aktualne
oferty pracy
14 września 2023
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 15 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Asystent w Biurze projektu
Miejsce pracy: Warszawa Dla naszego Klienta, poszukuję pracownika na stanowisko Asystenta w biurze projektu do firmy będącej jednym z liderów badania rynku IT oraz dostawcy rozwiązań informatycznych.
Do Twoich zadań będzie należało:
Kontaktowanie się z Klientami w celu potwierdzenia otrzymania dostawy oraz potwierdzenia danych teleadresowych
Bieżąca obsługa projektu w zakresie gromadzenia, przepływu i archiwizacji dokumentów (kompletowanie protokołów odbioru sprzętu oraz innej dokumentacji niezbędnej do zamknięcia projektu)
Prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektu
Raportowanie przebiegu pracy
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook)
Umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodne komunikowanie się z Klientami, komunikatywność, otwartość
Umiejętność przekazywania informacji
Biegła znajomość języka polskiego
Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
Wynagrodzenie 34,70 zł/ brutto za godzinę
Możliwość podwyżki
Pracę w godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku
Możliwość rozwoju zawodowego.
Gwarancję stabilnego zatrudnienia
Decydując się na współpracę z nasza firmą, dostajesz gwarancję stabilności i ciągłości zatrudnienia. Zawsze współpracujemy z firmami, które gwarantują projekty długoterminowe. Jeśli będziesz chciał zmienić pracę, pomożemy Ci w znalezieniu innego pracodawcy, który będzie dla Ciebie odpowiedni.
Kontakt telefoniczny i WhatsApp +48 882 820 709
Warszawa (mazowieckie)
27 września 2023
ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii. Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.
Nie czekaj i znajdź pracę już dziś!
Obecnie dla naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK RECEPCJI W KLINICE ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obsługa recepcji
Dbanie o wizerunek firmy
Prowadzenie rejestru pacjentów
Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
Udzielanie podstawowych informacji dot. zakresu funkcjonowania kliniki
Obsługa urządzeń biurowych
WYMAGANIA:
DOBRA znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd (warunek konieczny)
OFERUJEMY:
Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą
Długotrwałe zatrudnienie w renomowanej niemieckiej firmie
Pełny pakiet socjalny
Atrakcyjne wynagrodzenie (14,20 euro brutto/godzina + 10 euro netto diety/każdy przepracowany dzień)
Zakwaterowanie OPŁACONE przez pracodawcę
Telefon alarmowy dla osób dojeżdżających czynny w każdy weekend
Możliwość aplikacji bez wysłania CV
Pomoc w organizacji wyjazdu
Pomoc w przygotowaniu i tłumaczeniu dokumentów
Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Augsburg (Niemcy)
13 września 2023
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MALARZ ze specjalizacją tapeciarza
Zadania:
Tapetowanie pomieszczeń mieszkalnych i biurowych
Malowanie wewnętrzne pomieszczeń
Malowanie zewnętrzne budynków
Prace wykończeniowe
Wymagania:
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
Wykształcenie mile widziane kierunkowe
Doświadczenie w zawodzie
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie 13-15 EUR brutto/godzinę
Dieta 6-7 EUR netto/h
Możliwość nadgodzin
Możliwość zaliczek
Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę - opłaca pracownik z części diety
Legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 504906510, 518089049 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Poznań (wielkopolskie)
26 września 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista IT ds. obsługi Centrum Dystrybucyjnego
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z poprawnym działaniem infrastruktury i systemów IT
Współpraca z zespołami IT w Centrali przy rozwiązywaniu incydentów
Konfigurację i utrzymanie sprzętu IT - laptopy, komputery PC, urządzenia mobilne magazynowe (Zebra, PointMobile, Vocollect)
Ewidencję i inwentaryzację sprzętu IT
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości podstaw działania sieci LAN/WLAN
Znajomości systemów Windows 10 i 11
Dobrej znajomości sprzętu komputerowego i biurowego oraz aplikacji biurowych
Łatwości w komunikacji
Gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji
Zdolności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych
Mile widziane wykształcenie o profilu informatycznym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Kaliska (Lubień Kujawski) (kujawsko-pomorskie)
18 września 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista IT ds. obsługi Centrum Dystrybucyjnego Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z poprawnym działaniem infrastruktury i systemów IT
Współpraca z zespołami IT w Centrali przy rozwiązywaniu incydentów
Konfigurację i utrzymanie sprzętu IT - laptopy, komputery PC, urządzenia mobilne magazynowe (Zebra, PointMobile, Vocollect)
Ewidencję i inwentaryzację sprzętu IT
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości podstaw działania sieci LAN/WLAN
Znajomości systemów Windows 10 i 11
Dobrej znajomości sprzętu komputerowego i biurowego oraz aplikacji biurowych
Łatwości w komunikacji
Gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji
Zdolności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych
Mile widziane wykształcenie o profilu informatycznym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Rzeszotary (pow. Legnicki), Kaliska (Lubień Kujawski), Jastrowi (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie)
11 września 2023
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
TAPICER
Zadania:
Renowacja, naprawa oraz wymiana tapicerki
Nakładanie pianki i klejenie tapicerki na siedzeniach krzeseł biurowych,pokrycie ich tkaniną i pakowanie
Dobór odpowiednich materiałów, wykrawanie, zszywanie i mocowanie łączeń
Wymagania:
Doświadczenie zawodowe mile widziane
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. A2/B1) (warunek konieczny)
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd
Oferujemy:
Legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach
Atrakcyjne wynagrodzenie 13.2 euro brutto/h
Dieta 25 euro netto/ dzień
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Zakwaterowanie zapewniane przez pracodawcę - opłaca pracownik z diety
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 504906510, 518089049 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Radom, Warszawa (mazowieckie)
5 września 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjno-biurowych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie
Współpracę z pozostałymi działami w firmie
Samodzielne realizowanie bieżących zadań
Od kandydatów oczekujemy:
Otwartości na nowe wyzwania
Bardzo dobrej organizacji pracy
Komunikatywności
Dokładności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista IT ds. obsługi Centrum Dystrybucyjnego
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z poprawnym działaniem infrastruktury i systemów IT
Współpraca z zespołami IT w Centrali przy rozwiązywaniu incydentów
Konfigurację i utrzymanie sprzętu IT - laptopy, komputery PC, urządzenia mobilne magazynowe (Zebra, PointMobile, Vocollect)
Ewidencję i inwentaryzację sprzętu IT
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości podstaw działania sieci LAN/WLAN
Znajomości systemów Windows 10 i 11
Dobrej znajomości sprzętu komputerowego i biurowego oraz aplikacji biurowych
Łatwości w komunikacji
Gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji
Zdolności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych
Mile widziane wykształcenie o profilu informatycznym
Gotowości do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania - ok. 3-mcy w Centrum Dystrybucji Krotoszyn lub innym Centrum w sieci (czas szkolenia uzależniony od terminu otwarcia nowego Centrum Dystrybucji)
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Bolewicko (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
branże
-
- (1)
-
- (65)
-
- (573)
-
- (2)
-
- (6)
-
- (18)
-
- (17)
-
- (2)
-
- (104)
-
- (283)
-
- (6)
-
- (2)
-
- (151)
-
- (3)
-
- (62)
-
- (4)
-
- (1)
-
- (3)
-
- (335)
-
- (5)
-
- (47)
-
- (37)
-
- (1)
-
- (27)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
