Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby z okolic Bytomia na stanowisko: Konsultant z językiem niemieckim Wymiar czasu pracy: ½ etatu (w tym sobota, niedziela) Miejsce pracy: Biuro w Centrum Bytomia   NR OGŁOSZENIA: AJP/187/111717/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień składanych przez klientów w języku niemieckim. - Obsługiwanie korespondencji mailowej od klientów niemieckojęzycznych. - Pomoc telefoniczna naszym pracownikom przebywającym w Niemczech. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do pracy stacjonarnej w wymiarze ½ etatu w tym weekend. - Bardzo dobra organizacja pracy własnej i obowiązkowość. - Otwartość i komunikatywność. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Narzędzia do pracy i szkolenie w siedzibie firmy w Bytomiu. - Stałe godziny pracy od 10:00 do 18:00. - Możliwość długofalowej współpracy na jasnych zasadach. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w pracy. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/187/111717/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
16 listopada 2017
Dla naszego klienta - dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej z siedzibą w Tychach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystentka Dyrektora Miejsce pracy: Tychy Nr ref. AD/192/17 Najważniejsze obowiązki: zarządzanie i nadzór nad dokumentacją elektroniczną, organizacja podróży służbowych, prowadzenie rejestru, nadzór nad kosztami podróży (system SAP), zarządzanie czasem przełożonego, nadzór nad jego kalendarzem oraz pocztą mailową, organizacja spotkań oraz delegacji przełożonego, prowadzenie rejestru wizytacji gości, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami artykułów biurowych, kontrola kosztów, sporządzanie pism i notatek, przygotowywanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa MS Office (w tym Outlook), przygotowywanie i tłumaczenie materiałów, komunikacja między działami firmy. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w organizowaniu podróży służbowych przełożonego i innych pracowników zakładu, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Power Point, wysokie umiejętności interpersonalne, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie. Oferujemy: ciekawą pracę w dużej, renomowanej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, przyjazną atmosferę.  
Tychy (śląskie)
16 listopada 2017
Klinika stomatologiczna położona w centrum Warszawy poszukuje kandydatek / kandydatów do pracy na stanowisku w recepcji. Od kandydatek / ów oczekujemy: - znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziane dodatkowo inne języki - znajomości obsługi urządzeń biurowych oraz oprogramowania Windows / Office mile widziane programy branżowe ( Prodentis ). - doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Oferujemy : - zatrudnienie na umowę o pracę - pracę w systemie zmianowym 8 - 21 - możliwość dalszego rozwoju zawodowego i awansu
Warszawa, Śródmieście (mazowieckie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do biura w Centrum Bytomia osoby na stanowisko: Pomoc administracyjno-biurowa z językiem niemieckim Miejsce: Centrum miasta Bytom   Nr ogłoszenia: AJP/181/111617/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych (przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim). - Zadaniem pracownika administracyjnego jest obsługa mailowa i telefoniczna klientów z Niemiec. - Zarządzanie i przekierowywanie zapytań zgłaszanych przez klientów w języku niemieckim. - Prace administracyjno-biurowe i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagania: - Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. - Bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelne wykonywanie obowiązków. - Entuzjazm i pozytywne nastawienie w podejmowaniu nowych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Szkolenia umożliwiające stały rozwój zawodowy. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Elastyczne godziny pracy między 8:00-16:00 / 10:00-18:00, od poniedziałku do piątku. - Pracę umożliwiającą rozwijanie znajomości języka niemieckiego. - Udział w wydarzeniach firmowych w gronie optymistycznych i dynamicznych osób. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/181/111617/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy, rekruterzy, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. A&J Partners este prezent pe piață de peste 12 ani fiind lider în oferte de muncă pentru cei care se ocupă de îngrijirea persoanelor vârstnice în Germania, este de asemenea lider în plasarea forței de muncă. Societatea a primit distincția „Angajatorul recomandat”, fiind creată de către o echipă implicată și dornică de a ajuta. Personalul este compus de coordonatori, recrutori, iar persoanele angajate de către A&J Partners pot beneficia de un sprijin juridic și din domeniul resurse umane.   PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM RUMUŃSKIM Lucrător birou cu LIMBA ROMÂNĂ Miejsce pracy do ustalenia: BYTOM / KRAKÓW / WARSZAWA Locul: Zona centrală orașul: Bytom, Kraków, Warszawa (Polonia)   Nr ogłoszenia: AJP/174/111517/BR2 Opis stanowiska:  Descrierea postului: - Kontakt telefoniczny i mailowy w języku rumuńskim – to nie jest sprzedaż tylko obsługa Klienta. - Pozyskiwanie kandydatów do pracy zgodnych z poszukiwanym profilem. - Prace administracyjne i wsparcie bieżącej pracy biura. Wymagania:  Cerințele: - Bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego. - Dobra znajomość języka polskiego lub niemieckiego – warunek konieczny. - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. - Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i językowych. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy:  Garantăm: - Praca stacjonarna w biurze na terenie Polski do uzgodnienia (Bytom, Kraków, Warszawa). - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Dofinansowanie do miejsca parkingowego w lokalizacji blisko siedziby firmy. - Możliwość codziennej pracy z językiem obcym i szlifowanie swoich umiejętności. - Pomoc w relokacji dla osób z poza okolicy miasta Bytom. - Udział w wydarzeniach firmowych. - Pracę biurową od poniedziałku do piątku.   APLIKOWANIE / APLICARE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/174/111517/BR2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby z okolic Bytomia na stanowisko: Konsultant z językiem niemieckim Wymiar czasu pracy: ½ etatu (w tym sobota, niedziela) Miejsce pracy: Biuro w Centrum Bytomia   NR OGŁOSZENIA: AJP/187/111517/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień składanych przez klientów w języku niemieckim. - Obsługiwanie korespondencji mailowej od klientów niemieckojęzycznych. - Pomoc telefoniczna naszym pracownikom przebywającym w Niemczech. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do pracy stacjonarnej w wymiarze ½ etatu w tym weekend (piątek/poniedziałek do uzgodnienia). - Bardzo dobra organizacja pracy własnej i obowiązkowość. - Otwartość i komunikatywność. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Narzędzia do pracy i szkolenie w siedzibie firmy w Bytomiu. - Możliwość długofalowej współpracy na jasnych zasadach. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w pracy. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/187/111517/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).  
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231 poszukuje pracowników na stanowisku:  Sprzedawca w sklepie Miejsce pracy: POZNAŃ  Do obowiązków należeć będzie: - skanowanie produktów - realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych  Wymagania: - aktualna książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych;  - dyspozycyjność do podjęcia pracy; - dobra organizacja pracy własnej Oferujemy: - atrakcyjną stawkę godzinową  - 11zł netto - wynagrodzenie wypłacane w systemie TYGODNIÓWEK LUB MIESIECZNIE - po przepracowaniu 120h oddajemy za wyrobienie książeczki  do 80zł - umowa zlecenie z pełnym ZUSem; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przysłanie CV poprzez portal internetowy lub bezpośredni kontakt telefoniczny pod nr tel 790790446 . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Ogłoszenie dodane przez APT 6231
Gniezno (wielkopolskie)
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partnerspracowników. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osoby z okolic Bytomia na stanowisko: Konsultant z językiem niemieckim Czas pracy: WEEKENDY Miejsce pracy: Biuro w Centrum Bytomia   NR OGŁOSZENIA: AJP/187/111017/B2 Opis stanowiska / Zakres obowiązków: - Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień składanych przez klientów w języku niemieckim. - Obsługiwanie korespondencji mailowej od klientów niemieckojęzycznych. - Pomoc telefoniczna naszym pracownikom przebywającym w Niemczech. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do pracy stacjonarnej w weekendy. - Bardzo dobra organizacja pracy własnej i obowiązkowość. - Otwartość i komunikatywność. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę. - Narzędzia do pracy i szkolenie w siedzibie firmy w Bytomiu. - Możliwość długofalowej współpracy na jasnych zasadach. - Rozwój zawodowy poprzez wykorzystywanie języka niemieckiego w pracy. APLIKOWANIE: W temacie lub treści wiadomości należy koniecznie wpisać numer ogłoszenia, czyli: AJP/187/111017/B2 UWAGA – APLIKACJE BEZ TEJ INFORMACJI NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE. Aplikacje prosimy wysyłać wraz z poniższą klauzulą na adres:rekrutacja[małpa]ajpartners.pl Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Gó (śląskie)
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Pronobel, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Pomoc biurowa z językiem niemieckim Miejsce pracy: Gliwice - Centrum Zakres obowiązków:   - prace administracyjno – biurowe, - nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, - utrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Wymagania:   - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny, - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętności negocjacyjne, - zdolności interpersonalne, - rzetelność. Oferujemy:   - atrakcyjne wynagrodzenie, - umowę o pracę na pełny etat od początku współpracy, - bezpłatne lekcje języków obcych, - świetną atmosferę w pracy, - pracę w dynamicznym i zgranym zespole, - stacjonarną pracę biurową w centrum Gliwic, - rozwój zawodowy i szkolenia stanowiskowe, - profesjonalne narzędzia pracy, - stabilność zatrudnienia.     Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem serwisu profesja.pl W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Gliwice (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top