Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

17 listopada 2017
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:Audytor Wewnętrzny Obowiązki:• Uczestnictwo w tworzeniu corocznego planu audytów• Realizacja zatwierdzonego Rocznego Planu Audytów• Prowadzenie kontroli wewnętrznych w Spółce w zakresie bezpieczeństwa, optymalizacji i sprawowania kontroli kierowniczej• Prowadzenie kontroli realizacji zatwierdzonych przez Komitet Bezpieczeństwa zaleceń (re-kontrole)• Dokumentowanie prowadzonych audytów• Rekomendowanie czynności naprawczych dla kontrolowanych procesów• Uczestnictwo w prowadzeniu analizy ryzyka na poziomie Spółki• Gestor procedury prowadzenia kontroli wewnętrznej• Prowadzenie kontroli bezpieczeństwa i zgodności z postanowieniami umów czynności powierzonych dostawcom Spółki• Prowadzenie kontroli bezpieczeństwa i zgodności z postanowieniami umów procesów zachodzących u kooperantów Spółki• Uczestniczenie w pracach Komisji BHP• Uczestnictwo w obsłudze kontroli/audytów ze strony GIODO, GINB, VISA, MasterCard, klientów Spółki i innych uprawnionych do tego instytucjiWymagania:• Wykształcenie wyższe techniczne bądź prawnicze• Min. rok doświadczenia w prowadzeniu kontroli/audytów w instytucjach finansowych oraz w prowadzeniu analizy ryzyka• Doświadczenie w pracach zakładowej komisji BHP - 1 rok• Znajomość teorii w zakresie prowadzenia audytów/kontroli• Praktyczna umiejętność prowadzenia audytów wewnętrznych zarówno w IT, jednostkach operacyjnych, oraz działach wspomagających – chętnie udokumentowana certyfikatami• Znajomość standardów dotyczących bezpieczeństwa (fizycznego i logicznego), w tym systemów informatycznych• Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, prawa bankowego i innych aktów prawnych regulujących kwestie bezpieczeństwa w instytucjach finansowych• Znajomość prawa pracy, rynku usług finansowych, przepisów BHP• Dobra znajomość języka angielskiegoOferujemy:• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny• Atrakcyjne wynagrodzenie• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy• Niezbędne narzędzia pracyProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
Dla naszego klienta - renomowanej i stabilnej firmy z branży finansowej z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator ds. Produktów Finansowych Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. KPF/193/17 Najważniejsze obowiązki: nadzór nad sprzedażą produktów kredytowych oferowanych przez firmę, inicjowanie, opiniowanie, koordynowanie i wdrażanie zmian w ofercie, inicjowanie zmian proceduralnych w zakresie produktów kredytowych, kompleksowa obsługa klientów, wsparcie zespołu w realizacji planów sprzedażowych oraz w trakcie procesowania wniosków kredytowych, tworzenie i zarządzanie strukturą sprzedaży, przygotowywanie oraz organizowanie szkoleń dla pracowników z zakresu oferty i procedur dotyczących produktów kredytowych, analiza raportów sprzedażowych, współpraca z zarządem oraz działem marketingu w zakresie kreowania i promocji oferty produktowej, realizacja założonych celów wyznaczonych przez przełożonego. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane o profilu ekonomicznym, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży produktów finansowych/kredytowych, bardzo dobra znajomość aktualnych ofert kredytowych na rynku, znajomość rynku pośrednictwa finansowego, wysokie umiejętności sprzedażowe, nastawienie na realizację celów i współpracę w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, wysokie zdolności interpersonalne. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kompetencji, udział w kreowaniu oferty produktowej, niezbędne narzędzia pracy.  
Gliwice (śląskie)
14 listopada 2017
Grupa Waimea od 2010 roku z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie i wynajmie nowoczesnych powierzchni magazynowych, produkcyjnych i biurowych. W ciągu ostatnich trzech lat wybudowała obiekty o powierzchni ponad 105 000 metrów kwadratowych. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Finansowych Miejsce pracy: Warszawa, Zakres obowiązków: -Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym zgodnie z ustalonymi procedurami i wymogami prawa podatkowego i bilansowego,                                                                 -Bieżąca weryfikacja i akceptacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,                                                                                                                                             -Rozliczanie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami,                                                                 -Prowadzenie ewidencji środków trwałych,                                                                                               -Rozliczanie delegacji służbowych,                                                                                                               -Weryfikacja i uzgadnianie rejestrów VAT,                                                                                                         -Czynny udział w zamknięciu miesiąca,                                                                                                        -Współpraca przy sporządzaniu raportów/sprawozdań/deklaracji wymaganych przez polskie prawo (VAT, CIT, GUS, NBP etc.),                                                                                                               -Udział w procesie badania rocznych sprawozdań finansowych. Wymagania:                                                                                                                                                   -Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku księgowym w firmie z pełną księgowością,                                                                                                                                                   -Wykształcenie minimum średnie kierunkowe (rachunkowość, finanse),                                                -Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego,                                     -Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),                                                                                         -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,                                                           -Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy. Oferujemy: -Pracę na pełny etat na umowę o pracę, -Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -Stabilne zatrudnienie, -Rozwojowe, profesjonalne  środowisko pracy, Aplikację proszę wysyłać na adres mailowy:  kpolom malpa brabant.pl     Prosimy o dodanie  w tytule „Specjalista ds. finansowych  " z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."  
Warszawa (mazowieckie)
14 listopada 2017
Grupa Waimea od 2010 roku z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie i wynajmie nowoczesnych powierzchni magazynowych, produkcyjnych i biurowych. W ciągu ostatnich trzech lat wybudowała obiekty o powierzchni ponad 105 000 metrów kwadratowych. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Finansowych Miejsce pracy: Warszawa, Zakres obowiązków: -Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym zgodnie z ustalonymi procedurami i wymogami prawa podatkowego i bilansowego,                                                                 -Bieżąca weryfikacja i akceptacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,                                                                                                                                             -Rozliczanie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami,                                                                 -Prowadzenie ewidencji środków trwałych,                                                                                               -Rozliczanie delegacji służbowych,                                                                                                               -Weryfikacja i uzgadnianie rejestrów VAT,                                                                                                         -Czynny udział w zamknięciu miesiąca,                                                                                                        -Współpraca przy sporządzaniu raportów/sprawozdań/deklaracji wymaganych przez polskie prawo (VAT, CIT, GUS, NBP etc.),                                                                                                               -Udział w procesie badania rocznych sprawozdań finansowych. Wymagania:                                                                                                                                                   -Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku księgowym w firmie z pełną księgowością,                                                                                                                                                   -Wykształcenie minimum średnie kierunkowe (rachunkowość, finanse),                                                -Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego,                                     -Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),                                                                                         -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,                                                           -Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy. Oferujemy: -Pracę na pełny etat na umowę o pracę, -Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -Stabilne zatrudnienie, -Rozwojowe, profesjonalne  środowisko pracy, Aplikację proszę wysyłać na adres mailowy:  kpolom malpa brabant.pl     Prosimy o dodanie  w tytule „Specjalista ds. finansowych  " z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."  
Warszawa (mazowieckie)
14 listopada 2017
Grupa Waimea od 2010 roku z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie i wynajmie nowoczesnych powierzchni magazynowych, produkcyjnych i biurowych. W ciągu ostatnich trzech lat wybudowała obiekty o powierzchni ponad 105 000 metrów kwadratowych. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Młodszy Analityk FinansowyMiejsce pracy: Warszawa, Zakres obowiązków: -Przygotowanie analiz oraz rekomendacji dotyczących obszaru finansowego (Excel),                             -Analiza centrów kosztów i przychodów,                                                                                                           -Raportowanie comiesięcznych wyników do Zarządu,                                                                                      -Przygotowywanie raportów wspomagających decyzje zarządcze,                                                               -Zarządzanie systemem księgowym, Wymagania: -Wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, Ekonometria, Finanse, Statystyka), -Praktyczna wiedza z zakresu kontrolingu, zarządzania finansami, rachunkowości, - znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym - Roczne doświadczenie w przeprowadzaniu analiz w Excelu oraz tworzenia raportów                                                                                                                                                                -Rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne;                                                                                      -Samodzielności w realizacji zadań i pro-aktywnego podejścia w trakcie przeprowadzanych analiz; -Umiejętności opracowania i prezentacji wniosków z analiz;   Oferujemy: -Pracę na pełny etat na umowę o pracę, -Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -Stabilne zatrudnienie, -Rozwojowe, profesjonalne  środowisko pracy, Aplikację proszę wysyłać na adres mailowy:  kpolom malpa brabant.pl   Prosimy o dodanie  w tytule „Analityk " z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Warszawa (mazowieckie)
Time Asset Management jest domem maklerskim z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku finansowym. Specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji różnorodnych projektów na rynku kapitałowym, głównie w obszarze finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Dysponuje zespołem doświadczonych specjalistów – prawników i  finansistów, z wieloletnią praktyką, w szczególności w dziedzinie bankowości inwestycyjnej. Do biura w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Certyfikowany Doradca w Alternatywnym Systemie ObrotuMiejsce pracy: Katowice Zakres obowiązków: Doradztwo na rzecz emitentów w zakresie funkcjonowania na rynkach NewConnect i Catalyst Wsparcie emitentów w wypełnianiu obowiązków informacyjnych Udział w sporządzaniu dokumentów związanych z wprowadzeniem instrumentów finansowych do alternatywnego systemu obrotu Kontakt z instytucjami rynku kapitałowego Oczekiwania: Kwalifikacje zawodowe: Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (bankowość, finanse, ekonomia) lub studenci ostatnich lat studiów Certyfikat Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu Znajomość regulacji rynku kapitałowego oraz regulacji GPW w zakresie alternatywnego systemu obrotu Dobra znajomość pakietu MS Office Inne: Umiejętność pracy w zespole Komunikatywność Oferujemy: Współpracę na zasadzie umowy-zlecenia, Elastyczny czas pracy, niepełny wymiar pracy Pracę nie na wyłączność.    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 923 ze zm.” Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.  
Katowice (śląskie)
25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Finanse i Księgowość     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru finanse i księgowość w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, obszar finanse i księgowość Wiedza dziedzinowa – finanse i księgowość, znajomość najważniejszych aktów prawnych, w tym ustawy o rachunkowości Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Znajomość oprogramowania klasy ERP wytwarzanego i oferowanego przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"      
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top