×UWAGA: oferta jest już nieaktualna! Nie można aplikować na tę ofertę.
Profesja.pl – najlepsze oferty pracy
Oferty pracyDoradca klienta
Doradca klienta Warszawa (mazowieckie)
Aplikuj 12 lutego 2018, do końca 1 dzień
Doradca klienta Warszawa (mazowieckie) Aplikuj Opublikowano 12 lutego 2018, do końca 1 dzień

Extra Gwarant to firma zajmująca się doradztwem w zakresie ubezpieczeń i kredytów. W swojej pracy stawiamy na rzetelność i dobro Klienta. Chcemy, aby każda osoba, z którą mamy przyjemność współpracować otrzymała od nas produkt, jakiego naprawdę potrzebuje. To właśnie dlatego oferta Extra Gwarant jest tak szeroka. Współpracujemy z ponad 20 największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, wieloma Bankami oraz Firmami Pożyczkowymi. Znamy produkty, które polecamy i na bieżąco monitorujemy rynek, w którym poruszamy się każdego dnia. Działamy zgodnie z etyką, kierując się dobrem naszych Klientów. To, co wyróżnia nas od innych firm, to bez wątpienia wysoka jakość przedstawianych ofert, które wcześniej dokładnie analizujemy i poddajemy selekcji.

 

Doradca Klienta

 

Miejsce pracy: Warszawa, Mazowieckie

 

Oferujemy:

 

• Wynagrodzenie składające się ze stawki podstawowej oraz prowizji ( uwzględniające indywidualne osiągnięcia i zaangażowanie );
• Liczne konkursy wewnętrzne ( również finansowe );
• Pakiet szkoleń wstępnych i doskonalących;
• Spokojną i przyjazną atmosferę w pracy;
• Stałe lub elastyczne godziny pracy, co daje możliwość pogodzenia dotychczasowej pracy/nauki/zajęcia się domem z      nowym wyzwaniem;
Zachęcamy również do składania ofert osoby niepełnosprawne i uczące się;
• Dołącz do Naszego zespołu i zostań Doradcą ds. Ubezpieczeń i Kredytów.

 

Wymagania:

 

• Wykształcenie min. średnie, niekaralność;
• Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z innymi ludźmi, inicjatywa w budowaniu relacji i otwartość na potrzeby Klienta;
• Samodzielność i zaangażowanie;
• Determinacja w dążeniu do osiągnięcia celów;
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta ( bezpośredniej/telefonicznej ) oraz doświadczenie w branży, choć ich brak nie przekreśla, wszystkiego się można nauczyć, o ile lubisz rozmawiać z ludźmi, nie boisz się podjąć kontaktu;

 

Obowiązki:

 

• Pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymanie dotychczasowych oraz profesjonalna ich obsługa;
• Aktywizacja działań wspomagających sprzedaż;
• Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów;
• Inicjatywa w budowaniu relacji i otwartość na potrzeby Klienta;
• Udział w zorganizowanych eventach i akcjach marketingowych;
• Kompleksowa obsługa wniosków kredytowych/ubezpieczeniowych;

 

(Data aktualizacji: poniedziałek, 12 lutego 2018)
Aplikuj
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie. Zgłoś uwagi do oferty lub nadużycie
Top