Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

C. T. Service Sp. z o.o. o stabilnej pozycji rynkowej zatrudni  doradców techniczno-handlowych. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej.   Doradca techniczno-handlowy    Zakres obowiązków: Opracowywanie i koordynowanie strategii rozwoju grupy produktowej Zarządzanie dystrybucją w regionie Prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych Rozwijanie korzystnych, długofalowych relacji z kluczowymi klientami Systematyczne realizowanie założonych planów sprzedażowych Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy   Kluczowe wymagania: Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego Komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych Zdolność negocjacji Umiejętność pracy w zespole Nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów Prawo jazdy kat. B Gotowość do pracy w terenie   Oferujemy: Umowę o pracę w firmie u ugruntowanej pozycji na rynku Pracę w firmie planującej intensywny rozwój, otwartej na nowatorskie rozwiązania Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny Możliwość dalszego rozwoju zawodowego Duży zakres dyspozycyjności Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop i telefon   Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, wraz z krótką klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)” z dopiskiem w tytule „Doradca techniczno-handlowy”.  
Lesznowola (mazowieckie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:   Dyrektor Centrum Obsługi Klienta   Obowiązki: Organizacja, rozwój i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Contact Center firmy Współudział w rekrutacji nowych pracowników, podejmowanie ostatecznych decyzji kadrowych Stawianie celów i rozliczanie z nich podległych sobie pracowników Nadzór nad odpowiednim przygotowaniem harmonogramu pracy podległych pracowników w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy w trybie 7/24/ Zapewnienie parametrów KPI działu na poziomie wyznaczonym przez Zarząd Kontrola nad tworzeniem procedur obsługi klientów, serwisantów i przedstawicieli handlowych dla podległych pracowników, akceptacja tych procedur Udział przy tworzeniu procedur i instrukcji dla pozostałych departamentów w zakresie dotyczącym pracy działu Aktywny udział w zebraniach i konferencjach wyznaczających kierunki rozwoju firmy Podpisywanie umów z Akceptantami w ramach posiadanych pełnomocnictw Wykonywanie zadań powierzonych przez Wiceprezesa Departamentu i Zarząd mających związek z działaniem COA Przygotowanie na potrzeby Zarządu informacji i sprawozdań Współdziałanie z pozostałymi departamentami w celu realizacji zadań powierzonych przez Spółkę Przestrzeganie warunków Statusu Spółki, jak również instrukcji, uchwał i innych regulacji przyjętych przez organy Spółki   Wymagania: Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Umiejętność zarządzania dużym zespołem Znajomość systemów CRM Dyspozycyjność Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania skomplikowanych problemów Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (Power Point, Excel, Word, CRM, VISIO) Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań jednocześnie Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:   Specjalista Centrum Obsługi Klienta   Obowiązki: Telefoniczna obsługa klientów firmy w zakresie rozwiązywanie problemów technicznych i rozliczeniowych zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami i Bazą Wiedzy systemu CRM Świadczenie wsparcia dla Przedstawicieli handlowych i serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali Pozyskiwanie danych dotyczących występującego nietypowego problemu i jego eskalacja zgodnie ze ścieżką eskalacji Zapoznawanie się ze wskazanymi przez Dyrektora COA nowymi lub zmodyfikowanymi procedurami i instrukcjami obowiązującymi w firmie Udział w regularnie organizowanych szkoleniach i warsztatach Przestrzeganie przyjętych w firmie standardów   Wymagania: Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (Excel, Word, CRM) Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"          
Rzeszów (podkarpackie)
Human Resources Poland ( Hr.pl ) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych. Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Manager sprzedaży na teren Republiki Czeskiej Lokalizacje: dolnośląskie, opolskie, śląskie Nr referencyjny: PH/CZ/jobs.pl Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż marek strategicznych firmy (opony ciężarowe i osobowe). Przygotowywanie ofert i prezentacja produktów. Podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Nawiązywanie współpracy z dużymi firmami i sieciami serwisowymi. Cykliczne wizyty w siedzibie firmy. Wymagane: 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego. 2-letnie doświadczenie w branży oponiarskiej. Znajomość języka czeskiego na poziomie dobrym. Dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności MS Excel. Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji. Czynne prawo jazdy kat. B. Wykształcenie minimum średnie. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Odporność na stres. Mile widziane: Znajomość branży opon ciężarowych. Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym. Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizje uzależnione od sprzedaży. Samochód, telefon, laptop. Zadaniowy czas pracy. Szkolenia produktowe.
Opole, Katowice, Bytom, Lubliniec, Częstochowa, Tarnowskie Gór (opolskie)
Zhermapol Sp. z o.o.   Nowoczesna firma o ugruntowanej pozycji na rynku stomatologicznym, działająca w  kilkudziesięciu krajach świata, w związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowych projektów, poszukuje kandydata na stanowisko:   Przedstawiciel Regionalny   Miejsce pracy: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie Nr ref: PR/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   Opis stanowiska: Rozwój współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych; Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; Bezpośredni kontakt z klientami oraz koordynacja działań handlowych: Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; monitorowanie działań konkurencji oraz monitorowanie i nadzorowanie dystrybucji wyrobów w obszarze swojego działania. Wymagania:   Wykształcenie minimum średnie; Minimum 2 – letnie doświadczenie w branży stomatologicznej na podobnym stanowisku lub ukończona szkoła dla techników dentystycznych; Praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi  klientów; Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań; Wysoka kultura osobista; komunikatywność, Doskonała organizacja pracy; Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w  rozwijającej się  firmie; Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop; Możliwość rozwoju zawodowego.
Lublin/Nałęczów/Puławy (lubelskie)
Zhermapol Sp. z o.o.   Nowoczesna firma o ugruntowanej pozycji na rynku stomatologicznym, działająca w  kilkudziesięciu krajach świata, w związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowych projektów, poszukuje kandydata na stanowisko:   Przedstawiciel Regionalny   Miejsce pracy: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie Nr ref: PR/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   Opis stanowiska: Rozwój współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych; Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; Bezpośredni kontakt z klientami oraz koordynacja działań handlowych: Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; monitorowanie działań konkurencji oraz monitorowanie i nadzorowanie dystrybucji wyrobów w obszarze swojego działania. Wymagania:   Wykształcenie minimum średnie; Minimum 2 – letnie doświadczenie w branży stomatologicznej na podobnym stanowisku lub ukończona szkoła dla techników dentystycznych; Praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi  klientów; Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań; Wysoka kultura osobista; komunikatywność, Doskonała organizacja pracy; Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w  rozwijającej się  firmie; Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop; Możliwość rozwoju zawodowego.
Rzeszów (podkarpackie)
Zhermapol Sp. z o.o.   Nowoczesna firma o ugruntowanej pozycji na rynku stomatologicznym, działająca w  kilkudziesięciu krajach świata, w związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowych projektów, poszukuje kandydata na stanowisko:   Przedstawiciel Regionalny   Miejsce pracy: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie Nr ref: PR/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   Opis stanowiska: Rozwój współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych; Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; Bezpośredni kontakt z klientami oraz koordynacja działań handlowych: Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; monitorowanie działań konkurencji oraz monitorowanie i nadzorowanie dystrybucji wyrobów w obszarze swojego działania. Wymagania:   Wykształcenie minimum średnie; Minimum 2 – letnie doświadczenie w branży stomatologicznej na podobnym stanowisku lub ukończona szkoła dla techników dentystycznych; Praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi  klientów; Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań; Wysoka kultura osobista; komunikatywność, Doskonała organizacja pracy; Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w  rozwijającej się  firmie; Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop; Możliwość rozwoju zawodowego.
Kielce (świętokrzyskie)
20 lipca 2017
Witam serdecznie, jestem przedstawicielem firmy Sky-Personal. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, a co się z tym wiąże zwiększającym się zapotrzebowaniem na fachowcow poszukujemy obecnie osob do pracy na stanowisku hydraulik. • Rodzaj współpracy: Umowa o pracę• Wymiar pracy: PełenZakres obowiązków• -montaz instalacji hydraulicznych w obiektach przemyslowych• -montaz instalacji hydraulicznych w obiektach handlowych i mieszkaniowychWymagania• -kwalifikacje w zawodzie hydraulika wraz z doswiadczeniem• -dobra lub komunikatywna znajomosc jezyka niemieckiego.Oferujemy• -dlugoterminowy kontrakt• -atrakcyjne wynagrodzenie z mozliwoscia podwyzki• -diety za kazdy przepracowany dzien pracy ( i wyplacane cotygodniowo)• -mozliwe nadgodziny• -niemiecka Umowe o Prace, na niemieckich warunkach• -wynagrodzenie platne miesiecznie na konto pracownika• -zakwaterowanie zoorganizowane przez pracodawceWynagrodzenie -wynagrodzenie w wysokosci 10, 50 – 11, 23 euro za godzine brutto, -diety w wysokosci 40, 00 – 60, 00 euro netto za dzień pracy -dodatek urlopowy i świąteczny po okresie probnym trwajacy pol roku, -cotygodniowo wypłacane zaliczki ( jesli Pan wyrazi chec), -niemiecką umowę o pracę w dwoch wariantach ( na czas nieokreslony i wtedy Pan musi samodzielnie w Urzedzie Skarbowym zalatwic klase podatkowa lub na czas okreslony tj. pol roku i wtedy nasza firma zalatwi za Pana wszystkie formalnosci) -pomoc w wyrobieniu Niemieckiego nr NIP ( w przypdaku umowy na pol roku), -niemieckie świadczenia socjalne (składki rentowe, ubezpieczenie zdrowotne), -niemiecki zasiłek rodzinny, -pomoc w organizacji zakwaterowania, -możliwość pracy w zespołach, -niemieckie świadectwo pracy Jesli jest Pan zainteresowany rozmowa prosze o przeslanie aktualnego CV wraz z dokumentami jakie Pan posiada. Skontaktujemy sie z Panem telefonicznie.
Köln, Düsseldorf, Wuppertal, Bonn (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 41-48 z 48.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top