Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Opiekun Klienta Łotewski lub Słoweński   ZADANIA Kompleksowe telefoniczne wsparcie klienta w języku Łotewskim lub Słoweńskim Zadania związane z Support – wsparcie techniczne, dbanie o administracje i dokumentacje Miejsce pracy: Warszawa – Mokotów WYMAGANIA Znajomość Łotewskiego lub Słoweńskiego min. B2 OFERUJEMY Umowę o pracę Profesjonalne szkolenie wstępne - w pełni płatne przez pracodawcę Przyjemną atmosferę, w młodym, dynamicznym międzynarodowym zespole Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych Zapraszamy do przesłania CV  
Warszawa (mazowieckie)
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sektorze HR zapewniając profesjonalną obsługę na etapie rekrutacji i zatrudnienia. W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy osób do pracy w zakresie Obsługi Klienta Niemieckiego:   Pracownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim  (Praca w DE) MIEJSCE PRACY: NIEMCY Nadrenia - Palatynat   Obowiązki:   - telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim, - obsługa procesów personalnych, - przedstawianie klientom profili kandydatów do podjęcia pracy, - załatwianie bieżących spraw w biurze, - koordynacja projektów oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, - realizacja bieżących zapytań od klientów i utrzymywanie dobrych relacji.   Wymagania:   - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, - doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym, - umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, komunikatywność, - dynamiczne i kreatywne rozwiązywanie bieżących spraw, - kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - zakwaterowanie i wyżywienie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - stacjonarną pracę biurową, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl   W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."  
Kandel (Niemcy)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób do pracy z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisko:   Konsultant ze znajomością języka niemieckiego   Miejsce pracy: biuro w mieście Gliwice   Obowiązki:   - zadaniem konsultanta będzie wsparcie klientów w zapytaniach, - telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim, - załatwianie bieżących spraw w biurze.   Wymagania:   - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, - doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku, - dynamiczne działanie i dokładność, - zorganizowanie na stanowisku pracy, - komunikatywność.   Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.   Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice, Zabrze, Świętochłowice, Ruda Śląska, Chorzów, Byt (śląskie)
Wsparcie Klienta Niemiecki Miejsce pracy: Warszawa Wynagrodzenie około 5000 PLN   ZADANIA: Sporządzanie dokumentacji administracyjnej Odpowiadanie na zapytania techniczne w zależności od znajomości języka  WYMAGANIA: Biegła znajomość języka Niemieckiego OFERUJEMY: Umowa o pracę Szkolenia Realne szanse rozwoju w strukturach firmy Przeslij do nas swoje CV    
Warszawa (mazowieckie)
    Praca z językiem Niemieckim /Nie sprzedaż Warszawa Mokotów Wynagrodzenie 29zł/h około 5000 PLN miesięcznie Umowa o pracę Szkolenia – profesjonalne i opłacone przez Pracodawcę Godziny pracy pn.-pt., 8-20 oraz sb. 8-18 – sami decydujecie ile i kiedy chcecie pracować Opis: - telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego; pierwsza linia wsparcia technicznego Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu  
Warszawa (mazowieckie)
Znasz język niemiecki? Interesuje cię praca z językami obcymi ADMINISTRACYJNE I LOGITYCZNE WSPARCIE KLIENTA W JĘZYKIEM NIEMIECKIM Lokalizacja: Olsztyn   Oczekiwania:  Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole; Zakres obowiązków:  Wsparcie administracyjne oraz logistyczne użytkowników portalu   Oferujemy:  Umowę o pracę; Szkolenia stanowiskowe; Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego; Bogaty pakiet benefitów;   Zapraszamy do kontaktu
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób. Jesteśmy wpisani do krajowego rejestru Agencji Pracy Tymczasowych pod numerem 10206. Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży ubezpieczeń poszukujemy osób na stanowisko:Konsultant ds przyjmowania szkód komunikacyjnych Obowiązki: obsługa telefonów przychodzących dotyczących zgłoszeń nowych szkód naszych Klientów, zapytań w prowadzonych już sprawach szkodowych  rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych Oczekiwania: wysoka komunikatywność motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność gotowość do pracy w systemie zmianowym bardzo dobra znajomość obsługi komputera Oferujemy: pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze rozbudowany system szkoleń wewnętrznych pakiet benefitów zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód praca w systemie 3-zmianowym, możliwość pracy w nocy Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: mailowy z zaznaczeniem nr referencyjnego SZ/04/17 Więcej informacji pod nr tel: 507 - 194 - 723 lub 515 -323 -359. Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”   Nr ref: SZ/04/17   Nr ref: SZ/04/17 Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce WYG działa od 1999 r. i zatrudnia ponad 200 osób.   Jesteśmy wpisani do krajowego rejestru Agencji Pracy Tymczasowych pod numerem 10206.   Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży ubezpieczeń poszukujemy osób na stanowisko:   KONSULTANT W DZIALE WSPARCIA SPRZEDAŻY   Do Biura Direct poszukujemy osoby, która będzie realizować zadania wspierające procesy sprzedażowe, do których należą m.in.: •          Procesy retencyjne – utrzymanie Klienta, •          Proces wznowień - przygotowywanie ofert odnowieniowych, komunikacja z Klientem przed końcem ochrony ubezpieczenia, •          Obsługa procesu zbywca – nabywca, rozliczanie polis, do sprzedaży dodatkowych ryzyk , wystawianie polis 12 miesięcznych, •          Procesy back office dla dedykowanych marek Direct. Oczekiwania: •          Elastyczność i otwartość na zmiany, •          Zorientowanie na realizację celów biznesowych, •          Samodzielność w działaniu, •          Dobra znajomość pakietu MS Office, •          Kreatywność w generowaniu nowych rozwiązań i usprawnień w realizowanych procesach, •          Ukierunkowanie na skuteczne rozwiązywanie spraw Klientów, •          Komunikatywność.   Oferujemy: •          Umowę o pracę od początku zatrudnienia, •          Stabilne zatrudnienie w dużej korporacji, •          Profesjonalne wdrożenie do pracy, pakiet szkoleń produktowych, •          Wynagrodzenie zasadnicze + premię zależną od wyników sprzedażowych (% za każdą sprzedaną polisę), •          Możliwość zatrudnienia na część etatu, •          Pracę w pozytywnie nastawionym i energicznym zespole, •          Możliwości rozwoju w ramach struktur firmy, •          Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.   Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres mailowy z zaznaczeniem nr referencyjnego DIR/03 Więcej informacji pod nr tel: 507 - 194 - 723 lub 515 -323 -359.   Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”   Nr ref: DIR/03   Oferta firmy Wyg HR Consulting Gdańsk al. Grunwaldzka 103A  
Gdańsk, Gdynia (pomorskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 127.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top