Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
- samodzielne prowadzenie i koordynacja projektów realizowanych przez firmę,
- zarządzanie zespołem inżynierskim oraz projektowym w trakcie realizacji projektu,
- planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu,
- zarządzanie budżetem projektu,
- raportowanie dotyczące przebiegu zadań projektowych, stanu zaawansowania projektu w celu zapewnienia zgodności planów z harmonogramem i budżetem inwestycji,
- sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem kompletności, prawidłowości i wykonalności,
- uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych, kontrola realizacji dokonanych ustaleń,
- tworzenie zapytań ofertowych, kontrola merytoryczna i kosztowa, kalkulacje cenowe,
- przygotowanie zleceń i umów, negocjowanie warunków umownych,
- koordynowanie projektu z wykonawcami, projektantami, Inspektorami, Inwestorem i organami administracji,
- czynne uczestnictwo w poszczególnych fazach przygotowania i realizacji projektu.
Wymagania:
- absolwent studiów technicznych (inżynieria lądowa, budownictwo),
- zrozumienie procesu budowanego oraz zdolność do samodzielnego realizowania projektów,
- zrozumienie płaszczyzny prawnej, ekonomicznej i zarządczej projektów budowlanych,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- ambicja i otwarty umysł by przyjąć wiedzę,
- zaangażowanie,
- szerokie zdolności analityczne,
- znajomość projektów branżowych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego