aktualne
oferty pracy
3 marca 2023
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY TERENOWY – NIEMCY Praca wymaga wyjazdów na terenie Niemiec Spotkania z firma raz na kwartał Nasz Klient to polski producent PCV i Aluminium - Kontakt ze stolarniami, firmami montażowymi Zadania:Budowa sieci sprzedaży- pozyskiwanie klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientamiŚcisła współpraca z działem handlowym firmyProfil:Umiejętność nawiązywania i budowania relacjiDoświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowanie sieci klientówBiegła znajomość języka polskiego i niemieckiegoPrawo jazdy kategorii BOferujemy: samochód służbowy laptop , telefon ubezpieczenie medyczne możliwości rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem „ Sprzedawca Terenowy/ Przedstawiciel Handlowy z językiem NIEMIECKIM „ Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”. . . . . .
Warszawa (mazowieckie)
3 marca 2023
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY TERENOWY – NIEMCY Praca wymaga wyjazdów na terenie Niemiec Spotkania z firma raz na kwartał Nasz Klient to polski producent PCV i Aluminium - Kontakt ze stolarniami, firmami montażowymi Zadania:Budowa sieci sprzedaży- pozyskiwanie klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientamiŚcisła współpraca z działem handlowym firmyProfil:Umiejętność nawiązywania i budowania relacjiDoświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowanie sieci klientówBiegła znajomość języka polskiego i niemieckiegoPrawo jazdy kategorii BOferujemy: samochód służbowy laptop , telefon ubezpieczenie medyczne możliwości rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem „ Sprzedawca Terenowy/ Przedstawiciel Handlowy z językiem NIEMIECKIM „ Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”. . . . . .
Cała Polska (mazowieckie)
3 marca 2023
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY TERENOWY – NIEMCY Praca wymaga wyjazdów na terenie Niemiec Spotkania z firma raz na kwartał Nasz Klient to polski producent PCV i Aluminium - Kontakt ze stolarniami, firmami montażowymi Zadania:Budowa sieci sprzedaży- pozyskiwanie klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientamiŚcisła współpraca z działem handlowym firmyProfil:Umiejętność nawiązywania i budowania relacjiDoświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowanie sieci klientówBiegła znajomość języka polskiego i niemieckiegoPrawo jazdy kategorii BOferujemy: samochód służbowy laptop , telefon ubezpieczenie medyczne możliwości rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem „ Sprzedawca Terenowy/ Przedstawiciel Handlowy z językiem NIEMIECKIM „ Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”. . . . . .
Cała Polska (mazowieckie)
15 marca 2023
Praca wymaga wyjazdów na terenie Niemiec Spotkania z firma raz na kwartał Nasz Klient to polski producent PCV i Aluminium - Kontakt ze stolarniami, firmami montażowymi Zadania:Budowa sieci sprzedaży- pozyskiwanie klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Ścisła współpraca z działem handlowym firmy Profil:Umiejętność nawiązywania i budowania relacji Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowanie sieci klientów Biegła znajomość języka polskiego i niemieckiego Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: samochód służbowy laptop , telefon ubezpieczenie medyczne możliwości rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem „ Sprzedawca Terenowy/ Przedstawiciel Handlowy z językiem NIEMIECKIM „ Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”. .
Warszawa, Warszawa (mazowieckie)
15 marca 2023
Praca wymaga wyjazdów na terenie Niemiec Spotkania z firma raz na kwartał Nasz Klient to polski producent PCV i Aluminium - Kontakt ze stolarniami, firmami montażowymi Zadania: Budowa sieci sprzedaży- pozyskiwanie klientów Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Ścisła współpraca z działem handlowym firmy Profil: Umiejętność nawiązywania i budowania relacji Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowanie sieci klientów Biegła znajomość języka polskiego i niemieckiego Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: samochód służbowy laptop , telefon ubezpieczenie medyczne możliwości rozwoju zawodowego Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem „ Sprzedawca Terenowy/ Przedstawiciel Handlowy z językiem NIEMIECKIM „ Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.
Warszawa (Niemcy)
Wczoraj
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. transportu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Organizację transportu (m.in. planowanie dostaw do marketów, odbiorów zewnętrznych oraz zleceń serwisowych)
Kontrolę jakości i terminowości świadczonych usług transportowych oraz nadzór nad transportem wewnętrznym
Zarządzanie dokumentacją transportową
Stały kontakt i współpracę z przewoźnikami, kierowcami, przedstawicielami marketów oraz Centrów Dystrybucyjnych
Współpracę z innymi działami firmy w zakresie usług transportowych
Od kandydatów oczekujemy:
Chęci do pracy oraz zaangażowania w powierzone obowiązki
Otwartości na nowe wyzwania
Znajomości topografii mapy Polski
Umiejętności pracy w zespole
Komunikatywności
Gotowości do pracy w trybie 3 zmianowym, a także w weekendy
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Łobez (zachodniopomorskie)
Wczoraj
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Inspektor ds. BHP Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach
Udział w postępowaniach powypadkowych
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie kierunkowe - technik bhp lub wyższe, w tym studia podyplomowe w zakresie BHP
Praktycznej znajomości przepisów BHP, PPOŻ i prawa pracy
Uprawnień do przeprowadzania szkoleń przeciwpożarowych - mile widziane
Dyspozycyjności, rzetelności
Czynne prawo jazdy kat. B
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Płońsk, Ciechanów (mazowieckie)
Wczoraj
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Zastępca Kierownika Zmiany
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Kontrolę prawidłowego przebiegu procesów magazynowych w danym dziale
Zarządzanie podległymi pracownikami, organizacja i nadzór pracy, ocena, motywowanie do efektywnej pracy
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ oraz wyposażeniem pracowników (odzież robocza, narzędzia pracy)
Nadzór i dbałość nad powierzonym mieniem i towarem na magazynie
Zarządzanie i optymalizacja pracy oraz procesów logistycznych
Raportowanie bieżących wyników do przełożonych
Od kandydatów oczekujemy:
Praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania procesami logistycznymi
Gotowości do pracy w trybie zmianowym
Umiejętności pracy z zespole
Zaangażowania, odpowiedzialności i konsekwencji w działaniu
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Jastrowie (wielkopolskie)
Wczoraj
Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników, która już od ponad 14 lat pomaga pracownikom z Polski znaleźć zatrudnienie za granicą. Oferujemy stabilne i jasne warunki współpracy.
Dla naszego Klienta -lidera na rynku w zakresie przetwarzania organicznych odpadów i produktów ubocznych- poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Elektryk
Miejsce pracy: Kallo Belgia
Opis stanowiska:
okablowanie instalacji elektrycznych na terenie zakładu
instalacje czujników PLC (bez programowania)
naprawa pod kątem elektrycznym - silników, pomp, zaworów, czujników
naprawa usterek w szafach sterowniczych i instalacjach elektrycznych
praca w oparciu o schematy elektryczne
praca w systemie zmianowym
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
chęć do nauki j. holenderskiego
doświadczenie w pracy jako elektryk min. 5 lat
wykształcenie techniczne elektryczne
ścisłe przestrzeganie przepisów BHP
prawo jazdy kat. B
sumienność
Oferujemy:
zatrudnienie na belgijskich warunkach.
stawkę godzinową zaczynającą się od 15-17€ brutto/h (stawka zależna od doświadczenia, możliwość negocjacji stawki w czasie rozmowy rekrutacyjnej z przedstawicielem firmy).
wynagrodzenie wypłacane tygodniowo.
czeki żywieniowe w kwocie 8€/ dzień roboczy .
dodatek wakacyjny - 15,38 % rocznych zarobków brutto.
premię roczną - 8,33 % rocznych zarobków brutto- pod warunkiem przepracowania minimum 65 dni w okresie od lipca bieżącego roku do czerwca kolejnego.
gwarantowane 38 h pracy tygodniowo
możliwość skorzystania z firmowego zakwaterowania - 95 €/tydzień (pokój 2-osobowy), 145€/tydzień (pokój 1-osobowy).
możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego - 9 euro miesięcznie.
termin wyjazdu ustalany indywidualnie z kandydatem!
Dodatkowe informacje:
Polub nas na facebooku:http://www.facebook.com/Link2europe
REKOMENDACJA kandydata - za pośrednictwem tego systemu, możesz polecić nam do pracy swoich znajomych i dzięki temu zarobić 250-500 zł!!! (więcej szczegółów na naszej stronie internetowej w zakładce „system rekomendacyjny”).
Kontakt telefoniczny w sprawie powyższej oferty pracy: +48 572 325 580, +48 503 028 187
Kallo (Belgia)
Wczoraj
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu księgowości Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Rozliczanie raportów kasowych, faktur
Kontrolę wpłat utargów sklepowych i poprawności sald kasowych
Wystawianie faktur korygujących i duplikatów dostawcom
Przygotowywanie raportów wewnętrznych
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności organizacji pracy własnej
Sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Zaangażowania w pracę i chęć zdobywania wiedzy
Rzetelności i uczciwości
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 82.
branże
-
- (57)
-
- (425)
-
- (3)
-
- (63)
-
- (7)
-
- (11)
-
- (25)
-
- (41)
-
- (299)
-
- (35)
-
- (1)
-
- (85)
-
- (2)
-
- (4)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (291)
-
- (11)
-
- (49)
-
- (35)
-
- (24)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
