aktualne
oferty pracy
27 grudnia 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Brygadzista hali
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zarządzanie zespołem pracowników z poziomu hali
Organizację i optymalizację pracy na wyznaczonym obszarze
Nadzór nad elementami wyposażenia hali (np. regały, bramy, odboje)
Nadzór i dbałość nad powierzonym mieniem i towarem na magazynie
Od kandydatów oczekujemy:
Dyspozycyjności do pracy zmianowej
Uprawnień do obsługi wózków widłowych transportu poziomego (mile widziane)
Umiejętności pracy w zespole
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Sierpc (mazowieckie)
27 grudnia 2024
Specjalista IT ds. utrzymania systemu EBS i CRF Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Utrzymanie, konfigurowanie i rozwój systemu ERP w głównych gałęziach przedsiębiorstwa.
Aktywne koordynowanie i wspieranie kluczowych użytkowników
Kontrolę jakości danych, importowanie i przetwarzanie danych w systemach
Testowanie nowych funkcjonalności
Udział w procesach wdrożeniowych
Inne zadania zlecona przez Przełożonego
Od kandydatów oczekujemy:
Samodzielności, umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Umiejętności pracy zespołowej i komunikatywności
Dobrej znajomości MS Excel
Podstawowej znajomości rachunkowości
Atutem będzie znajomość systemów Oracle EBS oraz SQL
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik projektów IT (Project Manager) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wdrażanie rozwiązań z obszaru procesów IT
Zarządzanie projektem w całym cyklu jego życia
Utrzymywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej
Administrowanie i zarządzanie projektami informatycznymi
Raportowanie i prezentacja postępów projektów, przygotowywanie i dostarczanie sprawozdań
Współpracę i realizację umów z podwykonawcami
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności analitycznych i planistycznych
Doświadczenia w zarządzaniu projektami IT
Znajomości rozwiązań w obszarze infrastruktury IT
Umiejętności interpersonalnych
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Kierownik Projektów IT ds. magazynu i logistyki Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Uruchamianie i zamykanie projektów głównie z obszaru magazynu i logistyki.
Wdrażanie rozwiązań z obszaru procesów logistyki i IT
Zarządzanie i kierowaniem projektem.
Realizacja oraz współpraca z podwykonawcami
Kierowanie projektami informatycznymi - systemy wspierającego procesy logistyczne, magazynowe.
Testowanie i udostępnianie systemów wdrożonych w ramach projektów logistycznych, magazynowych.
Inne zadania zlecone przez Przełożonego
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności analitycznych i planistycznych
Doświadczenia w zarządzaniu projektami IT
Znajomości rozwiązań w obszarze infrastruktury IT
Umiejętności interpersonalnych
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Pracownik sekretariatu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Odbieranie telefonów, udzielanie informacji oraz przekierowywanie rozmów do odpowiednich osób
Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i wewnątrz firmy)
Obsługa firmowej poczty elektronicznej
Prowadzenie terminarza spotkań
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Przestrzeganie wewnętrznych przepisów i procedur firmy
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
Otwartości na nowe wyzwania
Doskonałej organizacji pracy
Wysokiej kultury osobistej
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Specjalista ds. remontów Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wykonywanie rysunków w środowisku CAD dotyczących remontów/przebudów/rozbudów dla istniejących obiektów
Przeprowadzanie wizji lokalnych celem przygotowania inwentaryzacji obiektów
Współpracę z biurem projektowym
Przygotowywanie odpowiednich dokumentów zgodnych z realizacją inwestycji
Wsparcie prac pracowników terenowych
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości programu AutoCad
Mile widziane wykształcenie kierunkowe – budownictwo lub kierunki pokrewne (możliwość zatrudnienia także osób z niepełnym wykształceniem wyższym kierunkowym)
Mile widziana znajomość Prawa Budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz procedur administracyjnych w zakresie projektowania obiektów budowlanych
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Pakiet benefitów, w tym:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/Młodszy specjalista Biura Zarządu ds. operacyjnych Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Nadzorowanie oraz kontrolowanie realizacji projektów
Monitorowanie wskazanych procesów
Protokołowanie spotkań
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
27 grudnia 2024
Grupa CANPACK jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie i największych producentów opakowań w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej. Swoją silną pozycję na globalnym rynku firma zdobyła dzięki wysokiej jakości produktom, nowoczesnej technologii wytwarzania. W ciągu ostatnich lat działalności Grupa CANPACK osiągnęła spektakularne sukcesy i stała się nowoczesną Grupą Kapitałową. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących producentów opakowań na świecie z kilkoma tysiącami pracowników pracujących w zakładach na czterech kontynentach.
Aktualnie poszukujemy pracowników do Fabryki Puszek Napojowych w Bydgoszczy na stanowisko:
OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Kobaltowa 2 (Osowa Góra)
JEŚLI CHCESZ:• Uczestniczyć w produkcji puszek i wieczek zgodnie z zadaniami ilościowymi i jakościowymi;• Kontrolować parametry produkcyjne i jakościowe;• Dbać o stabilną i płynną pracę maszyn (usuwanie zacięć i awarii, regulacje);• Dbać o porządek na powierzonym obszarze;• Współpracować i komunikować się z przełożonym i pracownikami w ramach brygady i linii produkcyjnej.
Czekamy na Ciebie!
GWARANTUJEMY:
• Poznanie zaawansowanych technologii - maszyny, rozwiązania techniczne.• Zdobycie doświadczeń zawodowych w nowoczesnym i przyjaznym środowisku pracy.• Adekwatne do posiadanych kwalifikacji wynagrodzenie zasadnicze + dodatek zmianowy + premie kwartalne;• Atrakcyjny pakiet motywacyjny i socjalny: m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny 7%, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie na święta.• Przyjazny system adaptacji i szkoleń wstępnych;• Szkolenia specjalistyczne• Udział w zagranicznych inwestycjach w USA
FAJNIE JEŚLI POSIADASZ:
• Gotowość do pracy w 4-brygadowej organizacji pracy (3 zmiany) - warunek konieczny;• Zdolności mechaniczne/techniczne/manualne;• Samodzielność i operatywność w działaniu;• Odpowiedzialność;• Zaangażowanie i chęć do nauki;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV za pomocą opcji "Aplikuj"
„Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami”.
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
27 grudnia 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Holandii poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SZEF KUCHNI / ZASTĘPCA SZEFA KUCHNI
Zadania:
Przygotowywanie karty dań i menu
Prowadzenie i nadzorowanie przygotowania potraw
Koordynowanie pracy kucharzy
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Legalne zatrudnienie na holenderskich warunkach
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek
Atrakcyjne wynagrodzenie 1800€ - 3200€ netto / miesiąc
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 511771704 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Rzeszów, Krosno, (podkarpackie)
27 grudnia 2024
LIMNUSWORK Sp. z o.o.Sp.k jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norwegii i Szwajcarii w różnych zawodach oraz dziedzinach gospodarki. Wspieramy, doradzamy, pomagamy na każdym etapie współpracy z firmą LimnusWork. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie osób oraz firm korzystających z naszych usług.
Obecnie dla naszego klienta z Holandii poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MURARZ
Zadania:
Prace murarskie, głównie układanie cegieł (budynki mieszkalne)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku murarz (min 2 lata)
Mile widziane doświadczenie w pracy w Holandii
Mile widziany certyfikat VCA
Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Prawo jazdy kat B i własny samochód na wyjazd
Oferujemy:
Legalne zatrudnienie na holenderskich warunkach
Pomoc polskiego koordynatora przez cały okres zatrudnienia
Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym
Zagwarantowane i opłacone zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych
Ubezpieczenie
Gwarancje odprowadzania składek
Atrakcyjne wynagrodzenie 520 - 620 € netto / tydzień
Pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności
Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 508 199 988 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 16:30. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Administratorem zbieranych danych jest LimnusWork Sp. z o.o.Sp.k. Al. 29 listopada 153/1-4, 31-406 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia KRAZ: 15504).
Olsztyn, Groningen (warmińsko-mazurskie)
Wyświetlono rezultaty 1241-1250 z 1361.
branże
-
- (75)
-
- (246)
-
- (1)
-
- (1)
-
- (3)
-
- (29)
-
- (7)
-
- (1)
-
- (64)
-
- (229)
-
- (12)
-
- (124)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (1)
-
- (4)
-
- (1)
-
- (445)
-
- (6)
-
- (64)
-
- (15)
-
- (2)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej