Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Aktualnie dla firmy zajmującej się utylizacją, skupem i sprzedażą wszelkiego sprzętu elektronicznego oraz militarnego, poszukujemy osoby na stanowisko:   Dyrektor działu zakupów Miejsce pracy: Rembertów k. W-wy     Wymagania: * min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, * wykształcenie wyższe, * dobra znajomość języka angielskiego, * doskonałe umiejętności analityczne, * rozwinięte kompetencje negocjacyjne, * umiejętność pracy w zespole, * czynne prawo jazdy kat. B, * gotowość do odbywania wyjazdów służbowych.   Opis stanowiska: * nadzór i zarządzanie pracownikami działu zakupów, * reprezentowanie pracodawcy na przetargach zagranicznych, * analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców, * przygotowywanie dokumentacji przetargowych i zapytań ofertowych, * kreowanie, uzgadnianie i realizacja planów i strategii zakupowych, * negocjacje cen towarów, warunków płatności i dostaw, * opracowywanie zestawień i sprawozdań dotyczących zakupów.   Oferta: * stabilne zatrudnienie w firmie, która bardzo prężnie się rozwija, * umowa o pracę, pełny etat, * konkurencyjne wynagrodzenie, * możliwość rozwoju oraz szlifowania posiadanych kompetencji, * laptop, telefon komórkowy, * wyjazdy służbowe (pełne pokrycie kosztów).   CV należy wysłać do 9 kwietnia 2017 przez portal Profesja   Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 290 - pokaż numer telefonu - r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”   Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest wiodącą na Warmii i Mazurach firmą rekrutacyjno-szkoleniową, która prowadzi projekty edukacyjne oraz kierowane na rynek pracy w Polsce i krajach UE. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Warszawa (mazowieckie)
27 marca 2017
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: koordynowanie prac zespołu marketingowego; współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej; aktywny udział w tworzeniu materiałów wizerunkowych i marketingowych; dbałości o jakość materiałów marketingowych (ich aktualność i dostępność); współpracę z zewnętrznymi partnerami w celu realizacji przyjętej strategii marketingowej; organizacja targów branżowych w Polsce i za granicą; zarządzanie budżetem marketingowym. Oferujemy: stałą pracę w stabilnej firmie oraz atrakcyjne wynagrodzenie; miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy; rozwój osobisty, benefity; podstawowe narzędzia pracy.
Łomża, Augustów (podlaskie)
27 marca 2017
Obowiązki: Analizowanie trendów rynkowych Analiza dostawców oraz kontrola ich wyboru Prowadzenie negocjacji z dostawcami Planowanie i opracowywanie strategii produktu Wprowadzanie nowych produktów oraz modyfikacja obecnych Współtworzenie strategii zakupów towarów na rynku krajowym i międzynarodowym Analiza konkurencyjności firmy na rynku krajowym i zagranicznym Współpraca w działaniach marketingowych promujących oferowane produkty Oczekiwania: Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru ekonomii, handlu, zarządzania, logistyki lub marketingu) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Strategiczne myślenie Umiejętności interpersonalne i analityczne Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne Doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Prawo jazdy kat. B Wiedza dotycząca kalkulacji kosztowo-cenowej i opłacalności transakcji importowych Znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint) Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju zawodowego Szkolenie i wsparcie w zakresie technicznym i sprzedażowym Atrakcyjne wynagrodzenie
Zielona Góra (lubelskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii i planu sprzedaży w odniesieniu do powierzonej grupy kluczowych Klientów.   Zakres obowiązków: realizacja celów i rozwój sprzedaży w obszarze kanału nowoczesnego i tradycyjnego; przygotowywanie business planów związanych z realizowaną strategią sprzedażową dla poszczególnych klientów; przygotowywanie prezentacji dla klientów, ustalanie warunków sprzedażowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; prowadzenie samodzielnych negocjacji z kluczowymi klientami; współpraca przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych dla klientów; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu; egzekucja warunków kontraktowych w poszczególnych obszarach w stosunku do obsługiwanych klientów; przygotowywanie raportów związanych z realizacją budżetu sprzedażowego oraz z wynikami sprzedaży. Wymagania: gotowość do pracy na ternie Ukrainy lub Białorusi; 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisko w branży FMCG (mile widziana branża kosmetyczna), w tym niezbędne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji z klientami; mile widziane doświadczenie we współpracy z takimi sieciami na terenie Ukrainy/ Białorusi; znajomość języka rosyjskiego, mile widziane również języka angielskiego; silne umiejętności analityczne tak przy ocenie sytuacji rynkowej jak planowaniu strategii sprzedażowych; bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne; gotowość do odbywania podróży służbowych do Polski; odpowiedzialność za cele i ich realizację; wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy; samochód służbowy; mieszkanie służbowe; inne niezbędne narzędzia pracy; realny wpływ na kształtowanie polityki sprzedażowej firmy na podległym rynku; ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę; możliwość doskonalenia zawodowego oraz rozwoju; możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ukraina (Ukraina)
27 marca 2017
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem Windykacji (proces windykacji sądowej), Doświadczenie w zarządzaniu call center,  Tworzenie, koordynowanie i kontrolowanie procesu windykacji, Nadzór nad skutecznością spływu należności, Kontrola realizacji celów, tworzenie raportów, Opracowywanie planów zmniejszenia poziomu zaległości i realizowanie ich zespołowo, Zapewnienie optymalnego poziomu kosztów działalności operacyjnej -odpowiedzialność za budżet działu, Bieżące aktualizowanie zmian zachodzących w przepisach prawnych i dostosowywanie do nich procedur. Wymagania: Wiedza z zakresu postępowań windykacyjnych (windykacja polubowna, agencyjna, sądowa i sprzedaż długów), Doświadczenie w zarządzaniu call center, Mile widziana Znajomość wskaźników windykacyjnych (tj. arrears rate, flow rate), Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, Wiedza z zakresu badania efektywności kosztów, Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, Bardzo dobre umiejętności analityczne – definiowanie i samodzielne budowanie raportów (znajomość MS Excel jako warunek konieczny), Umiejętności i doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji, OFERUJEMY: Bardzo dobre warunki rozwoju zawodowego w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji, szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków, atrakcyjne warunki wynagradzania, w tym zatrudnienie na umowę o pracę, szeroki pakiet benefitów (np. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe), pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum miasta.
Białystok, Stuttgart (podlaskie)
Firma Viktech specjalizuje się w pozyskiwaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów w branży budowlanej i energetycznej, takich jak: cieśle, dekarze, malarze, elektrycy, spawacze itp. Ponadto zajmujemy się tworzeniem dokumentacji technicznej dla branży elektronicznej. Główna siedziba firmy znajduje się w Aarhus w Danii. Łącznie mamy osiem biur w Danii, jedno w Niemczech we Flensburgu oraz dwa w Polsce - w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy obecnie około 800 pracowników tymczasowych oraz około 45-50 pracowników stałych, biurowych (dział sprzedaży, rekrutacji, administracji, marketingu i dokumentacji technicznej).   Masz doswiadczenie w pracy z programem AND ? Szukasz mozliwosci rozwoju swojeje kariery zawodowej ? I widzisz siebie na stanowisku Team Leadera ? Jestes idealnym kandydatem do pracy w firmie Viktech ! Wyslij swoje CV w j. angielskim Zadzwon : +48-587430776 Kierownik Zespołu projektowego “AND – Advenced Network Design” Opis stanowiska Kierowanie zespołem projektowym Praca z systemem AND - Advanced Network Design Praca nad korektą map i rysunków technicznych w aplikacjach AND Odpowiedzialność za wykonanie codziennych zadań całego zespołu Wymagania Minimalnie roczne doświadczenie w pracy z AND – Advanced Network Design Obowiązkowa znajomość AND solution Potrafisz pracować samodzielnie i zespołowo Precyzyjnie wykonujesz swoje zadania Lubisz pracę w dobrze zorganizowanym środowisku, gdzie możesz systematycznie realizować zadania zawodowe zarówno własne jak i zespołowe Znasz język angielski na tyle dobrze, żeby komunikować się w tym języku z głównym biurem w Danii oraz z klientami firmy Oferujemy Pracę w stabilnej duńskiej firmie, istniejącej ponad 10 lat na rynku, dla której pracownicy są najwyższą wartością Pracując dla nas stajesz się częścią skandynawskiego środowiska pracy, usytuowanego w Szczecinie, w biurze z widokiem na Odrę Bardzo cenimy naszych pracowników i dlatego oferujemy im szeroki wachlarz szkoleń i możliwości doskonalenia zawodowego a także wiele wydarzeń społecznych dla pracowników Wynagrodzenie odpowiednie do Twoich umiejętności, wykształcenia i możliwości Możliwości rozwoju kariery W firmie Viktech wyznajemy następujące wartości - godność, jakość, lojalność i zaangażowanie i są one dla nas najważniejsze. Jeśli chcesz stać się częścią stabilnej duńskiej firmy, musisz również wyznawać te wartości - zarówno w swoim życiu prywatnym jak i zawodowym. Pracujemy w koleżeńskiej atmosferze, pomagamy sobie i wspieramy się nawzajem. Oczekujemy od Ciebie, że będziesz dobrze zmotywowany i skupiony na swoim rozwoju zawodowym. Musisz być jednocześnie graczem zespołowym, który wie zarówno jak osiągać zarówno swoje cele osobiste jak i cele całego teamu. Musisz umieć planować swoją pracę a także motywować kolegów do wykonywania zadań, dając im jasne i czytelne wytyczne.
Szczecin (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 43.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top