aktualne
oferty pracy
PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od ponad 13 lat i współpracujemy z grupą 2 900 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy pożyczki na łączną wartość ponad 3,3 miliarda złotych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Managera zespołu sprzedażowego
Miejsce pracy:
Skierniewice/Grójec
Jeżeli interesuje Cię rozwój w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym , odnajdujesz się w środowisku handlowców/ doradców klienta i dodatkowo masz kompetencje potrzebne do zarządzania zespołem, zgłoś swoją aplikację.
Zasady współpracy managera/lidera zespołu:
- planowanie oraz organizowanie działań zespołu
- rekrutacja i wdrażanie osób do sprzedaży
- motywowanie zespołu do osiągania założonych wyników
- bieżące raportowanie wyników zespołu
Oczekiwania:
- znajomości technik sprzedażowych
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem (min 1 rok)
- umiejętności przekazywania wiedzy innym (wdrożenie zespołu )
- zdecydowania i determinacji w osiąganiu celów
- mobilności
Oferta:
- możliwość budowania struktury sprzedażowej w podległym regionie
- wynagrodzenie ( umowa o pracę, podstawa + premie miesięczne zależne od wyników zespołu)
- udział w programie motywacyjnym
- pakiet marketingowy wspierający managera, uzależniony od osiąganych wyników
- pakiet bezpłatnych szkoleń managerskich, narzędzia pracy samochód, telefon, laptop
Warszawa (mazowieckie)
Wczoraj
PROBET Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat. Aktywnie wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę na stanowisku:KIEROWNIK OBIEKTÓWMiejsce pracy: Wrocław, Długa. ZAKRES OBOWIĄZKÓW• Koordynowanie pracy pracowników na powierzonych obiektach. • Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami.• Obsługa komputera. • Zamawianie środków czystości.• Wsparcie działu HR w procesie realizacji procesu rekrutacji. WYMAGANIA• Oczekiwane orzeczenie o niepełnosprawności.• Wykształcenie średnie techniczne.• Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office. • Czynne prawo jazdy kat. B• Dyspozycyjność.• Gotowość do podjęcia zatrudnienia od zaraz.• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.OFERUJEMY• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i pełny etat.• Zadaniowy czas pracy.• Wynagrodzenie 2500 zł netto - na konto w okresie próbnym.• Możliwość rozwoju zawodowego.• Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.• Przywileje wynikające z zatrudnienia przy posiadanymorzeczeniu o niepełnosprawności.KONTAKT z DZIAŁEM REKRUTACJI:Rafał Tel. 799 015 427Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Proszę o przesłanie swojego CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182 z późn. zm.)
Wrocław (dolnośląskie)
17 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta - rozwijającej się firmy produkcyjnej z branży motoryzacyjnej z siedzibą w Żorach - poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Produkcji
Miejsce pracy: Żory
Nr ref. KP/3303
Najważniejsze obowiązki:
zarządzanie produkcją (dwa wydziały),
dbanie o realizację planu produkcyjnego,
współpraca z działem jakości i inżynierskim w celu optymalizacji produkcji i osiągania odpowiednich wskaźników jakościowych,
współpraca z magazynem w zakresie dostępności materiałów na produkcję,
współpraca z działem utrzymania ruchu w zakresie zapewnienia sprawności maszyn i urządzeń,
dbanie o szkolenia i rozwój pracowników produkcji,
przeprowadzanie wewnętrznych audytów,
prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i przygotowywanie raportów (w systemie SAP),
rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne,
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w zarządzaniu działem produkcji, w branży automotive,
znajomość zasad organizacji produkcji - procesy, cele, przepływ materiałów,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
umiejętność zarządzania pracownikami,
doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i udział w audytach ze strony klienta,
umiejętność wdrażania udoskonaleń na produkcji,
umiejętność rozwiązywania problemów,
komunikatywność i umiejętność budowania relacji,
dyspozycyjność.
Mile widziane:
znajomość SAP-a.
Oferujemy:
interesującą pracę w intensywnie rozwijającej się firmie międzynarodowej,
bardzo duże możliwości rozwoju i zbudowania swojej kariery zawodowej,
atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
kontakt z zakładami i technologiami w innych częściach świata.
Żory, Mikołów, Łaziska Górne, Katowice (śląskie)
17 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się utylizacją, skupem i sprzedażą wszelkiego rodzaju sprzętu elektronicznego oraz militarnego, z siedzibą pod Warszawą, poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Handlowy
Miejsce pracy: Rembertów k. W-wy
Wymagania:
- doświadczenie w dziale zakupów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość j. włoskiego,
- rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Opis stanowiska:
- reprezentowanie pracodawcy na przetargach zagranicznych,
- analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych i zapytań ofertowych,
- negocjacje cen towarów, warunków płatności i dostaw w uzgodnieniu z Zarządem,
- opracowywanie zestawień i sprawozdań dotyczących zakupów.
Oferta:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca na pełny etat,
- wynagrodzenie: 7000 zł/ m-c brutto + premie prowizyjne,
- możliwość rozwoju oraz szlifowania posiadanych kompetencji,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
- zagraniczne wyjazdy służbowe.
APLIKUJ!
Wyślij swoje CV do dnia 05.05.2018 poprzez portal profesja.
Kontakt telefoniczny pod nr tel. 733 516 777
Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 290 - pokaż numer telefonu - r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest wiodącą na Warmii i Mazurach firmą rekrutacyjno-szkoleniową, która prowadzi projekty edukacyjne oraz kierowane na rynek pracy w Polsce i krajach UE.
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Rembertów, Tarczyn, Warszawa (mazowieckie)
16 kwietnia 2018
SILVERHAND jest firmą godną zaufania z wieloletnim stażem na rynku, mającą zasięg międzynarodowy.
Oferujemy zatrudnienie na niemieckich warunkach. Wszyscy pracownicy otrzymują niemiecką umowę o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami socjalnym oraz dostępem do opieki medycznej. Pomożemy Ci skutecznie, szybko i bezpiecznie znaleźć stabilną pracę w Niemczech.
Warunek konieczny: komunikatywna znajomość j. niemieckiego.
Dla naszego stałego Klienta, sprawdzonego niemieckiego pracodawcy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. zarządzania projektami
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy:
wsparcie lidera projektu i zespołu projektowego w realizacji zadań administracyjnych lub mniejszych podzadań (przygotowywanie materiałów, uczestniczenie w spotkaniach itp.)
organizowanie spotkań, telekonferencji itp.
przejęcie mniejszych pakietów roboczych (pisanie / kontrola godzin itp.)
zarządzanie bazą danych projektów
samodzielnie wykonywanie zadań administracyjnych
przehowywanie dokumentów
kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej
tworzenie prezentacji w co najmniej jednym języku obcym
rezerwacje pokoi konferencyjnych
kontakt telefoniczny w co najmniej jednym języku obcym
zlecanie zamówień na materiały biurowe, ogólne zakupy
zgłaszanie napraw w obszarze biurowym
przygotowanie i organizacja podróży służbowych (loty, pociągi, hotele)
przygotowywanie dokumentów podróży
wprowadzanie danych np. dni urlopowe do systemu SAP
wprowadź miesięczne ewidencji czasu z systemu ETBS do systemu SAP
Wymagania;
wykształcenie wyższe
wieloletnie doświadczenie zawodowe
znajomość przynajmniej jednego języka obcy biegle w mowie i piśmie
doświadczenie w obsłudze programu SAP i podobnych systemów operacyjnych
Oferujemy:
zatrudnienie na warunkach niemieckich - niemiecki Pracodawca (nie w delegacji)
atrakcyjne wynagrodzenie 19,50 euro/godz. brutto
składki oraz podatki odprowadzane w Niemczech przez Pracodawcę
zaliczki wypłacane co tydzień w gotówce lub na konto polskie albo niemieckie
możliwość pracy w nadgodzinach (jeśli opcja ta jest niedostępna – informujemy o tym)
możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy
wsparcie naszych Konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia
możliwość regularnych zjazdów do Polski
ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodziny
respektowane prawo do urlopu
nasze usługi są bezpłatne (m. in. tłumaczenie oraz profesjonalne przygotowanie CV w j. niemieckim na potrzeby rekrutacji)
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. Kontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Oferta skierowana do kobiet i mężczyzn spełniających warunki rekrutacji.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższym numerem telefonu: 539-601-600
Usługa dodatkowa:Od 20 lat świadczymy również usługi w zakresie rozliczeń podatków niemieckich oraz holenderskich, a także Kindergeld. Zadzwoń i dowiedz się więcej!
SILVERHAND Dominik Matczak - bezpieczne i satysfakcjonujące zatrudnienie za granicą (KRAZ 7822).
Hennigsdorf (Niemcy)
11 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej z branży spożywczej szukam kandydatów na stanowisko:
Team Leader
Lokalizacja: Szczecin Dąbie
Będziesz odpowiedzialny za:
- Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu (7 osób)
- Nadzór i organizacja produkcji
- Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
- Podstawowa obsługa maszyn
Gwarantujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Dodatkowe benefity: posiłek regeneracyjny każdego dnia, paczki świąteczne, świadczenie socjalne
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 7 – 15
- Pracę z nieszkodliwym produktem
- Dodatkową premię po 6 miesiącach pracy
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność kierowania zespołem
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria, prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Team Leader”
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 519 178 269
Szczecin (zachodniopomorskie)
11 kwietnia 2018
PROSECA jest dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi opiekuńcze dla osób starszych na terenie krajów niemieckojęzycznych.
Oferujemy bezpieczne zatrudnienie, atrakcyjne zarobki oraz sprawdzone miejsca pracy.
W chwili obecnej do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora Kontraktów z językiem niemieckim.
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
Prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów z klientem niemieckojęzycznym,
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego,
Ścisła współpraca z koordynatorami po stronie polskiej oraz niemieckiej,
Wsparcie zadań operacyjnych,
Przygotowywanie analiz i raportów
Praca administracyjno-biurowe
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego,
Wykształcenie wyższe,
Min. 2-letnie doświadczenie w branży HR,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania pozytywnych relacji,
Samodzielność i odpowiedzialność,
Doskonała organizacja pracy własnej
Oferujemy:
Możliwość rozwoju zawodowego,
Udział w ciekawych projektach,
Motywacyjny system wynagradzania,
Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Proseca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 3/4, NIP 8971828562 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji jak i rekrutacji późniejszych).
Wrocław (dolnośląskie)
11 kwietnia 2018
PROSECA jest dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi opiekuńcze dla osób starszych na terenie krajów niemieckojęzycznych.
Oferujemy bezpieczne zatrudnienie, atrakcyjne zarobki oraz sprawdzone miejsca pracy.
W chwili obecnej do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora Kontraktów z językiem niemieckim.
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
Prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów z klientem niemieckojęzycznym,
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego,
Ścisła współpraca z koordynatorami po stronie polskiej oraz niemieckiej,
Wsparcie zadań operacyjnych,
Przygotowywanie analiz i raportów
Praca administracyjno-biurowe
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego,
Wykształcenie wyższe,
Min. 2-letnie doświadczenie w branży HR,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania pozytywnych relacji,
Samodzielność i odpowiedzialność,
Doskonała organizacja pracy własnej
Oferujemy:
Możliwość rozwoju zawodowego,
Udział w ciekawych projektach,
Motywacyjny system wynagradzania,
Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Proseca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 3/4, NIP 8971828562 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji jak i rekrutacji późniejszych).
Wrocław (dolnośląskie)
6 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta z branży retail poszukujemy kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIKA MARKETU
(miejsce pracy: Cała Polska)
OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
zarządzanie i nadzór nad działalnością Marketu – zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania
zarządzanie pracownikami
zarządzanie wynikiem (sprzedaż, marża, koszty, stok, rotacja)
negocjacje z dostawcami i usługodawcami
reprezentowanie Firmy w kontakcie z dostawcami
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
doświadczenia w zarządzaniu zespołem
znajomość Działu Świeżej Żywności
pasji do pracy w handlu
umiejętności planowania i organizacji
komunikatywności, wysokich zdolności interpersonalnych
odporności na stres
nastawienia na wynik, umiejętności myślenia analitycznego oraz koncepcyjnego
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
zatrudnienie w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę LINCOLN ARIA z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.”
Wrocław, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzk)
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.
branże
-
- (5)
-
- (142)
-
- (3)
-
- (1026)
-
- (36)
-
- (9)
-
- (2)
-
- (643)
-
- (65)
-
- (1)
-
- (57)
-
- (68)
-
- (292)
-
- (376)
-
- (4)
-
- (87)
-
- (11)
-
- (298)
-
- (17)
-
- (7)
-
- (52)
-
- (1)
-
- (69)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (878)
-
- (33)
-
- (641)
-
- (118)
-
- (1)
-
- (7)
-
- (118)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
