Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Obowiązki: Tworzenie strategii marketingowej firmy Planowanie budżetu marketingowego, jego realizacja i raportowanie Zarządzanie reklamą firmy Współpraca z partnerami firmy, kontrola umów o współpracę Kreowanie wizerunku firmy oraz marki jej produktów Wymagania: Bezwzględna znajomość specyfiki funkcjonowania marketingu na rynku B2B Inicjatywa, kreatywność, twórczość Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu Konsekwencja w dążeniu do celu Znajomość języka angielskiego oraz branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stałą umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Lublin, Zielona Góra, (warmińsko-mazurskie)
20 czerwca 2017
Obowiązki: Tworzenie strategii marketingowej firmy Planowanie budżetu marketingowego, jego realizacja i raportowanie Zarządzanie reklamą firmy Współpraca z partnerami firmy, kontrola umów o współpracę Kreowanie wizerunku firmy oraz marki jej produktów Wymagania: Bezwzględna znajomość specyfiki funkcjonowania marketingu na rynku B2B Inicjatywa, kreatywność, twórczość Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu Konsekwencja w dążeniu do celu Znajomość języka angielskiego oraz branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stałą umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Zielona Góra (lubuskie)
19 czerwca 2017
Chroma Spółka z o.o. sp. k.   Kim jesteśmy? CHROMA to najnowocześniejsza drukarnia on-line w Polsce. Zatrudniamy ponad 300 osób. Mamy bardzo duże ambicje i rozumiemy jak ważny jest marketing. Dlatego szukamy do marketingu kilku z Niewielu - najlepszych, którzy rozumieją jak ważna jest umiejętność łączenia kreatywności, technologii, procesów i danych.   Revenue Marketing Manager   Miejsce pracy: Kraków (małopolskie) Nr ref: RMM/jobs.pl Forma zatrudnienia: dowolna forma zatrudnienia Wymagane wykształcenie: wyższe Wymagane doświadczenie: powyżej 4 lat Oferowane wynagrodzenie: 12 000 PLN - 15 000 PLN   Opis stanowiska:   Kogo szukamy? Ekspertów od kampanii on-line. Jeżeli programmatic media buying nie ma dla Ciebie tajemnic, przeprowadziłeś dziesiątki kampanii on-line i potrafisz analizować dane, to mamy dla Ciebie interesującą propozycję.     Doświadczenie Spragnieni prawdziwego marketingu marketerzy i doświadczeni account managerowie, którzy wychodzili zwycięsko z niejednego agencyjnego armagedonu, będą do nas pasować. Wymagania: Solidna wiedza o programmatic media buying i optymalizacji kampanii on-line.(SEM, Display, etc.) Praktyczna wiedza z zakresu marketingu on-line Umiejętność pozytywnego inspirowania zespołu, dostawców i klienta. Doświadczenie w prowadzeniu (bardzo) kreatywnych kampanii. Rozumienie roli danych w organizacji i sposobów jej obróbki. Znajomość technologii pozwalająca briefować programistę. Znajomość systemów do zarządzania projektami i metodologii agile. Samodzielność technologiczna tj. umiejętność samodzielnej konfiguracji sprzętu i oprogramowania. Wrodzona innowacyjność czyli propozycje usprawnień i tworzenie planu ich wdrożenia. Swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim; niemiecki będzie dodatkowym atutem.   Kogo nie chcemy? Takich, którzy wszystko widzieli, wszystko wiedzą. Ludzi, którzy używają słów: nie da się, niemożliwe, po co zmieniać jak działa, to twoja wina, mam wąską specjalizację, od zawsze tak robiłem. Ludzi, którzy dużo mówią ale mało robią i zawsze znajdą winnego, gdy im się coś nie udaje. Ludzi, którzy nie lubią mierzyć, badać, dociekać, łamać zasad. Takich osób unikamy. Oferujemy: Współpracę z nowoczesną i stabilną firmą z branży poligraficznej Forma współpracy: własna działalność gospodarcza Pracę na nowoczesnym sprzęcie, oprogramowaniu w metodykach agile Nowoczesne biuro w centrum Krakowa Wynagrodzenie: od 9000 zł do 13 000 zł netto na FV
Kraków (małopolskie)
19 czerwca 2017
Chroma Spółka z o.o. sp. k.   Kim jesteśmy? CHROMA to najnowocześniejsza drukarnia on-line w Polsce. Zatrudniamy ponad 300 osób. Mamy bardzo duże ambicje i rozumiemy jak ważny jest marketing. Dlatego szukamy do marketingu kilku z Niewielu - najlepszych, którzy rozumieją jak ważna jest umiejętność łączenia kreatywności, technologii, procesów i danych.   Senior Marketing Manager   Miejsce pracy: Kraków (małopolskie) Nr ref: SMM/jobs.pl Forma zatrudnienia: dowolna forma zatrudnienia Wymagane wykształcenie: wyższe Wymagane doświadczenie: powyżej 4 lat Oferowane wynagrodzenie: 12 000 PLN - 15 000 PLN   Opis stanowiska:    Kogo szukamy? Poszukujemy ambitnych marketerów lub pracowników agencji reklamowych, którzy potrafią zarządzać projektami digitalowymi i zespołem według nowoczesnych metodyk. Cechuje ich wiara, determinacja, optymizm i nieustająca chęć do uczenia się nowego.   Doświadczenie Spragnieni prawdziwego marketingu marketerzy i doświadczeni account managerowie z agencji reklamowych, którzy wychodzili zwycięsko z niejednego agencyjnego armagedonu, będą do nas pasować. Wymagania: Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów digitalowych Doświadczenie i znajomość e-commerce Zrozumienie kwestii dotyczących strategii komunikacji, Duże wyczucie estetyczne Umiejętność prowadzenia projektów badań marketingowych Umiejętność pozytywnego inspirowania zespołu, dostawców i klienta oraz wyznaczania celów Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu (bardzo) kreatywnych kampanii. Znajomość lub chęć nauki metodyk agile Doświadczenie z systemami marketing automation. Wiedza o programmatic media buying i optymalizacji kampanii on-line. Wrodzona innowacyjność czyli propozycje usprawnień i tworzenie planu ich wdrożenia. Swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim; niemiecki będzie dodatkowym atutem.   Kogo nie szukamy? Takich, którzy wszystko widzieli, wszystko wiedzą. Ludzi, którzy używają słów: nie da się, niemożliwe, po co zmieniać jak działa, to twoja wina, mam wąską specjalizację, od zawsze tak robiłem. Ludzi, którzy dużo mówią ale mało robią i zawsze znajdą winnego, gdy im się coś nie udaje. Ludzi, którzy nie lubią mierzyć, badać, dociekać, łamać zasad. Takich osób unikamy. Oferujemy: Współpracę z nowoczesną i stabilną firmą z branży poligraficznej Forma współpracy: własna działalność gospodarcza Pracę na nowoczesnym sprzęcie, oprogramowaniu w metodykach agile Nowoczesne biuro w centrum Krakowa Wynagrodzenie: od 9000 zł do 13 000 zł netto na FV
Kraków (małopolskie)
16 czerwca 2017
J-NETSpecjalizujemy się w organizowaniu outdoorowych kampanii reklamowych.Zajmujemy się pełną realizacją projektów reklamowych.W związku z  rozwojem naszej firmy poszukujemy przedstawiciela handlowego.Specjalista ds. sprzedaży usług reklamowychMiejsce pracy: MyśleniceRegion: małopolskaOpis stanowiska:Do zadań przedstawiciela handlowego należy aktywne pozyskiwanie nowychKlientów oraz kompleksowa obsługa Klientów już współpracujących z nasząAgencją Reklamową.Wymagania:wykształcenie minimum średnie;wysoka kultura osobista;łatwość w nawiązywaniu kontaktów;umiejętność szybkiego uczenia się;umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;silnej motywacji do intensywnej i samodzielnej pracy;prawo jazdy kat. B;praca na podobnym stanowisku minimum 1 rok;mile widziane doświadczenie w sprzedaży reklam bez względu na rodzaj medium.Oferujemy:zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - pełny etat;wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: komputer, telefonkomórkowy;bazę potencjalnych Klientówgwarancję rozwoju i możliwość awansu;Oferty zawierające list motywacyjny, CV i fotografię, prosze przesłać na : jnetfirma()gmail.com
Myślenice (małopolskie)
Poszukuję osób konkretnych i zdecydowanych, które chcą zacząć zarabiać w domu przez internet. Praca trwa około 2 godzin dziennie. Jest to praca w programie partnerskim comperialead. System w pełni wypłacalny oraz legalny. Wypłaty miesięcznie w zależności od zaangażowania. Wymagam pełnoletności, dostępu do internetu, osób z Polski oraz wykonywania dokładnie moich kroków. Nie wymagam CV . Osoby zainteresowane proszę o kontakt na mój adres e mail
Biłgoraj, Krasnystaw, Zamość (cała Polska)
6 czerwca 2017
  Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.   W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)   Account Manager (miejsce pracy: Gliwice)   Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)? Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności, Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy, Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata, Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe, Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje, Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic, Samochód firmowy w godzinach pracy, Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport, Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej, Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne, Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze, Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)   Czym będziesz się zajmować? Aktywnym pozyskiwaniem klientów, Kompleksową realizacją procesu sprzedażowego naszych produktów i usług: analiza potrzeb biznesowych klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prezentacja oferty na spotkaniach biznesowych z klientami, negocjacje handlowe, reprezentacja firmy na spotkaniach handlowych, Współpracą z działem technicznym na etapie obsługi procesu sprzedażowego, Rozpoznawaniem potrzeb oraz doradztwem biznesowym dla nowych klientów, Budowaniem pozytywnych relacji z klientami.    Chcielibyśmy abyś: Posiadał doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i ich obsłudze lub ogólnopojętej sprzedaży, Zależy nam, żebyś był osobą z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, która potrafi wyciągnąć wnioski dotyczące potrzeb klienta, Posiadał wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne ułatwiające nawiązywanie kontaktów, Miał dużą motywację do nauki w obszarze przeprowadzania profesjonalnych procesów sprzedażowych i negocjacyjnych, Lubił wyzwania :), Doświadczenie w branży marketingowej (Agencja reklamowa, SEO/SEM, Agencja Interaktywna, Dom mediowy) – będzie dodatkowym atutem.   Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!   W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Gliwice (śląskie)
FUNDACJA POMÓŻ I TY POSZUKUJE AKTUALNIE: SPECJALISTY DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY NA CELE CHARYTATYWNE/MARKETINGOWCA/ACCOUNT MANAGERA Jeśli jesteś osobą posiadającą doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów, zapał do pracy i głowę pełną pomysłów, to szukamy właśnie Ciebie. Fundacja na Rzecz Osób Niewidomych i Niepełnosprawnych „Pomóż i Ty” , poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. fundraisingu, do pracy przy pozyskiwaniu funduszy niezbędnych do realizowania celów Fundacji. Główne obowiązki: rozwój inicjatyw w zakresie pozyskiwania funduszy na działalność statutową Fundacji, zarówno względem darczyńców indywidualnych, jak i komercyjnych, przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych, tworzenie programów aktywizujących obecnych i pozyskujących nowych darczyńców, zarządzanie bazą danych, monitorowanie wskaźników i opracowywanie raportów, uczestniczenie i asystowanie w działaniach zarządu powiązanych z fundraisingiem. Preferowane kwalifikacje i doświadczenie: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu lub sprzedaży, fundraisingu, wysokie kompetencje w posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie, biegła obsługa komputera, programów biurowych entuzjazm, dobra organizacja pracy, umiejętność zgodnej pracy w zespole. Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę – na początek na okres próbny, wynagrodzenie w stałej wysokości plus wysoka prowizja od pozyskanych funduszy, wygodne warunki pracy, cisza, zaplecze socjalne. Zgłoszenia zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy przesyłać elektronicznie na podany adres e-mail Fundacja zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.   Prosimy o umieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 21.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top