Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Spółka Cinkciarz.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Z usług lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa i instytucje rozliczające się z zagranicznymi kontrahentami oraz klienci indywidualni. Od 2010 r. firma z powodzeniem funkcjonuje w sektorze finansowym. Aktualnie Cinkciarz.pl wprowadza markę Conotoxia.com na rynki międzynarodowe. Conotoxia będzie realizowała usługi płatnicze i wymiany walut w 31 krajach Europy oraz w ramach grupy również w USA.   Dyrektor ds. Marketingu BTL Miejsce pracy: Zielona Góra     Zakres obowiązków będzie obejmował: współtworzenie strategii marketingowej firmy dotyczącej rozwijania kanałów below the line na rynki krajowy i zagraniczne, kreowanie nowatorskich kampanii marketingowych mających na celu bezpośrednie docieranie do klientów, inspirowanie działań marketingowych przy wykorzystywaniu aktualnych trendów i wydarzeń, kreowanie i realizowanie akcji marketingowych ad-hoc, współpraca z innymi pionami działu marketingu, budowanie i rozwijanie zespołu, analizowanie kluczowych wskaźników i raportowanie ich do Zarządu, budowanie relacji ze strategicznymi partnerami na specyficznych rynkach, współpraca z innymi działami (m.in. IT, Customer Care).   Wymagania: minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku zarządzającym - preferowane w strukturach międzynarodowych, udokumentowane i poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii BTL marketing (guerilla marketing, merchandising, point-of-sale marketing, augmented reality marketing), znajomość rozwiązań BTL, umiejętność dobrania ich do celu i warunków działania organizacji, doświadczenie w realizowaniu kampanii niskokosztowego marketingu, umiejętności definiowania kluczowych grup klientów i wdrażania przeznaczonych dla nich działań, mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub technologicznej, doświadczenie w budowaniu zespołów i zarządzaniu nimi, doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, zdolności negocjacyjne, efektywnej pracy w zespole, kreatywność, proaktywność, samodzielność, gotowość do odbywania podróży służbowych.   Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w głównej siedzibie firmy w Zielonej Górze, atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom,\ niezbędne narzędzia pracy, elastyczny czas rozpoczęcia pracy, wsparcie w relokacji do Zielonej Góry, udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz konferencjach, możliwość pracy w otoczeniu międzynarodowym (Chicago, Londyn i Warszawa), wspólne wyjścia i wyjazdy na imprezy dla pasjonatów nowych technologii i gier, pracę nad realizacją innowacyjnych projektów, udział w zajęciach sportowych, świeże owoce, bilety na wydarzenia sportowe, dostęp do firmowej biblioteki.   Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem Profesja.pl, koniecznie z dopiskiem Dyrektor ds. Marketingu BTL. Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cinkciarz.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sienkiewicza 9 (Administratora danych), moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.”
Zielona Góra, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Poznań (cała Polska)
Spółka Cinkciarz.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Z usług lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa i instytucje rozliczające się z zagranicznymi kontrahentami oraz klienci indywidualni. Od 2010 r. firma z powodzeniem funkcjonuje w sektorze finansowym. Aktualnie Cinkciarz.pl wprowadza markę Conotoxia.com na rynki międzynarodowe. Conotoxia będzie realizowała usługi płatnicze i wymiany walut w 31 krajach Europy oraz w ramach grupy również w USA. Dyrektor ds. Brand Marketingu   Miejsce pracy: Zielona Góra Zakres obowiązków będzie obejmował:   współtworzenie strategii marketingowej firmy dotyczącej rozwijania brandów na rynki krajowy i zagraniczne, wsparcie w rozwoju nowych produktów, badanie i raportowanie doświadczeń związanych z marką przez użytkowników, nadzór nad programami testowymi nowych funkcjonalności serwisu, projektowanie działań marketingowych wykorzystujących różnorodne kanały, wdrażanie programów lojalnościowych, budowanie i rozwijanie zespołu, budowanie relacji ze strategicznymi partnerami na specyficznych rynkach, współpraca z innymi działami (m.in. IT, Customer Care). Wymagania:   minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku zarządzającym - preferowane w strukturach międzynarodowych, udokumentowane i poparte sukcesami doświadczenie w brand marketingu (new product development, test-driven marketing, customer experience management, marketing lojalnościowy, vertical marketing). doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynkach zagranicznych, mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub technologicznej, doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami, doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, zdolności negocjacyjne, efektywnej pracy w zespole, kreatywność, proaktywność, samodzielność, gotowość do odbywania podróży służbowych. Oferujemy:   zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom, niezbędne narzędzia pracy, elastyczny czas pracy, udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz konferencjach, możliwość pracy w otoczeniu międzynarodowym (biura w Chicago, Londynie i Warszawie), wspólne wyjścia i wyjazdy na imprezy dla pasjonatów nowych technologii i gier, pracę nad realizacją innowacyjnych projektów, lekcje języka angielskiego z native speakerem, udział w zajęciach sportowych, świeże owoce, bilety na wydarzenia sportowe, dostęp do firmowej biblioteki, wsparcie w relokacji do Zielonej Góry. Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem Profesja.pl, koniecznie z dopiskiem Dyrektor ds. Brand Marketingu. Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cinkciarz.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sienkiewicza 9 (Administratora danych), moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.”
Zielona Góra, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Poznań (cała Polska)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:     Project Manager – Marketing     Obowiązki:   Udział w kreowaniu polityki cenowej, tworzenie założeń biznesowych, dbanie o rentowność oferowanego produktu Tworzenie planów marketingowych/inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktu Prowadzenie działań związanych z budżetowaniem i kontrolą finansową na każdym etapie projektu Kreowane strategii marketingowej produktów obecnych Udział w tworzeniu strategii produktowej, nowych produktów i ofert Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Nadzorowanie cyklu życia wskazanej grupy produktów Analiza rynku w zakresie trendów, dostępnych produktów Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji Analiza danych rynkowych, działań konkurencji Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Obserwowanie tendencji na rynku i monitorowanie działań konkurencji Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażowych i produktowych, udział w wydarzeniach branżowych Ścisła współpraca z zespołem oraz partnerami zewnętrznymi   Wymagania: Min. 5-6 lat doświadczenia przy wprowadzaniu produktów i  koordynowaniu projektów z zakresu marketingu Umiejętność organizowania sprawnej komunikacji pomiędzy osobami z różnych działów (programiści, graficy, obsługa klienta, produkty) Znajomość narzędzi analitycznych i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne Umiejętność definiowania zadań, przydziału i weryfikacji ich wykonania Umiejętność zarządzania harmonogramem, dostawcami usług, ryzykiem i jakością Doskonała organizacja pracy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
Nasza firma należy do grona największych operatorów usług telekomunikacyjnych na,,terenie Dolnego Śląska oraz posiada ponad 20-letnie doświadczenie.W związku ze stałym rozwojem firmy KORBANK S.A. poszukujemy osoby na stanowisko: Praktykant w Biurze Obsługi Klienta i Marketingu Główne zadania -udział w ambitnych projektach dotyczących marketingu osiedlowego oraz zwiększaniu sprzedaży -zapoznanie się ze sposobem obiegu dokumentów -czynna współpraca pomiędzy działami: biura obsługi klienta, marketingu, grafika oraz działu sprzedaży Wymagania - Predyspozycje do pracy polegającej na ciągłym kontakcie z ludźmi - Motywacja do zdobywania praktycznych doświadczeń - Nastawienie na współpracę z zespołem Praktyka w początkowym etapie współpracy jest bezpłatna.
Wroclaw (dolnośląskie)
Opis stanowiska: • Koordynacja i realizacja ogólnopolskich projektów marketingowych • Tworzenie publikacji firmowych i przygotowanie ich do druku w InDesign • Analiza baz danych, analiza efektywności działań na podstawie danych • Obsługa potrzeb marketingowych oddziałów firmy, wdrażanie standardów • Wsparcie marketingowe dla pozostałych działów firmy Wymagania: • Wysoki poziom zorganizowania, pożądana znajomość metodyki zarządzania projektami • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, atutem będzie znajomość branży medycznej • Dobra znajomość pakietu Adobe (programy: InDesign lub Photoshop) • Dobra znajomość programu Microsoft Excel • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów • Umiejętność kreatywnego myślenia • Chęć uczenia się Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. Oferujemy: • Ciekawe wyzwania i realny wpływ na sukces firmy • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i międzynarodowym zasięgu • Pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę • Komfortowe warunki pracy • Udział w szkoleniach
Poznań (wielkopolskie)
21 marca 2017
  W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. SEMmiejsce pracy: Żory Zakres obowiązków:   - prowadzenie i optymalizacja kampanii PPC, - praca z Google AdWords, GDN, Google Analytics, Google Tag Manager oraz programami afiliacyjnymi, - realizacja kampanii e-mail marketingowych, - wsparcie działań sprzedażowych poprzez odpowiedni dobór narzędzi, - monitoring i analiza wizerunku marki oraz efektów kampanii w wyszukiwarce Google, sieci GDN.   Wymagania:   - min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość zasad marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem Google AdWords, - zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi (w szczególności Google Analytics), - praktyczna znajomość zagadnień komunikacji reklamowej i brandingu w internecie, - umiejętność pracy nad wieloma projektami i zadaniami, - znajomość zagadnień UX.   Oferujemy:   - możliwość współtworzenia marki w kreatywnej atmosferze, - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w Żorach, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Żory, Suszec, Okolice Zawiercia, Okolice Myszkowa, Łazy, Chał (śląskie)
Obowiązki: Tworzenie strategii marketingowej firmy Planowanie budżetu marketingowego, jego realizacja i raportowanie Zarządzanie reklamą firmy Współpraca z partnerami firmy, kontrola umów o współpracę Kreowanie wizerunku firmy oraz marki jej produktów Wymagania: Bezwzględna znajomość specyfiki funkcjonowania marketingu na rynku B2B Inicjatywa, kreatywność, twórczość Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu Konsekwencja w dążeniu do celu Znajomość języka angielskiego oraz branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stałą umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Zielona Góra (lubuskie)
20 marca 2017
Jesteś w trakcie studiów? Potrzebujesz zdobyć doświadczenie oraz sprawdzić już nabyte umiejętności oraz wiedzę w praktyce? Jeśli tak to zapraszamy do udziału w rekrutacji! Jako Specjalista ds. Promocji będziesz mieć okazję współpracy przy promocyjnych aspektach pracy Działu Promocji MEDIREN, oraz wsparcie przy prowadzonych projektach. Opis stanowiska: Spotkania promujące markę MEDIREN: organizacja i udział w wystąpieniach promocyjnych w regionie (np. targi pracy) organizacja spotkań na uczelniach wyższych kształcących pielęgniarki i fizjoterapeutów organizacja eventów na uczelniach wyższych przy współpracy z Biurem Karier organizacja spotkań z dyrekcja placówek medycznych np. Domy Opieki Społeczej lub gabinety fizjoterapii Promocja: koordynowanie akcji promocyjnej MEDIREN prowadzenie działań promocyjnych w social media, Wymagania: osoba kreatywna i nastawiona na sukces komunikatywność i łatwośc nawiązywania kontaktów umiejętność prowadzenia prezentacji publicznych znajomość branży medycznej lub jej pochodnej znajomość języka EN poziom B1 prawo jazdy kat B Oferujemy:  Możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji.  Miłą atmosferę pracy z młodym, dynamicznym zespole Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy) Cel: Pozyskanie personelu medycznego o profilu pielęgniarskim i fizjoterapeutycznym zainteresowanego wyjazdem do Belgii i do Francjii Promocja marki MEDIREN jako lidera w rekrutacji personelu medycznego
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 40.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top