×UWAGA: oferta jest już nieaktualna! Nie można aplikować na tę ofertę.
Profesja.pl – najlepsze oferty pracy
Oferty pracyDyrektor Sieci Sklepów
Dyrektor Sieci Sklepów In Temporis Polska Biuro Warszawa Rzeszów (podkarpackie)
Aplikuj 17 lipca 2017, do końca 1 dzień
Dyrektor Sieci Sklepów In Temporis Polska Biuro Warszawa Rzeszów (podkarpackie) Aplikuj Opublikowano 17 lipca 2017, do końca 1 dzień

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska  Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Sieci Sklepów

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii działalności operacyjnej sieci sklepów własnych.
  • Przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych.
  • Odpowiedzialność za realizację wyników operacyjnych sieci sklepów oraz za zarządzanie kosztami operacyjnymi.
  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sieci punktów handlowych w oparciu o obowiązujące standardy firmowe.
  • Doskonalenie systemów zakupowych dla sieci.
  • Nadzorowanie i realizacja planów inwestycyjnych.
  • Zarządzanie polityką personalną, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
  • Kreowanie wizerunku firmy oraz polityki sprzedaży.
  • Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami, współtworzenie programów lojalnościowych.
  • Regularna analiza wyników finansowych punktów handlowych, identyfikowanie obszarów krytycznych, budowanie i wdrażanie planów naprawczych.
  • Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów.
  • Bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do Zarządu Firmy.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie.
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sieci punktów detalicznych o wysoko rozwiniętych standardach operacyjnych.
  • Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej dla zarządzanego obszaru.
  • Doświadczenie w zarzadzaniu zespołami funkcjonującymi w rozproszonej strukturze organizacyjne.
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, dokumentacji kadrowo-płacowej, księgowości i BHP.
  • Orientacja na realizację celów, proaktywność, inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętność zarządzania zmianą, efektywne działanie pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
  • Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie MS Excel).
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dyspozycyjność do częstych podróży służbowych.

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę i rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkowej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
  • Pakiet relokacyjny, auto służbowe, niezbędne narzędzia pracy.
  • System benefitów pozapłacowych.

(Data aktualizacji: poniedziałek, 17 lipca 2017)
Aplikuj
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie. Zgłoś uwagi do oferty lub nadużycie
inne

oferty pracodawcy

Wrocław (dolnośląskie)
Opublikowano dzisiaj
Rzeszów (podkarpackie)
Opublikowano wczoraj
Warszawa (mazowieckie)
Opublikowano 11 września 2017
podobne oferty
Luboń (wielkopolskie)
Oferta wygasła
Rybnik, Racibórz (śląskie)
Oferta wygasła
Lublin, Biała Podlaska, Zamość (lubelskie)
Oferta wygasła

podobne oferty

za granicą
Francja (Francja)
Oferta wygasła
Ingolstadt (Niemcy)
Oferta wygasła
Różne Lokalizacje (Niemcy)
Oferta wygasła

Canvas

sprawdź lokalizację
Top