aktualne
oferty pracy
MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%)
Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy komunikatywnej oraz wielozadaniowej osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. Rekrutacji z komunikatywnym j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower)
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwiązaniach uczenia maszynowego, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia
Komfortowe biuro w centrum miasta z widokiem na panoramę Poznania
Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
Hybrydowy model pracy
Ścieżki rozwoju szyte na miarę
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami pracy Mondi
Bezpłatne wsparcie psychologiczne
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Bieżącym kontaktem telefonicznym z kandydatami (przedstawianiem ofert pracy, wstępnymi rozmowami weryfikacyjnymi)
Redagowaniem i publikowaniem ogłoszeń o pracę
Przeprowadzaniem telefonicznej weryfikacji znajomości j. niemieckiego u kandydatów na poziomie podstawowym i komunikatywnym (A1-B1)
Budowaniem i analizą bazy kandydatów
Poszukiwaniem kandydatów poprzez działania na Facebooku
Redagowaniem i udostępnianiem postów na wyszukanych grupach
Wyślij do nas CV jeśli:
Znasz j. niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1) i zależy Ci na jego dalszym rozwoju
Wielozadaniowość to Twoje drugie imię, a kreatywność to Twoja supermoc
Potrafisz znaleźć klucz do rozwiązania każdej sytuacji i z determinacją dążysz do wyznaczonych celów
Interesujesz się branżą HR i sprawnie poruszasz się na Facebooku (grupy związane z pracą)
Studiujesz zaocznie lub ukończyłeś/aś minimum studia licencjackie (mile widziane kierunki studiów związane z branżą HR lub pokrewne)
Łatwo nawiązujesz kontakty
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Poznań (centrum Miasta) (wielkopolskie)
11 marca 2024
Pracownik działu zatrudnienia
Miejsce pracy: Opole
Typ umowy: umowa o pracę lub zlecenie
Kluczowe kwalifikacje: bardzo dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego/prawo jazdy kat. B Do naszego zespołu Weegree poszukujemy osoby, która lubi kontakt z ludźmi, jest dokładna i rzetelna, a przede wszystkim nie boi się pracy z dokumentami.
Opis stanowiska:
Zbieranie niezbędnych danych od pracowników do przygotowania umów o pracę/zlecenie
Generowanie, przesyłanie, tłumaczenie treści umów dla pracowników tymczasowych
Pilnowanie, żeby każdy z pracowników miał odpowiedni zestaw badań i dokumentów dopuszczających go do rynku pracy w Polsce lub za granicą
Praca przy legalizacji pobytu pracowników zza granicy
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Prawo jazdy kat. B
Dokładność, rzetelność
Dodatkowym atutem będzie:
Znajomość innych języków obcych (gruziński, rosyjski)
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Przyjazny proces onboardingowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu
Szkolenia i warsztaty wspierające Twój ciągły rozwój
Dofinansowanie do obiadów
Dofinansowanie dojazdów na rowerze
Darmowy masaż w godzinach pracy
Darmowy dostęp do prywatnej siłowni na terenie biura
Program poleceń pracowniczych
Grupowe ubezpieczenie na życie
Zatrudniając się przez Weegree przyczyniasz się do odbudowy lasów - zasadzimy drzewo w Twoim imieniu!
Informacje dodatkowe:
Kontakt telefoniczny - +48 532 768 399
E-mail - m.majas@weegree.com
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą już od 20 lat. Współpracujemy z klientami z Belgii, Niemiec, Francji, Holandii i Polski. Rocznie zatrudniamy ponad 3500 pracowników.
Opole (opolskie)
11 marca 2024
Pracownik działu HR
Zadania:
Koordynacja działań onboardingowych nowo zatrudnionych pracowników
Screening kandydatów
Zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
Ścisła współpraca z kadrą managerską
Tworzenie raportów i zestawień
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Mile widziane doświadczenie w branży HR lub biurowo – administracyjnej
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Outlook)
Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 - m.in. zdolność swobodnego tworzenia krótkich tekstów w języku angielskim oraz swobodne poruszanie się po programach w języku angielskim
Komunikatywność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem
Oferta:
Umowa o pracę
Pakiet szkoleń wstępnych i podnoszących kompetencje
Benefity Manpower Premium (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, szereg zniżek u naszych partnerów)
Przyjazna atmosfera w pracy i pełne wdrożenie w obowiązki
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Łódź (łódzkie)
7 marca 2024
S&A Sp .z o.o., działa na terenie Polski w oparciu o wpis do rejestru agencji zatrudnienia 27405. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie HR. W ciągu 6 lat działalności nasza agencja zyskała zaufanie wielu firm różnych branż i gałęzi przemysłu, dzięki czemu zatrudniliśmy już około 2000 pracowników na terenie Europy. Łączymy pracodawców z kandydatami do pracy – oferujemy kompleksowe wsparcie pracowników w organizacji wyjazdu zagranicę. Z nami zyskasz zatrudnienie na najlepszym poziomie. Twój zakres obowiązków
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami
rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie prac z zakresu obsługi płacowej zgodnie z przepisami prawa
sporządzanie i rozliczanie umów
wystawianie faktur
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
Wymagania pracodawcy
doświadczenie w naliczaniu pensji i wypłat dla pracowników lub zleceniobiorców min 1 rok
doświadczenie w pracy w dziale payroll w agencji pracy tymczasowej min 6 miesięcy
doskonała organizacja pracy
dokładność
znajomość przepisów prawa pracy
Mile widziane
znajomość systemu Enova
Pracodawca oferuje
oferujemy pensję podstawową w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
pracę w międzynarodowej firmie, gdzie panuje rodzinna atmosfera i partnerskie podejście oraz duża transparentność działań
karty sportowe
pakiet opieki medycznej
pracę w wygodnym nowoczesnym biurze
szkolenia
możliwości rozwoju osiągnięcia różnych specjalizacji
pracę w młodym zespole
Kraków (małopolskie)
7 marca 2024
S&A Sp .z o.o., działa na terenie Polski w oparciu o wpis do rejestru agencji zatrudnienia 27405. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie HR. W ciągu 6 lat działalności nasza agencja zyskała zaufanie wielu firm różnych branż i gałęzi przemysłu, dzięki czemu zatrudniliśmy już około 2000 pracowników na terenie Europy. Łączymy pracodawców z kandydatami do pracy – oferujemy kompleksowe wsparcie pracowników w organizacji wyjazdu zagranicę. Z nami zyskasz zatrudnienie na najlepszym poziomie. Twój zakres obowiązków
wyszukiwanie zakwaterowań dla pracowników tymczasowych na terenie Polski
stały kontakt z właścicielami obiektów
rezerwowanie noclegów zgodnie z ustalonym budżetem
prowadzenie ewidencji i zestawień kwater
prowadzenie ewidencji pracowników zamieszkujących kwatery, dbanie o zameldowania i wymeldowania
wyjaśnianie sytuacji problematycznych i spornych
ścisła współpraca z Działem Operacyjnym
koordynacja całości procesu związanego z zapewnieniem ciągłości zakwaterowań pracownikom
Wymagania pracodawcy
doskonała organizacja pracy
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista
zdolności negocjacyjne
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
prawo jazdy kat. B
Mile widziane
doświadczenie w pracy w administracji budynków lub w nieruchomościach
Pracodawca oferuje
Wynagrodzenie: konkurencyjne wynagrodzenie, które rośnie wraz z Twoim sukcesem
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Rozwój Zawodowy: profesjonalne szkolenia i rozwój w ramach branży
Przyjazne Środowisko Pracy: praca w zespole, gdzie ceni się profesjonalizm i współpracę
Atrakcyjny system premiowy
Kraków (małopolskie)
7 marca 2024
S&A Sp .z o.o., działa na terenie Polski w oparciu o wpis do rejestru agencji zatrudnienia 27405. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie HR. W ciągu 6 lat działalności nasza agencja zyskała zaufanie wielu firm różnych branż i gałęzi przemysłu, dzięki czemu zatrudniliśmy już około 2000 pracowników na terenie Europy. Łączymy pracodawców z kandydatami do pracy – oferujemy kompleksowe wsparcie pracowników w organizacji wyjazdu zagranicę. Z nami zyskasz zatrudnienie na najlepszym poziomie.
Rola Key Account managera jest kluczowa dla budowania biznesu. Dział sprzedaży reprezentowany przez KAM ma realny wpływ na strukturę i kierunek rozwoju firmy na arenie międzynarodowej. Osoba na tym stanowisku zajmie się skutecznym pozyskiwaniem nowych klientów na usługi HR na terenie Polski. Oferujemy klientom usługi leasingu pracowniczego, outsourcingu pracowniczego w zakresie dostarczania pracowników niewykwalifikowanych: produkcja, logistyka, magazyny.
Do zadań KAM należy prowadzenie negocjacji warunków realizacji zamówień, dostarczanie do działu realizacji starannie wyselekcjonowanych potencjalnych kontraktów. Zapewniamy głównie personel spoza kraju (Ukraina, Mołdawia, Filipiny, Tajwan, Nepal, Kolumbia). Key Account Manager zajmuje się pozyskiwaniem klientów, oraz doprowadzeniem do podpisania wynegocjowanego kontraktu. Realizacją kontraktu zajmuje się już dział specjalistów z dziedziny HR.
Nasze wymagania
min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług HR
doskonała organizacja pracy
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji
prawo jazdy kat. B
Mile widziane
doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
doświadczenie w pozyskiwaniu klientów z branży produkcyjnej i logistycznej
Oferujemy
umowa o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy
benefity (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie szkoleń i kursów)
Kraków (małopolskie)
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy
Współpracę z biurami karier uczelni wyższych, Urzędami Pracy i innymi instytucjami
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskania kandydatów
Aktywną promocję firmy na rynku pracy
Od kandydatów oczekujemy:
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Zaangażowania
Gotowości do pracy mobilnej (wyznaczony obszar)
Czynnego prawa jazdy kat. B
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach:- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe- Karta Medicover Sport- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Toruń I Okolice, Bydgoszcz I Okolice, Sieradz I Okolice, Piotrk (Kujawsko-pomorskie, łódzkie, Pomorskie, śląskie, świętokrz)
2 marca 2024
MONDI Sp. z o. o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%).
Aktualnie w związku z rozwojem firmy, do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy doświadczonej i zorientowanej na efektywne zarządzanie Zespołem osoby na stanowisko:
Recruitment Department Manager
Miejsce pracy: Poznań (Andersia Tower) lub praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego i zadaniowego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
Jesteśmy Great Place to Work®
Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie - stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwiązaniach uczenia maszynowego, który efektywnie wspiera procesy rekrutacji i sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji
Konsekwentnie podnosimy jakość naszych usług, dzięki czemu wskaźnik zadowolenia naszych klientów utrzymuje się na poziomie 90%
Dbamy o Twój rozwój poprzez indywidualnie dopasowany program szkoleniowy
Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
Zapewniamy:
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
Pracę zdalną + cykliczne wizyty w biurze w Poznaniu
Możliwość dalszego rozwoju oraz optymalizacji procesów w podległym dziale
Indywidualny budżet szkoleniowy
Swobodę działania i partnerską współpracę
Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami rekrutacyjnymi MONDI
Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, bezpłatne wsparcie psychologiczne
Czym będziesz się u nas zajmować?
Zarządzaniem pracą działu rekrutacji na rynek niemiecki zgodnie z ustalonymi wskaźnikami ilościowymi oraz jakościowymi MONDI
Wyznaczaniem planów rekrutacyjnych oraz nadzorem nad ich realizacją przez podległy zespół
Doskonaleniem efektywności procesów w dziale oraz inicjowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań
Aktywnym udziałem w rozwoju oraz realizacji strategii rekrutacyjnej firmy na rynek niemiecki (stanowiska niższego i średniego szczebla)
Motywowaniem, budowaniem zaangażowania oraz dbałością o rozwój podległych pracowników
Wspieraniem efektywnej współpracy międzydziałowej w oparciu o standardy oraz wartości MONDI
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz min. kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w zakresie zarządzania podległym działem
Potrafisz wyznaczać cele indywidualne i zespołowe oraz efektywnie nadzorować poziom ich realizacji
Zdobyłaś/-eś praktyczne doświadczenie w inicjowaniu oraz wdrażaniu nowych rozwiązań optymalizacyjnych
Odpowiadałaś/-eś za skuteczną realizację strategii biznesowej firmy w podległym obszarze
Znasz techniki motywowania, angażowania oraz rozwijania zespołu
W codziennej pracy łączysz RELACJE i ROZWÓJ, aby osiągać wyjątkowe REZULTATY
Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/kariera-w-mondi/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , , Poznań Lub Praca Zdalna, (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubuskie, łódzkie, Małopo)
1 marca 2024
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. rekrutacji Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie
Dbałość o prawidłowy przebieg procesów zgodnie z przyjętymi standardami
Zarządzanie bazą kandydatów
Od kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Komunikatywności
Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Zatrudnionym osobom oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
Programy na preferencyjnych warunkach: - Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny - Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe - Karta Medicover Sport - Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
Krotoszyn (wielkopolskie)
1 marca 2024
MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%).
Aktualnie w związku z rozwojem firmy poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w ramach nowego projektu MONDIfree jako:
Rekruter Freelancer
Miejsce pracy: praca zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?
Łap korzyści ze współpracy w ramach programu MONDIfree:
Pracujesz 100% zdalnie - ile chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz
Wdrożymy Cię w nasze standardy rekrutacyjne - jesteśmy od kilkunastu lat na rynku, a Klienci oceniają jakość współpracy z nami na poziomie 90%
Dostarczymy Ci projekty rekrutacyjne od sprawdzonych i stabilnych firm
Im dłużej pracujesz, tym bardziej się rozwijasz, a wszystko to w połączeniu z naszymi wartościami:
Relacje - sesje e-mentoringowe, spotkania integracyjne, gadżety;
Rozwój - kwartalne szkolenia, sFRISowanie z MONDI, warsztaty doskonalące umiejętności rekruterskie, możliwość długofalowej współpracy;
Rezultaty - rozbudowany pakiet systemów premiowych i nagród.
Otrzymasz pakiet materiałów wspierających rekrutację
Jako Freelancer będziesz ważną częścią zespołu MONDI!
Zapewniamy:
Współpracę w oparciu o umowę zlecenie/B2B
Pracę 100% zdalną oraz swobodę działania
Stawiasz na jakość? My też! Wynagrodzimy Cię zarówno za dostarczonego, jak i zatrudnionego kandydata
Rozbudowane systemy premiowe doceniające długofalowe efekty Twojej pracy
Rozwój poprzez pakiety szkoleń, warsztatów oraz spotkań e-mentoringowych
Dedykowanego koordynatora projektu, który zaopiekuje się Tobą na każdym etapie współpracy
Wsparcie w przeprowadzaniu weryfikacji językowych u Kandydatów
Zainteresowany/a? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!
Czym będziesz się u nas zajmować?
Aktywnym pozyskiwaniem kandydatów na stanowiska produkcyjne niższego i średniego szczebla na rynek niemiecki
Przeprowadzaniem weryfikacji doświadczenia i kompetencji kandydatów (wywiady telefoniczne)
Przedstawianiem oferty pracy oraz warunków zatrudnienia
Dopasowaniem kandydata do oferty
Tworzeniem profili rekomendacyjnych kandydatów w j. polskim
Prowadzeniem rekrutacji zgodnie z najwyższymi standardami jakości
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji na stanowiska niższego i/lub średniego szczebla (dodatkowym autem będzie znajomość rynków zagranicznych)
Skutecznie pozyskujesz dopasowanych kandydatów poprzez kanały Social Media
Stawiasz na jakość, efektywność i terminowość
Chcesz nawiązać długofalową oraz partnerską współpracę
Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę:
https://mondi.pl/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w poniższy przycisk.
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
, , , , , , , , , , , , , , Praca Zdalna, (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzk)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 12.
branże
-
- (74)
-
- (650)
-
- (1)
-
- (1)
-
- (5)
-
- (32)
-
- (12)
-
- (1)
-
- (115)
-
- (284)
-
- (5)
-
- (3)
-
- (180)
-
- (2)
-
- (40)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (423)
-
- (11)
-
- (46)
-
- (30)
-
- (1)
-
- (31)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej