aktualne
oferty pracy
1 października 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Realizację projektów rekrutacyjnych dla Centrum Dystrybucyjnego
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji na wyznaczonym terenie (analiza i selekcja napływających CV, organizowanie spotkań rekrutacyjnych, sporządzanie raportów, przekazywanie Kandydatom informacji zwrotnych odnośnie ich udziału w rekrutacji)
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Zadania administracyjne związane z realizacją projektów rekrutacyjnych
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości trendów w obszarze rekrutacji
Nastawienie na realizację celów
Gotowości również do pracy mobilnej
Czynnego prawa jazdy kat. B oraz łatwości w poruszaniu się samochodem osobowym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członkówrodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Kaliska (Lubień Kujawski) (kujawsko-pomorskie)
23 września 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Dla wsparcia procesów rekrutacyjnych poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Wyszukiwanie - rekrutacja osób do pracy w oparciu o firmową bazę kandydatów
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
Zarządzanie bazą nadesłanych kandydatów
Wymagania:
Praca od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min. B2 (warunek konieczny)
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Mile widziana dodatkowo znajomość języka angielskiego
Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność w pracy
Oferujemy:
Własna działalność gospodarcza JDG itp
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie: 5500 - 6500 PLN brutto w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 200-1500 PLN brutto
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
23 września 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla wsparcia procesu rekrutacyjnego w naszym biurze w Krakowie poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min C1 (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Własna działalność gospodarcza JDG itp
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie 6000 - 7500 PLN brutto w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 200-1500 PLN brutto
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
20 września 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zaangażowania
Gotowości do pracy mobilnej (wyznaczony obszar)
Czynnego prawa jazdy kat. B
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
18 września 2024
O nas:
Założona w 2006 roku, EU-People jest renomowaną agencją zatrudnienia specjalizującą się w rekrutacji na stanowiska stałe i tymczasowe na terenie Unii Europejskiej. Naszym celem jest dopasowanie najlepszych talentów do wyjątkowych możliwości zawodowych, dzięki czemu zarówno nasi klienci, jak i kandydaci mogą osiągać swoje cele. Nasze bogate doświadczenie i zaangażowanie w dążenie do doskonałości uczyniły nas zaufanym partnerem w branży rekrutacyjnej. Opis stanowiska:
Rola ta obejmuje zarządzanie obiektami i flotą pojazdów, wprowadzanie nowych pracowników, wsparcie w rekrutacji oraz interakcjach z klientami, a także wykonywanie zadań administracyjnych. Koordynator Agencji będzie ściśle współpracować z Menedżerem Operacyjnym oraz innymi członkami zespołu.
Kluczowe obowiązki:
Zarządzanie budynkami:
Przeprowadzanie regularnych inspekcji budynków i sprzętu w celu identyfikacji i rozwiązania potrzeb związanych z utrzymaniem.
Wsparcie w planowaniu i realizacji projektów związanych renowacją obiektów.
Utrzymywanie inwentarza zapasów, narzędzi i sprzętu.
Planowanie zakwaterowania dla nowych pracowników.
Zarządzanie flotą pojazdów:
Nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją floty pojazdów firmy.
Zapewnienie regularnego serwisowania pojazdów i spełniania przez nie standardów bezpieczeństwa.
Zarządzanie dokumentacją i zgodnością związanymi z pojazdami.
Onboarding i wsparcie w rekrutacji:
Koordynowanie procesu wprowadzania nowych pracowników.
Zapewnienie nowym pracownikom odpowiedniej orientacji dotyczącej obiektów i polityki firmy.
Przeprowadzanie podstawowego szkolenia z procedur związanych z obiektami lub pracą.
Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników poprzez identyfikację potencjalnych kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych oraz koordynację procesu rekrutacji.
Wsparcie w pierwszych interakcjach z klientami, zapewnianie wsparcia i budowanie pozytywnych i profesjonalnych relacji.
Obowiązki administracyjne:
Wykonywanie ogólnych zadań biurowych, takich jak odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile i zarządzanie obiegiem dokumentów.
Prowadzenie dokładnej dokumentacji działań związanych z utrzymaniem, inspekcjami i nowymi pracownikami.
Przygotowywanie raportów dotyczących funkcjonowania obiektów i pracowników.
Wspieranie w opracowywaniu i wdrażaniu polityk i procedur związanych z obiektami i pracownikami.
Kwalifikacje:
Aktywne prawo jazdy kategorii B i umiejętność prowadzenia różnych typów pojazdów (samochody osobowe, busy).
Komunikatywna znajomość języka angielskiego, minimum na poziomie B1.
Umiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami z podobnymi terminami.
Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i dbałość o szczegóły.
Silne umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
Efektywne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Umiejętność pracy samodzielnie i w zespole.
Co oferujemy:
Konkurencyjne wynagrodzenie €2700 - €3000 brutto z możliwością negocjacji.
Atrakcyjny i konkurencyjny system premiowy oparty na wynikach.
Bezpłatne zakwaterowanie przez pierwsze cztery tygodnie pracy.
Samochód służbowy oraz wszelki niezbędny sprzęt do pracy (komputer/telefon).
Bezpłatny transfer lotniczy do Holandii.
Pełny cykl szkoleń w miejscu pracy.
Możliwości rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
Wspierające i współpracujące środowisko pracy.
Dostęp do programów szkoleniowych i rozwojowych.
EU-People jest pracodawcą oferującym równe szanse. Celebrujemy różnorodność i jesteśmy zaangażowani w tworzenie inkluzywnego środowiska pracy dla wszystkich pracowników.
Eindhoven (Holandia)
17 września 2024
MONDI Sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy kreatywnej i zorientowanej na rezultaty osoby na stanowisko:
Rekruter (bez doświadczenia)
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwoju sztucznej inteligencji, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
System premiowy oparty na realizacji wyznaczonych celów rekrutacyjnych
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w centrali firmy w Poznaniu
Wdrożenie w najwyższe standardy rekrutacyjne
Dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi pracy rekrutera (rozbudowana baza kandydatów, profesjonalne wsparcie Działu Marketingu itd.)
Indywidualnie zaplanowaną ścieżkę kariery
Bogaty pakiet benefitów
Możliwość udziału w innowacyjnych projektach technologicznych z wykorzystaniem rozwiązań AI
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Rekrutacją na stanowiska specjalistyczne techniczne na rynek niemiecki – współpracujemy z prestiżowymi klientami.
Aktywnym poszukiwaniem kandydatów za pomocą różnych, innowacyjnych metod – nie uznajesz ograniczeń, zawsze znajdujesz sposób!
Skutecznym przeprowadzaniem rozmów rekrutacyjnych (głównie telefonicznie), celem weryfikacji kompetencji i motywacji - Twoim zadaniem będzie znalezienie najlepszych z najlepszych.
Budowaniem pozytywnych relacji z kandydatami – wiesz, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę talentów.
Osiąganiem ambitnych celów rekrutacyjnych – liczy się wynik!
Codzienną współpracą z zespołami: sprzedaży, rekrutacji, koordynacji projektów oraz kadr i płac – razem osiągniemy sukces!
Wyślij do nas CV jeśli:
Wyróżnia Cię determinacja i chęć zwyciężania - nie musisz mieć doświadczenia w obszarze rekrutacji.
Jesteś wojownikiem, który nigdy się nie poddaje.
Posiadasz silną orientację na wyniki i gotowość do realizacji celów bez względu na okoliczności.
Elastycznie odnajdujesz się w środowisku pracy, w którym liczy się szybkość i efektywność działania.
Posiadasz wykształcenie wyższe (min. licencjackie).
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , Poznań (centrum Miasta) Lub Praca Zdaln (Dolnośląskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzkie, Mazowieckie, Opo)
16 września 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: 3500- 4500 PLN na rękę,
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
16 września 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
ASYSTENT DS. REKRUTACJI - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów i kandydatów,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami oraz kandydatami,
Poszukiwanie kandydatów do pracy oraz ich weryfikacja,
Przygotowywanie dokumentacji do podjęcia pracy przez opiekunki,
Przygotowywanie profili kandydatów,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz opiekunek,
Budowanie dobrej relacji z opiekunkami,
Dopilnowanie wyjazdu opiekunki do pracy tj. zorganizowanie busa, rozwiązywanie problemów podczas dojazdu lub powrotu ze zlecenia,
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: od 3000-3500 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
11 września 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie
Dbałość o prawidłowy przebieg procesów zgodnie z przyjętymi standardami
Zarządzanie bazą kandydatów
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
9 września 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. kadr Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych marketach zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi procedurami
Obsługę kadrową pracowników
Rozliczanie, analizę i nadzorowanie poprawności prowadzenia ewidencji czasu pracy w podległym obszarze
Sporządzanie raportów i sprawozdań
Rozliczanie zajęć komorniczych
Od kandydatów oczekujemy:
Podstawowej znajomości przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej (mile widziane)
Podstawowej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych (mile widziane)
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Rzetelności i uczciwości
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.
branże
-
- (84)
-
- (1)
-
- (308)
-
- (1)
-
- (5)
-
- (22)
-
- (10)
-
- (3)
-
- (99)
-
- (236)
-
- (1)
-
- (10)
-
- (109)
-
- (3)
-
- (11)
-
- (4)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (452)
-
- (5)
-
- (60)
-
- (18)
-
- (18)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej