aktualne
oferty pracy
Specjalista ds. sprzedaży usług HR Praca zdalna (obszar sprzedaży usług HR cała Polska)Siedziba firmy woj. mazowieckie Wynagrodzenie 5.000 - 10.000 (podstawa plus premia)ZADANIA pozyskiwanie klientów na polskim rynku negocjowanie warunków handlowych organizacja i wdrożenie kontraktów WYMAGANIA:doświadczenie w sprzedaży usług Agencji Pracyumiejętności sprzedażowe i chęć do samodzielnej realizacji planów sprzedaży Zapraszamy do aplikowania na jobs@personnelandmedia.comw tytule prosimy wpisać „Specjalista ds Sprzedaży HR” . . .
Warszawa (mazowieckie)
WEEGREE jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 17 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Mysłowice Opis stanowiska:
Wspieranie sprzedaży oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji w firmie produkcyjnej.
Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem.
Utrzymywanie trwałych, dobrych relacji z pozyskanymi kontrahentami.
Wspieranie wewnętrznych procesów.
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży.
Wysokie zdolności interpersonalne.
Umiejętności negocjacyjne.
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy z celem.
Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, proaktywność oraz zaangażowanie.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Gwarancję stabilnej pracy.
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia).
Możliwość rozwoju zawodowego m.in poprzez szkolenia.
Wszystkie potrzebne do pracy narzędzia.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Bogaty pakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków, karta sportowa, ubezpieczenie Medicover).
Mysłowice (śląskie)
2 marca 2021
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 17 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Otwock (okolice) Do Twoich obowiązków będzie należało:
Pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach zagranicznych.
Przygotowanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych.
Negocjowanie warunków oraz finalizacja sprzedaży.
Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży w firmie z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Wsparcie przy tworzeniu budżetów.
Czego oczekujemy od Ciebie:
Doświadczenia w pozyskiwaniu nowych Klientów na rynkach zagranicznych.
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego min.B2.
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Prawo jazdy kat. B, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.
Umiejętności pracy z celem.
Komunikatywności, proaktywności oraz zaangażowania.
Rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i analitycznych.
Na tym stanowisku oferujemy:
Umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
Wynagrodzenie podstawowe (5000-6000 netto) + prowizje od sukcesów sprzedażowych.
Samodzielne stanowisko pracy.
Gwarancję stabilnego zatrudnienia.
Wsparcie merytoryczne- możliwość rozwoju!
Niezbędne narzędzia pracy oraz bogaty pakiet benefitów.
Dodatkowe informacje:
Kontakt telefoniczny: Paulina 604 742 505
Otwock (mazowieckie)
2 marca 2021
WEEGREE.COM Sp. z o.o. jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 17 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Otwock (okolice) Do Twoich obowiązków będzie należało:
Pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach zagranicznych.
Przygotowanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych.
Negocjowanie warunków oraz finalizacja sprzedaży.
Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży w firmie z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Wsparcie przy tworzeniu budżetów.
Czego oczekujemy od Ciebie:
Doświadczenia w pozyskiwaniu nowych Klientów na rynkach zagranicznych.
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego min.B2.
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Prawo jazdy kat. B, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.
Umiejętności pracy z celem.
Komunikatywności, proaktywności oraz zaangażowania.
Rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i analitycznych.
Na tym stanowisku oferujemy:
Umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
Wynagrodzenie podstawowe (5000-6000 netto) + prowizje od sukcesów sprzedażowych.
Samodzielne stanowisko pracy.
Gwarancję stabilnego zatrudnienia.
Wsparcie merytoryczne- możliwość rozwoju!
Niezbędne narzędzia pracy oraz bogaty pakiet benefitów.
Dodatkowe informacje:
Kontakt telefoniczny: Paulina 604 742 505
Otwock (mazowieckie)
1 marca 2021
WEEGREE jest firmą działającą w obszarach outsourcingu zatrudnienia, technologii informatycznych oraz consultingu HR. Od 17 lat współpracujemy z klientami z Belgii, Holandii i Polski. Solidność, wysoka jakość i indywidualne podejście do każdego projektu to nasze największe atuty. Wieloletnie doświadczenie pozwala zrozumieć nam potrzeby rynku, co owocuje budowaniem długotrwałych relacji.
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Mysłowice Opis stanowiska:
Wspieranie sprzedaży oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji w firmie produkcyjnej.
Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem.
Utrzymywanie trwałych, dobrych relacji z pozyskanymi kontrahentami.
Wspieranie wewnętrznych procesów.
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży.
Wysokie zdolności interpersonalne.
Umiejętności negocjacyjne.
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy z celem.
Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, proaktywność oraz zaangażowanie.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Gwarancję stabilnej pracy.
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia).
Możliwość rozwoju zawodowego m.in poprzez szkolenia.
Wszystkie potrzebne do pracy narzędzia.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Bogaty pakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków, karta sportowa, ubezpieczenie Medicover).
Mysłowice (śląskie)
1 marca 2021
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Business Development Manager dla krakowskiego startupu, który posiada własny produkt i siedzibę w Krakowie. Rola skupia się na wyszukiwaniu i tworzeniu możliwości biznesowych, pozyskiwaniu nowych klientów, doradzaniu im w zakresie korzystania z firmowego systemu oraz na samodzielnym prezentowaniu produktu firmy potencjalnym klientom poprzez prezentacje online oraz offline jak i prowadzenie całego procesu sprzedaży, w tym negocjowanie i podpisywanie umów z klientami.
Wymagane jest conajmniej roczne doświadczenie w sprzedaży (najlepiej sprzedaż B2B/SaaS) oraz znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym, mile widziana będzie znajomość marketingu online, e-mailowego oraz narzędzi CRM.
Atuty:
✔️ Widełki na tę rolę wynoszą na początku (okres próbny) 3400-5500 brutto (kwota zależna od umiejętności) i z biegiem czasu sukcesywnie rośnie.✔️ Wynagrodzenie może wzrosnąć po okresie próbnym do podstawy -> 8,500 brutto + bardzo atrakcyjne prowizje od sprzedaży:)✔️ Możliwość przejścia na B2B (klient oferuje 26 dni płatnego urlopu).✔️ Bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody działania innowacyjnego na skalę globalną startupu, pełne wdrożenie z racji siedziby R&D.✔️ Rzeczywista możliwość awansu w krótkim czasie. Doceniamy wysiłek każdego współpracownika i zawsze jesteśmy otwarci na sugestie:)✔️ Elastyczny czas pracy zaczyna się od 7,8,9,10 lub nawet i później, zależy to jedynie od Ciebie. Nie ma problemów, gdy musisz wyjść z pracy w ciągu dnia.
Competence Solutions agencja zatrudnienia nr 5561
Kraków (małopolskie)
1 marca 2021
MONDI Pro Permanent Recruitment Organisation jest jednostką wyspecjalizowaną MONDI Polska Agencja Pracy. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez Mondi PRO danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży elektrotechnicznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
(automatyka budynkowa)
Miejsce pracy: Poznań + delegacje krajowe Twoje zadania:
Rozwój sprzedaży komponentów automatyki budynkowej oraz osprzętu elektroinstalacyjnego (obszar całego kraju)
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków
Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B, szczególnie biur projektowych i architektonicznych, instalatorów itp.
Doradztwo w zakresie indywidualnie dopasowanych i niestandardowych rozwiązań
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami
Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych.
Nasz Klient przygotował dla Ciebie:
Stabilne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)
Zatrudnienie w firmie oferującej wysokiej klasy komponenty automatyki budynkowej
Samodzielne stanowisko z realną perspektywą rozwoju na kierownika sprzedaży
Przyjazne środowisko pracy w zgranym zespole specjalistów
Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
Pełne wsparcie techniczne, merytoryczne oraz logistyczne ze strony firmy
Swobodę w wyznaczaniu i realizacji strategii sprzedaży.
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz ugruntowane doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B w branży elektrotechnicznej (współpraca z biurami projektowymi i architektonicznymi)
Ukończyłaś/eś studia techniczne (mechatronika, elektrotechnika lub pokrewne)
Posiadasz wiedzę z zakresu produktów elektrotechnicznych, mile widziane w obszarze automatyki budynkowej
Zależy Ci na długofalowej, partnerskiej współpracy
Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Jesteś zaangażowany/a i skoncentrowany/a na efektywnej sprzedaży oraz budowaniu relacji biznesowych
Znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym
Docelowo chciałabyś/chciałbyś rozwijać się w obszarze zarządzania zespołem.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV w j. polskim klikając przycisk Aplikuj
Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Poznań (woj. Wielkopolskie) (wielkopolskie)
1 marca 2021
MONDI Pro Permanent Recruitment Organisation jest jednostką wyspecjalizowaną MONDI Polska Agencja Pracy. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez Mondi PRO danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży elektrotechnicznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
(branża elektrotechniczna)
Miejsce pracy: cała Polska
(praca zdalna + delegacje) Twoje zadania:
Rozwój sprzedaży zaawansowanych produktów elektrotechnicznych (obszar całego kraju)
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków
Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B, szczególnie biur projektowych i architektonicznych
Doradztwo w zakresie indywidualnie dopasowanych i niestandardowych rozwiązań
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami
Współpraca z międzynarodowymi dostawcami.
Nasz Klient przygotował dla Ciebie:
Stabilne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)
Zatrudnienie w firmie oferującej wysokiej klasy produkty oraz niestandardowe rozwiązania elektrotechniczne
Samodzielne stanowisko z dużą swobodą działania
Przyjazne środowisko pracy w zgranym zespole specjalistów
Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
Pełne wsparcie techniczne, merytoryczne oraz logistyczne ze strony firmy
Pracę w trybie zdalnym + wizyty u klientów na terenie całego kraju.
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz ugruntowane doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B w branży elektrotechnicznej (współpraca z biurami projektowymi i architektonicznymi)
Ukończyłaś/eś studia techniczne (automatyka, elektrotechnika lub pokrewne)
Posiadasz wiedzę z zakresu zaawansowanych produktów elektrotechnicznych
Zależy Ci na długofalowej, partnerskiej współpracy
Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Jesteś zaangażowany/a i skoncentrowany/a na efektywnej sprzedaży
Z łatwością nawiązujesz i budujesz relacje.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV w j. polskim klikając przycisk Aplikuj
Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Wrocław, Toruń, Lublin, Zielona Góra, Łódź, Kraków, (Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, łódzk)
1 marca 2021
MONDI Pro Permanent Recruitment Organisation jest jednostką wyspecjalizowaną MONDI Polska Agencja Pracy. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO.
Informacje na temat sposobu przetwarzania przez Mondi PRO danych osobowych (pliki do pobrania): Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży elektrotechnicznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Account Manager
(branża elektrotechniczna)
Miejsce pracy: województwo mazowieckie
(praca zdalna + delegacje) Twoje zadania:
Rozwój sprzedaży produktów elektrotechnicznych (elementy automatyki przemysłowej) na obszarze woj. mazowieckiego
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków
Aktywne poszukiwanie nowych klientów w sektorze firm przemysłowych (produkcja, elektrotechnika, energetyka, hurtownie itp.)
Doradztwo w zakresie doboru optymalnego rozwiązania
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami (regularne wizyty)
Codzienna współpraca z działami wsparcia (marketing, doradztwo techniczne).
Nasz Klient przygotował dla Ciebie:
Stabilne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)
Zatrudnienie w firmie oferującej wysokiej klasy produkty elektrotechniczne
Samodzielne stanowisko dające dużą swobodę działania
Przyjazne środowisko pracy w zgranym zespole specjalistów
Pracę w trybie zdalnym + wizyty u klientów
Niezbędne narzędzia pracy
Wsparcie techniczne oraz organizacyjne w obsłudze procesu sprzedaży
Szkolenie wdrożeniowe.
Wyślij do nas CV jeśli:
Posiadasz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w branży elektrotechnicznej
Zależy Ci na długofalowej, partnerskiej współpracy
Posiadasz wiedzę z zakresu komponentów automatyki przemysłowej
Jesteś zaangażowany/a i skoncentrowany/a na efektywnej sprzedaży
Z łatwością nawiązujesz i budujesz relacje
Zdobyłaś/eś wykształcenie techniczne
Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV w j. polskim klikając przycisk Aplikuj
Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Województwo Mazowieckie (praca Zdalna + Delegacje) (mazowieckie)
25 lutego 2021
Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Społecznych ALPI poszukuje INSTRUKTORA do działu dystrybucji i sprzedaży w Zakładzie Aktywności Zawodowej „WYTWÓRNIA” w Białymstoku:
1) Wymagania:
Posiada co najmniej wykształcenie średnie
Posiada prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, elastyczność, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
Doświadczenie jako handlowiec - odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów
Umiejętność obsługi komputera
Dobra organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność
Samodzielność w zakresie powierzonych zadań
Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (książeczka SANEPID) mile widziane
Doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością będzie dodatkowym atutem
2) Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie, obsługa i podtrzymywanie relacji z klientem detalicznym i hurtowym oraz restauracjami poprzez rozmowy telefoniczne i kontakt bezpośredni.
Przyjmowanie zamówień i przekazywanie ich do działu produkcji.
Fakturowanie i dostawa towaru.
Promocja i sprzedaż produktów marki TULONE wytwarzanych przez ZAZ WYTWÓRNIA
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i rozliczeń.
3) Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat (po okresie próbnym możliwość przedłużenia na umowę o prace na czas nieokreślony)
4) Wynagrodzenie: do uzgodnienia
5) Planowany termin zatrudnienia 1 kwietnia 2021 r.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na podany adres e-mail.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Białystok (podlaskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 47.
branże
-
- (2)
-
- (109)
-
- (11)
-
- (627)
-
- (1)
-
- (1)
-
- (16)
-
- (3)
-
- (18)
-
- (3)
-
- (48)
-
- (255)
-
- (5)
-
- (17)
-
- (104)
-
- (2)
-
- (64)
-
- (2)
-
- (2)
-
- (1)
-
- (2)
-
- (294)
-
- (27)
-
- (48)
-
- (72)
-
- (1)
-
- (11)
Zobacz więcej
stanowiska
Zobacz więcej
