Grupa CANPACK jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie i największych producentów opakowań w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej.
W ciągu ostatnich lat działalności Grupa CANPACK osiągnęła spektakularne sukcesy i stała się nowoczesną Grupą Kapitałową. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących producentów opakowań na świecie z kilkoma tysiącami pracowników pracujących w zakładach na czterech kontynentach.
Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w spółce:
CANPACK Food and Industrial Packaging sp. z o.o. w Brzesku na stanowisku:
Asystent ds. administracji sprzedaży
Główne obowiązki:
- współpraca z działami: Planowania Produkcji, Sprzedaży, Księgowości, Magazynów, Spedycji oraz Agencją Celną;
- kontakt z kontrahentami krajowymi oraz zagranicznymi;
- księgowanie i weryfikowanie dokumentów sprzedażowych, sporządzanie not, dokumentów zaliczkowych oraz faktur korygujących;
- kompletowanie dokumentów transportowych dla poszczególnych magazynów oraz przewoźników;
- uzgadnianie oraz realizowanie odbiorów opakowań transportowych;
- przygotowywanie dokumentów do obsługi opakowań transportowych,
- kontrolowanie oraz potwierdzanie sald opakowań transportowych;
- archiwizacja dokumentów oraz raportowanie danych;
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów;
- organizowanie dokumentów dotyczących realizacji sprzedaży oraz transportu;
- weryfikowanie zapotrzebowania na wybrane materiały do produkcji oraz kontrolowanie poziomu zapasu poszczególnych wyrobów gotowych.
Wymagania kluczowe:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki związane z obszarem ekonomii, logistyki;
- znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację zadań i pracę zespołową;
- komunikatywność, dyspozycyjność;
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację biurową z kontrahentami;
- mile widziana znajomość systemu SAP.
W zamian oferujemy:
- interesującą pracę w szybko rozwijającej się grupie kapitałowej,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- możliwość ciągłego doskonalenia i zdobywania doświadczeń,
- przyjazny system adaptacyjny;
- atrakcyjny pakiet socjalny w tym:
- opieka medyczna LUXMED,
- spotkania integracyjne i wycieczki,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- dofinansowanie do wczasów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV klikając przycisk „Aplikuj”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.