aktualne
oferty pracy
27 listopada 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. doświadczeń pracownika Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Uczestnictwo we wdrażaniu nowych pracowników do organizacji
Przeprowadzanie cyklicznych badań opinii pracowników
Wsparcie w kwestiach organizacyjnych i operacyjnych związanych z onboardingiem, szkoleniami
Pracę indywidualną z pracownikami i przełożonymi w celach rozwojowych
Aktywne uczestnictwo w kreowaniu polityki personalnej zgodnej ze strategią i wartościami firmy
Tworzenie prezentacji i raportów
Od kandydatów oczekujemy:
Samodzielności w działaniu oraz otwartości na nowe wyzwania
Doświadczenia w prowadzeniu badań opinii pracowników lub innych badań HR
Zaangażowania w pracę oraz chęci zdobywania wiedzy
Wysokiego poczucia odpowiedzialności
Bardzo dobrej organizacji pracy
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 listopada 2023
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Realizację projektów rekrutacyjnych dla Centrum Dystrybucyjnego
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji na wyznaczonym terenie (analiza i selekcja napływających CV, organizowanie spotkań rekrutacyjnych, sporządzanie raportów, przekazywanie Kandydatom informacji zwrotnych odnośnie ich udziału w rekrutacji)
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Zadania administracyjne związane z realizacją projektów rekrutacyjnych
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości trendów w obszarze rekrutacji
Nastawienie na realizację celów
Otwartości na nowe wyzwania
Gotowości również do pracy mobilnej
Czynnego prawa jazdy kat. B oraz łatwości w poruszaniu się samochodem osobowym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Sieroniowice (opolskie)
22 listopada 2023
LIMNUSWORK Sp. z o. o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta firmy Dobra-Help Opieka 24/7 do wsparcia procesu rekrutacyjnego w biurze poszukujemy:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - BRANŻA OPIEKUŃCZA
Zadania:
Realizowanie projektów rekrutacyjnych,
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych,
Telefoniczny i mailowy kontakt z aktualnymi klientami w języku niemieckim,
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
Przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim,
Koordynacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz pracowników
Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku – do piątku
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
Profesjonalizm, entuzjazm, zaangażowanie, sumienność i systematyczność
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat lub B2B
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Wynagrodzenie NA START: 3500- 4500 PLN na rękę,
Dostęp do profesjonalnych szkoleń
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Dobra (małopolskie)
21 listopada 2023
MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.
Aktualnie w związku z rozwojem firmy poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w ramach nowego projektu MONDIfree jako:
Rekruter Freelancer
Miejsce pracy: praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Łap korzyści ze współpracy w ramach programu MONDIfree:
Pracujesz 100% zdalnie - ile chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz
Wdrożymy Cię w nasze standardy rekrutacyjne - jesteśmy od kilkunastu lat na rynku, a Klienci oceniają jakość współpracy z nami na poziomie 90%
Dostarczymy Ci projekty rekrutacyjne od sprawdzonych i stabilnych firm
Im dłużej pracujesz, tym bardziej się rozwijasz, a wszystko to w połączeniu z naszymi wartościami:
Relacje - sesje e-mentoringowe, spotkania integracyjne, gadżety;
Rozwój - kwartalne szkolenia, sFRISowanie z MONDI, warsztaty doskonalące umiejętności rekruterskie, możliwość długofalowej współpracy;
Rezultaty - rozbudowany pakiet systemów premiowych i nagród.
Otrzymasz pakiet materiałów wspierających rekrutację
Jako Freelancer będziesz ważną częścią zespołu MONDI!
Zapewniamy:
Współpracę w oparciu o umowę zlecenie/B2B
Pracę 100% zdalną oraz swobodę działania
Stawiasz na jakość? My też! Wynagrodzimy Cię zarówno za dostarczonego, jak i zatrudnionego kandydata
Rozbudowane systemy premiowe doceniające długofalowe efekty Twojej pracy
Rozwój poprzez pakiety szkoleń, warsztatów oraz spotkań e-mentoringowych
Dedykowanego koordynatora projektu, który zaopiekuje się Tobą na każdym etapie współpracy
Wsparcie w przeprowadzaniu weryfikacji językowych u Kandydatów
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Aktywnym pozyskiwaniem kandydatów na stanowiska produkcyjne niższego i średniego szczebla na rynek niemiecki
Przeprowadzaniem weryfikacji doświadczenia i kompetencji kandydatów (wywiady telefoniczne)
Przedstawianiem oferty pracy oraz warunków zatrudnienia
Dopasowaniem kandydata do oferty
Tworzeniem profili rekomendacyjnych kandydatów w j. polskim
Prowadzeniem rekrutacji zgodnie z najwyższymi standardami jakości
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji na stanowiska niższego i/lub średniego szczebla (dodatkowym autem będzie znajomość rynków zagranicznych)
Skutecznie pozyskujesz dopasowanych kandydatów poprzez kanały Social Media
Stawiasz na jakość, efektywność i terminowość
Chcesz nawiązać długofalową oraz partnerską współpracę
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , , , , , , Praca Zdalna, (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzk)
16 listopada 2023
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie (analiza i selekcja napływających CV, przeprowadzenie wstępnie wywiadów telefonicznych z Kandydatami, organizowanie spotkań rekrutacyjnych, sporządzanie raportów, przekazywanie Kandydatom informacji zwrotnych odnośnie ich udziału w rekrutacji)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących Marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Zadania administracyjne związane z realizacją projektów rekrutacyjnych
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości trendów w obszarze rekrutacji
Kreatywności
Silnej motywacji do działania oraz nastawienia na realizację celów
Wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych
Gotowości do pracy mobilnej w zadaniowym systemie czasu pracy, pięć dni w tygodniu
Czynnego prawa jazdy kat. B oraz łatwości w poruszaniu się samochodem osobowym
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
15 listopada 2023
MONDI sp. z o.o. wchodzi w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy komunikatywnej oraz samodzielnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
W ramach naszego projektu Mondility angażujemy się w działania z zakresu Zrównoważonego Rozwoju
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w centrali firmy w Poznaniu
Indywidualną ścieżkę rozwoju oraz budżety szkoleniowe
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami pracy MONDI
Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Prowadzeniem rekrutacji na stanowiska niższego oraz średniego szczebla, w obszarze produkcji i logistyki na rynek niemiecki
Realizacją planów rekrutacyjnych
Aktywnym pozyskiwaniem kandydatów różnymi metodami
Przeprowadzaniem rozmów rekrutacyjnych (telefonicznie) w celu pogłębionej weryfikacji kompetencji kandydatów
Codzienną współpracą z zespołami: sprzedaży, rekrutacji, koordynacji projektów oraz kadr i płac
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji niższego i/lub średniego szczebla
W codziennej pracy stawiasz na jakość, efektywność i terminowość
Jesteś kreatywna/y i szukasz optymalnych rozwiązań w każdej sytuacji
Wyróżnia Cię samodzielność, odpowiedzialność oraz prozespołowa postawa
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , Poznań Lub Praca Zdalna, (łódzkie, Mazowieckie, Opolskie, Pomorskie, śląskie, Wielkopo)
14 listopada 2023
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 20 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Opole Jakie wyzwania Cię czekają?
Sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń
Prowadzenie akt osobowych
Nadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń BHP oraz innych dokumentów
Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę oraz świadectw pracy
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, US
Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych
Czego w Tobie szukamy?
Doświadczenia na stanowisku kadrowo-płacowym
Znajomość programu Optima
Znajomości przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy
Znajomość MS Excel oraz pakietu MS Office
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty system prowizyjny
Przyjazny proces wdrożeniowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu
Kursy i szkolenia wspierające Twój stały rozwój
Wszystkie niezbędne do pracy narzędzia
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta z darmowym parkingiem
Dofinansowanie dojazdów na rowerze
Dofinansowanie obiadów
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do siłowni na terenie biura 24/7
System poleceń pracowniczych
Dofinasowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
Zatrudniając się przez Weegree przyczyniasz się do odbudowy lasów - zasadzimy drzewo w Twoim imieniu
Nie jesteś pewien czy pasujesz na to stanowisko? Aplikuj, my ocenimy! Jeśli czegoś nie umiesz, pomożemy Ci się tego nauczyć!
Zadzwoń 532 768 399.
Zachęcamy do aplikacji również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Opole (opolskie)
10 listopada 2023
MONDI Sp. z o. o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.
Aktualnie w związku z rozwojem firmy, do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy doświadczonej i zorientowanej na efektywne zarządzanie Zespołem osoby na stanowisko:
Menedżer Działu Rekrutacji
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
W ramach naszego projektu Mondility angażujemy się w działania z zakresu Zrównoważonego Rozwoju
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w biurze w Poznaniu
Możliwość dalszego rozwoju oraz optymalizacji procesów w podległym dziale
Indywidualny budżet szkoleniowy
Swobodę działania i partnerską współpracę
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami rekrutacyjnymi MONDI
Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, bezpłatne wsparcie psychologiczne
Czym będziesz się u nas zajmować?
Zarządzaniem pracą działu rekrutacji na rynek niemiecki zgodnie z ustalonymi wskaźnikami ilościowymi oraz jakościowymi MONDI
Wyznaczaniem planów rekrutacyjnych oraz nadzorem nad ich realizacją przez podległy zespół
Doskonaleniem efektywności procesów w dziale oraz inicjowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań
Aktywnym udziałem w rozwoju oraz realizacji strategii rekrutacyjnej firmy na rynek niemiecki (stanowiska niższego i średniego szczebla)
Motywowaniem, budowaniem zaangażowania oraz dbałością o rozwój podległych pracowników
Wspieraniem efektywnej współpracy międzydziałowej w oparciu o standardy oraz wartości MONDI
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz min. kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w zakresie zarządzania podległym działem
Potrafisz wyznaczać cele indywidualne i zespołowe oraz efektywnie nadzorować poziom ich realizacji
Zdobyłaś/-eś praktyczne doświadczenie w inicjowaniu oraz wdrażaniu nowych rozwiązań optymalizacyjnych
Odpowiadałaś/-eś za skuteczną realizację strategii biznesowej firmy w podległym obszarze
Znasz techniki motywowania, angażowania oraz rozwijania zespołu
W codziennej pracy łączysz RELACJE i ROZWÓJ, aby osiągać wyjątkowe REZULTATY
Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , , Poznań Lub Praca Zdalna, (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubuskie, łódzkie, Małopo)
9 listopada 2023
ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją Kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii. Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.
Szukasz ciekawej pracy z językiem niemieckim w dynamicznie rozwijającej się firmie? Świetnie trafiłeś!
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy do biura w Skawinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASYSTENT W DZIALE REKRUTACJI ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Rekrutacja i selekcja kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech
Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów
Tworzenie profili kandydatów
Wsparcie działu rekrutacji w bieżących działaniach
WYMAGANIA:
Dyspozycyjność do pracy na cały etat
Znajomość pakietu Office
Znajomość obsługi komputera
Komunikatywność
Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze (Skawina)
Możliwość podjęcia zatrudnienia od stycznia 2024 r.
ZAPEWNIAMY:
Umowę o pracę na cały etat
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR
Jasną ścieżkę rozwoju zawodowego
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym i zgranym zespole
Kartę Multisport
Prace zdalną w każdy poniedziałek
Prywatny pakiet medyczny
Wyjazdy i wyjścia integracyjne
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Skawina (małopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.
branże
-
- (65)
-
- (565)
-
- (5)
-
- (28)
-
- (10)
-
- (1)
-
- (131)
-
- (271)
-
- (1)
-
- (11)
-
- (170)
-
- (76)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (321)
-
- (26)
-
- (54)
-
- (24)
-
- (29)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
