Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

PROBET Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat. Aktywnie wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę na stanowisku:KIEROWNIK OBIEKTÓWMiejsce pracy: Wrocław, Długa. ZAKRES OBOWIĄZKÓW• Koordynowanie pracy pracowników na powierzonych obiektach. • Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami.• Obsługa komputera. • Zamawianie środków czystości.• Wsparcie działu HR w procesie realizacji procesu rekrutacji. WYMAGANIA• Oczekiwane orzeczenie o niepełnosprawności.• Wykształcenie średnie techniczne.• Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office. • Czynne prawo jazdy kat. B• Dyspozycyjność.• Gotowość do podjęcia zatrudnienia od zaraz.• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.OFERUJEMY• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i pełny etat.• Zadaniowy czas pracy.• Wynagrodzenie 2500 zł netto - na konto w okresie próbnym.• Możliwość rozwoju zawodowego.• Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.• Przywileje wynikające z zatrudnienia przy posiadanymorzeczeniu o niepełnosprawności.KONTAKT z DZIAŁEM REKRUTACJI:Rafał Tel. 799 015 427Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Proszę o przesłanie swojego CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182 z późn. zm.)
Wrocław (dolnośląskie)
17 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta - rozwijającej się firmy produkcyjnej z branży motoryzacyjnej z siedzibą w Żorach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik Produkcji Miejsce pracy: Żory Nr ref. KP/3303 Najważniejsze obowiązki: zarządzanie produkcją (dwa wydziały), dbanie o realizację planu produkcyjnego, współpraca z działem jakości i inżynierskim w celu optymalizacji produkcji i osiągania odpowiednich wskaźników jakościowych, współpraca z magazynem w zakresie dostępności materiałów na produkcję, współpraca z działem utrzymania ruchu w zakresie zapewnienia sprawności maszyn i urządzeń, dbanie o szkolenia i rozwój pracowników produkcji, przeprowadzanie wewnętrznych audytów, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i przygotowywanie raportów (w systemie SAP), rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w zarządzaniu działem produkcji, w branży automotive, znajomość zasad organizacji produkcji - procesy, cele, przepływ materiałów, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność zarządzania pracownikami, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i udział w audytach ze strony klienta, umiejętność wdrażania udoskonaleń na produkcji, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność i umiejętność budowania relacji, dyspozycyjność. Mile widziane: znajomość SAP-a. Oferujemy: interesującą pracę w intensywnie rozwijającej się firmie międzynarodowej, bardzo duże możliwości rozwoju i zbudowania swojej kariery zawodowej, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, kontakt z zakładami i technologiami w innych częściach świata.  
Żory, Mikołów, Łaziska Górne, Katowice (śląskie)
Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się utylizacją, skupem i sprzedażą wszelkiego rodzaju sprzętu elektronicznego oraz militarnego, z siedzibą pod Warszawą, poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektor Handlowy Miejsce pracy: Rembertów k. W-wy   Wymagania: - doświadczenie w dziale zakupów, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - mile widziana znajomość j. włoskiego, - rozwinięte kompetencje negocjacyjne, - prawo jazdy kat. B, - gotowość do wyjazdów służbowych.   Opis stanowiska: - reprezentowanie pracodawcy na przetargach zagranicznych, - analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców, - przygotowywanie dokumentacji przetargowych i zapytań ofertowych, - negocjacje cen towarów, warunków płatności i dostaw w uzgodnieniu z Zarządem, - opracowywanie zestawień i sprawozdań dotyczących zakupów.   Oferta: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - praca na pełny etat, - wynagrodzenie: 7000 zł/ m-c brutto + premie prowizyjne, - możliwość rozwoju oraz szlifowania posiadanych kompetencji, - niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy), - zagraniczne wyjazdy służbowe.   APLIKUJ! Wyślij swoje CV do dnia 05.05.2018 poprzez portal profesja. Kontakt telefoniczny pod nr tel. 733 516 777   Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 290 - pokaż numer telefonu - r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”   Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest wiodącą na Warmii i Mazurach firmą rekrutacyjno-szkoleniową, która prowadzi projekty edukacyjne oraz kierowane na rynek pracy w Polsce i krajach UE. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.  
Rembertów, Tarczyn, Warszawa (mazowieckie)
SILVERHAND jest firmą godną zaufania z wieloletnim stażem na rynku, mającą zasięg międzynarodowy. Oferujemy zatrudnienie na niemieckich warunkach. Wszyscy pracownicy otrzymują niemiecką umowę o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami socjalnym oraz dostępem do opieki medycznej. Pomożemy Ci skutecznie, szybko i bezpiecznie znaleźć stabilną pracę w Niemczech. Warunek konieczny: komunikatywna znajomość j. niemieckiego. Dla naszego stałego Klienta, sprawdzonego niemieckiego pracodawcy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Asystent/ka ds. zarządzania projektami   Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy: wsparcie lidera projektu i zespołu projektowego w realizacji zadań administracyjnych lub mniejszych podzadań (przygotowywanie materiałów, uczestniczenie w spotkaniach itp.) organizowanie spotkań, telekonferencji itp. przejęcie mniejszych pakietów roboczych (pisanie / kontrola godzin itp.) zarządzanie bazą danych projektów samodzielnie  wykonywanie zadań administracyjnych  przehowywanie dokumentów kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej tworzenie prezentacji w co najmniej jednym języku obcym rezerwacje pokoi konferencyjnych  kontakt telefoniczny w co najmniej jednym języku obcym zlecanie zamówień na materiały biurowe, ogólne zakupy zgłaszanie napraw w obszarze biurowym przygotowanie i organizacja podróży służbowych (loty, pociągi, hotele)  przygotowywanie dokumentów podróży  wprowadzanie danych np. dni urlopowe do systemu SAP wprowadź miesięczne ewidencji czasu z systemu ETBS do systemu SAP Wymagania; wykształcenie wyższe wieloletnie doświadczenie zawodowe znajomość przynajmniej jednego języka obcy biegle w mowie i piśmie doświadczenie w obsłudze programu SAP i podobnych systemów operacyjnych   Oferujemy: zatrudnienie na warunkach niemieckich - niemiecki Pracodawca (nie w delegacji) atrakcyjne wynagrodzenie 19,50 euro/godz. brutto składki oraz podatki odprowadzane w Niemczech przez Pracodawcę zaliczki wypłacane co tydzień w gotówce lub na konto polskie albo niemieckie możliwość pracy w nadgodzinach (jeśli opcja ta jest niedostępna – informujemy o tym) możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy wsparcie naszych Konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia możliwość regularnych zjazdów do Polski ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodziny respektowane prawo do urlopu nasze usługi są bezpłatne (m. in. tłumaczenie oraz profesjonalne przygotowanie CV w j. niemieckim na potrzeby rekrutacji)    Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. Kontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami. Oferta skierowana do kobiet i mężczyzn spełniających warunki rekrutacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższym numerem telefonu: 539-601-600     Usługa dodatkowa:Od 20 lat świadczymy również usługi w zakresie rozliczeń podatków niemieckich oraz holenderskich, a także Kindergeld. Zadzwoń i dowiedz się więcej!   SILVERHAND Dominik Matczak - bezpieczne i satysfakcjonujące zatrudnienie za granicą (KRAZ 7822).
Hennigsdorf (Niemcy)
11 kwietnia 2018
Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej z branży spożywczej szukam kandydatów na stanowisko:   Team Leader  Lokalizacja: Szczecin Dąbie     Będziesz odpowiedzialny za: - Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu (7 osób) - Nadzór i organizacja produkcji - Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej - Podstawowa obsługa maszyn   Gwarantujemy:   - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Dodatkowe benefity: posiłek regeneracyjny każdego dnia, paczki świąteczne, świadczenie socjalne - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 7 – 15 - Pracę z nieszkodliwym produktem - Dodatkową premię po 6 miesiącach pracy   Oczekujemy od Ciebie: - Wykształcenie min. średnie - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Umiejętność kierowania zespołem     Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria, prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Team Leader”   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.   LSJ Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 519 178 269  
Szczecin (zachodniopomorskie)
  PROSECA jest dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi opiekuńcze dla osób starszych na terenie krajów niemieckojęzycznych.   Oferujemy bezpieczne zatrudnienie, atrakcyjne zarobki oraz sprawdzone miejsca pracy.   W chwili obecnej do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora Kontraktów z językiem niemieckim.   Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.: Prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów z klientem niemieckojęzycznym, Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, Ścisła współpraca z koordynatorami po stronie polskiej oraz niemieckiej, Wsparcie zadań operacyjnych, Przygotowywanie analiz i raportów Praca administracyjno-biurowe Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego, Wykształcenie wyższe, Min. 2-letnie doświadczenie w branży HR, Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy, Umiejętność pracy pod presją czasu, Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania pozytywnych relacji, Samodzielność i odpowiedzialność, Doskonała organizacja pracy własnej Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego, Udział w ciekawych projektach, Motywacyjny system wynagradzania, Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.   Osoby zainteresowane prosimy o kontakt Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Proseca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 3/4, NIP 8971828562 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji jak i rekrutacji późniejszych).  
Wrocław (dolnośląskie)
PROSECA jest dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi opiekuńcze dla osób starszych na terenie krajów niemieckojęzycznych.   Oferujemy bezpieczne zatrudnienie, atrakcyjne zarobki oraz sprawdzone miejsca pracy.   W chwili obecnej do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora Kontraktów z językiem niemieckim. Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.: Prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów z klientem niemieckojęzycznym, Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, Ścisła współpraca z koordynatorami po stronie polskiej oraz niemieckiej, Wsparcie zadań operacyjnych, Przygotowywanie analiz i raportów Praca administracyjno-biurowe Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego, Wykształcenie wyższe, Min. 2-letnie doświadczenie w branży HR, Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy, Umiejętność pracy pod presją czasu, Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania pozytywnych relacji, Samodzielność i odpowiedzialność, Doskonała organizacja pracy własnej Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego, Udział w ciekawych projektach, Motywacyjny system wynagradzania, Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.   Osoby zainteresowane prosimy o kontakt  Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Proseca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 3/4, NIP 8971828562 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji jak i rekrutacji późniejszych).      
Wrocław (dolnośląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top