aktualne
oferty pracy
7 marca 2023
Praca biurowa z językiem duńskimDUŃSKI ŁÓDŹNie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymyCo będzie należało do Twoich zadań?- wprowadzanie danych do systemu;- weryfikacja zapytań w systemie;- praca administracyjna z Excelem i systemem wewnętrznym.Oczekujemy:- znajomości języka duńskiego (minimalny poziom A1)Oferujemy:- wynagrodzenie od 6500 zł brutto- praca tylko w biurze, pon-pt;- możliwość pracy od 6 rano (max 8 godzin lub mniej-studenci) biuro czynne do 17:00;W tytule prosimy wpisać nazwę stanowiskaZapraszamy do aplikowania na s.winciorek@personnelandmedia.comJeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie” . . .
Łódź (łódzkie)
22 marca 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. dokumentacji magazynowej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie obowiązków wynikających ze specyfiki pracy danego działu
Przygotowywanie dokumentów
Współpraca z innymi działami firmy
Sprawdzanie zgodności wystawianych dokumentów z towarami wydawanymi z magazynu
Obsługę programów magazynowych
Pozostałe prace administracyjno-biurowe
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widziana znajomość procesów magazynowych
Gotowość do pracy zmianowej
Otwartości na nowe wyzwania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Jastrowie (wielkopolskie)
1 marca 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. dokumentacji magazynowej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie obowiązków wynikających ze specyfiki pracy danego działu
Przygotowywanie dokumentów
Współpraca z innymi działami firmy
Sprawdzanie zgodności wystawianych dokumentów z towarami wydawanymi z magazynu
Obsługę programów magazynowych
Pozostałe prace administracyjno-biurowe
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widziana znajomość procesów magazynowych
Gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany)
Otwartości na nowe wyzwania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Łobez (zachodniopomorskie)
22 marca 2023
Chrzanów, dnia 22.03.2023r
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2023/MZZKDyrektor Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowieogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko: Inspektor w Dziale Technicznymw Miejskim Zarządzie Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
I. Nazwa i adres jednostki:Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów,
II. Określenie stanowiska:Inspektor w Dziale Technicznym.
III. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie budowlane wyższe min. 1 rok pracy lub średnie min. 3 lata pracy,
Znajomość zagadnień związanych z prawem budowlanym i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki,
Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, oraz nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Nieposzlakowana opinia,
Znajomość obsługi komputera - WORD, EXCEL,
Umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych,
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku – praca na wysokości.
IV. Wymagania dodatkowe:
mile widziane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
staranność, systematyczność w prowadzeniu dokumentacji, odpowiedzialność,
zdolność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów z petentami,
umiejętność pracy w stresie.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Sporządzanie obmiarów, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
Uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń wynikających z aktualnych przepisów,
Przygotowanie założeń projektowych, sprawdzenie i kompletowanie dokumentacji do uzgodnień, pozwoleń na budowę, zgłoszeń,
Udział w wykonywaniu projektów wyodrębnienia lokali,
Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, przeglądach budynków i lokali w obiektach administrowanych przez MZZK,
Uczestnictwo w sporządzaniu realizacji planu remontowego i inwestycyjnego,
Egzekwowanie usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w terenie oraz w warunkach biurowych (stanowisko pracy wyposażone w komputer, biuro zlokalizowane na III piętrze w budynku nie wyposażonym w windę),
wymiar czasu pracy: pełny etat,
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem przez każdą ze stron.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty.
Życiorys zawodowy z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych oraz nr telefonu osoby aplikującej (CV),
Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
Oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych druk nr 1 - pobierz z BIP MZZK,
Oświadczenie kandydata, dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku druk nr 2 - pobierz z BIP MZZK,
Oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych z RODO druk nr 3- pobierz z BIP MZZK,
Życiorys zawodowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2022r. poz.530) obowiązany jest do złożenia wraz z wymienionymi dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych Chrzanowie ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat pok. 34 lub przesłać pocztą na adres jw. z podaniem adresu zwrotnego z dopiskiem „ Inspektor w Dziale Technicznym” w terminie do dnia 11.04.2023 r. do godz. 12:00.
X. Informacje dodatkowe.Aplikacje, które wpłyną do MZZK po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP MZZK) oraz na tablicy informacyjnej MZZK w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
XI. Etapy postępowania w sprawie naboru:Postępowanie w sprawie naboru składać się będzie z trzech etapów:
Wstępna ocena pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
Sprawdzenie praktyczne w zakresie posiadanych umiejętności m.in. obsługi komputera, rozliczenie zużytych mediów przy robotach budowlanych.
Rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca podstawowy zakres w sprawie znajomości: przepisów prawa budowlanego w zakresie utrzymania obiektów budowlanych i regulaminów MZZK (dostępnych na stronie MZZK)
Etap 2 odbędzie się w dniach 12.04.2023 r. w godz. dogodnych dla aplikanta.
Etap 3 odbędzie się w dniu 13.04.2023 r. w godz. uzgodnionych z aplikantem.
Wszelkich informacji można uzyskać pod nr telefonu 32 623-31-91, 32-626-03-63 lub e-mail MZZK
XII. Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.Uprzejmie informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, nr telefonu 32 623 31 91 lub adres mail MZZK
Funkcję inspektora ochrony danych w MZZK w Chrzanowie pełni Pani Bożena Ryńca kontakt pod nr telefonu 32 626 03 55 lub adresem mailowym: iodo-mzzk
Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 liter. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu realizacji procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw.
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a także przekazywane do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt.3 celu, a po tym czasie przez okres 5 lat.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, możliwość ich sprostowania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzania w MZZK w Chrzanowie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich nie podanie spowoduje niemożność wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Chrzanów (małopolskie)
1 marca 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjno-biurowych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie
Współpracę z pozostałymi działami w firmie
Samodzielne realizowanie bieżących zadań
Od kandydatów oczekujemy:
Otwartości na nowe wyzwania
Bardzo dobrej organizacji pracy
Komunikatywności
Dokładności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.
branże
-
- (57)
-
- (425)
-
- (3)
-
- (63)
-
- (7)
-
- (11)
-
- (25)
-
- (41)
-
- (299)
-
- (35)
-
- (1)
-
- (85)
-
- (2)
-
- (4)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (291)
-
- (11)
-
- (49)
-
- (35)
-
- (24)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
