Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:     Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem włoskim Miejsce pracy: Szczecin     Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - dobra znajomość języka włoskiego - dobra znajomość języka angielskiego - doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami  - znajomość pakietu MS Office Obowiązki: - odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień - kontakt mailowy z klientami zagranicznymi  - praca z systemem komputerowym (logistycznym) Nasz Klient oferuje: - stabilną pracę w międzynarodowym środowisku - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy - przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52  
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście, w ramach realizowanego projektu „e-Akademia” poszukuje instruktora do pracowni komputerowej dla seniorów. Zakres zadań : - opieka nad pracownią komputerową w siedzibie Centrum przy ul. Świętojerskiej 12A. - obsługa pracowni komputerowej 4 dni w tygodniu (pon.-czw.) w godzinach 10.00-14.00 w okresie od 1 września do 15 grudnia 2017 roku - udzielanie porad z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu - prowadzenie minimum dwa razy w miesiącu zajęć grupowych, w zakresie obsługi komputera, Internetu, aplikacji i programów, zgodnie z zakresem i harmonogramem ustalonym z pracownikami Centrum - sporządzanie materiałów promocyjnych związanych z realizacją projektu e-Akademia, w tym plakatów i ulotek zawierających informacje o projekcie społecznym, - monitorowanie użytkowania sprzętu i sieci informatycznej przez uczestników projektu, - monitorowanie sprawności sprzętu komputerowego i sieci informatycznej, zgłaszanie wszelkich usterek i problemów technicznych osobie odpowiedzialnej za projekt lub administratorowi systemu informatycznego oraz cotygodniowe raportowanie kierownikowi Zespołu ds. Projektów i Programów o stanie technicznym sprzętu i awariach, - dbałość o porządek i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa pracy przy stanowiskach komputerowych i pomieszczeniu pracowni komputerowej, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu, w tym: list obecności, sprawozdań miesięcznych z realizacji przedmiotu umowy, ewidencji przepracowanych godzin – na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, - sprawozdawczość w zakresie związanym z realizacją projektu, w szczególności składanie w formie pisemnej własnoręcznie podpisanego sprawozdania miesięcznego z realizacji przedmiotu umowy wraz z informacją o liczbie godzin wykonywania Zlecenia w każdym miesiącu i rachunkiem za miesiąc poprzedni. Wymagania dotyczące kandydata/tki: - wykształcenie min. średnie - znajomość obsługi komputera - znajomość obsługi programów typu Office i podstawowych programów graficznych na poziomie min. średniozaawansowanym - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z obsługi komputera - doświadczenie w pracy z seniorami będzie dodatkowym atutem Forma zatrudniania: umowa – zlecenie Rozliczenie: miesięczne Wynagrodzenie: do ustalenia Uwaga: Zatrudnienie na powyższym stanowisku będzie prowadzone w formie zapytania ofertowego. W razie pytań odnośnie zakresu obowiązku i warunków zatrudnienia zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznie pod nr 607 825 475  
Warszawa (mazowieckie)
Nasz Klient, międzynarodowa firma produkcyjna, będąca liderem światowym w swojej branży, poszukuje aktualnie osób na  stanowisko:   Pracownik administracyjny ds. danych Lokalizacja: Szczecin – Centrum   Opis stanowiska: - Praca z komputerowym systemem ERP - Kontrola i nadzór nad poprawnym obiegiem danych dotyczących opisów towarów zawartych na etykietach - Tworzenie etykiet towarowych zgodnie z obowiązującymi standardami międzynarodowymi - Przesyłanie w systemie gotowych etykiet towarów do zatwierdzenia przez filie i dystrybutorów - Aktualizacja (w systemie) wyglądu i fizycznego rozmiaru etykiet i opakowań do nowych produktów - Uczestnictwo w globalnych projektach jako doradca i konsultant - Rozwiązywanie problemów dotyczących etykiet i danych   Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny - Znajomość pakietu MS Office - Zdolności analityczne, dokładność - Umiejętność pracy pod presją czasu - Doświadczenie w pracy z systemami ERP będzie niewątpliwym atutem   Klient oferuje: - Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych - Stałe zatrudnienie w oparciu o umową o pracę - Bardzo przyjazną atmosferę pracy - Możliwości rozwoju w strukturach firmy - Pracę w dynamicznie rozwijającym się, międzynarodowym środowisku - Pracę w młodym dynamicznym zespole     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku angielskim z dopiskiem „pracownik administracyjny ds. danych”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.   Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52 
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z zagranicznym kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:   Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim Miejsce pracy: Szczecin   Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - podstawowa/ dobra znajomość języka hiszpańskiego - dobra znajomość języka angielskiego - doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami  - znajomość pakietu MS Office Obowiązki: - odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień - kontakt mailowy z klientami zagranicznymi  - praca z systemem komputerowym (logistycznym) Nasz Klient oferuje: - stabilną pracę w międzynarodowym środowisku - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy - przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji hiszpański”    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Dla naszego Klienta, dużej firmy z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:   Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem niemieckim Lokalizacja: Szczecin       OPIS STANOWISKA: - zarządzanie i administrowanie procesami bankowymi - otwieranie/ zamykanie kont - przedłużanie umów w systemie - dokonywanie odpowiednich operacji w przeznaczonych do tego systemach - kontakt mailowy/telefoniczny z współpracownikami wewnątrz grupy   NASZ KLIENT OFERUJE: - profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - konkurencyjny pakiet socjalny – kartę sportową, kartę żywieniową, ubezpieczenie grupowe - prywatną opiekę medyczną - miejsce pracy w nowoczesnym, komfortowym budynku - możliwość awansu i kariery dla najlepszych   WYMAGANIA: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) - Doświadczenie zawodowe mile widziane, lecz niewymagane - Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office - Umiejętność pracy w zespole - Umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów - Wielozadaniowość, rzetelność w wykonywaniu obowiązków - Kreatywność     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku angielskim z dopiskiem „Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem niemieckim”      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”     Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.     LSJ Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 51    Pierwszym etapem rekrutacji, po przesłaniu przez kandydatów swoich aplikacji, jest przede wszystkim selekcja cv. Rekruterzy w ogłoszeniach zastrzegają sobie prawo do kontaktu z „wybranymi osobami”, przez co zapewne część z Państwa nigdy nie otrzymała odpowiedzi zwrotnej na przesłaną aplikację. Natomiast powinnością rekruterów jest poinformowanie kandydatów, którzy już spotkali się z firmą docelową, jaka jest jej decyzja. 
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Główny Urząd Miar   Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko   Specjalista w Biurze Strategii   Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) Nr ref: 13590/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   WARUNKI PRACY Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.    ZAKRES ZADAŃ Współuczestniczenie w pracach nad projektami realizowanymi w Urzędzie; Identyfikacja i monitoring dostępnych źródeł finansowania, aktualnych konkursów i zasad ubiegania się o środki z funduszy zewnętrznych; Udział w pracach związanych z przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu; Planowanie i rekomendowanie rozwiązań organizacyjnych w celu zwiększenia efektywności realizacji projektów; Stała współpraca z instytucjami uczestniczącymi w systemie dofinansowania projektów, których beneficjentem jest lub może być Urząd; Prowadzenie rejestru projektów, które realizuje Urząd. WYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy związanej z realizacją projektów; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; znajomość metodyk zarządzania projektami; umiejętność opracowywania dokumentacji dotyczącej realizacji i koordynacji projektów; wiedza pozwalająca na realizację zadań związanych z pozyskiwaniem środków i obsługą projektów funduszowych; dobra znajomość zasad funkcjonowania programów funduszowych, w tym m.in. przepisów prawa i procedur UE w tym obszarze; komunikatywność, asertywność; umiejętności: współpracy, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, pracy pod presją czasu; umiejętność obsługi komputera (Pakiet Microsoft Office). Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe   WYMAGANIA DODATKOWE doświadczenie zawodowe: 2 lata przy realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, funduszy europejskich; szkolenie z PRINCE2; DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe   DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, funduszy europejskich Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia z PRINCE2 TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.08.2017 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:   Główny Urząd Miar Biuro Dyrektora Generalnego ul. Elektoralna 2 00-139 Warszawa lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko starszego specjalisty w WOP – nie otwierać”.  Dokumenty również można składać elektronicznie   INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.   Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do GUM). UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektronicznąW przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.   Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.   Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie). 
Warszawa (mazowieckie)
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:   Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA) Miejsce pracy: Szczecin   Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - dobra znajomość języka angielskiego - doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami  - znajomość pakietu MS Office - gotowość do podjęcia pracy w godzinach 15 – 23 Obowiązki: - odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień pochodzących z USA - kontakt mailowy z klientami zagranicznymi  - praca z systemem komputerowym (logistycznym) Nasz Klient oferuje: - stabilną pracę w międzynarodowym środowisku - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy - przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista –dział USA”      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w  celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52
Szczecin, (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top