aktualne
oferty pracy
28 października 2024
ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii. Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.
Nie czekaj i znajdź pracę już dziś!
Obecnie dla naszych Klientów z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ELEKTRYK ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Montaż, serwis i naprawa instalacji elektrycznych głównie w urządzeniach klimatyzacyjnych
Montaż
Wykonywanie pomiarów
Konserwacja i renowacja instalacji
WYMAGANIA:
Wykształcenie kierunkowe w jednym z zawodów; elektryk/elektromechanik/elektronik (warunek konieczny)
Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe
Znajomość języka niemieckiego
ZAPEWNIAMY:
Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą
Pełny pakiet socjalny
Atrakcyjne wynagrodzenie 17,50 euro brutto godzina + 14 euro netto diety w poniedziałek i piątek (za przepracowany dzień), w pozostałe dni dieta netto wynosi 28 euro (za przepracowany dzień)
Możliwość pracy w nadgodzinach
Zakwaterowanie OPŁACONE przez pracodawcę
Telefon alarmowy dla osób dojeżdżających czynny w każdy weekend
Możliwość aplikacji bez wysłania CV
Pomoc w przygotowaniu oraz tłumaczeniu dokumentów
Pomoc w organizacji wyjazdu
Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Niemcy, Stuttgart (Niemcy)
28 października 2024
ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii. Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.
Nie czekaj i znajdź pracę już dziś!
Obecnie dla naszych Klientów z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MONTER INSTALACJI GRZEWCZYCH, SANITARNYCH I WENTYLACYJNYCH ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Montaż, serwis i naprawa instalacji grzewczych, sanitarnych i wentylacyjnych
Montaż oświetlenia
Wykonywanie pomiarów
Konserwacja i renowacja instalacji
WYMAGANIA:
Wykształcenie kierunkowe w jednym z zawodów; elektryk/elektromechanik/elektronik (warunek konieczny)
Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe
Znajomość rysunku technicznego i schematów elektrycznych
Znajomość języka niemieckiego
ZAPEWNIAMY:
Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą
Pełny pakiet socjalny
Atrakcyjne wynagrodzenie 16,51 euro brutto godzina + 14 euro netto diety w poniedziałek i piątek (za przepracowany dzień), w pozostałe dni dieta netto wynosi 28 euro (za przepracowany dzień)
Możliwość pracy w nadgodzinach
Zakwaterowanie OPŁACONE przez pracodawcę
Telefon alarmowy dla osób dojeżdżających czynny w każdy weekend
Możliwość aplikacji bez wysłania CV
Pomoc w przygotowaniu oraz tłumaczeniu dokumentów
Pomoc w organizacji wyjazdu
Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Niemcy, Berlin (Niemcy)
28 października 2024
Dołącz do naszego zespołu w sortowni paczek – nie wymagamy doświadczenia! Twoje zadania jako Pracownik Magazynu / Rozładowca:
Rozładowywanie ciężarówek: wyładunek paczek z ciężarówek pocztowych na taśmę transportową.
Ładowanie ciężarówek: załadunek paczek z taśmy transportowej do ciężarówek pocztowych.
Podnoszenie ciężkich paczek: niektóre paczki ważą do 30 kg.
Praca na nocnej zmianie.
Godziny pracy:
2:00 - 7:00
Wymagania:
Własne zakwaterowanie w okolicach Maastricht
Własny transport do pracy
Dostępność do pracy w godzinach 02:00 - 07:00, 25 godzin tygodniowo
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie: €19,83 za godzinę.
Stawka podstawowa: €13,68 za godzinę.
Dodatek za pracę na nocnej zmianie: +45% za pracę od 00:00 do 07:00, co daje €19,83 za godzinę.
Nie przegap tej okazji i aplikuj już teraz!
Kliknij „Aplikuj”, wypełnij formularz zgłoszeniowy i dodaj swoje CV.
Lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
+48 77 453 76 00 (PL)+31 88 2014 100 (NL)opole@eu-people.com
Maastricht (Holandia)
28 października 2024
Gotowy do podjęcia pracy w Holandii?
Aplikuj z nami do najlepszych miejsc pracy w logistyce i produkcji w Holandii!
Zadania:
Zbieranie zamówień przy użyciu nowoczesnych narzędzi (EPT,VoicePick,skaner)
Rozładunek i załadunek towarów
Pakowanie i przygotowanie zamówień do wysyłki
Praca według norm i zasad
Wykonywanie innych zadań magazynowych
Wymagania:
Nie wymagamy znajomości języka angielskiego
Doświadczenie magazynowe mile widziane (nie jest wymagane)
Prawo jazdy będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Wynagrodzenie w przedziale €14 - €16 brutto/h + dodatki
Transport do pracy firmowym samochodem lub rowerem elektrycznym
Firmowe zakwaterowanie
Ubezpieczenie zdrowotne
Kliknij „Aplikuj”, wypełnij formularz zgłoszeniowy i dodaj swoje CV.
Lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
Telefon (Polska): +48 77 453 76 00
Telefon (Holandia): +31 88 2014 100
Email: opole@eu-people.com
Dołącz do naszego zespołu i pracuj z nami już dziś!
Holandia (Holandia)
28 października 2024
EU-People, Twoja zaufana agencja pracy, poszukuje pracowników Cleanroomu z zapleczem technicznym dla jednego z naszych klientów w Eindhoven. Klient ten jest producentem wysokiej klasy skrzyń transportowych i palet używanych do transportu drogich części.
Zależy Ci na najlepszej ofercie, dobrych warunkach zakwaterowania, ubezpieczenia i najwyższym poziomie jakości naszych usług? Aplikuj już teraz! Opis pracy:
Czyszczenie pojemników, wysokotechnologicznego sprzętu oraz narzędzi
Montaż sprzętu, części oraz produktów
Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i procedurami
Kontrola jakości i pakowanie produktów
Współpraca z innymi członkami zespołu
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego lub holenderskiego na poziomie średnio zaawansowanym lub lepszym (B1 lub lepszym)
Doświadczenie na tym samym lub pokrewnym stanowisku (prace techniczne) - mile widziane
Umiejętność czytania i pracy z rysunkami technicznymi - mile widziana
Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
Wynagrodzenie od €16,14 brutto/h + dodatki
Praca w dwóch zmianach: 06:00 – 15:00 i 15:00 – 00:00.
Ubezpieczenie zdrowotne
Zakwaterowanie w naszym firmowym mieszkaniu
Transport do pracy firmowym samochodem lub rowerem elektrycznym
Dodatek dla kierowcy auta służbowego
Jeśli posiadasz prawo jazdy kategorii B i mieszkasz w naszym firmowym mieszkaniu, możesz zarobić dodatkowy bonus do €40 NETTO/tydzień dodatkowo, będąc kierowcą na zakwaterowaniu.
Kliknij „Aplikuj”, wypełnij formularz zgłoszeniowy i dodaj swoje CV.
Lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
Telefon (Polska): +48 539 908 425
Telefon (Holandia): +31 88 2014 100
Email: opole@eu-people.com
Dołącz do naszego zespołu i pracuj z nami już dziś!
Eindhoven, Oirschot, Geldrop, Helmond, Best, Mierlo (Holandia)
28 października 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. kontroli Centrów Dystrybucyjnych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Kontrolę ogólnego porządku w magazynie
Codzienne raportowanie z przeprowadzonej kontroli/analizowanie raportów z przeprowadzonej kontroli
Kontrolę miejsc zerowych w magazynie
Kontrolę załadunków (towaru świeżego/suchego)
Kontrolę zgodności ilości palet gotowego towaru do wysyłki/poprawności składowania towaru w magazynie suchym
Kontrolę czystości komory ładunkowej
Kontrolę grubości reklamówek
Od kandydatów oczekujemy:
Dyspozycyjności do pracy zmianowej
Rzetelności oraz skrupulatności
Umiejętności pracy w zespole
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Bolewicko (wielkopolskie)
28 października 2024
MONDI Sp. z o. o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%).
Aktualnie w związku z rozwojem firmy, do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy doświadczonej, kreatywnej i zorientowanej na rezultaty osoby na stanowisko:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego i zadaniowego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwiązaniach uczenia maszynowego, który efektywnie wspiera procesy rekrutacji i sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji
Konsekwentnie podnosimy jakość naszych usług, dzięki czemu wskaźnik zadowolenia naszych klientów utrzymuje się na poziomie 90%
Dbamy o Twój rozwój poprzez indywidualnie dopasowany program szkoleniowy
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Hybrydowy model pracy
Możliwość kreowania i realizacji strategii marketingowej firmy wspierającej cele biznesowe na rynku niemieckim oraz polskim
Indywidualnie dopasowane ścieżki rozwoju oraz szkoleń
Swobodę działania i partnerską współpracę
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami MONDI
Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, bezpłatne wsparcie psychologiczne
Czym będziesz się u nas zajmować?
Budowaniem oraz zarządzaniem strategią marketingową i wizerunkową firmy na rynku niemieckim oraz polskim dla zróżnicowanych grup odbiorców (Klienci biznesowi segmentu premium, pracownicy na terenie Niemiec, pracownicy wewnętrzni)
Wyznaczaniem kierunków rozwoju strategicznego marki
Koordynowaniem współpracy z Social Media Specialist oraz podwykonawcami (agencje marketingowe, SEO, graficy itp.)
Efektywnym zarządzaniem budżetem marketingowym
Monitorowaniem trendów rynkowych oraz działań konkurencji i proponowaniem innowacyjnych rozwiązań wspierających cele biznesowe firmy
Tworzeniem i koordynowaniem działań Employer Brandingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie oraz utrzymanie talentów w organizacji
Bieżącą analizą efektywności prowadzonych działań oraz wdrażaniem optymalizacji
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz kilkuletnie, ugruntowane doświadczenie w tworzeniu oraz zarządzaniu strategią marketingową firmy, preferowane na rynku niemieckim
Trafnie rozpoznajesz potrzeby zróżnicowanych grup docelowych oraz potrafisz zaprojektować szyte na miarę działania marketingowe
Kreatywność to Twoje drugie imię, a innowacyjność proponowanych przez Ciebie pomysłów zostawia konkurencję daleko w tyle
Efektywnie stosujesz narzędzia analityczne do monitorowania i oceny skuteczności prowadzonych działań
Wyróżnia Cię wysoka świadomość biznesowa, orientacja na rezultaty, elastyczność oraz umiejętność łączenia wielu perspektyw
Dobrze znasz j. angielski lub niemiecki
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Poznań (Andersia Tower) (wielkopolskie)
25 października 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Specjalista ds. remontów Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie rysunków w środowisku CAD dotyczących remontów/przebudów/rozbudów dla istniejących obiektów
Przeprowadzanie wizji lokalnych celem przygotowania inwentaryzacji obiektów
Współpracę z biurem projektowym
Przygotowywanie odpowiednich dokumentów zgodnych z realizacją inwestycji
Wsparcie prac pracowników terenowych
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości programu Auto Cad
Mile widziane wykształcenie kierunkowe – budownictwo lub kierunki pokrewne (możliwość zatrudnienia także osób z niepełnym wykształceniem wyższym kierunkowym)
Mile widziana znajomość Prawa Budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz procedur administracyjnych w zakresie projektowania obiektów budowlanych
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
25 października 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Samodzielny księgowy Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Księgowanie faktur zakupu, sprzedaży (krajowych i zagranicznych)
Weryfikację, ewidencję dokumentów księgowych
Uzgadnianie kont księgowych, przygotowanie raportów do zamknięć miesięcznych
Uzgadnianie rejestru VAT i VAT UE
Księgowanie i rozliczanie zaliczek, delegacji
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w relacjach z audytorami, urzędami
Zaangażowania
Chęci zdobywania wiedzy i umiejętności
Dyspozycyjności, dokładności
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
25 października 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Szwecji, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MONTER SYSTEMÓW GAŚNICZYCH ZE SPRYSKIWACZAMI
Zadania:
Montaż instalacji rurkowych
Instalacja spryskiwaczy i ich odpowiednie rozmieszczenie wewnątrz budynków lub obiektów
Podłączanie systemów gaśniczych do źródeł wody lub środka gaśniczego
Wykonywanie niezbędnych napraw, konserwacji
Wymagania:
Wymagana jest komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Wymagane prawo jazdy i samochód na dojazd do pracy
Wymagane doświadczenie zawodowe
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie 14-15 euro brutto/h
Dieta 45-50 euro netto/dzień
Zakwaterowanie opłaca pracownik
Możliwość nadgodzin
Możliwość zaliczek
Legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 504906510, 518089049 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Stuttgart (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 1391-1400 z 1441.
branże
-
- (76)
-
- (257)
-
- (4)
-
- (20)
-
- (8)
-
- (1)
-
- (77)
-
- (232)
-
- (10)
-
- (128)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (3)
-
- (2)
-
- (508)
-
- (5)
-
- (65)
-
- (17)
-
- (7)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej