Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów z branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za: Tworzenie oraz nadzorowanie oferty produktowej firmy w zakresie systemów TV-SAT, CATV, w tym wsparcie w zakresie przygotowywania koncepcji i projektów systemów TV-SAT, CATV, Aktywną współpracę z klientami firmy w zakresie ofertowania i sprzedaży produktów, Pomoc w uruchamianiu i konserwacji systemów, Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników oraz klientów firmy, Współpracę z dostawcami firmy (krajowymi i zagranicznymi). Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: elektronika, automatyka, informatyka, telekomunikacja), Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika produkty lub specjalisty z zakresu systemów TV-SAT, CATV, Czynnego prawa jazdy kat. B, Znajomości języka angielskiego pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i w piśmie (w tym znajomość języka angielskiego technicznego, branżowego), Dobrej znajomości rynku systemów TV-SAT, CATV (producentów, projektantów, wykonawców), Znajomości uwarunkowań prawnych dotyczących projektowania i montażu systemów, Dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności samodzielnego wyznaczania celów, zorientowania na realizację celów. Umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji, co będzie dodatkowym atutem, Doświadczenia w pracy z inwestorami i generalnymi wykonawcami. Pracodawca oferuje: Elastyczny system wynagrodzeń dostosowany do wymagań osoby aplikującej, Pracę w stabilnej firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem na podstawie umowy o pracę, Dostęp do niezbędnych szkoleń i kursów zawodowych, Możliwość rozwoju w dziedzinie systemów TV-SAT, CATV, Kontakt z nowoczesną technologią, Niezbędne narzędzia pracy, Pracę w miłej atmosferze z zespołem branżowych fachowców.
Warszawa, Rembertów (mazowieckie)
16 lutego 2017
  Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:                                          PSYCHOLOG- COACH Miejsce pracy: Nowy Sącz, woj. małopolskie   Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie prowadzenie diagnozy psychologicznej z elementami coachingu dla uczestników projektu – osób bezrobotnych. Psycholog- coach to osobisty opiekun uczestnika projektu będącego w trakcie zmiany na rynku pracy, zapewniający wsparcie mentalne każdemu uczestnikowi. W związku z tym będziesz odpowiedzialny/a za ustalenie profilu osobowościowego uczestnika projektu, wyznaczenie z nim indywidualnych celów, pomoc w rozwoju interpersonalnym (poprzez identyfikację potencjału i obszarów rozwojowych oraz przeprowadzanie ćwiczeń/ warsztatów/ treningów umiejętności interpersonalnych), przygotowanie do podjęcia zatrudnienia oraz monitoring i wsparcie podczas zatrudnienia w nowym miejscu pracy. Do Twoich obowiązków będzie także należało poszukiwanie stażu oraz zatrudnienia dla uczestników projektu.   OBOWIĄZKI Dokonywanie diagnozy psychologicznej- ustalenie profili osobowościowych uczestników projektu, Prowadzenie sesji coachingowych– wyznaczanie z nimi indywidualnych celów oraz pomoc w rozwoju interpersonalnym Organizowanie i przeprowadzanie warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych Poszukiwanie stażu oraz zatrudnienia dla uczestników projektu Wsparcie dla uczestników w całym okresie trwania projektu WYMAGANIA Wymagamy doświadczenia i wykształcenia w zakresie coachingu i psychologii- warunek konieczny Mile wdzianie doświadczenie w pośrednictwie pracy Istotna jest łatwość nawiązywania relacji i umiejętność współpracy z różnymi typami osobowości.  Bardzo cenimy doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B – często będziesz musiał/a dotrzeć do uczestników projektu mieszkających na terenie województwa OFERUJEMY Pracę na pełen etat, z interesującymi zadaniami i bardzo częstym kontaktem z ludźmi Zdobycie cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawym projekcie i bezpośredni wpływ na rozwój osobisty uczestników projektu Narzędzia niezbędne do pracy   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z nazwą stanowiska w temacie wiadomości.   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.     W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Wadowice, Kraków, Nowy Sącz, Tarnów (małopolskie)
16 lutego 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, lidera w branży obrotu nieruchomościami z 12-letnim doświadczeniem, prowadzącego działalność w 5 miastach na terenie województw dolnośląskiego i opolskiego, oferującego profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży, wynajmu, inwestycji deweloperskich, skupu nieruchomości, kredytów oraz home stagingu, poszukujemy osoby na stanowisko:   AGENT NIERUCHOMOŚCI   Miejsce pracy: Opole Liczba wakatów: 1   OBOWIĄZKI Pozyskiwanie ofert sprzedaży lub najmu Budowanie długotrwałych relacji z klientami Prezentowanie nieruchomości Negocjacje z klientami Obsługa transakcji i kontakt z podwykonawcami Monitoring rynku nieruchomości   WYMAGANIA Umiejętność sprzedaży i negocjacji z klientem Perswazja to Twoje drugie imię Samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy Upór w dążeniu do celu Łatwość nawiązywania kontaktów i upodobanie do pracy z ludźmi Prawo jazdy kat. B, własny samochód – nie straszne Ci częste podróże na krótkie dystanse Prowadzenie lub bycie gotowym na prowadzenie własnej działalności gospodarczej Dobra znajomość pakietu MS Office i wiedza jak go dobrze wykorzystać w swojej pracy Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane) Doświadczenie w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami lub w handlu/sprzedaży (mile widziane)   OFERUJEMY Atrakcyjne zarobki, całkowicie zależne od Twojej skuteczności Pracę z wynagrodzeniem zasadniczym i prowizją od sprzedaży lub prowadzenie własnej działalności gospodarczej i wyższą prowizję (w zależności od Twoich preferencji) Zadaniowy czas pracy Codzienne wyzwania i brak monotonii Szkolenia, mentoring i wsparcie najlepszych na rynku agentów nieruchomości Służbowy telefon komórkowy Stacjonarne miejsce pracy z pełnym nowoczesnym wyposażeniem biura Pozytywną atmosferę   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dospiskiem stanowiska w tytule   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.   Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Opole (opolskie)
15 lutego 2017
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy: pozyskiwanie oraz profesjonalna obsługa Klientów w prestiżowym salonie łazienek,  badanie oraz zrozumienie potrzeb Klientów podczas wyboru oferowanego asortymentu wyposażenia łazienek,  współpraca z projektantami i architektami, prowadzenie negocjacji handlowych,  budowanie wizerunku salonu oraz dbanie o ekspozycję asortymentu.  Poszukujemy właśnie Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe (techniczne/branżowe będzie dodatkowym atutem), masz doświadczenie w sprzedaży ekskluzywnych mebli i/lub wyposażenia łazienek,  interesujesz się wyposażaniem wnętrz oraz znasz obecnie panujące trendy, potrafisz bardzo dobrze planować swój czas pracy, cechuje Cię: skrupulatność, sumienność i wysoka kultura osobista, nie boisz się wychodzić z inicjatywą w podejmowaniu kontaktów z Klientami,  uważasz, że jesteś dobrym słuchaczem, otwartym na budowanie długotrwałych relacji,  jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów, znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.   Zatrudnionej osobie klient oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w renomowanej, nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych – udział w szkoleniach.
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy: zarządzanie zespołem projektantów,  projektowanie maszyn i instalacji hydraulicznych, przygotowywanie schematów technicznych orurowania i oprzyrządowania,   opracowywanie dokumentacji technicznych zgodnie ze specyfikacją techniczną, ścisła współpraca z zagranicznym biurem technicznym firmy.   Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,  jesteś absolwentem kierunków technicznych (najlepiej mechanika i budowa maszyn), komunikujesz się w języku angielskim na poziomie bardzo dobrym (warunek konieczny), posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu mechaniki i budowy maszyn, hydrauliki, pneumatyki, elektryki w zastosowaniu do maszyn, znasz bardzo dobrze obsługę programów: AutoCad, Inventor/Solid Works oraz MS Excel,  potrafisz  zarządzać zespołem pracowników, cechuje Cię dobra organizacja czasu pracy, jesteś osobą, która odpowiedzialnie podchodzi do swoich obowiązków.  Osobie zatrudnionej Klient oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie,  umowę o pracę, pakiet opieki medycznej,  możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,  możliwość odbycia kursów i szkoleń. 
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
1 lutego 2017
Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Sprawnie operujemy w obszarze HR na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych od ponad dekady. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9748.   Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:   DORADCA ZAWODOWY Miejsce pracy: Nowy Sącz, woj. małopolskie   Szukamy osób z doświadczeniem w pracy przy projektach unijnych. Firma Klienta zajmuje się organizacją szkoleń EFS i realizacją różnych projektów unijnych dotyczących głównie ekonomii społecznej, aktywizacji bezrobotnych, promowania przedsiębiorczości oraz podnoszenia kwalifikacji i potencjału.     OBOWIĄZKI Prowadzenie spotkań informacyjnych dla osób bezrobotnych. Prowadzenie wywiadów diagnozujących ( w tym wykonywanie testów psychologicznych) zakończonych opracowaniem IPD. Prowadzenie działań aktywizacyjnych i nadzór nad procesem aktywizacji w formach obligatoryjnych. Wsparcie rozwoju kompetencji osób bezrobotnych. Udzielanie wsparcia uczestnikom w kontaktach z przedsiębiorcami. Współpraca z Pośrednikami Pracy w zakresie dopasowywania potencjału uczestników do pozyskanych ofert pracy.   WYMAGANIA Wykształcenie wyższe psychologiczne – WARUNEK KONIECZNY Udokumentowane wykształcenie i minimum 2-letnie doświadczenie w poradnictwie zawodowym, na podstawie umów o pracę, umów zleceń i prowadzonych działalności gospodarczych- WARUNEK KONIECZNY Pasja i wytrwałość w działaniu. Wysokie umiejętności interpersonalne. Dążenie do realizacji celu. Asertywność.   OFERUJEMY Pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju. Przyjazną atmosferę w pracy. Komfortowe warunki zatrudnienia.       Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  z nazwą stanowiska w temacie wiadomości.   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatom zapewniamy poufność, możliwość kontaktu w dogodnych godzinach, informację zwrotną na temat przebiegu rekrutacji oraz jasny i przejrzysty proces rekrutacji.   W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji.         Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Wadowice, Kraków, Nowy Sącz, Tarnów (małopolskie)
Smart MBC, Agencja Doradztwa Personalnego i Pośrednictwa Pracy (10973) dla swojego Klienta, firmy świadczącej usługi w zakresie wentylacji, osuszania i pomp ciepła, poszukuje osób na stanowisko:   Doradca Techniczno-Handlowy ds. HVAC   DTH/01/2017/DB   Miejsce pracy: cała Polska (siedziba Gdańsk)   Do Twoich obowiązków należeć będzie: praca zdalna i reprezentowanie firmy na terenie Polski, obsługa  techniczno-handlowa projektantów, architektów, wykonawców oraz inwestorów, sporządzanie raportów z wykonanej pracy, opracowywanie strategii sprzedażowych.   Dobrze jeśli posiadasz: doświadczenie w sprzedaży urządzeń w branży wentylacyjnej i pomp ciepła, znajomość technik sprzedaży oraz negocjacyjnych, umiejętność przeprowadzania prezentacji produktowych, wiedza z zakresu doboru urządzeń HVAC pod projekty, umiejętność obsługi programu AutoCad, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane wykształcenie wyższe o profilu technicznym.   Nasz klient oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą, wynagrodzenie podstawowe + premie + system prowizyjny, możliwość awansu na stanowisko kierownicze, praca w trybie home office, podstawowe narzędzia pracy samochód, telefon i laptop.
Gdańsk, Sopot, Gdynia, Straszyn, Tczew, Pruszcz Gdański, Staro (cała Polska)
Smart MBC, Agencja Doradztwa Personalnego i Pośrednictwa Pracy (10973) dla swojego Klienta, firmy świadczącej usługi w zakresie wentylacji, osuszania i pomp ciepła, poszukuje osób na stanowisko:   Doradca Techniczno-Handlowy ds. Pomp Ciepła   DTP/01/2017/DB   Miejsce pracy: cała Polska (siedziba Gdańsk)   Do Twoich obowiązków należeć będzie: praca zdalna i reprezentowanie firmy na terenie Polski, obsługa  techniczno-handlowa projektantów, architektów, wykonawców oraz inwestorów, sporządzanie raportów z wykonanej pracy, opracowywanie strategii sprzedażowych.   Dobrze jeśli posiadasz: doświadczenie w doradztwie technicznym oraz sprzedaży pomp ciepła wysokiej mocy, znajomość technik sprzedaży oraz negocjacyjnych, umiejętność przeprowadzania prezentacji produktowych, wiedza z zakresu urządzeń oraz rynku pomp ciepła (wysokiej mocy), umiejętność obsługi programu AutoCad, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane wykształcenie wyższe o profilu technicznym.   Nasz klient oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą, wynagrodzenie podstawowe + premie + system prowizyjny, możliwość awansu na stanowisko kierownicze, praca w trybie home office, podstawowe narzędzia pracy samochód, telefon i laptop.
Gdańsk, Sopot, Gdynia (cała Polska)
Wyświetlono rezultaty 21-29 z 29.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top