Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

18 października 2018
Dla naszego Klienta - stabilnej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży w związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Ofertowania Miejsce pracy: Żory Nr ref. SO/9808 Najważniejsze obowiązki: kontakt z klientem, współpraca z Działem Sprzedaży, obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży/ofertowania, znajomość pakietu Ms Office, zdolności analityczne oraz interpersonalne, dokładność. Oferujemy: pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny system wynagrodzenia + pakiet socjalny, możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń. Wszystkie zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym oferty
Żory (śląskie)
O nas Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing. Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.   Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami   Profil kandydata Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz: Biegłą znajomość języka francuskiego Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego  Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane) Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami   Co oferujemy Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych. Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody! Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”! Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini
Katowice (małopolskie)
17 października 2018
About us Capgemini is one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services. Cloud Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. Since the establishment of our first service center in Krakow in 2004, it has achieved great success and grown rapidly. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center in Opole. Today, our team of 2,000 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.   Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using  step-by-step solutions provided to you deliver high quality standard service to customers cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues   Candidate’s profile Before you start our induction training we will check if you have: fluent knowledge of French at least communicative knowledge of English pro client attitude and communication skills basic experience in Windows 7 and MS Office customer service experience (is an asset but is not necessary) team player, problem solving attitude and efficient task management skills   What we offer Work in multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages Clearly defined career path (experts or managers), wide range of trainings - over 20 000 online trainings and books also available at home,  trainings in classroom, funding for learning foreign languages You will learn best practices and global business from Capgemini experts. Over 900 certificated professionals in the field of e.g. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together - Capgemini Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) - everyone will find something for themselves! In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance). You can recommend friends in Referral Program and collect awards! Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.
Katowice (śląskie)
17 października 2018
Jesteśmy polską firmą od prawie 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce  i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:Asystentów Contact CenterMiejsce pracy: Lublin Zakres obowiązków:• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,• obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,• dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,• doradztwo przy wyborze produktów i usług,• obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,• dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego. Oczekiwania:• motywacja, zaangażowanie i energia w działaniu – potrzebujemy osób, które są aktywne, chcą działać z energią i entuzjazmem oraz potrafią zarażać nimi innych. Chcą rozwijać z uśmiechem na ustach siebie i biznes, w którym pracują,• znajomość podstawowych narzędzi – dobrze jeśli swobodnie pracujesz z pakietem MS Office,• znajomość języka rosyjskiego (jako dodatkowy atut) – dobrze jeżeli znasz język rosyjski w stopniu średniozaawansowanym.• miło nam będzie jeśli już posiadasz doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej Obsłudze Klienta. Oferujemy:• wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo-jakościowej,• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży,• pakiet szkoleniowy, który zapewni Ci 100% przygotowanie do wykonywanych obowiązków,• pakiet socjalny (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,• ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Contact Center.   Proszę o dołączenie do CV klauzuli o przetwarzaniu danych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV Euro AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji."  
Lublin (lubelskie)
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 61.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top