Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Firma z branży budowlano- przemysłowej zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. Exportu - RYNEK NIEMIECKINr. ref. DE/10/2017Opis stanowiska:Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za całość działań handlowych związanych z rozwojem sprzedaży na rynek zagraniczny.Kluczowe obowiązki:Stały kontakt z klientami firmy poprzez e-mail oraz telefonPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynacja realizowanych zamówieńPlanowanie działań sprzedażowychRealizacja celów i planów sprzedażyAnaliza rynkuRaportowanieWymagania:Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmieDobra organizacja pracy własnejKreatywnośćZaangażowanie w powierzone zadania Determinacja w osiąganiu wyznaczonych celówDobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS OfficeMile widziane doświadczenie w sprzedażyOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa+prowizja+premia)Pracę stacjonarnąWłasne stanowisko pracy oraz niezbędne narzędzia pracyMożliwość rozwoju Przyjazną atmosferęOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji  z numerem referencyjnym w tytule wiadomości poprzez formularz zgłoszeniowy. Równocześnie uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Firma z branży budowlano- przemysłowej zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. Exportu - RYNEK FRANCUSKI Nr. ref. FR/10/2017Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu  telefonicznego i mailowego z klientami firmyProfesjonalne doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówSporządzanie ofert handlowychNadzór nad realizowanymi zamówieniami Realizacja celów sprzedażyAnaliza rynku maszyn i narzędzi branżowych Raportowanie wyników Oczekiwania:Biegła znajomość  języka francuskiego w mowie i piśmieUmiejętność sporządzania ofert sprzedażowychZorientowanie na osiąganie celuZdolność do pozyskania i przetworzenia szczegółowej wiedzy na temat produktówZaangażowanie Umiejętność prowadzenia negocjacji i sprzedaży KomunikatywnośćBiegła obsługa komputera i MS OfficeMile widziane doświadczenie w sprzedażyFirma gwarantuje:Umowę o pracę na pełny etat – praca stacjonarna Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia ( podstawa+prowizja+premia)Własne stanowisko pracyMożliwość rozwoju osobistego Otwartą na pomysły kadrę i bardzo dobrą atmosferę pracyOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji z numerem referencyjnym w tytule wiadomości poprzez formularz zgłoszeniowy.Równocześnie uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)
Rzeszów (podkarpackie)
Firma z branży budowlano- przemysłowej zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. Exportu - RYNEK HISZPAŃSKINr. ref. ES/10/2017Opis stanowiska:Pozyskiwanie oraz obsługa klientów firmyRozwijanie sprzedaży na rynku hiszpańskimOpracowywanie i prezentowanie ofert handlowo-technicznychKoordynacja realizacji zamówieńBudowanie długoterminowych relacji z klientamiTworzenie bazy klientówRaportowanie realizacji założonych celówWymagania:Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego – warunek koniecznyUmiejętność prezentacji produktów oraz prowadzenia negocjacji handlowychBiegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)Samodzielność, inicjatywa, zaangażowanieDeterminacja w osiąganiu wyznaczonych celówUmiejętność szybkiego uczenia sięMile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów zagranicznychOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja + premia)Możliwość doskonalenia swoich umiejętności oraz rozwoju osobistegoWłasne stanowisko pracy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji z  z numerem referencyjnym w tytule wiadomości poprzez formularz zgłoszeniowy.Równocześnie uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Firma z branży budowlano- przemysłowej zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. Exportu - RYNEK WŁOSKIMiejsce pracy: RzeszówNr. ref. IT/10/2017Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedażyPrzygotowywanie ofert dla klientówBieżącą kontrolę realizowanych zamówieńProwadzenie negocjacji handlowychPrzygotowywanie umów sprzedażowychBudowanie długoterminowych relacji z klientamiRaportowanieOd kandydatów oczekujemy:Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego umożliwiającej swobodną komunikację (w mowie i piśmie)Aktywnego poszukiwania nowych możliwości sprzedażyDoświadczenia w kontaktach z klientami Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowychDbałości o utrzymanie pozytywnego wizerunku firmySystematyczności i konsekwencji w realizacji celówUmiejętności efektywnego zarządzania czasem Znajomości MS OfficeW zamian oferujemy:Pracę na pełny etat Atrakcyjne zarobki składające się z części stałej oraz prowizji od zrealizowanej sprzedaży + premie świąteczneMożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistegoNiezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji z  z numerem referencyjnym w tytule wiadomości poprzez formularz zgłoszeniowy.Równocześnie uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:Koordynator ds. Administracji i Floty Obowiązki:• Współpraca z zewnętrznymi partnerami (firmy leasingowe)• Analiza kosztów, renegocjacja umów• Monitorowanie dotychczasowych kontraktów, pilnowanie terminów (przeglądu, ubezpieczenia, wynajmu, naprawy)• Wsparcie dla użytkowników samochodów, pomoc w przypadku awarii, napraw, zdarzeń drogowych• Wydawanie i odbieranie samochodów służbowych• Instruowanie z obsługi danego modelu i przekazanie zasad użytkowania samochodu służbowego• Organizację procesu zakupu, rejestracji i ewentualnej sprzedaży samochodów firmowych• Administrowanie środkami trwałymi spółki oraz nadzór nad procesem zakupowym• Zarządzanie i nadzór nad nieruchomościami dzierżawionymi na terenie całego kraju• Prowadzenie książek obiektów własnych i dzierżawionych• Zarządzanie umowami na dostawy mediów oraz monitoring ich zużycia• Dbanie o zapewnienie właściwego wyposażenia budynku oraz pomieszczeń biurowych• Obsługa bieżących i planowanych inwestycji• Odpowiedzialność za współprace z dostawcami w podległym obszarze (m.in.: ochrona, usługi kurierskie, sprzątanie)• Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej, robót budowlanych i nadzór nad ich realizacją• Nadzór nad terminowością realizowanych prac związanych z utrzymaniem infrastruktury• Koordynacja zaopatrzenia, dystrybucji oraz rozliczenia materiałów administracyjnych• Odpowiedzialność za efektywność wykorzystania zasobów w tym przestrzeni biurowej oraz sprawność stosowanych urządzeń• Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych• Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, zlecanie usuwania awarii• Odpowiedzialność za współprace z dostawcami usług (m.in.: Internet, energia elektryczna, telefonia komórkowa itp.)• Obsługa zgłoszeń związanych z kontrolą dostępu do budynku• Administrowanie środkami trwałymi spółki oraz nadzór nad procesem zakupowym• Udział w przygotowaniu budżetu rocznego w podległym obszarze oraz nadzór nad jego właściwą realizacjąWymagania:• Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne)• Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wiedza z obszaru zarządzania flotą samochodową, leasingu, szkodowości• Znajomość zagadnień technicznych• Znajomości pakietu MS Office• Umiejętność pracy w zespole i indywidualnie• Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy• Prawa jazdy kat. BOferujemy:• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny• Atrakcyjne wynagrodzenie• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy• Niezbędne narzędzia pracyProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
17 listopada 2017
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:Audytor Wewnętrzny Obowiązki:• Uczestnictwo w tworzeniu corocznego planu audytów• Realizacja zatwierdzonego Rocznego Planu Audytów• Prowadzenie kontroli wewnętrznych w Spółce w zakresie bezpieczeństwa, optymalizacji i sprawowania kontroli kierowniczej• Prowadzenie kontroli realizacji zatwierdzonych przez Komitet Bezpieczeństwa zaleceń (re-kontrole)• Dokumentowanie prowadzonych audytów• Rekomendowanie czynności naprawczych dla kontrolowanych procesów• Uczestnictwo w prowadzeniu analizy ryzyka na poziomie Spółki• Gestor procedury prowadzenia kontroli wewnętrznej• Prowadzenie kontroli bezpieczeństwa i zgodności z postanowieniami umów czynności powierzonych dostawcom Spółki• Prowadzenie kontroli bezpieczeństwa i zgodności z postanowieniami umów procesów zachodzących u kooperantów Spółki• Uczestniczenie w pracach Komisji BHP• Uczestnictwo w obsłudze kontroli/audytów ze strony GIODO, GINB, VISA, MasterCard, klientów Spółki i innych uprawnionych do tego instytucjiWymagania:• Wykształcenie wyższe techniczne bądź prawnicze• Min. rok doświadczenia w prowadzeniu kontroli/audytów w instytucjach finansowych oraz w prowadzeniu analizy ryzyka• Doświadczenie w pracach zakładowej komisji BHP - 1 rok• Znajomość teorii w zakresie prowadzenia audytów/kontroli• Praktyczna umiejętność prowadzenia audytów wewnętrznych zarówno w IT, jednostkach operacyjnych, oraz działach wspomagających – chętnie udokumentowana certyfikatami• Znajomość standardów dotyczących bezpieczeństwa (fizycznego i logicznego), w tym systemów informatycznych• Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, prawa bankowego i innych aktów prawnych regulujących kwestie bezpieczeństwa w instytucjach finansowych• Znajomość prawa pracy, rynku usług finansowych, przepisów BHP• Dobra znajomość języka angielskiegoOferujemy:• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny• Atrakcyjne wynagrodzenie• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy• Niezbędne narzędzia pracyProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:Kierownik Działu Windykacji Obowiązki:• Zarządzanie kilkuosobowym działem windykacji• Zarządzanie portfelem spraw na etapie windykacji przedsądowej, sądowej i egzekucyjnej• Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją założonych celów w zakresie efektywności działań windykacyjnych i restrukturyzacyjnych• Opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur organizujących pracę zarządzanego działu• Opracowywanie analiz i raportów na potrzeby informacji zarządczej• Współtworzenie strategii windykacyjnej• Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnychWymagania:• Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze• Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku ( lub 3 lata w realizacji działań windykacyjnych, w tym rok na stanowisku kierowniczym)• Doświadczenie w obszarze finansowym: bank, leasing, factoring, ubezpieczenia• Doświadczenie we współpracy z kancelariami oraz doświadczenie w windykacji przedsądowej i egzekucyjnej• Biegła znajomość procedur windykacyjnych• Świadomość biznesowa• Umiejętność rozwiązywania problemów• Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu• Opanowanie i odporność na stres• Znajomość pakietu MS Office• Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielnośćOferujemy:• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny• Atrakcyjne wynagrodzenie• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy• Niezbędne narzędzia pracyProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Firma z Rzeszowa zatrudni kierowcę na busa ( kierowcę z Podkarpacia - warunek konieczny) , jazda po Europie Zachodniej ( w tym Anglia i Szwajcaria od czasu do czasu) w system 3/1 ( lub 4/1 jeśli kierowca chce). Mamy własnego spedytora, nie jeździmy pod spedycją ! Średnia ilość przejechanych km w 3 tyg to 12-14tys. Firma oferuje: - Wynagrodzenie: stawka za km(0,28-0,30) lub dniówka (180-200) płatne od razu po zjeździe z trasy - Premie za oszczędności i rzetelną pracę (spalanie, dbanie o auto, itp.) - Nawigacja, CB oraz telefon służbowy - Karty paliwowe Shell + karta płatnicza - Praca na pełny etat lub działalność (wracamy koszty ZUS) Wymagania: - Doświadczenie w transporcie międzynarodowym min 3 miesiące ( warunek konieczny ) - Prawo jazdy kat. "B" - Umiejętność wypisywania dokumentów przewozowych - Umiejętność zabezpieczenia ładunku - Niekaralność,uczciwość, odpowiedzialność - Biegła umiejętność posługiwania się nawigacją - Dbanie o stan techniczny oraz czystość pojazdu Poszukiwani kierowcy z nastawieniem na dłuższą współpracę. Więcej informacji pod tel 881 437 564 (pon- niedz 8:00 - 20:00) Aplikacje CV prosimy przesyłać poprzez formularz. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Aktualnie dla naszego Klienta, autoryzowanego dystrybutora maszyn budowlanych, poszukujemy Kandydatów na poniższe stanowisko: Mechanik maszyn budowlanych   Nr ref.: MMB/PL/17Miejsce pracy: Warszawa/Poznań/Kielce/Rzeszów/Kraków Zadania: •           Serwis maszyn budowlanych •           Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych •           Stałe podnoszenie kwalifikacji technicznych z zakresu obsługi produktu   Wymagania: •           Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku mechanika lub elektromechanika w branży budowlanej lub pokrewnej •           Znajomość zagadnień z zakresu elektryki, elektroniki, hydrauliki, diagnostyki •           Wykształcenie średnie techniczne, wykształcenie wyższe będzie atutem •           Prawo jazdy kat. B •           Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność współpracy w grupie Oferujemy: •          Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę •          Pracę w przyjaznym zespole u lidera w branży •          Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń produktowych •          Interesujący pakiet socjalny   Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim z numerem referencyjnym MMB/PL/17    Jeżeli jesteś zainteresowany przyszłymi procesami rekrutacyjnymi bez konieczności ponownej aplikacji na stanowisko zamieść w swoim CV następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez podmioty Grupy Adecco (t.j. Adecco Poland Sp. z o.o., Adecco Staffing Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o. Modis Polska Sp. z o.o.) w celach przyszłych rekrutacji” Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie pl. Europejski 2. Dane będą przetwarzane w celu przedstawienia satysfakcjonującej oferty współpracy, w tym będą udostępniane potencjalnym pracodawcom (klientom Adecco) oraz będą przetwarzane w celach kontaktowych. Ponieważ podmioty z Grupy Adecco posiadają zróżnicowaną ofertę stanowisk, podane dane osobowe będą udostępniane do spółek z Grupy Adecco tj. Adecco Consulting sp. z o.o.; Adecco Staffing sp. z o.o.; Modis Polska sp. z o.o. – wszystkie z siedzibami w Warszawie pl. Europejski 2 – wyłącznie w celach rekrutacji na wybrane stanowisko. Powyższe dotyczy również innych danych przekazanych do Adecco Poland sp. z o.o. drogą elektroniczną, listowną, bądź osobiście podczas umówionych spotkań. Inne operacje na podanych danych osobowych mogą być wykonywane tylko w przypadku wyrażenia odrębnej zgody – dotyczy to w szczególności zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez podmioty z Grupy Adecco wymienione powyżej oraz Adecco Group AG, z siedzibą Sägereistrasse 10, 8152 Glattbrugg, Szwajcaria. Informujemy o prawie do żądania w każdym czasie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania. A także o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych przysługującym w każdym czasie. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych w Adecco prosimy o kontakt    
Rzeszów (podkarpackie)
25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 15.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top