aktualne
oferty pracy
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Dla wsparcia procesu rekrutacyjnego poszukujemy:
PRACOWNIK BIUROWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Zadania:
Sprawdzanie znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
Udział w projektach HR - wsparcie w procesach selekcji i rekrutacji
Wykonywanie zleconych prac biurowych
Wymagania:
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Doświadczenie w pracach biurowych mile widziane
Znajomość pakietu Active Office
Wykształcenie min. średnie
Odpowiedzialność i wysoka kultura osobista
Doświadczenie w branży rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Przyjazne warunki pracy w młodym zespole
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
Możliwości rozwoju
Niezbędne narzędzia pracy
Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
20 listopada 2019
Pracownik Biurowy
Poszukujemy osób do obsługi klienta.
Wymagania:
niekaralność
dyspozycyjność
chęci do pracy
Oferujemy:
umowę
szkolenia
miła atmosferę
pomoc kierownika
Zamość (lubelskie)
2 grudnia 2019
PROFI CREDIT Polska S.A. jest vice liderem polskiego rynku pożyczkowego i jednym z największych pracodawców w regionie Podbeskidzia.
Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.
aktualnie poszukujemy:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY W DZIALE WINDYKACJI
miejsce pracy: ul.Browarna 2, Bielsko-Biała
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji sądowej
Aktualizacja danych w systemie
Kontrola procesów windykacyjnych
WYMAGANIA:
Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Bardzo dobra organizacja miejsca i czasu pracy
Rzetelność oraz nastawienie na realizację powierzonych zadań
Umiejętność ubsługi MS Office (głównie MS Word, Excel)
Mile widziane wykształcenie administracyjne lub prawnicze
FIRMA OFERUJE:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Realną szansę zdobycia doświadczenia w strukturach stabilnej, międzynarodowej spółki finansowej
On-boarding i Indywidualną Ścieżkę Kariery
Pakiet benefitów pozapłacowych
UWAGI DOTYCZĄCE APLIKOWANIA:
Jeśli chcesz, abyśmy rozważyli Twoją kandydaturę, nie zapomnij wpisać w CV obowiązującej klauzuli zgody
(wzór znajdziesz poniżej)
Aplikuj, klikając w przycisk aplikowania lub przesyłając życiorys na niżej podany link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f1014630ee9341a7930c50c0068e8657
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem danych jest PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą ul. Browarna 2 w Bielsku-Białej.
Dane pozyskiwane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/ Pana zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Zasady Ochrony Danych Osobowych Kandydatów na Pracowników lub Współpracowników PROFI CREDIT Polska S.A. dostępne są na naszej stronie.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH:
Każda aplikacja musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata.
Aplikacje nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celach niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji przez PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Browarna 2.”
W przypadku, gdyby chcieli Państwo uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę w celach niezbędnych dla przeprowadzenia przyszłego procesu rekrutacji przez PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Browarna 2.”
Bielsko-Biała (śląskie)
17 listopada 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu zakupów Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych
Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie
Utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami
Współtworzenie strategii zakupowej w ramach funkcjonowania działu
Od kandydatów oczekujemy:
Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej
Dokładności przy wykonywanych zadaniach
Otwartości na nowe wyzwania
Zaangażowania oraz kreatywnego podejścia do powierzonych obowiązków
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
20 listopada 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Informatyk/ Serwisant Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
Współpracę z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
Diagnozowanie problemów i ich rozwiązywanie
Bieżące administrowanie serwerami, aplikacjami i usługami
Konfigurację sprzętu biurowego
Instalację oprogramowania
Od kandydatów oczekujemy:
Dobrej znajomości sieci LAN WAN
Bardzo dobrej znajomości sprzętu komputerowego i biurowego
Łatwości w komunikacji
Gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji
Zdolności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
25 listopada 2019
MK INTERIM jest Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do krajowego rejestru pod numerem 9305. Powstała na początku 2013 roku. Tworzy ją kreatywny zespół specjalistów, posiadający ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży HR. Wyjątkowość MK INTERIM polega na fachowym i bardzo elastycznym dopasowaniu rozwiązań pozwalających zredukować koszty w zakresie obsługi personalnej procesów.
Dbamy o każdego naszego pracownika i umożliwiamy sprawny(bezpieczny) rozwój na rynku pracy.
WWW.MKINTERIM.PL Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej , poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Praca Administracyjno-Biurowa
Miejsce pracy: BRWINÓW (Moszna Parcele)
OPIS STANOWISKA
Wprowadzanie danych do systemu
Księgowanie danych
Archiwizacja dokumentów
Tworzenie raportów, analiza danych
Rozpatrywanie reklamacji
WYMAGANIA
Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
Minimalne doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym
Zaangażowanie, inicjatywa i samodyscyplina, dobra organizacja pracy
Mile widziani studenci zaoczni
OFERUJEMY
Atrakcyjne wynagrodzenie od 18,00zł/h
Praca w systemie I zmiany, pon-pt, 9.00-17.00
Zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Możliwość stałego zatrudnienia i awansu
Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Administratorem Twoich Danych jest spółka MK Interim Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-793) ul. Rydygiera 11/220. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje usunięcie Twoich danych z bazy.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez firmę MK INTERIM Sp. z o.o..”
MK Interim – wpis do rejestru agencji zatrudnienia 9305.
Proszę o dodanie aplikacji CV w załączniku.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Brwinów, Pruszków, Ołtarzew, Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
9 grudnia 2019
Spółka INVENT świadczy wyspecjalizowane usługi inwentaryzacyjne dla branży handlowej, logistyki i produkcji.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Zadania:
• telefoniczna rekrutacja pracowników do pracy przy inwentaryzacji,
• rezerwacja hoteli i transportów dla pracowników na terenie całej Polski,
• telefoniczny kontakt z kontrahentami,
• współpraca z innymi działami (księgowość, personalny, IT),
• stały kontakt z teamami pracującymi na projektach w Polsce i za granicą,
• wspieranie pracowników w bieżących działaniach,
• obsługa programów niezbędnych do funkcjonowania firmy.
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie,
• dobra organizacja pracy,
• komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy,
• dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym i ugruntowanej pozycji na rynku,
• indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego i osobistego,
• pracę w młodym i energicznym zespole,
• benefity pracownicze (pakiet zdrowotny Luxmed, karta MultiSport), wyjazdy integracyjne, imprezy firmowe.
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w temacie wpisując nr referencyjny MS/W
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie w treści CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę.”
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Jednocześnie informujemy, że:
• Administratorem danych osobowych jest spółka Invent Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 31440 8, NIP 101000312 4, ogłaszająca rekrutację.
• Dane kontaktowe z przedstawicielem Administratora w sprawie przetwarzania danych: daneosobowe(małpa)invent.ag • Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Ciebie wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji.
• Dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, która może być w każdej chwili cofnięta.
• Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia osobnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane do cofnięcia zgody nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy.
• Przysługuje Ci prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
• Posiadasz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
• Odbiorcami danych są: pomioty przetwarzające dane na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym dostawcy usług i klienci Administratora.
• Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Twojej wyraźnej zgody.
Wrocław (dolnośląskie)
27 listopada 2019
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjno-biurowych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie
Współpracę z pozostałymi działami w firmie
Samodzielne realizowanie bieżących zadań
Od kandydatów oczekujemy:
Otwartości na nowe wyzwania
Bardzo dobrej organizacji pracy
Komunikatywności
Dokładności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
branże
-
- (61)
-
- (1)
-
- (553)
-
- (12)
-
- (1)
-
- (2)
-
- (29)
-
- (20)
-
- (27)
-
- (40)
-
- (98)
-
- (260)
-
- (1)
-
- (11)
-
- (1)
-
- (125)
-
- (4)
-
- (1)
-
- (88)
-
- (2)
-
- (374)
-
- (18)
-
- (75)
-
- (35)
-
- (4)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
