Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole; Prawo jazdy kat. B; Oferujemy: Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej; Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Niezbędne narzędzia pracy; Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania ciekawych doświadczeń;   Rekrutacja: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną. W temacie wiadomości prosimy wpisać numer referencyjny APIA/O/2016.   Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.     Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Nicromet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Oświęcim - Brzezinka (małopolskie)
16 stycznia 2017
Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Aktualnie dla Naszego Klienta – Autoryzowanego dealera samochodowego, działającego na wielkopolskim rynku już do 25 lat. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku jako:   ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. SPRZEDAŻY Miejsce pracy:  Jelonek k. Poznania Zakres obowiązków:    aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów telefonicznych, udzielanie informacji i pomocy klientom, aktualizowanie i weryfikowanie bazy danych, nawiązywanie  i podtrzymywanie  długotrwałych relacji z klientem.   Wymagamy:    wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży handlowej bądź sprzedaży (mile widziane w call center), zainteresowanie branżą motoryzacyjną, min. dobrej znajomości pakietu MS Office, komunikatywności, dokładności, solidności i cierpliwości.   Oferujemy:   zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju i awansu, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prace od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w Jelonku.   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”.  
Suchy Las (wielkopolskie)
4 stycznia 2017
Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Aktualnie dla Naszego Klienta – Autoryzowanego dealera samochodowego, działającego na wielkopolskim rynku już do 25 lat. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku jako: ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. GWARANCJI Miejsce pracy:  Jelonek k. Poznania Zakres obowiązków:  - wsparcie pracy biura pod kątem przyjęcia auta do serwisu, - wprowadzanie dokumentów do systemu firmy, - pomoc przy rozliczaniu wniosków gwarancyjnych.   Wymagamy: - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, - wykształcenia wyższego, - zainteresowania branżą motoryzacyjną, - min. dobrej znajomości pakietu MS Office, - komunikatywności, dokładności, solidności i cierpliwości, - umiejętności organizacji pracy własnej.   Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - prace od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w Jelonku.   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”.      
Suchy Las (wielkopolskie)
Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Aktualnie dla Naszego Klienta – Autoryzowanego dealera samochodowego, działającego na wielkopolskim rynku już do 25 lat. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku jako: ASYSTENT/ASYSTENTKA SPRZEDAWCY W SALONIE SAMOCHODOWYM Miejsce pracy:  Jelonek k. Poznania Zakres obowiązków:    - aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów telefonicznych, - udzielanie informacji i pomocy klientom, - aktualizowanie i weryfikowanie bazy danych, - nawiązywanie  i podtrzymywanie  długotrwałych relacji z klientem.   Wymagamy:   - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w branży handlowej bądź sprzedaży (mile widziane w call center), - zainteresowanie branżą motoryzacyjną, - min. dobrej znajomości pakietu MS Office, - komunikatywności, dokładności, solidności i cierpliwości.   Oferujemy:   -  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość rozwoju i awansu, - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - prace od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w Jelonku.   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”.                
Jelonek (wielkopolskie)
2 stycznia 2017
Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Aktualnie dla Naszego Klienta – Autoryzowanego dealera samochodowego, działającego na wielkopolskim rynku już do 25 lat. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku jako:   ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. SPRZEDAŻY Miejsce pracy:  Jelonek k. Poznania Zakres obowiązków:    aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów telefonicznych, udzielanie informacji i pomocy klientom, aktualizowanie i weryfikowanie bazy danych, nawiązywanie  i podtrzymywanie  długotrwałych relacji z klientem.   Wymagamy:    wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży handlowej bądź sprzedaży (mile widziane w call center), zainteresowanie branżą motoryzacyjną, min. dobrej znajomości pakietu MS Office, komunikatywności, dokładności, solidności i cierpliwości.   Oferujemy:   zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju i awansu, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prace od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w Jelonku.   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”.  
Suchy Las (wielkopolskie)
Na czym będzie polegać praca? -Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych przez spółkę umów; -Przygotowywanie projektów pism wychodzących ze spółki dotyczących zagadnień prawnych; -Twoim zadaniem będzie przygotowywanie opinii prawnych; -Będziesz realizował zadania związane z obiegiem dokumentów prawnych; -Kontrola formalno-prawna dokumentów; -Będziesz sprawował nadzór prawny nad realizacją umów przez inne działy spółki i współpracował z tymi działami; -Praca pod nadzorem radcy prawnego.Jakie są nasze oczekiwania? -Wymagamy ukończonych studiów prawniczych; -Znajomości zagadnień prawnych związanych z działalnością gospodarczą (prawo cywilne, prawo handlowe) -Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera; -Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, znajomość języków obcych; -Poszukujemy pracownika samodzielnego i skrupulatnego, dotrzymującego terminów; -Wymagamy umiejętności analitycznego myślenia.Co oferuje pracodawca? -Gwarantujemy pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie; -Oferujemy pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów; -Umożliwiamy stały rozwój i pracę przy ciekawych projektach; -Gwarantujemy umowę o pracę; -Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia. Zainteresowała Cię ta oferta? Zadzwoń: 790 595 830, 502 770 995. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Nowy Targ (małopolskie)
Na czym będzie polegać praca? -Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych przez spółkę umów; -Przygotowywanie projektów pism wychodzących ze spółki dotyczących zagadnień prawnych; -Twoim zadaniem będzie przygotowywanie opinii prawnych; -Będziesz realizował zadania związane z obiegiem dokumentów prawnych; -Kontrola formalno-prawna dokumentów; -Będziesz sprawował nadzór prawny nad realizacją umów przez inne działy spółki i współpracował z tymi działami; -Praca pod nadzorem radcy prawnego.Jakie są nasze oczekiwania? -Wymagamy ukończonych studiów prawniczych; -Znajomości zagadnień prawnych związanych z działalnością gospodarczą (prawo cywilne, prawo handlowe) -Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera; -Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, znajomość języków obcych; -Poszukujemy pracownika samodzielnego i skrupulatnego, dotrzymującego terminów; -Wymagamy umiejętności analitycznego myślenia.Co oferuje pracodawca? -Gwarantujemy pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie; -Oferujemy pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów; -Umożliwiamy stały rozwój i pracę przy ciekawych projektach; -Gwarantujemy umowę o pracę; -Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia. Zadzwoń: 790 595 830, 502 770 995. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Nowy Targ (małopolskie)
Na czym będzie polegać praca? -Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych przez spółkę umów; -Przygotowywanie projektów pism wychodzących ze spółki dotyczących zagadnień prawnych; -Twoim zadaniem będzie przygotowywanie opinii prawnych; -Będziesz realizował zadania związane z obiegiem dokumentów prawnych; -Kontrola formalno-prawna dokumentów; -Będziesz sprawował nadzór prawny nad realizacją umów przez inne działy spółki i współpracował z tymi działami; -Praca pod nadzorem radcy prawnego.Jakie są nasze oczekiwania? -Wymagamy ukończonych studiów prawniczych; -Znajomości zagadnień prawnych związanych z działalnością gospodarczą (prawo cywilne, prawo handlowe) -Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera; -Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, znajomość języków obcych; -Poszukujemy pracownika samodzielnego i skrupulatnego, dotrzymującego terminów; -Wymagamy umiejętności analitycznego myślenia.Co oferuje pracodawca? -Gwarantujemy pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie; -Oferujemy pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów; -Umożliwiamy stały rozwój i pracę przy ciekawych projektach; -Gwarantujemy umowę o pracę; -Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia. Zainteresowała Cię ta oferta? Zadzwoń: 790 595 830, 502 770 995. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Nowy Targ (małopolskie)
Na czym będzie polegać praca? -Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych przez spółkę umów; -Przygotowywanie projektów pism wychodzących ze spółki dotyczących zagadnień prawnych; -Twoim zadaniem będzie przygotowywanie opinii prawnych; -Będziesz realizował zadania związane z obiegiem dokumentów prawnych; -Kontrola formalno-prawna dokumentów; -Będziesz sprawował nadzór prawny nad realizacją umów przez inne działy spółki i współpracował z tymi działami; -Praca pod nadzorem radcy prawnego.Jakie są nasze oczekiwania? -Wymagamy ukończonych studiów prawniczych; -Znajomości zagadnień prawnych związanych z działalnością gospodarczą (prawo cywilne, prawo handlowe) -Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera; -Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, znajomość języków obcych; -Poszukujemy pracownika samodzielnego i skrupulatnego, dotrzymującego terminów; -Wymagamy umiejętności analitycznego myślenia.Co oferuje pracodawca? -Gwarantujemy pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie; -Oferujemy pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów; -Umożliwiamy stały rozwój i pracę przy ciekawych projektach; -Gwarantujemy umowę o pracę; -Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia. Zainteresowała Cię ta oferta? Zadzwoń: 790 595 830, 502 770 995. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Nowy Targ (małopolskie)
Na czym będzie polegać praca? -Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych przez spółkę umów; -Przygotowywanie projektów pism wychodzących ze spółki dotyczących zagadnień prawnych; -Twoim zadaniem będzie przygotowywanie opinii prawnych; -Będziesz realizował zadania związane z obiegiem dokumentów prawnych; -Kontrola formalno-prawna dokumentów; -Będziesz sprawował nadzór prawny nad realizacją umów przez inne działy spółki i współpracował z tymi działami; -Praca pod nadzorem radcy prawnego. Jakie są nasze oczekiwania? -Wymagamy ukończonych studiów prawniczych; -Znajomości zagadnień prawnych związanych z działalnością gospodarczą (prawo cywilne, prawo handlowe) -Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera; -Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, znajomość języków obcych; -Poszukujemy pracownika samodzielnego i skrupulatnego, dotrzymującego terminów; -Wymagamy umiejętności analitycznego myślenia. Co oferuje pracodawca? -Gwarantujemy pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie; -Oferujemy pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów; -Umożliwiamy stały rozwój i pracę przy ciekawych projektach; -Gwarantujemy umowę o pracę; -Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Nowy Targ (małopolskie)
Wyświetlono rezultaty 61-70 z 79.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top