Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

10 kwietnia 2017
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów opakowań; Przygotowanie wstępne rysunków; Wdrażanie nowych wzorów opakowań i materiałów; Projekty grafiki na opakowania; Kreowanie i utrwalanie wizerunku marki na rynku; Projektowanie logotypów oraz projektowanie architektury marki; Wsparcie przy projektowaniu innych materiałów marketingowych ATL/BTL/POS. Wymagania: Znajomość programów graficznych Corel Draw, Adobe Illustrator,  Adobe Photoshop; Doświadczenie zawodowe w projektowaniu opakowań dla branży FMCG, mile widziane dla branży kosmetyczne; Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się warunkach; Umiejętność dobrej organizacji czasy pracy i umiejętność pracowania nad różnymi projektów jednocześnie; Doświadczenie we współpracy z wewnętrznymi dostawcami; Wykształcenie wyższe (graficzne lub plastyczne); Utrzymywanie wysokiego poziomu artystycznego realizowanych projektów.  Oferujemy: Umowę o pracę; Stałą współpracę; Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz jasny system prowizyjny; Niezbędne narzędzia pracy; Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji; Ciekawe i ambitne wyzwania zawodowe w firmie zorientowanej na rozwój i sukces.
Warszawa, Piaseczno, Pruszków, Babice (mazowieckie)
24 kwietnia 2017
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy: pozyskiwanie oraz profesjonalna obsługa Klientów w prestiżowym salonie łazienek,  badanie oraz zrozumienie potrzeb Klientów podczas wyboru oferowanego asortymentu wyposażenia łazienek,  współpraca z projektantami i architektami, prowadzenie negocjacji handlowych,  budowanie wizerunku salonu oraz dbanie o ekspozycję asortymentu.  Poszukujemy właśnie Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe (techniczne/branżowe będzie dodatkowym atutem), masz doświadczenie w sprzedaży ekskluzywnych mebli i/lub wyposażenia łazienek,  interesujesz się wyposażaniem wnętrz oraz znasz obecnie panujące trendy, potrafisz bardzo dobrze planować swój czas pracy, cechuje Cię: skrupulatność, sumienność i wysoka kultura osobista, nie boisz się wychodzić z inicjatywą w podejmowaniu kontaktów z Klientami,  uważasz, że jesteś dobrym słuchaczem, otwartym na budowanie długotrwałych relacji,  jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów, znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.   Zatrudnionej osobie klient oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w renomowanej, nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych – udział w szkoleniach.
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:   Asystent ds. realizacji projektów Miejsce pracy: Nowy Sącz, woj. małopolskie     OBOWIĄZKI   Wsparcie Kierownika projektu podczas realizacji zadań; Przygotowanie materiałów statusowych oraz raportów projektowych, tworzenie notatek ze spotkań; Prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej i zapewnienie jej gotowości na audyt; Współpraca z zespołem projektowym; Dbanie o pełen przepływ informacji oraz wspieranie odpowiedniej komunikacji dotyczącej realizacji projektu;   WYMAGANIA Doświadczenie w realizacji projektów unijnych- warunek konieczny Wyższe wykształcenie; Sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków; Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne; Umiejętność zbierania i analizy danych; Umiejętność planowania i organizacji czasu i pracy; Umiejętność pracy w zespole;   OFERUJEMY Możliwości rozwoju w obszarze realizacji projektów unijnych; Zatrudnienie w ramach stosunku pracy lub umowa cywilnoprawna (wg preferencji pracownika); Narzędzia niezbędne do pracy.     Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z nazwą stanowiska w temacie wiadomości.   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”  
Wadowice, Kraków, Nowy Sącz, Tarnów (małopolskie)
Opis stanowiska: Bezpośredni nadzór nad realizacją robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu,  , dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, przestrzeganie zasad BHP, Współpraca z podwykonawcami, projektantami branżowymi, Prowadzenie dokumentacji w zakresie robót elektrycznych oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej, Kontrola jakości prac oraz wykorzystania materiałów, Opracowywanie ofert i budżetów w zakresie instalacji, Kontrola budżetu oraz rozliczanie robót. Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne - elektryczne lub pokrewne, Min 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektu w zakresie instalacji elektrycznych przy realizacji dużych inwestycji, Umiejętność kosztorysowania i wyceny robót, Wiedza praktyczna z zakresu norm technicznych oraz przepisów prawa niezbędnych do realizacji robót, Uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń – mile widziane, Prawo jazdy kat B, Znajomość języka angielskiego, Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność delegowania zadań, Biegła obsługa komputera (MS Excel, AutoCad, Norma Pro). Oferujemy: Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, a także potrzebne narzędzia pracy, umożliwiające realizację powierzonych zadań, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym, Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego, indywidualne programy szkoleń.
Gliwice, Tarnowskie Góry, Bytom (śląskie)
18 kwietnia 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:   SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC   Miejsce pracy: Opole, woj. opolskie Liczba wakatów: 2   OBOWIĄZKI Samodzielna obsługa pracowników w obszarze kadrowo-płacowym Kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków Współpraca z innymi działami w firmie   WYMAGANIA Doświadczenie na stanowisku min. 2 lata Wykształcenie min. średnie Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, PDOF , ubezpieczeń społecznych, Mile widziana znajomość przepisów związanych z oddelegowaniem do pracy za granicą Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość MS Office, mile widziana znajomość programu Symfonia Bardzo dobra organizacja pracy Umiejętność współpracy w zespole Odpowiedzialność i rzetelność   OFERUJEMY Ciekawą i atrakcyjną pracę w międzynarodowej firmie Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym i kreatywnym zespole Możliwość rozwoju i poszerzania aktualnej wiedzy i doświadczenia Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  z dopiskiem stanowiska w tytule   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji: tel.77 547 28 40   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Opole, Traunreut (opolskie)
18 kwietnia 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, lidera w branży obrotu nieruchomościami z 12-letnim doświadczeniem, prowadzącego działalność w 5 miastach na terenie województw dolnośląskiego i opolskiego, oferującego profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży, wynajmu, inwestycji deweloperskich, skupu nieruchomości, kredytów oraz home stagingu, poszukujemy osoby na stanowisko:   AGENT NIERUCHOMOŚCI   Miejsce pracy: Opole Liczba wakatów: 1   OBOWIĄZKI Pozyskiwanie ofert sprzedaży lub najmu Budowanie długotrwałych relacji z klientami Prezentowanie nieruchomości Negocjacje z klientami Obsługa transakcji i kontakt z podwykonawcami Monitoring rynku nieruchomości   WYMAGANIA Umiejętność sprzedaży i negocjacji z klientem Perswazja to Twoje drugie imię Samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy Upór w dążeniu do celu Łatwość nawiązywania kontaktów i upodobanie do pracy z ludźmi Prawo jazdy kat. B, własny samochód – nie straszne Ci częste podróże na krótkie dystanse Prowadzenie lub bycie gotowym na prowadzenie własnej działalności gospodarczej Dobra znajomość pakietu MS Office i wiedza jak go dobrze wykorzystać w swojej pracy Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane) Doświadczenie w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami lub w handlu/sprzedaży (mile widziane)   OFERUJEMY Atrakcyjne zarobki, całkowicie zależne od Twojej skuteczności Pracę z wynagrodzeniem zasadniczym i prowizją od sprzedaży lub prowadzenie własnej działalności gospodarczej i wyższą prowizję (w zależności od Twoich preferencji) Zadaniowy czas pracy Codzienne wyzwania i brak monotonii Szkolenia, mentoring i wsparcie najlepszych na rynku agentów nieruchomości Służbowy telefon komórkowy Stacjonarne miejsce pracy z pełnym nowoczesnym wyposażeniem biura Pozytywną atmosferę   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dospiskiem stanowiska w tytule   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Warszawa,Katowice,Kraków,Przemyśl,Płock,Rzeszów,Opole,Łódź (cała Polska)
18 kwietnia 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:   KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY   Miejsce pracy: Opole   OBOWIĄZKI telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych przedstawianie ofert szkoleń otwartych oraz zamkniętych budowanie bazy klientów nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami badanie potrzeb szkoleniowych zamieszczanie ofert na portalach   WYMAGANIA umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych komunikatywność i otwartość na innych ludzi umiejętność dostosowania stylu rozmowy do konkretnego klienta nastawienie na realizację celów i determinacja w działaniu umiejętność dobrej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office znajomość branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem spełnienie formalnych wymogów projektu stażowego Nie wymagamy określonego stażu pracy – liczą się dla nas Twoje umiejętności i potencjał!   OFERUJEMY 3 miesięczny płatny staż zawodowy (1200 zł netto/miesiąc) lub 6-miesiączny staż zawodowy (1720 zł netto/miesiąc) w zależności od spełnienia wymogów formalnych projektu możliwość rozwijania kompetencji i kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach pracę w nowoczesnym biurze przyjazną atmosferę i wsparcie w zespole wszystkie narzędzia niezbędne do pracy jesteśmy nastawieni na długotrwałą współpracę z dodatkowym systemem prowizyjnym   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z  dopiskiem stanowiska w tytule     Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji: 77 547 28 40,    Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Opole, Traunreut (opolskie)
13 kwietnia 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, lidera w branży obrotu nieruchomościami z 12-letnim doświadczeniem, prowadzącego działalność w 5 miastach na terenie województw dolnośląskiego i opolskiego, oferującego profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży, wynajmu, inwestycji deweloperskich, skupu nieruchomości, kredytów oraz home stagingu, poszukujemy osoby na stanowisko:   AGENT NIERUCHOMOŚCI   Miejsce pracy: Opole Liczba wakatów: 1   OBOWIĄZKI Pozyskiwanie ofert sprzedaży lub najmu Budowanie długotrwałych relacji z klientami Prezentowanie nieruchomości Negocjacje z klientami Obsługa transakcji i kontakt z podwykonawcami Monitoring rynku nieruchomości   WYMAGANIA Umiejętność sprzedaży i negocjacji z klientem Perswazja to Twoje drugie imię Samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy Upór w dążeniu do celu Łatwość nawiązywania kontaktów i upodobanie do pracy z ludźmi Prawo jazdy kat. B, własny samochód – nie straszne Ci częste podróże na krótkie dystanse Prowadzenie lub bycie gotowym na prowadzenie własnej działalności gospodarczej Dobra znajomość pakietu MS Office i wiedza jak go dobrze wykorzystać w swojej pracy Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane) Doświadczenie w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami lub w handlu/sprzedaży (mile widziane)   OFERUJEMY Atrakcyjne zarobki, całkowicie zależne od Twojej skuteczności Pracę z wynagrodzeniem zasadniczym i prowizją od sprzedaży lub prowadzenie własnej działalności gospodarczej i wyższą prowizję (w zależności od Twoich preferencji) Zadaniowy czas pracy Codzienne wyzwania i brak monotonii Szkolenia, mentoring i wsparcie najlepszych na rynku agentów nieruchomości Służbowy telefon komórkowy Stacjonarne miejsce pracy z pełnym nowoczesnym wyposażeniem biura Pozytywną atmosferę   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  z nazwą stanowiska w temacie   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Opole, Traunreut (opolskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 roku i zatrudnia ponad 200 osób. WYG HR Consulting dostarcza dla swoich partnerów profesjonalne rozwiązania HR. Obecnie  poszukujemy Specjalisty na stanowisko: Technolog / Inżynier Projektu Miejsce pracy: Barczewo ZADANIA: Opracowywanie założeń techniczno-technologicznych oraz projektów technologicznych Przygotowywanie wytycznych technologicznych do konstrukcji urządzeń oraz automatyki Planowanie rozmieszczenia urządzeń i rurociągów w obiektach przemysłowych Modelowanie 3D oraz wizualizacje projektowanych obiektów i instalacji Nadzór technologiczny nad wykonawstwem urządzeń i montażem instalacji technologicznych Uczestnictwo w rozruchu technicznym i technologicznym linii PROFIL KANDYDATA: Wykształcenie wyższe (technologia przetwórstwa owocowo warzywnego, inżynieria chemiczna i procesowa) Wiedza z zakresu technologii i produkcji soków i napojów, a w szczególności procesów zagęszczania soków (wyparki) i filtracji membranowych. Znajomość programu AutoCAD na poziomie dobrym Znajomość programów do modelowania 3D oraz pakietu MS Office na poziomie dobrym Prawo jazdy kat. B Dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych Odpowiedzialność i samodzielność Umiejętność pracy w zespole Kreatywność w rozwiązywaniu problemów technicznych Dodatkowym atutem będzie minimum 2-3 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności technolog, projektant, itp. w branży spożywczej Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację będzie stanowiło dodatkowy atut NASZ KLIENT OFERUJE: Stałą pracę w oparciu o Umowę o Pracę Pracę w firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem rynkowym Pracę w Barczewie Samodzielną oraz odpowiedzialną pracę Niezbędne narzędzia pracy Prywatną opiekę medyczną Rozwój zawodowy   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy W tytule maila prosimy podać tytuł ogłoszenia. Więcej informacji pod nr telefonu: 507 194 723 lub 515 323 359. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” WYG HR Consulting jest wpisany do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10206 Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A    
Olsztyn, Barczewo, Szczytno, Całe Niemcy (warmińsko-mazurskie)
6 kwietnia 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:   Spawacz MIG-MAG (135,136)/4   Miejsce pracy: woj. Opolskie   OBOWIĄZKI spawanie metodą MIG/MAG dobór odpowiedniej metody spawania oraz parametrów prądu spawania odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac dbanie o powierzone mienie dbanie o stan techniczny urządzeń spawalniczych stosowanie się do zasad BHP oraz instrukcji stanowiskowych   WYMAGANIA min. średnie zawodowe min. 2 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku język polski w stopniu komunikatywnym znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego w stopniu dobrym aktualne uprawnienia spawalnicze w metodzie 135/136 w zakresie grupy materiałowej 1 i 8 umiejętność spawania w metodzie 135/136, znajomość rysunku technicznego dobra umiejętność czytania rysunków technicznych umiejętność doboru odpowiedniej metody spawania oraz parametrów prądu spawania mile widziane prawo jazdy kat. B   OFERUJEMY umowa zlecenia 12-14 zł/h netto. Przed zatrudnieniem wykonanie złącza próbnego. zakwaterowanie zapewnione, koszt za opłaty – 300 zł/mc. Dojazd do Polski na koszt pracownika odzież i obuwie robocze zapewnione, jeżeli pracownik przepracuję powyżej 3 mc – nie ponosi kosztów, w innym wypadku koszt kompletu – 350 zł praca stała na godziny wg grafiku, 200 h/mc, 2 zmiany (6-14/14-22), 6 dni w tygodniu, minimalny okres pracy 3 miesiąc Zainteresowane osoby prosimy przesłanie CV  z nazwą stanowiska w temacie wiadomości.   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji: tel. +48 600 533 447   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”  
Zdzieszowice, Krapkowice, Kędzierzyn Koźle, Strzelce Opolskie (opolskie)
Wyświetlono rezultaty 11-20 z 24.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top