Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik ds. kadrowo – płacowych z językiem ukraińskim   Gliwice Do zgranego 5-osobowego zespołu poszukujemy Pracownika do pomocy w:   - prowadzeniu dokumentacji kadrowej, - obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw  kadrowo - płacowych, - rozliczaniu umów cywilno-prawnych, - wprowadzaniu danych do programu kadrowego, - wystawianiu zaświadczeń oraz kontroli dokumentów kadrowych. - przygotowaniu zestawień,analiz i raportów dotyczących kwestii płacowych. Wymagania: - znajomość języka ukraińskiego, - mile widziane doświadczenie w dziale kadr, biurze rachunkowym, -  podstawowa znajomość prawa pracy, zagadnień rachunkowości i finansów oraz chęć rozwoju w tych dziedzinach, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, - chęci do pracy, - gotowości do zdobywania nowych doświadczeń. Oferujemy:   - stałą pracę z doświadczonymi specjalistami, - miłą i przyjazną atmosferę, - możliwość rozwoju i awansu, - bezpłatne kursy językowe. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Gliwice (śląskie)
Work - Point I   W związku z rozwojem działu kadr i płac naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy pracownika na stanowisko:   Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac   Miejsce pracy: Gliwice (śląskie) Nr ref: GL-BR-KADRY-06.2017/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat   rodzaj pracy: umowa o pracę tymczasową od lipca do 31.12.2017r. z możliwością przedłużenia, bądź przejęcia przez Pracodawcę-Użytkownika.    Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi kadrowej i płacowej obsługiwanych Spółek, Prowadzenie świadczeń na rzecz pracownika w obsługiwanych Spółkach. Opracowywanie raportów i sprawozdań z obszaru kadr, płac i świadczeń. Uzupełnianie danych kadrowo-płacowych w systemie SAP HR na podstawie akt osobowych. Pozostałe prace administracyjne związane z obsługą kadrowo-płacową. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe). Minimum roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr. Znajomość zagadnień związanych z tematyką kadrową m.in. w zakresie: przepisów prawa pracy, ustawy o rachunkowości. Obsługa komputera: znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra programu Excel). Mile widziana obsługa SAP HR. Myślenie analityczne, samodzielność. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Zdolność szybkiego uczenia się. Umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego. Zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy. Wysoka kultura osobista. Oferujemy: pracę w dużej korporacyjnej firmie, udział w szkoleniach, ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, pewne wynagrodzenie. Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego.  Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego za pomocą Aplikuj teraz.   Certyfikat Agencji Nr 5365
Gliwice (śląskie)
Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy księgowo - kadrowej, poszukuje doświadczonych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Wrocław Główne zadania: • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, • sporządzanie świadectw pracy, deklaracji i zaświadczeń dla pracowników, • prowadzenie firmy w obszarze kadrowo- płacowym, • sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz GUS, • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień, • prowadzenie akt osobowych Wymagania: • wykształcenie wyższe, • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, • doskonała znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, • doświadczenie w sporządzaniu dokumentów kadrowych, deklaracji oraz w kontakcie z Urzędami, • znajomość MS Office oraz programów kadrowychOferujemy: • Interesującą i samodzielną pracę • Możliwość rozwoju zawodowego • Atrakcyjne wynagrodzenie • Stabilne warunki zatrudnienia Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz LM . Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech a także w pośrednictwie pracy. Nasz zespół to m.in. specjaliści z językiem niemieckim, dział rekrutacji opiekunek z Polski i kadrowa opieka setek pracowników tymczasowych. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Pracownik administracyjny z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom   Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych (przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim). - Zadaniem pracownika administracyjnego jest obsługa mailowa i telefoniczna klientów z Niemiec. - Zarządzanie i przekierowywanie zapytań zgłaszanych przez klientów w języku niemieckim. - Prace administracyjno-biurowe i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagania: - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. - Bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelne wykonywanie obowiązków. - Entuzjazm i pozytywne nastawienie w podejmowaniu nowych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Szkolenia umożliwiające stały rozwój zawodowy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Pracę umożliwiającą rozwijanie znajomości języka niemieckim. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. APLIKOWANIE: W temacie wiadomości prosimy koniecznie wpisać numer ogłoszenia: AJP/163/062817/B2 Imię i Nazwisko.Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez A&J Partners sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
27 czerwca 2017
Dla naszego Klienta - wiodącego na rynku polskim producenta oraz sprzedawcy systemów zabezpieczeń obiektów budowlanych z Gliwic - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent ds. Rekrutacji Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. AR/108/17 Najważniejsze obowiązki: wspieranie działu HR w codziennych zadaniach, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, budowanie oraz administrowanie bazą kandydatów, selekcja dokumentów aplikacyjnych, samodzielne prowadzenie oraz współprowadzenie projektów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomość narzędzi oraz technik rekrutacyjnych, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, prawo jazdy kat. B, otwartość, komunikatywność, samodzielność, chęć do pracy w środowisku wielokulturowym. Mile widziane: znajomość innych języków obcych. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość zdobycia doświadczenie zawodowego na nowo powstałym stanowisku, dodatkowe uposażenie (laptop, telefon).  
Gliwice, Katowice, Częstochowa, Zawiercie, Sosnowiec, Dąbrowa (śląskie)
26 czerwca 2017
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel , do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy z doświadczeniem w obsłudze klienta na stanowisko:   Rekruter - HR (praca biurowa)   Żory Obowiązki:   - samodzielne prowadzenie rekrutacji, - kompleksowe zarządzanie procesem rekrutacyjnym (rozmowy telefoniczne, weryfikacja i selekcja), - koordynacja działań związanych z projektami rekrutacyjnymi, - prezentowanie oferty pracy, - zarządzanie oraz aktualizowanie bazy danych, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami.   Wymagania:   - min. roczne doświadczenie w kontakcie z klientami – warunek konieczny, - mile widziane wykształcenie lub doświadczenie w obszarze HR, - umiejętności w zakresie komunikacji i budowania relacji interpersonalnych, - terminowe i efektywne wywiązywanie się z powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia. Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Żory, Suszec, Okolice Zawiercia, Okolice Myszkowa, Łazy, Chał (śląskie)
26 czerwca 2017
Jesteśmy firmą, która od wielu lat zajmuje się zapewnianiem Opiekunkom osób starszych legalnego zatrudnienia w Niemczech. Nieustannie troszczymy się o naszych pracowników na każdym etapie rekrutacji oraz współpracy. Przywiązujemy dużą wagę do tworzenia czytelnych i sprawnych zasad rekrutacji oraz dopasowujemy oferty i warunki pracy do potrzeb Opiekunek.   W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. HR  Miejsce pracy: Gliwice, Żory     Zakres obowiązków:   - samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkich szczeblach organizacji - rekrutacje wewnętrzne, - wsparcie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy, - udział w projektach z zakresu miękkiego HR, - przygotowywanie i koordynowanie projektów programu stażowego w firmie, - koordynowanie tematów związanych z benefitami dla pracowników, - koordynowanie i realizacja eventów wewnętrznych, - przeprowadzanie audytów wśród pracowników, - realizowanie projektów szkoleń wewnętrznych.   Oczekiwania wobec kandydatów:   - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi), - min. 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, HR – warunek konieczny, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat B.   Mile widziane:   - znajomość języka niemieckiego   Oferujemy:   - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o międzynarodowym zasięgu, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji, - możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia, - przyjazną atmosferę pracy.   Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za budowanie programów rozwojowych i integracyjnych dla pracowników. Współpracując z działem PR będzie kształtować politykę informacyjną w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kodeks etyki, współtworząc tym samym otwartą i przyjazną kulturę biznesową dla całej organizacji.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".  
Gliwice (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 72.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top