Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Dla naszego klienta - dużej, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, z siedzibą w Tychach - poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Zmiany Magazynowej Miejsce pracy: Tychy Nr ref. KZM/43/17 Najważniejsze obowiązki: zarządzanie zmianą magazynową zgodnie z prodedurami firmy, zarządzanie zespołem pracowników (przydzielanie zadań, motywowanie, nadzór itd.), odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, planowanie, nadzorowanie i koorydnowanie przepływu materiałów/wyrobów, optymalizacja procesów gospodarki magazynowej, udział w tworzeniu procedur magazynowych, rozwiązań technicznych oraz planów dotyczących gospodarki magazynowej, zapewnienie prawidłowego magazynowania i transportu materiałów zgodnie z technologią oraz procedurami, prowadzenie dokumentacji magazynowej, uczestniczenie w inwentaryzacjach,  współpraca w innymi działami. Wymagania: wykształcenie min. średnie, min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (Kierownik Magazynu, Zmiany Magazynowej, Lider Magazynu itp.), znajomość przepisów, procedur i zasad obowiązujących gospodarce magazynowej, umiejętność zarządzania i motywowania pracowników, praktyczna znajomość systemów magazynowych, min. komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność, zaangażowanie, umiejętność współpracy. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej firmie produkcyjnej, ciekawą, pełną wyzwań pracę, możliwości rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet socjalny.  
Tychy, Katowice, Zabrze, Gliwice, Bytom, Bielsko-Biała, Pszczyna (śląskie)
Dla naszego klienta - renomowanej, międzynarodowej firmy produkcyjnej z siedzibą w Zabrzu - poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Magazynu Miejsce pracy: Zabrze Nr ref. KM/28/17 Najważniejsze obowiązki: nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem magazynu, optymalizacja procesów gospodarki magazynowej, odpowiedzialność za poziom stanów magazynowych, nadzór nad dokumentacją magazynową, obsługa systemów do zarządzania logistyką magazynową, koordynowanie pracy zespołu magazynierów, przeprowadzanie i nadzorowanie corocznej inwentaryzacji. Wymagania: wykształcenie min. średnie, min. 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu magazynem w firmie produkcyjnej, praktyczna umiejętność zarządzania kadrą pracowników, znajomość zasad gospodarki magazynowej, praktyczna znajomość systemu WMS - jako dodatkowy atut, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej, duże możliwości rozwoju zawodowego i awansu, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, system benefitów.  
Zabrze, Ruda Śląska, Chorzów, Świętochłowice (śląskie)
Dla naszego klienta - renomowanej, międzynarodowej firmy produkcyjnej z siedzibą w Zabrzu - poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Magazynu Miejsce pracy: Zabrze Nr ref. KM/28/17 Najważniejsze obowiązki: nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem magazynu, optymalizacja procesów gospodarki magazynowej, odpowiedzialność za poziom stanów magazynowych, nadzór nad dokumentacją magazynową, obsługa systemów do zarządzania logistyką magazynową, koordynowanie pracy zespołu magazynierów, przeprowadzanie i nadzorowanie corocznej inwentaryzacji. Wymagania: wykształcenie min. średnie, min. 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu magazynem w firmie produkcyjnej, praktyczna umiejętność zarządzania kadrą pracowników, znajomość zasad gospodarki magazynowej, praktyczna znajomość systemu WMS - jako dodatkowy atut, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej, duże możliwości rozwoju zawodowego i awansu, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, system benefitów.  
Zabrze, Ruda Śląska, Chorzów, Świętochłowice (śląskie)
Dla naszego klienta - lidera w dziedzinie doradztwa finansowego z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Dyrektor Sprzedaży (Usługi Finansowe) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. DS/3/17 Najważniejsze obowiązki: budowanie skutecznego zespołu oraz zarządzanie nim, współtworzenie marki firmy, tworzenie strategii sprzedażowej, nadzór nad realizacją celów sprzedażowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu ekonomicznym bądź pokrewne, min. 2-3 lata doświadczenia w branży doradztwa finansowego, doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym będzie dodatkowym atutem, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, komunikatywna znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych, zaangażowanie oraz samodzielność. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej, współtworzenie i zarządzanie marką firmy, atrakcyjny system wynagrodzenia.    
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
Grupa HR XPERIENCE jest dynamicznie rozwijającą się firmą, zarządzaną przez zespół posiadający wieloletnie, ugruntowane doświadczenie. Aktywnie rozpoznajemy i wyznaczamy trendy. Wykorzystujemy szansy jakie oferuje rozwój europejskiego rynku pracy. Najaktywniej działamy na rynku polskim i niemieckim. Poszukujemy pracowników do pracy na stanowisko:   KOORDYNATOR PROJEKTU z językiem niem. (M/F)   Miejsce pracy: Lübbenau Numer referencyjny: PKL-000-2017 – PL Start: do uzgodnienia   Zakres obowiązków: Zarządzanie grupą 30-50 pracowników porządkowych utrzymujących czystość obiektu Bieżące monitorowanie wskaźników jakości i wydajności pracy oraz optymalizacja procesów Nadzór nad realizacją wytyczonych celów Raportowanie do przełożonych bieżącej sytuacji, analiza problemów i zagrożeń Okresowa ocena i weryfikacja podległych pracowników Dbałość o poprawne relacje z klientem   Wymagania: Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny) Doświadczenie na stanowisku kierowniczym Doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników utrzymujących porządek (budynki, biura, sanitariaty, magazyny wielkopowierzchniowe, sortowanie odpadów) – mile widziane Prawo jazdy  kat. B Umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania Oferujemy: Zakwaterowanie Zadaniowy system pracy Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku Zatrudnienie w oparciu o niemiecką umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery uzależnioną od osobistego zaangażowania Niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon i laptop   Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez HR Xperience GmbH z siedzibą w Hoppegarten."
Lubbenau (Niemcy)
Dla naszego klienta - lidera w dziedzinie doradztwa finansowego z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Dyrektor Sprzedaży (Usługi Finansowe) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. DS/3/17 Najważniejsze obowiązki: budowanie skutecznego zespołu oraz zarządzanie nim, współtworzenie marki firmy, tworzenie strategii sprzedażowej, nadzór nad realizacją celów sprzedażowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu ekonomicznym bądź pokrewne, min. 2-3 lata doświadczenia w branży doradztwa finansowego, doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym będzie dodatkowym atutem, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, komunikatywna znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych, zaangażowanie oraz samodzielność. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej, współtworzenie i zarządzanie marką firmy, atrakcyjny system wynagrodzenia.    
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
Dla naszego klienta - lidera w dziedzinie doradztwa finansowego z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Dyrektor Sprzedaży (Usługi Finansowe) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. DS/3/17 Najważniejsze obowiązki: budowanie skutecznego zespołu oraz zarządzanie nim, współtworzenie marki firmy, tworzenie strategii sprzedażowej, nadzór nad realizacją celów sprzedażowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu ekonomicznym bądź pokrewne, min. 2-3 lata doświadczenia w branży doradztwa finansowego, doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym będzie dodatkowym atutem, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, komunikatywna znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych, zaangażowanie oraz samodzielność. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej, współtworzenie i zarządzanie marką firmy, atrakcyjny system wynagrodzenia.    
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
Dla naszego klienta - intensywnie rozwijającej się firmy z branży turystycznej z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy osoby na stanowisko: Manager Biura Sprzedaży (Branża Turystyczna) Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. MB/24/17 Najważniejsze obowiązki: stała współpraca z partnerami biznesowymi, zapewnienie realizacji planów sprzedażowych, opracowywanie planów oraz inicjowanie akcji marketingowych, koordynowanie pracy zespołu doradców klienta. Wymagania: min. 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą własną i zespołu w branży turystycznej, doświadczenie w pracy w biurze podróży i/lub u agenta turystycznego, znajomość rynku turystycznego, doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych (zwłaszcza w social mediach), doświadczenie w nawiązywaniu relacji biznesowych, min. dobra znajomość j. angielskiego, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, kreatywność i zaangażowanie, samodzielność oraz dynamizm w działaniu, prawo jazdy kat. B. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie z branży turystycznej, samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów, atrakcyjny system wynagrodzenia i szkoleń.  
Gliwice, Knurów, Żernica, Pyskowice, Szczygłowiceice, Gierałtow (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 45.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top