×UWAGA: oferta jest już nieaktualna! Nie można aplikować na tę ofertę.
Profesja.pl – najlepsze oferty pracy
Oferty pracyAsystent ds. administracji sprzedaży
Asystent ds. administracji sprzedaży CANPACK S.A Brzesko (małopolskie)
Aplikuj 23 listopada 2022, do końca 1 dzień
Asystent ds. administracji sprzedaży CANPACK S.A Brzesko (małopolskie) Aplikuj Opublikowano 23 listopada 2022, do końca 1 dzień

Grupa CANPACK jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie i największych producentów opakowań w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej.

W ciągu ostatnich lat działalności Grupa CANPACK osiągnęła spektakularne sukcesy i stała się nowoczesną Grupą Kapitałową. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących producentów opakowań na świecie z kilkoma tysiącami pracowników pracujących w zakładach na czterech kontynentach.

 

Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w spółce:

CANPACK Food and Industrial Packaging sp. z o.o. w Brzesku na stanowisku:

 

Asystent ds. administracji sprzedaży

Główne obowiązki:

  • współpraca z działami: Planowania Produkcji, Sprzedaży, Księgowości, Magazynów, Spedycji oraz Agencją Celną;
  • kontakt z kontrahentami krajowymi oraz zagranicznymi;
  • księgowanie i weryfikowanie dokumentów sprzedażowych, sporządzanie not, dokumentów zaliczkowych oraz faktur korygujących;
  • kompletowanie dokumentów transportowych dla poszczególnych magazynów oraz przewoźników;
  • uzgadnianie oraz realizowanie odbiorów opakowań transportowych;
  • przygotowywanie dokumentów do obsługi opakowań transportowych,
  • kontrolowanie oraz potwierdzanie sald opakowań transportowych;
  • archiwizacja dokumentów oraz raportowanie danych;
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów;
  • organizowanie dokumentów dotyczących realizacji sprzedaży oraz transportu;
  • weryfikowanie zapotrzebowania na wybrane materiały do produkcji oraz kontrolowanie poziomu zapasu poszczególnych wyrobów gotowych.

Wymagania kluczowe:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki związane z obszarem ekonomii, logistyki;
  • znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację zadań i pracę zespołową;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację biurową z kontrahentami;
  • mile widziana znajomość systemu SAP.

W zamian oferujemy:

  • interesującą pracę w szybko rozwijającej się grupie kapitałowej,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
  • możliwość ciągłego doskonalenia i zdobywania doświadczeń,
  • przyjazny system adaptacyjny;
  • atrakcyjny pakiet socjalny w tym:
    • opieka medyczna LUXMED,
    • spotkania integracyjne i wycieczki,
    • Pracowniczy Program Emerytalny,
    • dofinansowanie do wczasów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV klikając przycisk „Aplikuj”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

(Data aktualizacji: środa, 23 listopada 2022)
Aplikuj
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie. Zgłoś uwagi do oferty lub nadużycie
inne

oferty pracodawcy

Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opublikowano 18 kwietnia 2024
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opublikowano 15 kwietnia 2024
Brzesko (małopolskie)
Opublikowano 15 kwietnia 2024
Top