aktualne
oferty pracy
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zaangażowania
Gotowości do pracy mobilnej (wyznaczony obszar)
Czynnego prawa jazdy kat. B
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
22 lipca 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. kadr Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, trwającym stosunkiem pracy i rozwiązaniem umowy z pracownikami
Wprowadzanie danych osobowych w programie kadrowo-płacowym
Weryfikowanie dostarczanych do działu kadr dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia, w tym w szczególności pod względem kompletu dokumentów, uzupełniania braków
Organizowanie obiegu dokumentów kadrowych
Archiwizowanie dokumentacji pracowniczej
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej
Mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Rzetelności i uczciwości
Otwartości na nowe wyzwania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Łobez (zachodniopomorskie)
19 lipca 2024
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 20 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Opole Jakie wyzwania Cię czekają?
Sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń
Prowadzenie akt osobowych
Nadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń BHP oraz innych dokumentów
Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę oraz świadectw pracy
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, US
Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych
Czego w Tobie szukamy?
Doświadczenia na stanowisku kadrowo-płacowym
Znajomość programu Optima
Znajomości przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy
Znajomość MS Excel oraz pakietu MS Office
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie
Przyjazny proces wdrożeniowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu
Kursy i szkolenia wspierające Twój stały rozwój
Wszystkie niezbędne do pracy narzędzia
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta z darmowym parkingiem
Dofinansowanie dojazdów na rowerze
Dofinansowanie obiadów
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do siłowni na terenie biura 24/7
System poleceń pracowniczych
Zatrudniając się przez Weegree przyczyniasz się do odbudowy lasów - zasadzimy drzewo w Twoim imieniu
Nie jesteś pewien czy pasujesz na to stanowisko? Aplikuj, my ocenimy! Jeśli czegoś nie umiesz, pomożemy Ci się tego nauczyć!
Zadzwoń 532 768 399.
Zachęcamy do aplikacji również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Opole (opolskie)
19 lipca 2024
Specjalista ds. rekrutacji (j.ukraiński i rosyjski)
Miejsce pracy: Opole
Typ umowy: umowa o pracę, zlecenie lub B2B
Kluczowe kwalifikacje: biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego / prawo jazdy Czym będziesz się zajmować?
Pozyskiwaniem kandydatów do pracy na terenie Polski
Prowadzeniem rozmów rekrutacyjnych na stanowiska blue collars
Redagowaniem i publikacją ogłoszeń
Współpracą ze sprzedawcami, koordynatorami i działem kadr
Wymagania:
Komunikatywna znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego i polskiego
Wysokie nastawienie na pracę z celem
Mile widziane:
Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Bogaty system prowizyjny
Przyjazny proces wdrożeniowy i wsparcie doświadczonego zespołu
Kursy i szkolenia wspierające Twój ciągły rozwój
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Opola z darmowym parkingiem
Dofinansowanie do dojazdów na rowerze
Dofinansowanie do obiadów
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do prywatnej siłowni 24/7
Program poleceń pracowniczych
Elastyczne godziny pracy
Brak dress code'u
Zatrudniając się w Weegree pomagasz planecie - zasadzimy w Twoim imieniu drzewo!
Informacje dodatkowe:
Kontakt telefoniczny - +48 532 768 399
E-mail m.majas@weegree.com
WEEGREE jest firmą działającą już od 20 lat. Współpracujemy z klientami z Belgii, Niemiec, Francji, Holandii i Polski. Rocznie zatrudniamy ponad 3500 pracowników.
Opole (opolskie)
19 lipca 2024
MONDI Sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy komunikatywnej oraz samodzielnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rekrutacji (stanowiska techniczne)
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwoju sztucznej inteligencji, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w centrali firmy w Poznaniu
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Indywidualny budżet szkoleniowy
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami MONDI
Przyjazną atmosferę w zgranym, wspierającym zespole
Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Prowadzeniem rekrutacji na stanowiska specjalistyczne techniczne (np. Operator maszyn CNC, Elektryk, Spawacz) na rynek niemiecki
Realizacją planów rekrutacyjnych
Aktywnym poszukiwaniem kandydatów różnymi metodami
Budowaniem pozytywnych relacji z kandydatami
Przeprowadzaniem rozmów rekrutacyjnych celem weryfikacji kompetencji kandydatów (głównie telefonicznie)
Codzienną współpracą z zespołami: sprzedaży, rekrutacji, koordynacji projektów oraz kadr i płac
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne techniczne w obszarze produkcji
W rekrutacjach stawiasz na efektywność, jakość i terminowość
Masz głowę pełną pomysłów i odważnie szukasz rozwiązań na tropie najlepszych kandydatów
Nieustraszenie i z determinacją dążysz do wyznaczonych celów
Cechują Cię samodzielność, odpowiedzialność oraz zaangażowanie
Posiadasz wykształcenie wyższe (min. licencjackie)
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , Poznań (centrum Miasta) Lub Praca Zd (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzk)
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: 3500- 4500 PLN na rękę,
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
18 lipca 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
ASYSTENT DS. REKRUTACJI - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów i kandydatów,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami oraz kandydatami,
Poszukiwanie kandydatów do pracy oraz ich weryfikacja,
Przygotowywanie dokumentacji do podjęcia pracy przez opiekunki,
Przygotowywanie profili kandydatów,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz opiekunek,
Budowanie dobrej relacji z opiekunkami,
Dopilnowanie wyjazdu opiekunki do pracy tj. zorganizowanie busa, rozwiązywanie problemów podczas dojazdu lub powrotu ze zlecenia,
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: od 3000-3500 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
WEEGREE.COM jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 20 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Nasz Klient niemiecka firma IAV od niemal 40 lat wspiera producentów samochodów w działaniach badawczo-rozwojowych w zakresie napędów, sterowania, a także systemów bezpieczeństwa, komunikacji oraz rozrywkowych, budując pojazdy przyszłości.
Zapraszamy do nowo powstałego biura w Opolu i we Wrocławiu, ale oferujemy również pracę hybrydową.
Specjalista ds. szkoleń i rozwoju z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław/Opole/hybrydowo Do Twoich zadań będzie należało:
Zarządzanie szkoleniami w organizacji.
Wsparcie i utrzymanie systemu zarządzania szkoleniami.
Planowanie terminów szkoleń, zarządzanie uczestnikami, przygotowanie i monitorowanie szkoleń.
Pozyskiwanie i przetwarzanie ofert m.in. dla zewnętrznych dostawców.
Przetwarzanie faktur oraz ich zatwierdzanie.
Śledzenie i raportowanie KPI oraz dostarczanie standardowych raportów.
Praca na systemach: SuccessFactors Learning, SuccessFactors Performance & Succession.
Praca w międzynarodowym zespole.
Nasze wymagania:
Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 - mile widziane.
Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy, odpowiedzialność, sumienność.
Umiejętność pracy w zespole, empatia, uczciwość.
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia.
Praca w systemie hybrydowym.
Elastyczne godziny pracy - start między 7:00 a 09:00.
Pracę przy innowacyjnych projektach dla renomowanych producentów samochodowych.
Możliwość zdobycia nowej wiedzy i kompetencji.
Możliwość przystąpienia do pakietów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa.
Kontakt telefoniczny +48 604 223 348
Wrocław, Opole (Dolnośląskie, Opolskie)
17 lipca 2024
MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy komunikatywnej oraz wielozadaniowej osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. Rekrutacji z
j. niemieckim (B1)
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwiązaniach uczenia maszynowego, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia
Komfortowe biuro w centrum miasta z widokiem na panoramę Poznania
Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
Hybrydowy model pracy
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami pracy Mondi
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Bieżącym kontaktem telefonicznym z kandydatami (przedstawianiem ofert pracy, wstępnymi rozmowami weryfikacyjnymi)
Redagowaniem i publikowaniem ogłoszeń o pracę
Przeprowadzaniem telefonicznej weryfikacji znajomości j. niemieckiego u kandydatów na poziomie podstawowym i komunikatywnym (A1-B1)
Budowaniem i analizą bazy kandydatów
Poszukiwaniem kandydatów poprzez działania na Facebooku
Redagowaniem i udostępnianiem postów na wyszukanych grupach
Wyślij do nas CV jeśli:
Znasz j. niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1) i zależy Ci na jego dalszym rozwoju
Wielozadaniowość to Twoje drugie imię, a kreatywność to Twoja supermoc
Potrafisz znaleźć klucz do rozwiązania każdej sytuacji i z determinacją dążysz do wyznaczonych celów
Interesujesz się branżą HR i sprawnie poruszasz się na Facebooku (grupy związane z pracą)
Studiujesz zaocznie lub ukończyłeś/aś minimum studia licencjackie (mile widziane kierunki studiów związane z branżą HR lub pokrewne)
Łatwo nawiązujesz kontakty
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Poznań (centrum Miasta) (wielkopolskie)
15 lipca 2024
Pracownik działu zatrudnienia
Miejsce pracy: Opole
Typ umowy: umowa o pracę lub zlecenie
Kluczowe kwalifikacje: dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego/doświadczenie Do naszego zespołu Weegree poszukujemy osoby, która lubi kontakt z ludźmi, jest dokładna i rzetelna, a przede wszystkim nie boi się pracy z dokumentami.
Opis stanowiska:
Zbieranie niezbędnych danych od pracowników do przygotowania umów o pracę/zlecenie
Generowanie, przesyłanie, tłumaczenie treści umów dla pracowników tymczasowych
Pilnowanie, żeby każdy z pracowników miał odpowiedni zestaw badań i dokumentów dopuszczających go do rynku pracy w Polsce lub za granicą
Praca przy legalizacji pobytu pracowników zza granicy
Wymagania:
Dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dokładność, rzetelność
Dodatkowym atutem będzie:
Znajomość innych języków obcych (gruziński, rosyjski)
Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Przyjazny proces onboardingowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu
Szkolenia i warsztaty wspierające Twój ciągły rozwój
Dofinansowanie do obiadów
Dofinansowanie dojazdów na rowerze
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do prywatnej siłowni na terenie biura
Program poleceń pracowniczych
Grupowe ubezpieczenie na życie
Zatrudniając się przez Weegree przyczyniasz się do odbudowy lasów - zasadzimy drzewo w Twoim imieniu!
Informacje dodatkowe:
Kontakt telefoniczny - +48 532 768 399
E-mail - m.maslikiewicz@weegree.com
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą już od 20 lat. Współpracujemy z klientami z Belgii, Niemiec, Francji, Holandii i Polski. Rocznie zatrudniamy ponad 3500 pracowników.
Opole (opolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 17.
branże
-
- (89)
-
- (1)
-
- (545)
-
- (2)
-
- (8)
-
- (41)
-
- (17)
-
- (2)
-
- (136)
-
- (312)
-
- (1)
-
- (14)
-
- (4)
-
- (111)
-
- (1)
-
- (21)
-
- (2)
-
- (500)
-
- (7)
-
- (74)
-
- (30)
-
- (20)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
![](/themes/new/images/snapchatprofesja.jpg)