×UWAGA: oferta jest już nieaktualna! Nie można aplikować na tę ofertę.
Profesja.pl – najlepsze oferty pracy
Oferty pracyDyrektor Sieci Sklepów
Dyrektor Sieci Sklepów In Temporis Polska Biuro Warszawa Rzeszów (podkarpackie)
Aplikuj 6 lutego 2018, do końca 1 dzień
Dyrektor Sieci Sklepów In Temporis Polska Biuro Warszawa Rzeszów (podkarpackie) Aplikuj Opublikowano 6 lutego 2018, do końca 1 dzień

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska  Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Sieci Sklepów

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie siecią podległych sklepów własnych
  • Przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych.
  • Odpowiedzialność za realizację wyników operacyjnych sieci sklepów oraz za zarządzanie kosztami operacyjnymi.
  • Regularna analiza wyników finansowych punktów handlowych, identyfikowanie obszarów krytycznych, budowanie i wdrażanie planów naprawczych.
  • Kierowanie i doskonalenie polityki zakupowej w podległym obszarze.
  • Nadzorowanie i realizacja planów inwestycyjnych; otwieranie nowych placówek.
  • Zarządzanie polityką personalną, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
  • Wdrażanie strategii marketingowej oraz komunikacji z rynkiem w celu budowania właściwego wizerunku sieci w oczach klientów, pracowników i partnerów biznesowych.
  • Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami, współtworzenie programów lojalnościowych.
  • Dbałość i monitorowanie utrzymania wysokich standardów obsługi klientów.
  • Bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do Zarządu Firmy.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie.
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sieci handlu artykułami spożywczymi.
  • Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej dla zarządzanego obszaru.
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetami i finansami sieci sklepów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami funkcjonującymi w rozproszonej strukturze organizacyjne.
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, dokumentacji kadrowo-płacowej, księgowości i BHP.
  • Orientacja na realizację celów, inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność zarządzania zmianą, efektywne działanie pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
  • Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie MS Excel).
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dyspozycyjność/gotowość do częstych podróży służbowych.

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę i rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy, system benefitów pozapłacowych.
  • Pakiet relokacyjny, auto służbowe, niezbędne narzędzia pracy.

(Data aktualizacji: wtorek, 6 lutego 2018)
Aplikuj
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie. Zgłoś uwagi do oferty lub nadużycie
inne

oferty pracodawcy

Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Opublikowano 14 maja 2018
Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Opublikowano 14 maja 2018
Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Opublikowano 14 maja 2018
Top