Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Agencja pośrednictwa pracy ATASKA Sp. z o. o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracowników na stanowisko: pracownik administracyjno -biurowy   Miejsce pracy: Szprotawa Region: lubuskie     Zakres obowiązków: redagowanie i dodawanie ogłoszeń na strony internetowe, obsługa klienta, obsługa poczty elektrycznej i tradycyjnej, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do systemu, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizacja.   Wymagania: znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość języka niemieckiego komunikatywność.   Oferujemy: narzędzia pracy, umowa o pracę, pracę w miłej atmosferze ciekawą pracę w dynamicznym zespole.     Osoby zainteresowane proszone są składać CV osobiście w siedzibie firmy przy ul. Generała Władysława Andersa 12, bądź drogą mailową. Do CV proszę dołączyć poniższą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). "  
Szprotawa, Gorzów Wielkpolski, Żary, Baczyna (pow. Gorzowski), (lubuskie)
3alink jest jedną z wiodących firm tłumaczeniowych w Polsce obsługującą głownie klientów biznesowych z segmentu B2B. Wielokrotnie nagradzaną Laurem klienta oraz tytułem Firma Fair Play.     Poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy (Asystent menedżera projektów) Miejsce pracy: KrakówOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Edytowanie i formatowanie tekstów - Skanowanie i przygotowywanie tekstów do tłumaczenia - Pomoc menedżerowi w zakresie koordynacji projektów - Praca w CRM (m.in. rozliczanie tłumaczy, wystawianie faktur, działania windykcyjne) - Pozostałe prace administracyjne     Od kandydatów oczekujemy: - Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i system Windows) - Umiejętności szybkiego pisania na komputerze - Umiejętności formatowania tekstów w Wordzie - Doświadczenia zawodowego w pracy biurowej oraz obsługi CRM - Profesjonalizmu, sumienności i odpowiedzialności   W zamian zapewniamy: - Umowę o pracę - Pełny etat - Bardzo dobrą atmosferę pracy - Możliwość rozwoju oraz awansu szczególnie dla osób z dobrą znajomością angielskiego lub niemieckiego. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o przesłanie CV Prosimy o podanie informacji o posiadanym stopniu niepełnosprawności   Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Kraków, Brzesko, Olkusz, Tarnów, Niepołomice, Nowy Sącz, Boc (małopolskie)
3alink jest jedną z wiodących firm tłumaczeniowych w Polsce obsługującą głownie klientów biznesowych z segmentu B2B. Wielokrotnie nagradzaną Laurem klienta oraz tytułem Firma Fair Play.     Poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy (Asystent menedżera projektów) Miejsce pracy: KrakówOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Edytowanie i formatowanie tekstów - Skanowanie i przygotowywanie tekstów do tłumaczenia - Pomoc menedżerowi w zakresie koordynacji projektów - Praca w CRM (m.in. rozliczanie tłumaczy, wystawianie faktur, działania windykcyjne) - Pozostałe prace administracyjne     Od kandydatów oczekujemy: - Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i system Windows) - Umiejętności szybkiego pisania na komputerze - Umiejętności formatowania tekstów w Wordzie - Doświadczenia zawodowego w pracy biurowej oraz obsługi CRM - Profesjonalizmu, sumienności i odpowiedzialności   W zamian zapewniamy: - Umowę o pracę - Pełny etat - Bardzo dobrą atmosferę pracy - Możliwość rozwoju oraz awansu szczególnie dla osób z dobrą znajomością angielskiego lub niemieckiego. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o przesłanie CV Prosimy o podanie informacji o posiadanym stopniu niepełnosprawności   Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Kraków, Tarnów, Oświęcim, Nowy Sącz, Zakopane (małopolskie)
Progresso dla swojego Klienta, renomowanej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent/-ka z j. angielskim Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice Obowiązki: • Obsługa gości firmy oraz ekspatów, • Dbałość o obieg dokumentów wewnątrz firmy, • Administracja podróży służbowych, koordynacja wydawania samochodów służbowych • Nadzór nad systemem rezerwacji sal i dbałość o zaopatrzenie pomieszczeń reprezentacyjnych • Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych, • Wykonywanie tłumaczeń lub zlecanie firmom zewnętrznym, • Współpraca z różnymi działami firmy, • Przygotowanie zestawień i raportów Wymagania: • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Wykształcenie min. średnie, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, • Samodzielność i doskonała organizacja pracy, operatywność • Doskonałe zdolności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,Oferujemy: • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, • Interesującą i odpowiedzialną pracę, • Umowę bezpośrednio z pracodawcą, • Możliwość rozwoju zawodowego. Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem i w języku polskim oraz angielskim na adres rekrutacja @progresso.net.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać stanowisko oraz miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]
JELCZ LASKOWICE (dolnośląskie)
Pronobel sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:   Pracownik administracyjny ds. rozliczeń z językiem niemieckim   Praca w Gliwicach Zakres obowiązków:   - przygotowywanie faktur i zestawień na potrzeby firmy, - wsparcie księgowości i działu sprzedaży, - wsparcie codziennej administracji biura.   Wymagania:   - znajomość języka niemieckiego, - znajomość zagadnień rachunkowości i finansów, - biegła znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel), - doświadczenie w pracy w dziale rozliczeń lub administracji, - zdolności analityczne i umiejętność określania priorytetów, - umiejętności negocjacyjne, - bardzo dobra organizacja i planowanie pracy, - sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Oferujemy:   - stabilne zatrudnienie, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice, Zabrze, Świętochłowice, Ruda Śląska, Chorzów, Byt (śląskie)
Progresso, dla swojego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy z branży budowlanej, poszukuje osób na stanowisko :   Asystent/ka zarządu z j. niemieckim Miejsce pracy: Wrocław   Obowiązki: • Prowadzenie biura, • Prowadzenie kalendarza spotkań, • Kontakty z Klientami zagranicznymi oraz krajowymi, • Obsługę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, • Współpracę z wszystkimi działami firmy, • Przygotowanie zestawień, raportów oraz tłumaczeń na potrzeby Zarządu.   Wymagania: • Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego, • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biura, • Biegła obsługa komputera, • Miłe usposobienie, otwartość i komunikatywność, • Samodzielność, sumienność, dobra organizacja czasu.   Oferujemy: • Interesującą i odpowiedzialną pracę, • Stabilne długotrwałe zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach, • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem na adres rekrutacja @progresso.net.pl. W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz miejsce pracy. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. Informujemy, że kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.   [Certyfikat MSiPS: 540]    
Oleśnica (dolnośląskie)
Progresso dla swojego Klienta, rozwijającej się firmy produkcyjnej, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik administracyjny z j. angielskim Miejsce pracy: Świdnica   Główne obowiązki: Wsparcie administracyjne działu Sprzedaży, Księgowości, Logistyki, Przygotowywanie oraz tłumaczenie dokumentów, Kontakt z Klientami, Współpraca z innymi działami firmy   Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny! Doświadczenie w na stanowisku biurowym, Wykształcenie min. średnie, Znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych, Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, Komunikatywność, sumienność Znajomość j. włoskiego będzie dodatkowym atutem   Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wspierające środowisko pracy Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość rozwoju zawodowego   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego  w języku polskim i angielskim Informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS:540]
Świdnica, Żarów (dolnośląskie)
Progresso, dla swojego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy z branży budowlanej, poszukuje osób na stanowisko :   Pracownik z j. niemieckim i angielskim Miejsce pracy: Wrocław   Osoba będzie odpowiedzialna za: • Prowadzenie biura, • Prowadzenie kalendarza spotkań, • Kontakty z Klientami zagranicznymi oraz krajowymi, • Obsługę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, • Współpracę z wszystkimi działami firmy, • Przygotowanie zestawień, raportów oraz tłumaczeń na potrzeby Zarządu.   Wymagania: • Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego, • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biura, • Biegła obsługa komputera, • Miłe usposobienie, otwartość i komunikatywność, • Samodzielność, sumienność, dobra organizacja czasu.   Oferujemy: • Interesującą i odpowiedzialną pracę, • Stabilne długotrwałe zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach, • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz miejsce pracy. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. Informujemy, że kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.   [Certyfikat MSiPS: 540]    
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Stażysta (Administracja Biurowa) Numer referencyjny: S/17 śląskie / Żory Dla naszego Klienta - renomowanej firmy produkcyjnej z siedzibą w Żorach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: STAŻYSTA (PRACE BIUROWE) Nr ref. PS/17 Miejsce pracy: Żory Poszukujemy stażystów do 3 działów w firmie: - Dział Zakupów, - Dział Planowania i Administracji Produkcji, - Dział Produkcji. Najważniejsze obowiązki: - wykonywanie prac zleconych w obszarze danego działu, - udział w projektach, - obsługa systemu SAP w zakresie realizowanych zadań, - prowadzenie analiz i raportów. Wymagania: - wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne, preferowane wyższe, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, - bardzo dobra znajomość programu MS Excel, - dobra organizacja pracy, - sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań, - szybkość i kreatywność w działaniu. Oferujemy: - możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych poprzez odbycie 6-miesięcznego stażu w renomowanej firmie produkcyjnej, - zatrudnienie po odbytym stażu, - perspektywę rozwoju i dalszej kariery zawodowej w firmie, - przyjazną atmosferę.  
Żory, Wodzisław Śląski, Mikołów, Knurów, Cieszyn (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top