aktualne
oferty pracy
4 grudnia 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent urbanisty Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego
Analizę Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego
Wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych
Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy
Wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości obsługi programów typu CAD
Otwartości na zmiany oraz zdolności kreowania usprawniających rozwiązań
Zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za wykonane zadania
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
3 grudnia 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent koordynatora projektu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki
Analizy zagrożeń dla inwestycji
Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych
Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Umiejętności koordynowania pracy podmiotów związanych z realizacją projektów
Czynnego prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Głogów, Legnica, Gorzów (Dolnośląskie, Lubuskie, łódzkie, Mazowieckie, Pomorskie, śl)
19 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Architekt/ Asystent architekta Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowywanie projektów z branży architektonicznej budynków handlowo-usługowych
Współpracę z pozostałymi branżystami biura projektowego
Wykonywanie rysunków w programie CAD
Od kandydatów oczekujemy:
Komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Dobrej znajomości programu AutoCad
Zaangażowania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
19 listopada 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Projektant/ Asystent projektanta instalacji elektrycznych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej
Wykonywanie rysunków w programie CAD
Nadzorowanie procesu uzgodnień
Od kandydatów oczekujemy:
Komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Dobrej znajomości programu AutoCad
Zaangażowania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
19 listopada 2024
MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy osób gotowych do wspólnej drogi po sukces na stanowisko:
Asystent ds. kontaktu z klientem
(j. niemiecki)
Miejsce pracy: Praca zdalna + wizyty w centrali firmy w Poznaniu 1x/miesiąc (3-4 dni)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego i zadaniowego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwiązaniach uczenia maszynowego, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Praca zdalna + wizyty w centrali firmy w Poznaniu 1x/miesiąc
Oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia, jesteśmy otwarci na kandydatów, którzy chcą rozwijać się zawodowo i pracować z j. niemieckim
Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatne wsparcie psychologiczne
Współpraca ze zgranym, wspierającym zespołem
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Kontaktem telefonicznym z niemieckimi klientami biznesowymi
Przedstawianiem oferty usług MONDI uznanym niemieckim firmom produkcyjnym
Oceną kluczowych czynników dopasowania klientów pod kątem ustalonych wymogów naszej firmy
Umawianiem spotkań z Działem Sprzedaży
Wsparciem działań budujących pozytywny wizerunek firmy na rynku niemieckim
Wyślij do nas CV jeśli:
Znasz język niemiecki na poziomie bardzo dobrym (B2) i chcesz wykorzystywać swoje umiejętności językowe na co dzień
Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w pracy z klientem niemieckojęzycznym
Z zaangażowaniem dążysz do realizacji wyznaczonych celów
Motywują Cię wyzwania i jesteś nastawiona/y na osiąganie najlepszych wyników
Posiadasz umiejętność przekonywania oraz odwagę w inicjowaniu kontaktów
Jesteś elastyczna/y - potrafisz szybko adaptować się do zmieniających warunków i skutecznie reagować na pojawiające się wyzwania
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , , , Poznań (centrum Miasta) Lub Pr (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubuskie, łódzkie, Małopo)
18 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent działu handlowego Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach
Bezpośredni kontakt z dostawcami
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
12 listopada 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
ASYSTENT DS. REKRUTACJI - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów i kandydatów,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami oraz kandydatami,
Poszukiwanie kandydatów do pracy oraz ich weryfikacja,
Przygotowywanie dokumentacji do podjęcia pracy przez opiekunki,
Przygotowywanie profili kandydatów,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz opiekunek,
Budowanie dobrej relacji z opiekunkami,
Dopilnowanie wyjazdu opiekunki do pracy tj. zorganizowanie busa, rozwiązywanie problemów podczas dojazdu lub powrotu ze zlecenia,
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: od 3000-3500 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
12 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent kupca Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach
Bezpośredni kontakt z dostawcami
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
12 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Projektant/ Asystent projektanta branży drogowej Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej
Wykonywanie rysunków w programie CAD
Nadzorowanie procesu uzgodnień
Od kandydatów oczekujemy:
Komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Dobrej znajomości programu AutoCad
Zaangażowania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Wrocław (ul. Paprotna), Krotoszyn, Poznań (ul. Karpia) (Dolnośląskie, Wielkopolskie)
12 listopada 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Projektant/ Asystent projektanta branży konstrukcyjnej Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej
Wykonywanie rysunków w programie CAD
Nadzorowanie procesu uzgodnień
Od kandydatów oczekujemy:
Komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Dobrej znajomości programu AutoCad
Zaangażowania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 12.
branże
-
- (78)
-
- (2)
-
- (260)
-
- (5)
-
- (25)
-
- (8)
-
- (2)
-
- (76)
-
- (231)
-
- (8)
-
- (1)
-
- (121)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (511)
-
- (4)
-
- (61)
-
- (9)
-
- (1)
-
- (4)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej