aktualne
oferty pracy
24 stycznia 2025
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Pracownik sekretariatu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Odbieranie telefonów, udzielanie informacji oraz przekierowywanie rozmów do odpowiednich osób
Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i wewnątrz firmy)
Obsługa firmowej poczty elektronicznej
Prowadzenie terminarza spotkań
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Przestrzeganie wewnętrznych przepisów i procedur firmy
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
Otwartości na nowe wyzwania
Doskonałej organizacji pracy
Wysokiej kultury osobistej
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
15 stycznia 2025
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Radca prawny / Adwokat Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Opieka nad prawnym aspektem działalności Spółek w powierzonym zakresie,
Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii prawnych
Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych wewnętrznych,
Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Spółkę,
Analiza uwarunkowań prawnych planowanych przedsięwzięć biznesowych,
Reprezentowanie Spółki przed sądami, organami kontroli
Od kandydatów oczekujemy:
Sumienności
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Umiejętności obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office) i innych sprzętów biurowych.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
30 stycznia 2025
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MALARZ ze specjalizacją tapeciarza
Zadania:
Tapetowanie pomieszczeń mieszkalnych i biurowych
Malowanie wewnętrzne pomieszczeń
Malowanie zewnętrzne budynków
Prace wykończeniowe
Wymagania:
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
Wykształcenie mile widziane kierunkowe
Doświadczenie w zawodzie
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie 13-15 EUR brutto/godzinę
Dieta 6-7 EUR netto/h
Możliwość nadgodzin
Możliwość zaliczek
Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę - opłaca pracownik z części diety
Legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 504906510, 518089049 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Poznań (wielkopolskie)
28 stycznia 2025
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. raportowania i infrastruktury
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Obsługę dokumentów w systemie magazynowym
Zaopatrywanie magazynu w materiały biurowe i eksploatacyjne
Obsługę faktur za naprawy i przeglądy wózków widłowych
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności organizacji pracy
Zaangażowania, odpowiedzialności i konsekwencji w działaniu
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Łobez (zachodniopomorskie)
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjno-biurowych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
29 stycznia 2025
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
TAPICER
Zadania:
Renowacja, naprawa oraz wymiana tapicerki
Nakładanie pianki i klejenie tapicerki na siedzeniach krzeseł biurowych,pokrycie ich tkaniną i pakowanie
Dobór odpowiednich materiałów, wykrawanie, zszywanie i mocowanie łączeń
Wymagania:
Doświadczenie zawodowe mile widziane
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. A2/B1) (warunek konieczny)
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd
Oferujemy:
Legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach
Atrakcyjne wynagrodzenie 13.2 euro brutto/h
Dieta 25 euro netto/ dzień
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Zakwaterowanie zapewniane przez pracodawcę - opłaca pracownik z diety
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 504906510, 518089049 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Radom, Warszawa (mazowieckie)
10 stycznia 2025
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjno-biurowych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
4 lutego 2025
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik projektu (Centra Dystrybucyjne) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Koordynację przebiegu procedur związanych z kompleksową realizacją budowy nowych budynków magazynowych, biurowych, przemysłowych, a także przebudową i rozbudową istniejących obiektów
Przygotowanie opinii o nieruchomości oraz analizę zagrożeń dla inwestycji
Przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz czynny udział w postępowaniu przetargowym
Kontrolę prowadzonych prac budowlanych
Nadzór nad przygotowaniem i weryfikowaniem dokumentacji technicznej
Kontakt z gestorami sieci, zarządcami dróg, wykonawcami
Rozliczenie budżetu inwestycji
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w realizacji inwestycji centrów dystrybucyjnych, obiektów produkcyjnych lub przemysłowych
Uprawnień budowlanych
Umiejętności zarządzania projektami
Znajomości procedur budowlanych, prawa administracyjnego i budowlanego
Czynne prawo jazdy kat. B
Dyspozycyjności i gotowości na wyjazdy służbowe
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn, Kalisz, Ostrów Wielkopolski, Rawicz, Leszno, Jarocin (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
branże
-
- (68)
-
- (1)
-
- (251)
-
- (2)
-
- (27)
-
- (6)
-
- (1)
-
- (57)
-
- (211)
-
- (6)
-
- (11)
-
- (2)
-
- (120)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (2)
-
- (3)
-
- (1)
-
- (375)
-
- (8)
-
- (63)
-
- (18)
-
- (2)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
