Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

25 kwietnia 2017
  W związku z planowanym poszerzeniem Grupy dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:   Kontroler Sprzedaży     Obowiązki:   Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży i Zarządu w decyzjach dotyczących przychodów/sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów Przygotowanie danych i informacji dla Dyrektora Sprzedaży, Kontrolera Finansowego i CFO w ramach zamknięcia miesiąca i sprawozdawczości zarządczej Przygotowanie, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Kontrolerem Finansowym i CFO, rocznych budżetów i prognoz przychodowych Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w przygotowywaniu materiałów i analiz na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Udział w spotkaniach zespołu sprzedaży, sporadyczne spotkania z klientami Monitorowanie aktywności zespołu sprzedażowego, w szczególności poszczególnych linii przychodowych, marży oraz kluczowych wskaźników efektywności Przygotowanie i analiza raportów sprzedażowych dla wszystkich linii przychodowych Segmentacja klientów: produktowa, przychodowa, obrotowa, cenowa etc. Przeprowadzanie oceny kredytowej nowych klientów Weryfikacja i zatwierdzanie kalkulatorów cenowych i ofert dla nowych klientów oraz zmian dla istniejących klientów Współpraca z działem marketingu w obszarze analizy rynku dla kluczowych wskaźników Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za utrzymanie systemu CRM w obszarze rozwoju nowych funkcjonalności, utrzymania i wdrażania nowych raportów sprzedaży i marży Monitorowanie integralności, spójności i kompletności bazy klientów w systemie CRM oraz finansowo-księgowym Przygotowanie kalkulacji prowizji dla agentów handlowych i rozliczenie niezgodności Monitorowanie i walidacja prowizji dla zespołu sprzedażowego, rozliczenia z bankiem sponsorującym, bonusów i rabatów oraz wszelkich innych upustów udzielanych klientom Monitoring funkcjonowania procesu windykacji oraz należności handlowych   Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Ekonomia, Księgowość lub pokrewne) Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu Wiedza o procesie sprzedaży - silna motywacja do poznania procesu sprzedaży Zaawansowana znajomość obsługi analitycznych narzędzi wspierających Dobra znajomość języka angielskiego Wysokie zdolności interpersonalne, dobra organizacja pracy, kreatywność Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych oraz przedstawiania wniosków Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"        
Rzeszów (podkarpackie)
Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik administracyjny Junior Order Administrator Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: - weryfikacja i analiza danych księgowych - weryfikacja i analiza poprawności procesów - przygotowywanie innych dokumentów, raportów - praca przy projektach Wymagania: - dobra znajomość (B2 – C1) języka angielskiego – warunek konieczny - komunikatywna znajomość języka francuskiego - warunek konieczny - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem - znajomość pakietu MS Office - wysoka komunikatywność, chęć nauki i rozwoju  Oferta:  - praca w firmie będącej jednym z najlepszych pracodawców na świecie - praca na cały etat w super lokalizacji (centrum Szczecina) - możliwości rozwoju i związania się z firmą na dłuższy okres czasu - dostęp do bogatego pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, karta multisport, premie świąteczne, dodatki wakacyjne i inne  - przyjazna atmosfera pracy i współpracy Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „pracownik administracyjny z językiem francuskim”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. LSJ HR Group, licencja nr 4440 ul. Celna 1, 70-644 Szczecin Phone: +48 91 814 52 52
Szczecin (zachodniopomorskie)
Wyświetlono rezultaty 891-900 z 928.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top