Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

27 kwietnia 2017
Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej, poszukuje kandydatów na stanowisko:   Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Wrocław, Krzyki   Obowiązki: • Weryfikacja oraz wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, • Dekretowanie dokumentów księgowych, • Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT, VAT UE i sprawozdań do GUS, • Bieżące analizowanie i uzgadnianie kont księgowych, • Księgowanie przelewów bankowych, • Sporządzanie sprawozdań i analiz.   Wymagania • Wykształcenie wyższe kierunkowe, • Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym, • Dobra znajomość przepisów podatkowych, • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, • Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem, • Skrupulatność, terminowość, samodzielność, • Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientem, • Znajomość programów Księgowych   Oferujemy: • odpowiedzialną i atrakcyjną pracę w międzynarodowym środowisku • stabilne warunki zatrudnienia, bezpieczne i przyjazne warunki pracy • możliwość rozwoju zawodowego,  • atrakcyjne wynagrodzenie   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz LM na adres praca @progresso.net.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko i miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]    
Wroclaw (dolnośląskie)
25 kwietnia 2017
Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej, poszukuje kandydatów na stanowisko:   Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Wrocław, Krzyki   Obowiązki: • Weryfikacja oraz wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, • Dekretowanie dokumentów księgowych, • Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT, VAT UE i sprawozdań do GUS, • Bieżące analizowanie i uzgadnianie kont księgowych, • Księgowanie przelewów bankowych, • Sporządzanie sprawozdań i analiz.   Wymagania • Wykształcenie wyższe kierunkowe, • Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym, • Dobra znajomość przepisów podatkowych, • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, • Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem, • Skrupulatność, terminowość, samodzielność, • Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientem, • Znajomość programów Księgowych   Oferujemy: • odpowiedzialną i atrakcyjną pracę w międzynarodowym środowisku • stabilne warunki zatrudnienia, bezpieczne i przyjazne warunki pracy • możliwość rozwoju zawodowego,  • atrakcyjne wynagrodzenie   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz LM na adres praca @progresso.net.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko i miejsce pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS: 540]    
Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Progresso dla swojego Klienta, rozwijającej się firmy produkcyjnej, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent działu Księgowości z j. angielskim Miejsce pracy: Świdnica   Główne obowiązki: • Wsparcie administracyjne działu Księgowości, • Udział w księgowaniu dokumentów, • Przygotowywanie dokumentów, raportów, umów, • Tłumaczenie dokumentów na potrzeby Zarządu, • Współpraca z innymi działami firmy   Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny! • Doświadczenie w na stanowisku biurowym, • Mile widziane doświadczenie w dziale Księgowości, • Wykształcenie wyższe - ekonomia/rachunkowość, • Znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych, • Komunikatywność, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy,   Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Wspierające środowisko pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwość rozwoju zawodowego   Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego  w języku polskim i angielskim na adres: praca @progresso.net.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać stanowisko oraz miejsce pracy. Informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli o ochronie danych osobowych. [Certyfikat MPiPS:540]
Świdnica (dolnośląskie)
25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
E100 Polska Sp. z o.o. - firma europejska oferująca pełny wachlarz usług niezbędnych dla firm transportowych w krajach WNP i UE. Oferujemy nie tylko karty paliwowe, ale również szeroki pakiet usług. Wykorzystujemy zaawansowaną technologię i charakteryzujemy się indywidualnym podejściem dzięki czemu jesteśmy emitentem najlepszej karty paliwowej.W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:Stażysta w Dziale Finansowym Miejsce pracy: Warszawa Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: udział w procesie zamknięcia miesiąca oraz w przygotowaniu miesięcznego/rocznego, grupowego raportu finansowego, analiza i kontrola kosztów, zysków, monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej kontrahentów, weryfikacja płatności, przygotowanie raportów, zestawień.Oczekiwania:Wykształcenie wyższe lub status studenta IV lub V roku (preferowane kierunki Finanse, Ekonomia),Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),Inicjatywa, bardzo dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność,Mile widziana znajomość programu 1C,Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,Odporność na stres.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na okres 3-6 miesięcy,Pracę w międzynarodowym środowisku,Realną możliwość rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu.
Warszawa (mazowieckie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:   Starszy Specjalista ds. Doradztwa Finansowego M&A (Fuzje i Przejęcia)     Obowiązki: Prowadzenie doradczych projektów finansowych dla klientów korporacyjnych, w tym: analiza finansowa przy użyciu arkusza kalkulacyjnego i technik analitycznych danych, praca nad danymi księgowymi i zarządczymi oraz przygotowywanie raportów dotyczących kluczowych wyników Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w zakresie prac projektowych Prowadzenie działań wspierających opartych na sprawdzonej metodologii firmy Wsparcie w zakresie procedur zarządzania ryzykiem i procedur zgodności Możliwość pełnienia roli lidera i tworzenia własnego zespołu doradców finansowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie audytowania, kontroli finansowej lub usług transakcyjnych Znajomość i zrozumienie zasad rachunkowości i sprawozdań finansowych Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word i PowerPoint) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie Wykazane umiejętności przywódcze i rozwiązywania problemów oraz doświadczenie Umiejętność efektywnej pracy w zespołach zarówno z klientami jak i innymi specjalistami Doskonałe umiejętności analityczne Zorientowanie na świadczenie wysokiej jakości usług   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na tle międzynarodowym i krajowym Możliwość szybkiego awansu i doskonalenia umiejętności zawodowych Możliwość rozwoju i poszerzenia umiejętności technicznych Doskonałe portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osób na stanowisko:   Konsultant Wdrożeniowy Finanse i Księgowość     Obowiązki: Wdrażanie systemów klasy ERP z obszaru finanse i księgowość w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych Opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami Pomoc techniczna dla klientów firmy Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług   Wymagania: Dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP, obszar finanse i księgowość Wiedza dziedzinowa – finanse i księgowość, znajomość najważniejszych aktów prawnych, w tym ustawy o rachunkowości Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft Windows Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL) Umiejętność pracy w grupie Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji Zdolności analityczne Samodzielność – umiejętność planowania i organizowania swojej pracy Prawo jazdy kat. B Gotowość do wyjazdów służbowych   Mile widziane: Znajomość oprogramowania klasy ERP wytwarzanego i oferowanego przez firmy Comarch i Unit4 (dawniej Teta) Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk zarządzania projektami Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi Crystal Reports   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"      
Rzeszów (podkarpackie)
22 lutego 2017
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego                i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Dyrektor Finansowy     Opis stanowiska: Wsparcie dla biznesu w obszarze finansowo-księgowo-podatkowym w ramach wchodzenia na nowe rynki zagraniczne, działań E-Commerce oraz sprzedaży voucherów i kodów promocyjnych  Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań finansowych oraz analiz wskaźnikowych Odpowiedzialność za optymalizację polityki podatkowej Kontakt i współpraca z europejskimi bankami, biurami rachunkowymi oraz instytucjami podatkowymi Kontakty i współpraca z firmami konsultingowymi i doradczymi Odpowiedzialność za sprawozdawczość bankową Ocena projektów inwestycyjnych Wdrożenie controllingu w organizacji Pozyskiwanie różnych źródeł finansowania rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie polityki finansowo-księgowo-podatkowej w organizacji   Wymagania: Doświadczenie w obszarze finansów i controllingu Wiedza i doświadczenie w kształtowaniu polityki finansowo-podatkowej firmy Doświadczenie w kontaktach zagranicznych w obszarach finansowo-księgowo-podatkowych Doświadczenie w kontaktach z bankami oraz instytucjami finansowymi i doradczymi Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Wiedza z zakresu uwarunkowań finansowo-prawno-podatkowych w obszarze E-Commerce Komunikatywność,  umiejętność działania pod presją czasu, dobra organizacja pracy   Oferujemy: Wpływ na strategię rozwojową firmy Możliwość budowania własnego zespołu  Elastyczne godziny pracy Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o jasny system motywacyjny Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH - Jesteśmy niemiecką firmą z 19-letnim doświadczeniem w rekrutacji pracowników. Naszym głównym celem jest zapewnienie osobom zatrudnionym najlepszych możliwych warunków pracy. Stawiamy na uczciwość oraz pełne zaufanie w kontaktach z pracownikiem. Dzięki doskonałemu rozpoznaniu niemieckiego i austriackiego rynku pracy, jesteśmy w stanie proponować tylko najkorzystniejsze, pod względem warunków oferty pracy. Decydując się na Walter-Fach-Kraft Personal GmbH masz gwarancję legalności oraz przejrzystości na każdym etapie współpracy.   Dołącz do nas już teraz i daj sobie szansę na lepszą pracę!   Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Zastępca kierownika restauracji kraj:Niemcy   Jeżeli szukasz stabilizacji i dobrych warunków pracy zgodnych z niemieckim stylem zarządzania, to znak że ta oferta jest dla Ciebie!   Zakres obowiązków:   zarządzanie zespołem pracowników, prowadzenie zmian w restauracji, koordynowanie przebiegu prac zespołu, prowadzenie inwentaryzacji i kontrola budżetu, kontrola nad organizacja imprez okolicznościowych i bankietów, przestrzeganie i działanie wg wytyczonych standardów.   Od Ciebie oczekujemy:   doświadczenia w zarządzaniu zespołem ludzi, doświadczenia w pracy w hotelarstwie i gastronomii (min. 2 lata), bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny), zaangażowania w powierzone projekty, znajomości branzy gastronomicznej.   Co oferujemy? 1. Stałą niemiecką umowę o prace na czas nieokreślony2.  Ubezpieczenie socjalne oraz zdrowotne 3  Platne urlopy i premie swiateczne4. Możliwość otrzymania zaliczki już po pierwszym przepracowanym tygodniu, 5. Terminowe i atrakcyjne wynagrodzenie 6. Pomoc w zaaklimatyzowaniu się w nowym miejscu pracy oraz zakwaterowaniu, 7. Pracę w stabilnej firmie o europejskim zasięgu, 8. Pomoc w załatwieniu spraw urzędowych (zameldowaniu, uzyskaniu korzystnej klasy podatkowej, kindergeldu), 9. Łatwy dojazd do miejsca pracy oraz pomoc przy organizacji wyjazdu do Niemiec 10. Bezplatne ubranie ochronne i robocze ... oraz wiele wiecej.       Pamiętaj, że współpracując z Nami masz gwarancję stabilnej i legalnej pracy w Niemczech.   Nie zwlekaj i zmień pracę z Walter-Fach-Kraft!  
Bad Griesbach (Niemcy)
Wyświetlono rezultaty 891-899 z 899.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top