Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku. Działania spółki obejmują usługi Facility Management, efektywność energetyczną, usługi środowiskowe i utrzymanie infrastruktury. Obecnie zespół FBSerwis liczy blisko 700 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, a częścią Grupy FBSerwis są również dwie Spółki zależne świadczące usługi składowania, przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów, będąc jednymi z najnowocześniejszych tego typu zakładów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem, prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA/ SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA Miejsce pracy: Warszawa  Zakres zadań: Analiza treści specyfikacji przetargowych Pozyskiwanie aktualnych dokumentów oraz referencji na potrzeby przygotowywanych ofert Przygotowanie ofert przetargowych Współpraca ze wszystkimi Liniami Biznesowymi firmy oraz spółkami partnerskimi w Polsce i za granicą przy przygotowaniu ofert Składanie oferty u zamawiającego, zbieranie informacji o wynikach otwarcia i przekazywanie tej informacji do odpowiednich osób Aktualizowanie informacji o postępowaniach przetargowych w bazie danych Wymagania: Mile widziane min. 1 rok doświadczenia w zakresie przygotowywania ofert publicznych lub na podobnym stanowisku Komunikatywna znajomość co najmniej jednego języka: angielskiego i/lub hiszpańskiego (konieczność stałego pozyskiwania danych od zagranicznych partnerów) Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zamówienia publiczne Znajomość prawa zamówień publicznych będzie dużym atutem Rzetelność i sumienność w przygotowywaniu dokumentacji Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu Komunikatywność, nastawienie na realizację oczekiwań klienta wewnętrznego, umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach w organizacji Praktyczna znajomość Excela Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Stabilną pracę w firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę, dopłaty do Karty MultiSport) Możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji Profesjonalne narzędzia pracy Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
Warszawa,Ursynów (mazowieckie)
KS Personal Service – jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (wpis do rejestru Agencji Zatrudnienia nr 6621). Współpracujemy ściśle z rzetelnymi i sprawdzonymi europejskimi partnerami, poszukującymi wykwalifikowanego personelu technicznego. Nasz profesjonalizm potwierdzają setki osób, które z naszą pomocą znalazły pewne zatrudnienie za granicą.   Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:   Pracownik działu administracji (ze znajomością j. niemieckiego)   Lokalizacja: Poznań   Podstawowe zadania: - nadzór nad przepływem informacji między działem HR, handlowym i księgowością, kontrola właściwego obiegu dokumentacji - kontakt telefoniczny z kontrahentami niemieckojęzycznymi - wystawianie faktur - kompletowanie dokumentów dla księgowości   Oferta: - szerokie możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji - praca w młodym, energicznym zespole, przyjazna atmosfera w firmie- wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od wyników pracy - możliwość praktycznego wykorzystania znajomości j.niemieckiego   Szukamy osoby, która: - posługuje się biegle j. niemieckim - posiada doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym - jest komunikatywna, potrafi skutecznie działać w zespole - posiada zdolności analityczne - swobodnie posługuje się programami pakietu MS Office - dysponuje czynnym prawem jazdy kat. B.   Aplikacje prosimy przesyłać na adres: malgorzata.paprzycka@ksps.c o m.pl   Prosimy o umieszczenie klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r nr 101 poz.926 z pózn. zm./” 
Poznań (wielkopolskie)
20 lutego 2017
Jednostka wojskowa w Białobrzegach (gm. Nieporęt) k. Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: Inspektor BHP. Wymagania: - posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z 3 letnim doświadczeniem; lub - posiadanie wyższego wykształcenia o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; lub - studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Preferowane doświadczenie w pracy na stanowiskach w resorcie obrony narodowej lub ministerstwa spraw wewnętrznych i administracji. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na podany adres mailowy.   Zakres obowiązków: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 z późn. zm.)
Stanisławow Pierwszy Gm. Nieporęt K. Warszawy (mazowieckie)
Dla naszego Klienta - renomowanej firmy produkcyjnej z Rybnika - poszukujemy kandydatów na stanowisko:   Sekretarka / Asystentka Biura Nr ref. S/17 Miejsce pracy: Rybnik     Opis stanowiska: Prowadzenie sekretariatu i obsługa administracyjna biura, Czynności administracyjne (sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji), Pomoc kadrze managerskiej w czynnościach organizacyjnych (spotkania, podróże, itp.) Drobne tłumaczenia, Przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, Obsługa gości firmy. Wymagania: Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, Dobra znajomość pakietu MS Office, Wysoka kultura osobista, miła aparycja i usposobienie, Uczciwość, pracowitość, identyfikowanie się z pracodawcą, lojalność, Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, Samodzielność, Entuzjazm, pozytywne nastawienie do pracy i zaangażowanie. Oferujemy: ciekawą pracę w renomowanej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego, stabilne warunki zatrudnienia.  
Rybnik, Żory, Mikołów, Ruda Śląska (pomorskie)
1 lutego 2017
Jestesmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.   Agent Celny     Nr referencyjny: AC/KOK/01/17/jobs.pl Miejsce pracy: małopolskie       Do Twoich obowiązków należeć będzie: organizowanie odpraw celnych w przywozie i wywozie nadzorowanie i rozliczanie procedur gospodarczych reprezentowanie przed organami celnymi Klientów firmy doradztwo w zakresie stosowania procedur celnych Zgłoś się do nas, jeśli: jesteś biegły w stosowaniu przepisów i procedur związanych z obsługą celną posiadasz uprawnienia Agenta Celnego (mile widziane) posługujesz się programem Wrota Celne (mile widziane) jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną, wielozadaniową Naszym pracownikom oferujemy: możliwość rozwoju w nowoczesnym centrum logistycznym umowę o pracę wynagrodzenie od 2000 zł netto pracę w systemie dwuzmianowym miesięczne szkolenie
Kraków (małopolskie)
Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top