Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Dołącz do naszego zespołu! Jesteśmy międzynarodowym koncernem działającym na pięciu kontynentach m. in. w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów.   Jeśli jesteś specjalistą w swojej dziedzinie, lubisz wyzwania i oczekujesz zdobywania nowych umiejętności, zgłoś swoją aplikację na stanowisko:   Kierownik Zakładu Przetwarzania Odpadów   Numer referencyjny: KZPO/jobs.pl Miejsce pracy: Zabrze (śląskie)     Opis Stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za: organizację i nadzór pracy zespołu podległych pracowników jakość i terminowość wykonywanej pracy, w tym jakość sortu i dbanie o efektywność działania instalacji prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatowaniem zakładu i jej zgodność z otrzymanymi pozwoleniami, decyzjami oraz obowiązującymi przepisami prawa optymalne planowanie zadań dla załogi dbanie o ład i porządek w procesie produkcji kontrolę prawidłowego obiegu dokumentacji sporządzenie i przekazywanie raportów w ustalonej formie reprezentowanie zakładu przed organami administracyjnymi sprawującymi nadzór nad zakładem (w zakresie kontroli, sprawozdań, wniosków o wydanie decyzji) Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziane techniczne lub w zakresie ochrony środowiska, zarządzania lub logistyki doświadczenie w obszarze produkcji / mile widziane doświadczenie w branży gospodarki odpadami, surowcami wtórnymi znajomość przepisów prawa dotyczących przetwarzania odpadów bardzo dobra organizacja pracy umiejętność zarządzania i motywowania podległego zespołu umiejętność egzekwowania wykonania poleceń charyzma, zdolności przywódcze inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie założonych celów wysoka kultura osobista, duże zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę ciekawą i atrakcyjną pracę w międzynarodowej firmie możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery
Zabrze (śląskie)
Dla naszego klienta - lidera w dziedzinie doradztwa finansowego z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Dyrektor Sprzedaży (Usługi Finansowe) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. DS/3/17 Najważniejsze obowiązki: budowanie skutecznego zespołu oraz zarządzanie nim, współtworzenie marki firmy, tworzenie strategii sprzedażowej, nadzór nad realizacją celów sprzedażowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu ekonomicznym bądź pokrewne, min. 2-3 lata doświadczenia w branży doradztwa finansowego, doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym będzie dodatkowym atutem, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, komunikatywna znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych, zaangażowanie oraz samodzielność. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej, współtworzenie i zarządzanie marką firmy, atrakcyjny system wynagrodzenia.    
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
What can you expect? Responsibility for the success of the entrusted store. Responsibility for an outstanding customer service. Responsibility for managing your own sales team, their recruitment, motivating them and assessing them on monthly/quarterly basis, shift planning. Working with our in-house software on daily basis. Manipulation with cash (including stocktaking). Manipulation with product (choosing the right products, inventory checks). Cooperating with other departments – marketing, logistics, complaints, IT, finances, customer service. What’s expected from you? Some experience with managing a (brick-and-mortar) store. Business sense, experience with merchandising. Some experience with leading your own work team. General knowledge and interest in beauty (perfumes, cosmetic products and brands, beauty trends…). Self-reliance and reliability, being able to rely on your own team. English on a conversational level -  being able to meet the customer’s requirements. Using MS Office on daily basis. Positive and pro-active approach, team spirit. What can we offer? A full-time job in a stable and dynamically developing company. Motivational salary system. Training courses at our headquarters in the Czech Republic. Discount in our e-shop. Friendly working environment. If you are interested, send us your CV :-)
Warszawa (mazowieckie)
Dla naszego klienta - lidera w dziedzinie doradztwa finansowego z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Dyrektor Sprzedaży (Usługi Finansowe) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. DS/3/17 Najważniejsze obowiązki: budowanie skutecznego zespołu oraz zarządzanie nim, współtworzenie marki firmy, tworzenie strategii sprzedażowej, nadzór nad realizacją celów sprzedażowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu ekonomicznym bądź pokrewne, min. 2-3 lata doświadczenia w branży doradztwa finansowego, doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym będzie dodatkowym atutem, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, komunikatywna znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych, zaangażowanie oraz samodzielność. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej, współtworzenie i zarządzanie marką firmy, atrakcyjny system wynagrodzenia.    
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
Progresso dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukuje osób na stanowisko:   Kierownik wydziału produkcyjnegoMiejsce pracy: Kalisz   Główne zadania: Zarządzanie i koordynowanie pracy działu produkcyjnego (ok. 60-70 os.), Organizacja procesów produkcyjnych, nadzór nad przebiegiem procesu technologicznego, Udział w planowaniu produkcji, Zapewnienie terminowej realizacji planów produkcyjnych,Optymalizacja procesów produkcyjnych oraz wykorzystania zasobów materiałowych, Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi standardami,Zarządzanie zespołem pracowników.Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w branży AGD, Wykształcenie wyższe techniczne, Umiejętność efektywnego zarządzania zespołami na różnych szczeblach organizacji, Znajomość narzędzi Lean Manufacturing,Wykazywanie inicjatywy w podnoszeniu wydajności procesu produkcji,Samodzielność i konsekwencja w podejmowaniu decyzji, Dobra znajomość języka angielskiego.   Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Interesującą pracę w nowoczesnym zakładzie, Wdrożenie w międzynarodowe środowisko pracy,Możliwość rozwoju zawodowego.Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem i LM na adres: praca @progresso.net.pl. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.[Certyfikat MPiPS: 540]
Kalisz, Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
22 stycznia 2017
Na czym będzie polegać praca? -Samodzielne i kompleksowe zarządzanie hotelem, -Zarządzanie wszystkimi działami oraz bezpośrednie raportowanie zarządowi firmy, -Współpraca z firmami turystycznymi i mediowymi, -Współtworzenie budżetów, polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej, marketingowej oraz operacyjnej, -Rekrutacja i rozliczanie pracowników oraz szkolenia, -Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta i dbanie o pozytywny wizerunek placówki, -Analiza wyników sprzedaży i przygotowywanie raportów, -Codzienny udział w życiu hotelu oraz obcowanie z klientami firmy, -Budowanie zawsze pozytywnych relacji z klientami oraz załogą, -Planowanie działań reklamowych i promocyjnych, -Kontrolowanie ustalonych standardów, -Skuteczne zarządzanie zespołem kierowników, managerów i specjalistów, -Reagowanie na trendy rynku, -Przygotowywanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i obłożenia placówkiJakie są nasze oczekiwania? -Wykształcenie min. Średnie -Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży hotelarskiej, -Dobra znajomość języka angielskiego, -Umiejętność zarządzania personelem -Praktyczna znajomość zagadnień gastronomicznych -Zdolności organizacji i planowania -Zaangażowanie w wykonywaną pracę -Wysoka kultura osobista -Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami Co oferuje pracodawca? -Możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego wśród ambitnych profesjonalistów, -Atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, motywacyjny system wynagradzania), -Przyjazną atmosferę pracy, -Niezbędne narzędzia pracy (m.in. laptop, telefon). Zainteresowała Cię ta oferta? Zadzwoń: 502 770 995. Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Kraków (małopolskie)
20 stycznia 2017
Firma LPS świadczy usługi w dziedzinie pośrednictwa pracy. Nasze wieloletnie doświadczenie i zespół doradców pozwolą Ci szybko i efektywnie (nawet bez wychodzenia z domu) znaleźć pracę odpowiadającą Twoim kwalifikacjom. Zaufało nam już kilkanaście tysięcy osób.     Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: KoordynatorMiejsce pracy: Niemcy   Niniejsze ogłoszenie jest ofertą pracy tymczasowej       Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji czasu pracy - organizacja szkoleń dla nowych pracowników - tłumaczenie z języka niemieckiego na język polski - opieka socjalna nad pracownikami - praca na magazynie   Wymagania: - dyspozycyjność do wyjazdu od zaraz - bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie - gotowość do pracy w systemie zmianowym - biegła obsługa komputera oraz MS Office - odpowiedzialność za grupę pracowników - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem - mile widziane prawo jazdy kat. B   Oferujemy: - niemiecką umowę o pracę - stawka godz. 10,50 € brutto/h - pakiet ubezpieczeń - bezpłatny transport i zakwaterowanie     Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu. Kontakt tel. 600 02 03 28     Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.     Prosimy o załączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.
Całe Niemcy (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 50.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top