Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Jesteśmy wpisani do krajowego rejestru Agencji Pracy Tymczasowych pod numerem 10206.Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży ubezpieczeń poszukujemy osób na stanowisko:Specjalista ds. telefonicznej rejestracji szkód komunikacyjnych Obowiązki: obsługa telefonów przychodzących dotyczących zgłoszeń nowych szkód, rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych Oczekiwania: wysoka komunikatywność, motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów, umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność gotowość do pracy w systemie zmianowym bardzo dobra znajomość obsługi komputera Oferujemy: pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze UMOWĘ O PRACĘ dla chętnych pracę na zmiany nocne rozbudowany system szkoleń wewnętrznych pakiet benefitów - w tym np. dofinansowania do obiadów, bezpłatne korzystanie z siłowni i wiele innych zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód praca w systemie 3-zmianowym Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV.Więcej informacji pod nr tel: 507 - 194 - 723 lub 515 -323 -359. Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” 
Gdansk (pomorskie)
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście, w ramach realizowanego projektu „e-Akademia” poszukuje instruktora do pracowni komputerowej dla seniorów. Zakres zadań : - opieka nad pracownią komputerową w siedzibie Centrum przy ul. Świętojerskiej 12A. - obsługa pracowni komputerowej 4 dni w tygodniu (pon.-czw.) w godzinach 10.00-14.00 w okresie od 1 września do 15 grudnia 2017 roku - udzielanie porad z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu - prowadzenie minimum dwa razy w miesiącu zajęć grupowych, w zakresie obsługi komputera, Internetu, aplikacji i programów, zgodnie z zakresem i harmonogramem ustalonym z pracownikami Centrum - sporządzanie materiałów promocyjnych związanych z realizacją projektu e-Akademia, w tym plakatów i ulotek zawierających informacje o projekcie społecznym, - monitorowanie użytkowania sprzętu i sieci informatycznej przez uczestników projektu, - monitorowanie sprawności sprzętu komputerowego i sieci informatycznej, zgłaszanie wszelkich usterek i problemów technicznych osobie odpowiedzialnej za projekt lub administratorowi systemu informatycznego oraz cotygodniowe raportowanie kierownikowi Zespołu ds. Projektów i Programów o stanie technicznym sprzętu i awariach, - dbałość o porządek i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa pracy przy stanowiskach komputerowych i pomieszczeniu pracowni komputerowej, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu, w tym: list obecności, sprawozdań miesięcznych z realizacji przedmiotu umowy, ewidencji przepracowanych godzin – na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, - sprawozdawczość w zakresie związanym z realizacją projektu, w szczególności składanie w formie pisemnej własnoręcznie podpisanego sprawozdania miesięcznego z realizacji przedmiotu umowy wraz z informacją o liczbie godzin wykonywania Zlecenia w każdym miesiącu i rachunkiem za miesiąc poprzedni. Wymagania dotyczące kandydata/tki: - wykształcenie min. średnie - znajomość obsługi komputera - znajomość obsługi programów typu Office i podstawowych programów graficznych na poziomie min. średniozaawansowanym - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z obsługi komputera - doświadczenie w pracy z seniorami będzie dodatkowym atutem Forma zatrudniania: umowa – zlecenie Rozliczenie: miesięczne Wynagrodzenie: do ustalenia Uwaga: Zatrudnienie na powyższym stanowisku będzie prowadzone w formie zapytania ofertowego. W razie pytań odnośnie zakresu obowiązku i warunków zatrudnienia zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznie pod nr 607 825 475  
Warszawa (mazowieckie)
Jeśli Twoją domeną jest HR i kształtowanie polityki personalnej firmy. Jeśłi chcesz się rozwijać w wewnętrznym dziale kadr. Ta oferta pracy jest dla Ciebie. Obecnie prowadzimy rekrutację do wewnętrznego działu HR na stanowisko:Specjalisty ds. HR i kadr z językiem rosyjskim (kadry wewnętrzne)Miejsce pracy Swarzędz Osoba, która dołączy do zespołu obejmie zadania:Prowadzenie wybranych projektów rekrutacyjnych Prowadzenie dokumentacji personalnej dotyczącej zatrudniania pracowników na różne szczeble w organizacji, w tym także zatrudniania cudzoziemców z kraju bloków wschodnich Przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia - umów o pracę, dokumentacji personalnej, akt osobowych, badań lekarskichWprowadzanie pracowników, współpraca z działami, koordynacja szkoleń BHP i szkoleń stanowiskowych Monitorowanie, rozliczanie i raportowanie czasu pracy (systemy elektronicznego odczytu)Kontakty z kierownikami poszczególnych działów i realizacja zadań z zakresu potrzeb personalnych w organizacjiDbanie o prawidłowe relacje pracowników z Zarządem firmyKreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwaMotywowanie i dbanie o rozwój pracownikówWymagania:1-1,5 roczne UDOKUMENTOWANE doświadczenie w pracy w wewnętrznym dziale personalnym lub w agencji pracyDoświadczenie w procedurach dotyczących weryfikacji i rozliczania systemów czasu pracyZnajomość przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców w szczególności z krajów bloku wschodniegoDobra znajomość prawa pracyRealizacja procedur zatrudniania zgodnie z KPUmiejętność prowadzenia kat osobowychBiegła praktyczna obsługa pakietu MS OfficeKomunikatywna znajomość j. polskiego oraz rosyjskiego jest wymogiem koniecznymBardzo dobra organizacja czasu pracySamodzielność i skrupulatność w zakresie realizacji powierzonych zadańDodatkowym atutem będzie: praktyczna znajomość systemów SAP HROferujemy:stabilne zatrudnienie u rozpoznawalnego producenta, który obecnie rozbudowuje swoje strukturyetat zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie i premia uznaniowapakiet socjalnyprogram Benefit Multisportpremie świątecznedojazd - możliwość wykorzystania autobusu pracowniczego Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem pracodawcy, udziałem w rekrutacji, dalszym rozwojem w wewnętrznym dziale HR i jesteś gotowy do nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do skierowania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.Jeśli znasz kogoś kogo może zainteresować ta oferta przekaż informację dalej.Oferta dotyczy zatrudnienia stałego, w oparciu o umowę o pracę. Agencja Pracy FallWork Sp. z o.o. Nr Cert. 6231
Swarzędz (wielkopolskie)
Buma Factory, producent ślusarki aluminiowej, poszukuje kandydatów na stanowisko: Stanowisko Technolog ślusarki aluminiowej Miejsce pracy: - zakład produkcyjny w Krakowie, ul. Surzyckiego 16C Opis stanowiska i zakres obowiązków: - Odpowiedzialność za analizę dokumentów i wymagań technicznych na potrzeby przygotowania produkcji ocena możliwości wykonania, - Udział w przygotowaniu zamówień w zakresie konstrukcji systemowej, wypełnień, szkła, obróbek blacharskich, podkonstrukcji stalowych, itp., - Udział w uzgodnieniach z architektami i Kierownikami kontraktów przed i w trakcie realizacji zadania - Wydawanie dokumentacji technologicznej i konstrukcyjnej na wydział produkcyjny - Terminowe realizowanie powierzonych zadań, zgodnie opracowanym i uzgodnionym harmonogramem,   Wymagania: - wykształcenie minimum średnie techniczne, - znajomość oprogramowania AutoCad, - dobra organizacja czasu pracy, - motywacja, samodzielność i zaangażowanie w pracy, - umiejętność pracy pod presją czasu,   Mile widziane: - absolwenci szkół wyższych o profilu budowlanym / mechanicznym / technicznym lub studenci w trakcie studiów, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość systemów aluminiowych (np. Aluprof, lub inne) - znajomość programów do produkcji stolarki aluminiowej (Aluprof, Yawal, Reynaers) Oferujemy: - umowa o pracę, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia - możliwość zdobycia doświadczenia, poznania najpopularniejszych systemów aluminiowych, awansu, związania się z firmą na stałe,   Zgłoszenia (w formie elektronicznej) prosimy kierować na adres: s.olsza(małpa)buma.com.pl lub p.antos(małpa)buma.com.pl W dokumentach prosimy o dopisanie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).  
Kraków (małopolskie)
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym zatrudni osobę na stanowisko Specjalisty w Dziale Organizacyjnym   Szpital założony w 1967 r. Wpisany do rejestru Samodzielnych Publicznych Zakładów Zdrowotnych 29 grudnia 1997 r., posiada Certyfikat Akredytacyjny Nr 29/3/2000 przyznany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Placówka położona jest w rejonie i mikroklimacie Puszczy Kampinoskiej w odległości 18 km od centrum Warszawy. Aktualnie Szpital zatrudni Specjalistę w Dziale Organizacyjnym.   Główne obowiązki:  samodzielne realizowanie zadań z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej Oddziału, planowanie, wdrażanie i monitorowanie rozwiązań organizacyjnych, sprawozdawczość i analityka, przygotowywanie i opracowywanie projektów dokumentów, współpraca z innymi komórkami organizacyjnym i pracownikami w zakresie wykonywanych obowiązków, zastępowanie Kierownika Działu.   Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością podmiotów leczniczych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych, umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej, znajomość tematyki mediów społecznościowych i podstawowych narzędzi marketingowych, odpowiedzialność, systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i terminowość, umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność formułowania wniosków, zdolności analityczne. Wymagania dodatkowe: znajomość zagadnień związanych z obiegiem dokumentacji, mile widziane ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalny, mile widziane doświadczenie w tworzeniu wniosków o dofinansowanie oraz nadzoru nad przebiegiem procesu realizacji Oferujemy: pracę w stabilnej firmie, w pełnym wymiarze etatu w oparciu o umowę o pracę; możliwość rozwoju, doskonalenia umiejętności w kreatywnym zespole.
Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Kierownik/Menedżer Dyspozycji w Leipzig Szukamy Kierownika/Menadżera do Dyspozycji dla naszego klijenta w Leipzig Zadania:Planowanie i prowadzenie bieżących spraw logistycznych oraz administracyjno-finansowych,zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją, kontrola jakości, nadzór nad pracą.planowanie codziennej pracy oraz dbanie o realizację wyznaczonych celów,współpraca z innymi działami firmy, zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu,ścisła współpraca z oddziałem z klientem w Niemczech,wprowadzanie do firmy nowych pracowników (przywitanie, przedstawienie kierowników zmian),wskazanie stanowiska pracy, wyjaśnienie zasad pracy,pomoc pracownikom w organizowaniu spraw w urzędzie, w bankach, u lekarza na terenie Niemiec.Oczekiwania:dobra znajomość języka niemieckiego, auto do dyspozycji, doświadczenie w pracy,doświadczenie w zarządzaniu zespołem (związane z branżą logistyczną), dobra organizacja pracy,gotowość do szybkiego rozpoczęcia współpracy. Wymagania:Doświadczenie w branży transportowej, znajomość języka niemieckiego, znajomość procedur i zasad funkcjonowania rynku transportu i spedycji. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetówUmiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz umiejętność  pracy pod presją czasu, odporność na stres.   Wynagrodzenie: od 3000€ brutto   Pozdrawiam Marcin Bialek
Leipzig (Niemcy)
21 lipca 2017
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Rekruter Miejsce pracy: Szczecin   Zakres obowiązków: - prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne oraz techniczne - umieszczanie ogłoszeń o pracę - kontakt z kierownikami poszczególnych działów firmy - weryfikacja kandydatów - umawianie spotkań rekrutacyjnych   Wymagania: - wcześniejsze doświadczenie w wprowadzeniu procesów rekrutacyjnych - dobra znajomość j. angielskiego będzie atutem - wielozadaniowość - samodzielność - inicjatywa w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji   Oferta: - możliwość rozwoju z firmie z międzynarodowym kapitałem - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową - prywatna opieka medyczna   Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Rekruter - Szczecin”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Kierownik/Menedżer Dyspozycji w Leipzig Szukamy Kierownika/Menadżera do Dyspozycji dla naszego klijenta w Leipzig Zadania:Planowanie i prowadzenie bieżących spraw logistycznych oraz administracyjno-finansowych,zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją, kontrola jakości, nadzór nad pracą.planowanie codziennej pracy oraz dbanie o realizację wyznaczonych celów,współpraca z innymi działami firmy, zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu,ścisła współpraca z oddziałem z klientem w Niemczech,wprowadzanie do firmy nowych pracowników (przywitanie, przedstawienie kierowników zmian),wskazanie stanowiska pracy, wyjaśnienie zasad pracy,pomoc pracownikom w organizowaniu spraw w urzędzie, w bankach, u lekarza na terenie Niemiec.Oczekiwania:dobra znajomość języka niemieckiego, auto do dyspozycji, doświadczenie w pracy,doświadczenie w zarządzaniu zespołem (związane z branżą logistyczną), dobra organizacja pracy,gotowość do szybkiego rozpoczęcia współpracy. Wymagania:Doświadczenie w branży transportowej, znajomość języka niemieckiego, znajomość procedur i zasad funkcjonowania rynku transportu i spedycji. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetówUmiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz umiejętność  pracy pod presją czasu, odporność na stres.   Wynagrodzenie: od 3000€ brutto   Pozdrawiam Marcin Bialek
Leipzig (Niemcy)
7 czerwca 2017
Firma RENA Polska Sp. z o.o. - świadcząca kompleksowe usługi w zakresie mechanicznej obróbki tworzyw sztucznych i montażu urządzeń, specjalizująca się w produkcji elementów toczonych i frezowanych oraz zbiorników, a także montażu kompletnych zespołów i podzespołów z tworzyw sztucznych. Naszym Klientom oferujemy dodatkowo konstrukcję, zakupy oraz usługi logistyczne. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:   OPERATOR EKSTRUDERA Miejsce pracy: Wykroty Zakres obowiązków: Przygotowanie maszyn do produkcji, Realizacja planu produkcji na linii ekstruzji, Wdrażanie działań optymalizacyjnych, Raportowanie do Kierownika Produkcji. Oczekiwane kwalifikacje: Doświadczenie na podobnym stanowisku, Wiedza z zakresu obsługi wtryskarek, form wtryskowych, ekstruderów, Znajomość procesu ekstruzji, Umiejętność obsługi komputera (MS Office). W zamian pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie + częściowy zwrot kosztów dojazdu Pakiet socjalny Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę przy zastosowaniu najnowszych technologii.   Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji drogą elektroniczną lub dostarczenia do siedziby firmy
Wrocław, Kłodzko, Jelenia Góra, Lubań, Zgorzelec, Bolesławi (dolnośląskie)
Wyświetlono rezultaty 341-349 z 349.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top