aktualne
oferty pracy
19 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zaangażowania
Gotowości do pracy mobilnej (wyznaczony obszar)
Czynnego prawa jazdy kat. B
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
18 listopada 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Dla wsparcia procesów rekrutacyjnych poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Wyszukiwanie - rekrutacja osób do pracy w oparciu o firmową bazę kandydatów
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
Zarządzanie bazą nadesłanych kandydatów
Wymagania:
Praca od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min. B2 (warunek konieczny)
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Mile widziana dodatkowo znajomość języka angielskiego
Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność w pracy
Oferujemy:
Własna działalność gospodarcza JDG itp
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie: 5500 - 6500 PLN brutto w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 200-1500 PLN brutto
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
18 listopada 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla wsparcia procesu rekrutacyjnego w naszym biurze w Krakowie poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min C1 (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Własna działalność gospodarcza JDG itp
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie 6000 - 7500 PLN brutto w zależności od doświadczenia w rekrutacji
Jasny system premiowy po 3 miesiącu pracy w zależności od wyników: 200-1500 PLN brutto
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Kraków (małopolskie)
14 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. kadr Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych marketach zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi procedurami
Obsługę kadrową pracowników
Rozliczanie, analizę i nadzorowanie poprawności prowadzenia ewidencji czasu pracy w podległym obszarze
Sporządzanie raportów i sprawozdań
Rozliczanie zajęć komorniczych
Od kandydatów oczekujemy:
Podstawowej znajomości przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej (mile widziane)
Podstawowej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych (mile widziane)
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Rzetelności i uczciwości
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
12 listopada 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: 3500- 4500 PLN na rękę,
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
12 listopada 2024
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
ASYSTENT DS. REKRUTACJI - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów i kandydatów,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami oraz kandydatami,
Poszukiwanie kandydatów do pracy oraz ich weryfikacja,
Przygotowywanie dokumentacji do podjęcia pracy przez opiekunki,
Przygotowywanie profili kandydatów,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz opiekunek,
Budowanie dobrej relacji z opiekunkami,
Dopilnowanie wyjazdu opiekunki do pracy tj. zorganizowanie busa, rozwiązywanie problemów podczas dojazdu lub powrotu ze zlecenia,
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: od 3000-3500 PLN na rękę
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
12 listopada 2024
MONDI Sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie dla naszej nowej marki poszukujemy samodzielnej oraz zorientowanej na wyniki osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rekrutacji
(opiekunowie osób starszych)
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwoju sztucznej inteligencji, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w centrali firmy w Poznaniu 1x/miesiąc
Dużą samodzielność i swobodę działania
Stanowisko realnie wpływające na rozwój nowej linii biznesowej firmy
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Indywidualny budżet szkoleniowy
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Onboarding - zapoznanie ze standardami MONDI
Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Samodzielnym prowadzeniem rekrutacji opiekunów osób starszych na rynek niemiecki
Realizacją planów rekrutacyjnych
Aktywnym i nieszablonowym poszukiwaniem kandydatów różnymi metodami
Budowaniem bazy kandydatów
Przeprowadzaniem rozmów rekrutacyjnych celem weryfikacji kompetencji kandydatów
Nawiązywaniem długofalowych relacji z kandydatami
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji na stanowiska opiekunów osób starszych na rynki zagraniczne
Nieustraszenie i z determinacją dążysz do wyznaczonych celów
W rekrutacjach stawiasz na efektywność, jakość i terminowość
Masz głowę pełną pomysłów i odważnie szukasz rozwiązań na tropie najlepszych kandydatów
Cechują Cię wysoka samodzielność, zaradność oraz zaangażowanie
Posiadasz wykształcenie wyższe (min. licencjackie)
Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , Poznań (centrum Miasta) Lub Praca Zdaln (Dolnośląskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzkie, Mazowieckie, Opo)
12 listopada 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. kadr
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, trwającym stosunkiempracy i rozwiązaniem umowy z pracownikami
Wprowadzanie danych osobowych w programie kadrowo-płacowym
Weryfikowanie dostarczanych do działu kadr dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia,w tym w szczególności pod względem kompletu dokumentów, uzupełniania braków
Organizowanie obiegu dokumentów kadrowych
Archiwizowanie dokumentacji pracowniczej
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej
Mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych
Sumienności, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy
Rzetelności i uczciwości
Gotowości do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania - ok. 5-mcy w Centrum Dystrybucji Krotoszyn lub innym Centrum w sieci (czas szkolenia uzależniony od terminu otwarcia nowego Centrum Dystrybucji)
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Kaliszki (warmińsko-mazurskie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
branże
-
- (77)
-
- (258)
-
- (4)
-
- (20)
-
- (8)
-
- (1)
-
- (77)
-
- (232)
-
- (10)
-
- (127)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (486)
-
- (5)
-
- (64)
-
- (17)
-
- (6)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej