aktualne
oferty pracy
Wczoraj
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie
Dbałość o prawidłowy przebieg procesu rekrutacyjnego zgodnie z przyjętymi standardami
Tworzenie raportów i zestawień z wynikami rekrutacji
Zarządzanie bazą kandydatów
Od kandydatów oczekujemy:
Otwartości na zmiany oraz zdolności kreowania usprawniających rozwiązań
Doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
Zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za wykonane zadania
Komunikatywności
Samodzielnej organizacji pracy
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
6 czerwca 2023
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Dla wsparcia procesów rekrutacyjnych poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Wyszukiwanie - rekrutacja osób do pracy w oparciu o firmową bazę kandydatów
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
Zarządzanie bazą nadesłanych kandydatów
Wymagania:
Praca od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min. B2 (warunek konieczny)
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Mile widziana dodatkowo znajomość języka angielskiego
Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność w pracy
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie: 3200 - 3500 PLN na rękę na start dla osoby w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 100-1000 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
6 czerwca 2023
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla wsparcia procesu rekrutacyjnego w naszym biurze w Krakowie poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min. B2 (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: 3200 - 3500 PLN na rękę dla osoby w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 100-1000 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
5 czerwca 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, trwającym stosunkiem pracy i rozwiązaniem umowy z pracownikami
Weryfikowanie i wprowadzenie dokumentacji ZLA do systemu kadrowo-płacowego
Rozliczanie, analiza i nadzór nad poprawnym prowadzeniem ewidencji czasu pracy w podległym obszarze zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wykonywanie raportów kadrowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, weryfikacja tych danych i podejmowanie skutecznych działań eliminujących błędy
Prowadzenie ewidencji obowiązujących badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności
Obsługę zajęć komorniczych pracowników z podległego obszaru
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac
Bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej
Bardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych
Znajomości rozliczania równoważnego systemu czasu pracy
Umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie (analiza i selekcja napływających CV, przeprowadzenie wstępnie wywiadów telefonicznych z Kandydatami, organizowanie spotkań rekrutacyjnych, sporządzanie raportów, przekazywanie Kandydatom informacji zwrotnych odnośnie ich udziału w rekrutacji)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących Marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Zadania administracyjne związane z realizacją projektów rekrutacyjnych
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości trendów w obszarze rekrutacji
Kreatywności i umiejętności pracy pod presją czasu
Silnej motywacji do działania oraz nastawienia na realizację celów
Wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych
Gotowości do pracy mobilnej w zadaniowym systemie czasu pracy, pięć dni w tygodniu
Czynnego prawa jazdy kat. B oraz łatwości w poruszaniu się samochodem osobowym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
30 maja 2023
MONDI Sp. z o.o. wchodzi w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy doskonale zorganizowanej i skrupulatnej osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
W ramach naszego projektu Mondility angażujemy się w działania z zakresu Zrównoważonego Rozwoju
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Komfortowe biuro w centrum miasta z widokiem na panoramę Poznania
Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
Hybrydowy model pracy
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami pracy Mondi
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Wsparciem w obsłudze administracyjnej pracowników zatrudnionych w Niemczech
Dbałością o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacją
Kompletowaniem i weryfikacją poprawności dokumentów kadrowych pracowników (oryginały oraz wersja elektroniczna)
Wsparciem w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura
Wprowadzaniem godzin pracy do systemu kadrowo-płacowego
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz zaocznie
Zdobyłaś/eś pierwsze doświadczenie w obszarze administracji, rozliczeń itp. i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku
Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły
Lubisz analizować dane i pracować z dokumentacją
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Poznań (centrum Miasta) (wielkopolskie)
29 maja 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. doświadczeń pracownika Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Uczestnictwo we wdrażaniu nowych pracowników do organizacji
Przeprowadzanie cyklicznych badań opinii pracowników
Wsparcie w kwestiach organizacyjnych i operacyjnych związanych z onboardingiem, szkoleniami
Pracę indywidualną z pracownikami i przełożonymi w celach rozwojowych
Aktywne uczestnictwo w kreowaniu polityki personalnej zgodnej ze strategią i wartościami firmy
Tworzenie prezentacji i raportów
Od kandydatów oczekujemy:
Samodzielności w działaniu oraz otwartości na nowe wyzwania
Doświadczenia w prowadzeniu badań opinii pracowników lub innych badań HR
Zaangażowania w pracę oraz chęci zdobywania wiedzy
Wysokiego poczucia odpowiedzialności
Bardzo dobrej organizacji pracy
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 20 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim
(JK/04/23)
Miejsce pracy: Opole Czym zajmuje się Specjalista ds. Rekrutacji w Weegree?
Redagowaniem i publikacją ogłoszeń
Pozyskiwaniem ciekawych kandydatów ze znanych, ale i nowych źródeł
Prowadzeniem rozmów rekrutacyjnych, w tym podstawową weryfikacją znajomości języka polskiego u obcokrajowców
Częściowa obsługa dokumentacji potrzebnej do wyjazdów pracowników tymczasowych
Co pomoże Ci odnaleźć się na tym stanowisku?
Komunikatywna znajomość języka polskiego
Biegła znajomość języka ukraińskiego
Łatwość nawiązywania relacji, lekkość rozmowy
Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży pracy tymczasowej
Otwartość na feedback i stały rozwój poprzez praktykę i szkolenia
Mile widziana jest komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub gruzińskiego
Co u nas znajdziesz?
Stabilne wynagrodzenie + bogaty system prowizyjny
Szkolenia wspierające Twój ciągły rozwój
Pracę w doświadczonym, pomocnym zespole
Przyjazny proces wdrożeniowy
Elastyczne godziny pracy
Praca w nowoczesnym biurze w centrum z prywatnym parkingiem
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do siłowni na terenie biura 24/7
Dofinansowanie dojazdów na rowerach
Dofinansowanie do obiadów
Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 532 768 399.
Zachęcamy do aplikowania również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Opole (opolskie)
18 maja 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. kadr Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych marketach zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi procedurami
Obsługę kadrową pracowników
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozliczanie czasu pracy
Sporządzanie raportów i sprawozdań
Rozliczanie zajęć komorniczych
Od kandydatów oczekujemy:
Podstawowej znajomości przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej (mile widziane)
Podstawowej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych (mile widziane)
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Rzetelności i uczciwości
Otwartości na nowe wyzwania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
17 maja 2023
MONDI Sp. z o.o. wchodzi w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy zaradnej i nastawionej na poszukiwanie rozwiązań osoby na stanowisko:
Koordynator pracowników
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
W ramach naszego projektu Mondility angażujemy się w działania z zakresu Zrównoważonego Rozwoju
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Komfortowe biuro w centrum miasta z widokiem na panoramę Poznania
Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
Hybrydowy model pracy
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami pracy Mondi
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Obsługą polskich pracowników zatrudnionych na projektach zagranicznych (telefon, mail)
Nadzorowaniem dokumentacji pracowniczej (karty pracy, wnioski urlopowe, grafiki pracy)
Codziennym wsparciem pracowników w bieżących sprawach (rozwiązywanie problemów związanych z pracą i pobytem zagranicą)
Współpracą z innymi działami w zakresie obsługi powierzonych projektów
Budowaniem długofalowych, partnerskich relacji z pracownikami
Wyślij do nas CV jeśli:
Zdobyłaś/eś doświadczenie w koordynowaniu grupy pracowników lub obsłudze projektów dla wymagających klientów
Posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziana pedagogika, socjologia, psychologia, praca socjalna, resocjalizacja, ZZL)
Cechuje Cię zaradność, opanowanie i nastawienie na szukanie rozwiązań
Jesteś elastyczna/y i potrafisz reagować w zmieniających się okolicznościach
Lubisz pracować z ludźmi, a pomaganie innym to dla Ciebie źródło satysfakcji
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi-polska.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Poznań (centrum Miasta) (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.
branże
-
- (4)
-
- (74)
-
- (2)
-
- (559)
-
- (4)
-
- (12)
-
- (10)
-
- (93)
-
- (304)
-
- (6)
-
- (88)
-
- (13)
-
- (1)
-
- (1)
-
- (334)
-
- (9)
-
- (62)
-
- (28)
-
- (1)
-
- (28)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
